Jump to content

corneluza

Membru
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About corneluza

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 02/20/1964

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    radauti
  • Din
    radauti
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Leganza CDX
  1. Din pacate, nu stiu sa raspund la intrebarea asta, baietii au resetat eroarea, m-au trimis sa fac o tura sa vad daca mai apare defectiunea, am forjat-o cat de tare am putut, dar nu a mai ramas accelerata chiar daca am turat-o la 4500 rpm, m-am intors bucuros si n-am mai gasit decat un meserias, care a zis ca celalalt era mesterul, el e doar ucenic pe acolo, nu stie sa-mi zica de nici unele, o sa fac inca un drum la Suceava sa o mai pun odata la tester, sa vad ce eroare imi da. Ma gandeam ca a mai patit careva asa o rusine si-mi da un sfat...
  2. Referitor la problema mea (motorul ramane turat daca o calc in sarcina la 3000-3200 rpm) vreau sa zic ca am facut reset la ECM, dar nu s-a rezolvat nimic. Imi mai vine in minte o comparatie, e ca si cum s-ar cupla tempomatul odata ce trec de circa 3000 rpm si ar ramane cuplat, credeti ca e posibil asa ceva? Nu am folosit tempomatul de peste 1 an. Azi am scos-o la un drum mai intins, am accelerat pana peste 3000 rpm si am lasat apoi pedala de acceleratie libera, simteam cum ma trage, e o senzatie foarte ciudata, trebuie sa utilizezi frana cu putere, altfel se tot duce. Am scos-o din viteza (din D in N) in timpul mersului, iar acul turometrului a sarit brusc spre valoarea 3000 rpm. Cu maneta schimbatorului in aceasta pozitie - N, am calcat pedala de acceleratie mai brusc acul a zvacnit putin mai sus, iar apoi s-a "calmat" la 850 rpm. Ce naiba poate sa aiba? Partea proasta e ca nu pot sa reconstitui defectul in service, fara ca maneta sa fie in D, pot sa o accelerez si pana la 6000 rpm, nu ramane blocata acolo, acul turometrului vine cuminte la locul lui - 850. Any ideas?
  3. Baietii m-au trimis sa platesc scanarea (60 ron, parca) si pana am ajuns inapoi, masina mergea ca unsa, la intrebarea mea referitoare la natura problemei au ingaimat ceva de o eroare, m-au trimis sa fac o tura sa vad daca se mai manifesta defectiunea si cand m-am intors nu am mai scos nimic de la ei. Am citit tot capitolul "Probleme tehnice CNEL" dar nu am gasit modalitatea concreta de reset al ECM si TPS, am facut doar idle learn procedure. Din manualul de service primit tot de la tine, eu am inteles ca simpla deconectare a bornelor bateriei duce la un reset al ECM, probabil m-am inselat, trebuie sa fie ceva mai complex. Ovi, cu riscul de a-mi lua papara pentru ca nu stiu sa caut, poti sa-mi dai un link cu descrierea procedurii de reset ECM si TPS? A, am uitat sa zic, inainte de a merge in service am incercat sa curat IAC-ul si apoi am cumparat (si schimbat) un IAC nou, dar defectul se manifesta exact ca si inainte, si cu IAC-ul curatat si cu el schimbat.
  4. Salut! Am si eu o problema cu Leganza mea AT: daca o accelerez in sarcina la mai mult de 3000 rpm, ramane accelerata, in momentul cand o scot din Drive (la semafor, de exemplu) se tureaza pe la 2500 rpm, o mai accelerez odata brusc si revine la 850. Interesant e ca nu am reusit sa reproduc simptomul fara ca masina sa fie in sarcina, am mers la service (nu unul Daewoo, nu avem in Radauti) si am incercat sa vad daca nu cumva se agata cablul de acceleratie pe undeva, cu maneta schimbatorului in Neutral nu ramane accelerata nici daca o turez pe la 4500 rpm. Am mai patit asta acum catva timp, atunci m-am dus cu ea la Suceava, la un service Daewoo, mi-au pus scannerul pe ea-probabil au resetat codul de eroare-si a mai mers o vreme, dar sunt curios daca a mai patit cineva asa ceva si cum a rezolvat problema. Multumesc!
  5. SALUT! Poate cineva sa ma ajute cu un manual de utilizare pt. Leganza la mail-ul hrihorciucc@yahoo.com? Multumesc anticipat!
  6. legat de consumul unei leganze cdx-at, pot sa va zic ca am fost vara trecuta in spania, 3 persoane cu bagaj consistent (portbagaj plin tur+retur) si am facut cam 7000 km, din care cca.1000 pe tara iar din restul de 6000, circa 2000 pe autobahn, restul pe nationale si prin orase. consumul mediu pe acest traseu a fost 9%, nu am nici un interes sa mint, si notati si ca aerul conditionat nu s-a oprit nici o clipa iar pe autobahn am mers cu 120-170 km/h, sa zic in medie cu 135 km/h interurban nu pot zice care-i consumul, nu prea folosesc limuzina pe distante scurte, mai am un carbax de renault 21. uleiul in cutia at l-am schimbat si eu vara trecuta, conform indicatiilor din cartea tehnica.am mai schimbat filtrul si garnitura capacului de evacuare a uleiului, toate in regie proprie.
  7. am cutie automata pe leganza mea si cand afara sunt -10 grade, am dificultati majore cu pornirea.nu este problema de baterie, se comporta la fel ca si cand maneta schimbatorului de viteze ar fi in pozitia "D", cand rotesc cheia pe "Start" nu invarte electromotorul.banuiesc ca nu sesizeaza ca schimbatorul este in "P" si se comporta ca atare.am mai patit treaba asta de cateva ori pe frig, pana la urma, dupa 20-30 de incercari a pornit, dar azi, la -25 grade, nu a mai vrut.mai adaug faptul ca nu pot apasa butonasul de pe schimbator pentru a-l putea aduce in cealalta pozitie in care as putea porni, "N".a mai patit cineva asa ceva?banuiesc ca e ceva inghetat pe undeva , dar ce si unde?
  8. a schimbat cineva uleiul dintr-o cutie automata?e vreo procedura speciala?cit ulei trebuie pus(in manual scrie 6,2 litri la inlocuire sau 2,5 litri la schimb, cel putin asa am inteles eu) si ce tip recomandati? vreau sa ma apuc samabata sa fac treaba asta in regie proprie cu un inginer de la un service autorizat daewoo (care nu a facut insa niciodata aceasta operatiune), in garajul lui personal.am cumparat deja filtru de ulei, garnitura pentru filtru si garnitura pentru baie, o sa va spun si cit au costat cind primesc nota de plata, cam un milion pentru toate mi s-a spus. riscati-va cu o opinie, voi tine cont de ea. mersi!
  9. salut, leganzari! sunt cornel din radauti, jud suceava, de vineri 18.03.05 fericitul proprietar a unei superbe cdx at, climatronic, 1998, 68.000 km(????asa sper) dar fara cd, cu casetofon(care e suparat rau, nu am prea vazut asa scula, din punct de vedere al auditiei nu e mare diferenta intre el si un cd, doar ca cd-ul e mai comod de utilizat).mai are si optiunea cruise, care mi s-a spus ca functioneaza doar peste 100 km/h, inca nu i-am testat functionarea, daca puteti crede. prima intrebare adresata comunitatii de leganzari poate stirni risul:unde sunt facute masinile astea, la noi sau in korea?parca am citit pe forum ca cele cu climatronic sunt aduse din import, cum imi pot da seama de asta? si prima poveste: am vizionat 4 masini inainte de a o cumpara pe asta, m-am dus documentat cu "sfaturi pentru eventuali cumparatori de leganza" de pe forum, cind puneam contactul si numaram de cite ori clipeste senzorul de airbag, cele de abs si tcs, sau cind verificam partea electrica cu foaia in fata, baietii faceau niste fete de tot risul:"de unde le stiti pe toate astea?" sau "nici nu stiam ca masina are senzor de temperatura exterioara" . mare lucru internetul asta! promit sa mai revin cu alte intrebari si eventuale cereri de informatii. so long for now!
 

×
×
  • Create New...