Jump to content
 

gingiu2k

Membru
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About gingiu2k

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 01/19/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://movies.wn.com

Profile Information

  • Location
    Pitesti, AG
  • Din
    Pitesti, AG
  • Auto
    Cielo EXE 2001
  1. Ma intereseaza si pe mine blocul asta de contacte ... te sun maine! ... de fapt azi
  2. Al meu are 170.000 si l-am cumparat de la un prieten. Stiam ca a avut grija de el si drept urmare sunt foarte multumit. Deci se poate! Dupa cum s-a mai spus toate astea depind si de cum ai grija de el.
  3. Masina e din 2001. @tyranus: d-abia acum realizez ce imi spui ... pana acum nu am luat in calcul ca se putea intampla si asta (WOW); dar toate problemele se trag de la modul in care mi-au montat niste neica nimeni contactul asta vara - electricianul mi-a confirmat asta - lipseau niste mici piese de pe acolo (un arc care ar trebui sa inpinga contactul putin in afara cand scoti cheia, etc)
  4. Problema s-a rezolvat! Din pacate nu este in totalitate happy-end! Am pornit-o inpinsa si am ajuns la serviceul cel mai apropiat: RADACINI - Iuliu Maniu. A stat un nene priceput aprox. 30 mins pana a rezolvat-o. Am cumparat de la ei o piesa ... nu mai stiu cum se numeste si am primit nota finala: 80RON!!! Mi se pare chiar MULT avand in vedere ca si mecanicul mi-a spus ca piesa aia costa aprox. 20RON. Deci 60RON pentru 30 min?!?! Atentie deci: serviceul Radacini (sau fostul pentru ca s-a mutat 150m inspre Militari si parca nu mai scrie Radacini) - tepari! Electricianul un tip ok de altfel ... a spus si el ca asta e japca.
  5. Chiar nu e gluma cu toate ca toti cei carora le-am povestit au ras de mine! Acum si mie mi se pare funny ... imagineaza-ti sa ramai cu contactul in cheie, LOOOL Acum ca ma gandesc mai bine una din posibilele cauze ar putea fi ca in vara am vrut sa schimb toate incuietorile (incl. contact) pentru ca aveam 1 cheie pentru contact si alta pentru usi si nu imi placea. Imi amintesc ca atunci niste idioti de "mecanici" au petrecut 6-7 ore sa monteze contactul ala, treaba care din cate am inteles nu ia mai mult de 0.5 ore. S-ar putea sa fi stricat si aia ceva pe acolo ...
  6. Offtopic: Al meu rezervor cred ca are gaura, nu gluma! Din moment ce consuma 13% in oras! LOL
  7. Azi mi s-a intamplat ceva, pe cat de hilar, pe atat de grav. Cand am pornit masina s-a auzit un "tic" la contact dupa ce a pornit. Am bagat de seama dar m-am gandit ca nu e mare lucru. Asta pana cand sa pornesc si sa vad ca mi s-a blocat volanul. M-am gandit ca e anormal, mai ales ca aveam cheia in contact. Am vrut sa opresc ca sa pornesc din nou, dar nu mai mergea inapoi cheia - se blocase pe pozitia respectiva. M-am invartit pe langa ea, am incercat sa o fortez ... nimic. Fiind si duminica seara, nu aveam la cine sa apelez sa ma ajute. In fine, m-am enervat si am fortat cheia inainte si inapoi pana cand a iesit. Cand a iesit ... surpriza! A iesit cu TOT cu butucul ala de la contact ! Funny! huh? Am vazut ca nu intra inapoi, am deblocat volanul la instructiunile telefonice ale unui mecanic, am proptit un servetel in gaura sa nu se mai blocheze si am pornit usor catre casa. Am oprit-o printr-o metoda originala - bagat a I-a, apasat frana, luat picior de pe ambreiaj dupa care am scos si o borna de la baterie ca ramasase contactul pus. M-a instruit acelas mecanic sa nu scot direct borna ca s-ar putea sa ramana o chestie pornita si sa incarce nu stiu ce in continuare si sa se strice (in fine!). Acum sta in fata si se uita la mine ... intrebarea este: a mai montat cineva un contact? Sau sa merg la un service sa "agat" un baiat sa il iau acasa?!
  8. Baga caldura - dar proportional cu cat de ridicat e nivelul indicatorului de temperatura. Deci dupa cum mie indicatorul imi sta la sfert si caldura este cam la sfert - aerul este caldut, nu CALD cum era de obicei cand se incalzea motorul ...
  9. Salutare, Cred ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema. La mine parca nu mai urca pana la jumatate (ca de obicei) ci doar pana pe la sfert. Asta se intampla de 2-3 zile. Ideea este ca atunci cand sta la sfert nici nu mai baga aer FOARTE cald ci mai degraba caldut ceea ce ma face sa cred ca nu e de la indicator in sine. Ce imi recomandati ? Acel termostat se poate si verifica inainte de a fi schimbat ? Maine dimineata o sa verific si nivelul la antigel ca pe ala nu l-am verificat - ar putea fi si asta o cauza ? Ura !
  10. Revin asupra problemei mele ... am fost ocupat in timpul zilei si nu am mai ajuns la mecanic sa vada daca intr-adevar bateria e de vina sau nu incarca alternatorul, etc. am fost la metro si mi-am luat o baterie noua (Bosch de 62Ah, dupa indicatiile primite - sper sa fie ok). A pornit la prima cheie dupa ce am pus-o, deci se pare ca solutia aleasa a fost buna. Multumesc de sfaturi !
  11. Ok then ... o sa anunt ce am facut - azi trebuie sa o rezolv cumva pentru ca maine dimineata nu vreau sa stau pe langa ea sa ma rog 10x
  12. 10x pentru raspuns andreib ! din pacate nu am aparat de masura cu toate ca sunt electronist in an termnal dar am prieteni care cred ca ma pot ajuta deci daca are sub 10v nu mai fac nimic cu ea, right ? daca are mai mult trebuie sa ma uit in alta parte ... cam cat costa o baterie din asta mai stralucita ? sare de 3-4 mils ?
  13. Azi dimineata (-15grade) nu mi-a mai pornit masinuta si nu stiu ce sa fac pentru ca nu stiu de la ce e problema. M-am suit, am pus contact, asteptat 3-4s, nu am apasat pe nimic si incerc sa pornesc. Trage sa porneasca o data si apoi moare. Daca repet operatiunea la fel se intampla, doar o data se invarte. Dupa ce am incercat de vreo 3-4 ori asa am observat si o usoara scadere de tensiune parca - luminitele de pe bord nu mai erau la fel de intense si sunetul centurii parca nu mai era la fel de "ascutit". Am lasat-o asa si am plecat la -15 pe jos Pe la 10 cand s-a mai incalzit vremea am incercat din nou dar la fel s-a intamplat. Din recomandarile unui mecanic pot fi 2 cauze: bateria dusa sau nu incarca alternatorul ... dar din moment ce se invarte ceva la motor a zis ca a 2a probabilitate este mai mica. Bateria are vreo 2 ani si parca e Rombat sau ceva de genul... Voi ce ma sfatuiti sa fac ? Sa imi iau baterie noua ? Daca da, aveti ceva recomandari ? 10x
  14. Revin asupra problemei ... Din doua surse am confirmarea faptului ca s-a stricat ceva la ambreiaj legat de problema tremuratului, mai exact niste arcuri de pe placa(sau disc). Culmea este ca tot ansamblul (placa, disc, rulment - parca astea sunt toate) a fost schimbat acum 30k kilometrii. Din cate stiu eu ele se schimba la 150k ... ma intreb acum care ar fi cauza ca ele sa se strice din nou ... ?! Any ideas ?! Mai ales ca daca le schimb iarasi exista riscul sa se strice din nou peste 30k km ... ?
  15. Salutare, Nu s-a rezolvat inca problema. Am neglijat-o de atunci si am pus-o pe seama ambreiajului care tine prea jos... Chiar maine ajung la mecanic pentru o mini-revizie si o sa ii supun si problema asta atentiei. Totusi nu imi pun mari sperante pentru ca asta la care ma duc maine e mai ciobanel asa, nu cunoaste "fineturi" ... pentru asta am alt tip dar nu stiu cand ajung la el Va tin la curent oricum Cya si sarbatori cool !
 

×
×
  • Create New...