Jump to content
 

nexxus

Membru
  • Content Count

    232
  • Joined

  • Last visited

About nexxus

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/23/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Chevrolet
  • Model
    Cruze 2.0
  • An
    2012
  • Nr. Inmatr.
    B17AWO
  1. Salut! Din lipsa voastra de activitate inteleg ca doar eu am o masina cu probleme. Asa ca va rog sa ma sfatuiti si pe mine: am probleme cu volanta, face ca toate animalele padurii... am vazut ca sunt unii care se lauda ca repara volante. E cineva care a facut treaba asta? Daca da, unde, cat l-a costat si cum i se pare interventia (a meritat, acum totul este ok, etc...) Multumesc anticipat de atentie!
  2. Scuze ca intreb, dar, unde anume este situat senzorul MAP pe motor? Am uitat sa zic, am si eu un Cruze 2.0 d si de doua zile mi-a dat si mie aceeasi eroare. Azi ma duc la tester cu ea sa vedem ce zice. Merci anticipat pentru raspuns.
  3. Consumul mediu pe care l-am scos eu are la baza o tona de CC. Interesant, voi incerca sa tin eu pedala sa vedem ce va fi. @ches - la mine intr-a 6-a la 120 are cam 2.000 de ture.
  4. S-o stapanesti sanatos si fara incidente, iar de consum sa nu-ti faci griji, mai scade. A mea are acum 2.600 km, iar consumul din bord e de 7,8.
  5. Exact aceeasi chestie am avut-o si eu pe la 100k. La fel si pe la 147k. Am fost la mai multe unitati service (cei de la radacini au fost cei mai tari: ma intreaba omu' de la ghiseu daca am aprins vreun bec in bord, eu zic ca nu si el imi spune ca masina merge bine!! pai, zic eu, ori nu tine la relanti ori sta pe la 2000 de ture. Replica a fost... dura: n-are nimic masina dom'le!!). In fine, rezolvarea este expusa pe forum (apropos, nu am avut ocazia sa multumesc dar...). Trebuie desfacut IAC-ul, curatat temeinic, curatat si corpul clapetei cu toata raspunderea si apoi un idle learn: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/1422-curatare-iac-idle-air-control/ http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/476-idle-learn-procedure/
  6. Eu am kalos 1.4 16v, acum are 133.000 km, consumul cam 9,5 - 10 % in oras. In afara cam 7,5 %. Adevarul e ca motorul asa e cam... gurmand.
  7. In ultima vreme cei de la Rompetrol se lupta cu cei de la LukOil pentru cea mai proasta benzina. Parerea mea e ca trebuie evitate pe cat posibil cele doua (si nu, nu am nici un interes sa le denigrez). Problemele de relanti sunt de la IAC. Este un topic care explica in amanunt care este procedura.
  8. Nu, martorul ABS si rulmentul nu au nimic de-a face. Cauta pe forum ca s-a tot discutat despre martorul abs. Incearca intai sa-i cureti mufa de pe caroserie si curata-l putin si pe el (dai jos tamburul). Daca nici asa nu merge, atunci trebuie schimbat. Si nu, nu stiu pe nimeni cu demolari auto. Dar poti cauta pe net cu google si apoi dai telefon si intrebi daca are si care este pretul ferm.
  9. Am impresia ca sunt bagati fortat acolo (cu presa), asa ca o sa-ti fie dificil sa-l dai afara. Mai e varianta demolari pentru tamburi cu tot cu rulment si ai iesi cam la jumatate ca bani, dar eu unul nu agreez varianta asta... mai ales ca e vorba de frana. Oricum, noii tamburi sunt mai bine ganditi decat cei care vin pe masina. Help din nou. Am schimbat cilindrul si a mers bine cateva zile. Acum insa si-a revenit, iar se blocheaza roata. Intrebare: se pot deregla... mecanismele din tambur, autoreglajul si ce mai e pe acolo?
  10. Am uitat sa mentionez faptul ca frana de mana s-a "intarit", inainte aveam cam 10... dinti, acum are doar 7. Pedala de frana in schimb este exact la fel ca inainte. @ Tommy - spui ca se inlocuieste pistonasul. Asta e tot ansamblul sau exista vreun kit (garnituri, etc). In alta ordine de idei, daca se inlocuieste tot... ansamblul, este vreun tip anume mai bun? Nu stiu cum sa zic exact, dar ma gandesc la tamburi de exemplu: masina a venit cu niste tamburi dintr-o bucata, daca trebuia umblat la saboti, trebuia dat jos tamburul. Au trebuit schimbati si nu am gasit modelul care era deja pe masina, dar mi s-a spus ca ala e un model vechi si ineficient ca acum e altfel, unul mai bun tamburul este prins in doua suruburi de o placa pe care sunt infipte prezoanele de care am luat si care, pana acum pare ok (scuze dar nu prea stiu termenii...). Deci...?
  11. In primul rand, daca postez aiurea, scuze, am tot cautat dar nu am gasit ceva asemanator (ma rog, este un topic aproximativ pe problema dar nu se refera la tambur - kalos - ci la placute - Lacetti - asa ca...). In alta ordine de idei, de vreo doua zile, roata spate dreapta se super incalzeste - nu pot pune mana pe ea! In acelasi timp, cealalta roata (stanga spate) este putin calduta, abia sesizabil. Masina este un Kalos din 2005, are 132.000 km si pana acum a mers. Fara probleme! Am fost cu ea la mecanic, i-a dat tamburul jos si a slabit putin... "autoreglajul". Acum parca nu se mai incinge asa de rau, dar tot frige de nu poti pune mana pe ea. Am suspectat cablul de la frana de mana, dar ma gandesc ca asta merge bine. Am facut niste teste, empirice, romanesti: in mers, cam 20 - 30 k/h am tras brusc frana de mana. Masina opreste corect, fara probleme iar cablul pare ca isi face bine treaba. Deci, ar mai fi pistonasul... A mai patit cineva asa ceva? Ceva sfaturi? Merci anticipat de raspunsuri.
  12. Cum ma cam bate gandul pentru o Captiva, pe motorina vin si eu cu o nelamurire. Am vazut acum ca e o oferta pana la 30 septembrie destul de tentanta. Dar, din ce am discutat cu cineva de la un dealer, Captiva ar avea ceva probleme cu ambreiajul, ceva in sensul ca discul este oarecum subdimensionat (spunea omu' daca gresesc nu dati cu pietre) la motor si volumul masinii. Ideea este ca intentionez candva in viitor sa trag ceva mai mare/greu cu ea, asa ca... a avut cineva probleme cu ambreiajul?? Multumesc anticipat!
  13. Pun si eu o intrebare daca nu-i cu suparare! A pus cineva altfel de discuri pe masina, adica, de ex., pe kalos discuri de... sa zicem espero??! sau poate alte combinatii...??
 

×
×
  • Create New...