Jump to content

TTibi

Membru
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

About TTibi

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 11/29/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Din
    Timisoara
  • Auto
    Daewoo
  • Model
    Cielo
  • An
    1995
  1. Salut, Lix, mersi ! M-am uitat peste post-urile indicate de tine. Ar putea sa fie si cauzele descrise pe acolo. Totusi masina mea porneste la sfert de cheie si iarna si vara. Turatia urca normal, iar apoi se stabilizeaza in jurul a 800 tr/min. Asta pana Vineri, cand am vrut sa plec cu masina in "deplasare", pun bagajele in masina, dau drumul la muzica, pornesc motorul si dupa o secunda moare si nu a mai vrut sa o ia. N-am insistat ca sa nu termin bateria. Sun mecanicul, vine si imi spune sa dau la automat. Motorul dadea semne sa porneasca, dar foarte dezechilibrat si murea. Imi cere mecanicul o cheie si incepe sa ciocaneasca in injectoare, dau la automat si porneste motorul . Parea sa mearga rotund motorul, dar dupa cateva minute am vazut ca iar incepuse sa mearga dezechilibrat si chiar se oprise la un moment dat. A doua zi (Sambata asta) m-am dus la service si mi-am schimbat un injector care stiu ca imi "lacrima" (nu inchidea bine) inainte de purjare. Sper ca l-am schimbat pe cel care trebuia, oricum il tin si pe cel vechi si o sa vad cum evolueaza lucrurile. Am facut plinul de benzina si am bagat un aditiv de curatat injectioare. Am plecat in deplasare si i-am dat un 160 ca sa se curete injectoarele. Si acum pare sa mearga OK motorul. Parca s-au mai domolit si "zgaltielile" de care pomeneam. Mecanicul spunea ca acele socuri vin de la "lipsa putere - cuplu" transmise la rotile motrice. Si cred ca ar putea sa fie cauzate si de injector/ injectoare cu probleme (nu lucreaza bine sau sunt infundate). Cu indicatorul de apa nu am apucat sa fac nimic, pentru ca a plouat tot weekend-ul si n-am avut chef sa desfac bordul sa strang suruburile din spatele ceasului. Ce as vrea sa fac (in functie de costuri), din post-urile pe care le-am citit pe forum am vazut ca acest fel de probleme pot fi cauzate de fise, bujii, delcou (distribuitor), injectoare, asa ca m-am gandit sa iau inca trei injectoare noi plus alte fise, pentru ca restul pieselor le-am schimbat. Oricum mai scriu daca am noutati. E destul de ciudat cu astfel de probleme pentru ca nu sunt usor de reprodus. Nu apar totdeauna , depinde daca motorul e cald sau nu, cat de incarcata e masina si altele... Va salut pe toti ! P.S. : Calin, e buna ideea cu suportii de motor, m-am gandit si eu la asta, dar am uitat sa-i spun mecanicului sa-i verifice. Pana la urma, daca motorul nu are putere, inteleg sa sune mai jos (sa gafaie), dar nu inteleg de ce sa intre in "fibrilatii" toata masina ??? Tibi.
  2. Chiar sunt curios, incerc Sambata sa vad cu suruburile din spatele indicatorului. Probabil ca ai dreptate si eram eu fixat pe ideea ca se incinge motorul. Sambata incerc si scriu (abia Duminica seara o sa pot - plec din localitate la sfarsit de saptamana). Noapte buna !
  3. Ovidiu, Citarea mesajului tau a fost neintentionata, am dat pe "raspuns" si ti-a inserat mesajul tau initial. Am notat sa ma uit sa nu mai citez. Nici eu nu am spus ca vreau sa schimb ceasul din nou. L-am schimbat imediat ce am luat masina pentru ca nu arata mai nimic si nu aveam la cine sa apelez pentru sfaturi. Nu vreau sa dau nici eu bani aiurea pe piese daca nu trebuie, de aceea am apelat la acest forum, macar sa stiu la ce sa ma astept. M-am uitat la topic-urile legate de indicator si chiar cred ca la mine arata real (se intampla doar cand e in sarcina motorul: cu AC cuplat sau cand urc), oricum ma uit Sambata si la suruburile din spatele indicatorului. Defapt, Sambata vreau sa incerc toate variantele propuse de ceilalti membrii ai forumului care mi-au scris: reset ECU, IAC, ... sa vad daca scap si de hacait. Bujiile sunt BPR6 ES (cred ca BOSCH). Am uitat sa precizez ca am schimbat si pompa de apa (fula) si filtrele, tot acum doua Luni. Mersi de ajutor ! Tibi.
  4. Salut Ovidiu, Ieri am stat vreo patru ore pe forum si m-am uitat la tot felul de probleme intalnite la Cielo. Poate nu le-am vazut chiar pe toate... o sa ma mai uit si in continuare. Bujiile le-am schimbat acum doua luni si am cumparat de care mi-a spus mecanicul (a fost 10 ani mecanic la Service Daewoo). Ma uit pe factura si compar cu cele recomandate in sbiectul precizat de tine. Referitor la acul de temperatura am avut probleme inainte cu el (ba urca, ba cobora si apoi raamanea jos) si l-am schimbat. Am facut urmatorul test: am lasat sa urce temperatura, cu AC cuplat, am oprit motorul si l-am repornit dupa doua minute. Acul era in aceeasi pozitie (urcat) si a inceput sa coboare abia dupa ce am circulat putin fara AC cuplat. Nu cred ca e problema de la acul de temperatura. El urca mai ales cand AC e cuplat si merg sub 50 Km/h. Cum urc peste 50-60 acul revine incet la pozitia normala. Acum mi-a urcat temp. dupa ce am urcat vreo 8Km pe Semenic, cu patru in masina. Nu a urcat mult, dar a iesit dintre cele doua puncte. Toate cele bune ! Tibi.
  5. Salut, Multumesc tuturor care mi-ati scris ! In urma sfaturilor primite de la voi, pentru prima problema o sa schimb termostat-ul (am inteles ca e in jur de 250.000 )si o sa verific daca ventilatorul functioneaza si pe treapta a doua de turatie. Antigelul l-am schimbat acum doua luni, cand mi-am segmentat motorul si e in amestec de 50% cu apa distilata. Nu stiu daca mecanicul mi-a spalat cu apa cu otet circuitul de racire. Oricum temperatura crestea si inainte sa-mi fac motorul. Pentru a doua problema, intra-adevar am avut un injector care "lacrima" si cateodta imi pornea in trei si isi revenea dupa 20-30 sec. Am dus injectoarele la purjat si nu am mai avut probleme pana nu demult cand mi-a pornit iarasi in trei. M-am gandit ca poate a recidivat injectorul cu problema si mi-am luat alt injector, dar mecanicul nu mi-a putut depista injectorul cu probleme, deoarece pana ajungeam la el, totul isi revenea la normal. Apropo , poate are legatura cu cea de-a doua problema: cateodata cand accelerez mai puternic, simt ca o intrerupere de o fractiune de secunda, ca si cum ai lasa scurt acceleratia si i-ai da din nou (se intampla mai rar), chiar si la viteze de peste 100 Km/h. Pentr a doua problema o sa incerc resetarea ECU-ului (am vazut ca este descrisa procedura pe forum, undeva) si reinitierea IAC-ului, care a fost curatat nu de mult. De la ambreiaj nu poate sa fie ? Nu simt sa patineze, dar ma gandesc la placa de presiune, poate ... Oricum, mersi pentru sfaturi si pareri ! Va scriu daca rezolv problemele. Daca mai aveti si alte pareri...le astept ! Apropo, cand mai porneste in trei, incerc sa scot fisele, dar nu stiu de care parte e cel mai bine sa tragi, ca sa nu te curentezi ? Mersi ! Tibi.
  6. Salut, Sunt nou pe acest forum si apelez la voi cu doua probleme. Le-am postat si pe alt forum si inca nu sunt lamurit ... Am un Cielo din '95 (SOHC) 185.000 Km cu motorul recent segmentat (de aprox. 3000 Km), cu toate cele schimbate (antigel, bujii, ax cu came, supape,...). Masina mergea bine si inainte de reparatia motorului (doar ca manca 1l ulei/ 2000 Km) si acum merge la fel de bine (fara sa mai consume ulei ,) si o intretin cat pot de bine (chiar sunt putin tipicar ,), dar ma chinuie doua probleme mai importante: 1) Cand cuplez AC, dupa 15-20 min. de chinuit prin oras (cu viteze sub 40-50 Km/h), incepe sa urce acul indicator de temperatura. Cand ajunge pe 3/4 din cadranul alb, decuplez AC, de frica sa nu distrug motorul prin incalzire excesiva, deci nu stiu daca acul ar ajunge sau nu pe zona rosie. In mod normal acul sta intre cele doua puncte mici de reper. Ati patit si voi chestia asta ? Mentionez ca ambele ventilatoarele functioneaza. Acum o sapt. am fost la munte si am urcat vreo 8 Km cu a 2-a si a 3-a, cu patru persoane in masina si am vazut acul de temp. urcand putin peste cele doua puncte chiar fara AC cuplat. La fel e si la voi ? Am auzit pe altii spunandu-mi ca nici odata nu a urcat acul peste cele doua puncte reper. O fi asa ??? Oare am vre-o problema ? 2) Cand ajung in treapta a 2-a sub 1500 tr/min (la o franare de ex.) si accelerez din nou, incepe sa zgaltie destul de suparator, chiar las acceleratia sau calc putin ambreiajul pentru a corecta comportamentul (nu sunt sofer incepator ,). La fel mi se intampla si cand schimb din treapta 1 in treapta 2, daca nu am grija cum las ambreiajul. Simptomul se manifesta mai pronuntat cand masina este mai incarcata. In rest masina are "viata" in ea, urca bine (cat pentru un Cielo). P.S. Am fost la un mecanic pt. ambele probleme. La prima, mi-a spus ca daca nu ajunge pe "zona rosie", atunci nu e problema si cu asta basta, dar vreau sa stiu daca e normal sau nu. La a doua problema, mi-a umblat la avans: masina nu mai zgaltiia, dar nici nu mai tragea de fel si in plus lua 1-2 l benzina in plus la 100 Km. L-am rugat sa-mi puna avansul inapoi si am ajuns de unde am plecat: trage bine + zgaltie. Va multumesc daca ati apucat sa cititi tot mesajul asta destul de lung ! Toate cele bune ! Tibi. ... poza e recenta
 

×
×
  • Create New...