Jump to content
 

miborion

Membru
  • Content Count

    79
  • Joined

  • Last visited

About miborion

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 05/20/1982

Contact Methods

  • Gender
    Male
  • Yahoo
    bogdanmarza

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Matiz E
  • An
    2007
  1. Intr-adevar si la celalat Matiz, tot 2007 Euro 4, aveam problema asta, se aprindea check-ul si statea aprins putin dupa pornire si pana la urma a ramas aprins de tot si nu s-a mai stins. A trebuit sa schimb doi senzori: cel al arborelui cu came si inca unu complemetar/suplimentar. Dupa a mers perfect. Doar ca nu situ daca la modelul asta, cel din 2003, cu delcou, si cu 3 cai in plus , o fi tot aceeasi pb.
  2. Mai am o intrebare totusi pe aceasta tema, dupa schimbarea delcoului, cand porneste ramane CHECK-ul aprins pentru vreo 1-2 secunde, dupa care se stinge. Asta doar la plecare. Inainte CHECK-ul se stingea inainte sa pornesc motorul...Ar mai trebui sa verific ceva? Sau ar trebui un reset, Idle Learn, ceva de genu? Sau e un semn ca o sa ma lase si alti senzori?
  3. S-a rezolvat cu piesa originala. Ar trebui sa-mi cer scuze ca nu am citit postarile mai vechi pe aceata tema, cam de prin 2010 - 2011, unde cineva relata exact aceeasi situatie. Problema delcou, un anumit model nu era "compatibil", in schimb piesa originala ar face minuni. Ce m-a indus in eroare a fost si faptul ca tocmai ce il schimbasem (delcoul) acum cateva luni, insa se pare ca cele aftermarket au tendinta sa mearga imprevizibil, de la cateva luni la cativa ani.
  4. revin dinou. Fost iar in service (chemat platforma dupa ce iar a mers o perioada fara probleme si dupa m-a lasat la int. 13 Septembrie cu Trafic Greu) si au incercat sa inlocuiasca tot modulul delcoului cu unul pe care il aveam nou nout, produs pe care scria MANDO si nu a mers deloc (fara scanteie in bujie), iar dupa ce au verficat cu-n Ohmnmentru si alte echipamente mi-au zis ca delcoul nou nu da scanteie si ca e stricat (desi e nou). Au curatat ceva prin capac, celui existent si ...a mers pana la o alta intersectie (timisoara), unde iar am lasat-o pentru ca am cedat psihic. Am o intrebare: am cumparat cel orignal (GM, produs tot MANDO, de la magazinul de la gara, ex. radacini, cu 600 Ron), daca nici acesta nu va merge la montaj, sau dupa montaj, ar trebui resetat ceva, o combinatie, reste idle, sau ceva asemnator? Ca mi-e greu sa cred ca acel produs nou (delcoul) nu era functional. Ca in rest chiar nu mai stiu ce sa mai schimb, si , chiar am citit documentatia colegului de mai sus, si restul componentelor par funcitonale. Offtopic: stiti daca delcoul original are mai multi producatori (cel pe care il am scrie undeva pe el MANDO si deja-s panicat ..) Multumesc
  5. Daca sustii tu asta, ca se mai gasesc serviceuri pt Daewoo, atunci te-as ruga sa si exemplifici, pentru ca nu e primul in care intru si sunt tratat cu aceelasi profesionalism si cred ca nici ultimul. Deci daca ai ce sa-mi recomanzi pentru Bucuresti, ti-as fi recunoscator (ma refer la service-uri si nu pasionati care se pricep si te pot rezolva in limita timpului lor liber)
  6. salut, Multumesc mult pentru sfat, insa, din pacate pentru Matiz, nu cred ca mai exista serviceuri respectabile, excluzand poate un pasionat, doi, care poate se mai pricep. Peste tot unde am fost, la serviceurile multi marca, mereu ba am fost "indrumat" sa caut in alte parti din varii motive, ba mi s-a zis in fata ca este prea mult de lucru si nu se justifica costul, desi as fi deacord sa platesc daca totusi o si rezolvau. NIci nu mai vreau sa intru in problema cu testerul, unde pentru versiunile de Matiz mai vechi, de euro 3 mi s-a tot zis ca nu ar mi exista ceva...soft parca
  7. salut, nu am mai luat-o din acel service. Am stat cca 3 ore in care au curatat ceva pe la motor, m-au intrebat daca am schimabt Delcoul de curand (presupun ca fara distribuitor se refera la prezenta delcoului), au mai pus un tester si au vazut ca "ar fi in parametrii" insa masina tot nu merge, asa ca le-am lasat-o acolo. Despre pompa, a venit un domn, au scos bancheta din spate si a facut nustiu ce nebunii pe la pompa, banuiesc ca aia era din moment ce se vedeau niste tuburi/tevi care ieseau de acolo, ca si cum i-ar fi luat pulsul Suna ciudat insa asa verifica in service daca merge sau nu si da, are sens, tehnic sa se fac cum ai scris tu (@cris06), dar poate cu ani de experienta poti doar cu degelete
  8. Salut, am si unul mai vechi, este lasat parintilor. am ramas acum cu ea in mijlocul intersectiei la victoriei si a trebuit s-o inping pana intr-un service, aici aproape. cica s-ar putea sa fie de de la pompa de benzina insa nu parea convins. A zis ca exclude restulca vede ca abia le-am schimbat LE: acum a murit din mers, adica in accelerare mergea gripat, iar pana la urma cand am ridicat pedala a murit si nici nu o mai lua la cheie...incerca sa porneasca dar murea la cateva secunde Deci nu e nici de la pompa, a venit un domn mai invarsta si a zis ca pompa e ok dupa ce a verificat-o "manual"
  9. multumesc pentru sugestii, insa nu are nici inchidere nici alarma, deci cred c-o sa exclud asta
  10. Salut, nu am aprins CHECK in bord. Ultima data cand s-a intamplat a fost acum o saptamana, dupa ce a stat o zi in soare si am plecat (incercat sa plec) spre constanta, iar pe centura era bara la bara...Acolo mi-a murit cand era pe liber, prima data a plecat cand am pornit-o din cheie, dar dupa nimic si a trebuit s-o pun pe platforma pana acasa. Bineinteles ca de atunci merge bine...Deci chiar sunt in ceata. Daca e de la caldura macar sa stiu sa nu o las in soare...
  11. Salut, Am incercat ce mi-ai zis tu insa fara succes. Momentan, culmea merge. Am vorbit cu vechiul proprietar si mi-a zis ca asta ar fi fost problema ei dintoadeauna...in rest, azi dimineata am venit cu ea la servici, trafic destul de aglomerat si a mers... SIncer, nici nu stiu unde sa ma duc cu ea. Daca ma duc sa-i fac o diagnosticare ajuta? Mutlumesc,
  12. ok, daca ar fi problema cu delcoul si bobina, desi mi le-au schimbat anul trecut iar pt delcou am mers pe pisa originala (cca 600 ron/buc), de ce ar merge totusi "la rece"? Intreb, pentru ca momentan merge si nu stiu cum sa simulez conditiile in care nu merge si mi-e frica sa merg prea departe cu ea si sa raman prin drum si iar sa trebuiasca sa chem platforma.
  13. Salut, am si eu probleme cu un Matiz, euro 2, in sensul ca "la rece" porneste, merge insa dupa cativa km si depinde de caldura, aglomeratie, etc., motorul moare cand pun pe liber, porneste la cheie, insa dupa cateva repetari, nu mai vrea sa porneasca si ramane "mort". Aud cu electromotorul invarte insa in rest nimic. Am schimbat de curand (anul trecut), bujii, fise, bobina, pompa de apa, delcoul (cu unul original), insa acum nu situ ce ar mai putea avea...si nici nu mi se aprinde ceva in bord. Pur si simplu cand o pun pe liber sau la semafor moare, si dupa nici nu mai reusesc s-o pornesc...ultima data plecam spre Constanta si pe la Catelul am tractat-o ca nu mai mergea si cand sa ma duc in service surprinza mergea fara nicio pb. Ceva sugestii? Multumesc,
  14. Ok, sa zicem ca am inteles. S-a distrus axul pe care e montata pedala de ambreiaj. Nu pot sa spun rupta ca inca mai merge...cu greu dar merge. Stiti estimativ cat ar costa manopera pentru schimbarea blocului pedalier? Sau sa-mi recomandati un service, mecanic, etc? Multumesc.
 

×
×
  • Create New...