Jump to content

topcat

Membru
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

About topcat

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 07/23/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Tulcea
  • Din
    tulcea
  • Auto
    chevrolet
  • Model
    lacetti
  • An
    2008
  1. La aceste probleme eu am gasit urmatoarele rezolvari: Pornirea la a 2-a cheie: eu pateam asta cand se apropia benzina de minim...cand incepe sa se aprinda becul...alimentam 10 l si de a doua zii pornea normal...or fi semne de la pompa de benzina? Masina moare la relanti: mecanicul a pus-o pe baza vitezometrului defect...Asta neindicand viteza, calculatorul taia prea repede alimentarea...ramane sub supraveghere, am reparat vitezometrul...
  2. Am rezolvat problema...era sarit pinionul din cutia de viteza...Adica am dat jos cutia de pe masina si am schimbat acea panarama de pinion...cel vechi era putin cam moale dar mecanicul a zis ca e din cauza unor jocuri de prin cutie de la nu stiu ce rulmenti....(60 000 km )...cel nou a intrat fortat putin dupa ce a fost incalzit...Costuri...pinion 70lei, ulei cv 80lei, manopera 200lei...
  3. Mishu...ai reusit sa rezolvi cumva problema?....am cam aceleasi simptome la masina...
  4. Da...am stabilit vinovatul...cutia de viteze... ...aveam senzorul de pe cutie si traductorul electronic pe care le schimbasem, le/am conectat la o bormasina si...functiona bine vitezometrul...ramane de vazut ce e de facut...mecanicul a zis ca s/a uitat la dintii de pe pinionul din cutie si par a fi in regula...singura problema care ar putea fi ar fi sa se fi miscat pe ax...ce prostie...masina cu 60000 km...
  5. Kilometrajul inregistreaza doar ce inregistreaza si vitezometrul... De fapt comportamentul e foarte ciudat: la accelerare pana la 30km/h* nu inregistreaza nimic apoi sare brusc la 20...accelerez pe la 60-70* incepe sa urce pana la 40-50...cand intru in frana de motor mai cade 20km/h...incep iar sa accelerez iar prinde viata si se duce in 40-50 instantaneu...sper sa reusesc sa fac un filmulet...
  6. Asta da club... S-a busit si vitezometrul meu...mai mult de 30km/h nu prind... )...am schimbat senzorul electronic si senzorul de pe cutia de viteza dar bineinteles ca nu sunt ele de vina...Ramane sa caut mai departe dar se pare ca nu va fi usor... A reusit cineva sa rezolve problema?..
  7. Rezolvarea chiar nu e grea..700 lei mi se pare cam mult...si se rezolva in 30 minute... La mine problema era cu ledul de la butonul AC...aerul declansa
  8. Tocmai asta e...nu trebuie incetinit deloc...masina "merge singura"..
  9. Nu vreau sa ma laud cu vitezele de croaziera care la mine chiar nu sunt "de laudat"....dar nici nu sunt genul sa dau cu ea in gropi...Daca te simti bine cand sare masina peste gropi...spor la treaba... Consumul meu urban este 9% benzina sau 11% gpl...si credeti-ma ca nu este de la subturare (in conditiile in care Tulcea este un oras lejer)...
  10. Consumul este exact ultimul lucru la care ma gandesc (am sa laud instalatia gpl in alta parte )....problema este starea drumului: vara gropi si iarna a inghetat zapada de face drumurile pavate un vis. Am deschis discutia asta exact pentru a folosi corect masina pe scest gen de drumuri...stare proasta a drumului incat sa nu permita viteze mai mari de 20km/h, dar suficient de buna incat masina "sa mearga singura"...unde nu ai nevoie de demaraj si motorul nu tremura in mers... Trebuie mers cu viteza constanta. Acceleratii si franari nu sunt necesare....
  11. Cam 500m. De ce nu este suficienta puterea pe care si-o seteaza calculatorul atat cat sa nu se opresca motorul?
  12. In treapta 1 la ca mai mica miscare a pedalei ai variatii mari de viteza...in coloana dai de ala din fata sau intri in goapa cu 25 in loc de 20...nu e usor sa stai 90 secunde cu piciorul fix pe pedala..numai din miscarea caroseriei la amortizare iti fuge piciorul... Din punctul meu de vedere motorul subturat este motorul care nu are turatia suficienta dezvoltarii puterii necesare sarcinii (deplasarii)... Nu cred ca este corect spus motorul este subturat sub x rpm si turat peste y rpm Partea cu ungerea tind sa o las deoparte...presiunea in instalatie fiind facuta, uleiul circula... Este o asa problema mersul la relanti? unde calculatorul face reglajul astfel incat motorul sa nu intre in subturare dar nici sa nu tina motorul turat... Eram in compunere ...ma bucur ca m/am facut inteles...
  13. Avand in vedere ca se circula pe drumuri pline de gropi sau acoperite cu gheata as dori sa ne dam cu parerea despre cum e mai bine sa mergem cu masina atunci cand: nu ne grabim, asteptam sa se incalzeasca masina, nu vrem sa dam cu ea prea tare in gropi. Deci: cum e mai bine sa mergem cu masina la 20km/h?....in treapta 3 la 1000rpm sau in treapta 2 la 1600rpm...Asta e posibil numai pe drum drept, poate putina panta... Sa vezi acum oale sparte...cum??...sa mergi cu masina cu 20/h in treapta 3... )) Si masina are chiar si putere de demaraj (daca nu te infigi prea tare in ea) nu se simte ca ar fi subturata sau sa dea semne de "balbaiala"...evidend ca din calculator ii vine combustibil cat sa nu se opreasca motorul... Pareri?
  14. Dupa demontarea fetei se decapsuleaza modulul din clemele de plastic!!! Atat!! ...nu e nevoie sa desfaceti suruburi sau cablurile de comanda pentru aer. Apoi placa e prinsa cu 5 suruburi...trebuie putina atentie cand se scoate placa, in special in zona celor 3 butoane si la comanda treptelor ventilatiei (e un resort acolo)...Dar nu e nimic de speriat...Spor la treaba...
 

×
×
  • Create New...