Jump to content

vulupe

Membru
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

About vulupe

  • Rank
    Forumist
  • Birthday 03/24/1977

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.astraforum.ro
  • Gender
    Male

Profile Information

  • Location
    Bucuresti
  • Din
    Bucuresti
  • Auto
    Opel
  • Model
    Astra GTC
  • An
    2006
  1. Da, multumesc. Foarte constructiv postul tau.
  2. Domnii moderatori, avertismentul de mai sus era cumva unidirectional? Ca dupa cate vad, cam asa sta treaba. Am fost atacati direct, atat eu cat si Wallaby, am fost jigniti (zice-se subtil), suntem in mod evident nedoriti aici. Cumva deranjam? Daca da, spuneti va rog clar asta, lasati acuzele. V-au fost aduse toate argumentele si dovezile cerute, mai nou vad ca ne si urmariti discutiile pe forumul nostru - pe care de altfel am vazut ca-l cenzurati cu spor aici. Considerati acest comportament adecvat unui forum ce se doreste util? Cum de sunteti atat de rapizi in a ne avertiza, pe mine si pe Wallaby, dar nu "observati" si atitudinea/comportamentul altora? As dori, daca tot sunteti atat de inversunati in critici, sa va si argumentati afirmatiile. Cu link-uri, citate, diagrame si dovezi clare, nu cu vorbe, asa cum am facut si noi. Si in cazul in care ati uitat, discutia se poarta pe tema motorului diesel 1.9 CDTi, 16V si 150CP, aflat pe o masina Holden/Opel, modificat cu un "green-box" produs de o anumita firma (nu dau numele pentru a nu fi cenzurat pentru reclama). Orice alte argumente, cum ca diesel in general face/nu face, cum ca tuning e una sau alta sunt complet irelevante. Aici se vorbeste de un motor si o masina foarte specifice, cu o solutie de tuning la fel de specifica. Si nu va faceti griji, acel producator nu are nici un interes in piata romaneasca iar preturile lor sunt oricum prohibitive aici, unde calitatea este pe ultimul loc. Nu inteleg de unde atat de multa neincredere si suspiciune. Nimeni nu incearca sa vanda nimic si nici sa dovedeasca ca e mai "altfel". Pur si simplu omul este foarte incantat de masinile lui si le prezinta ca atare. Poate ca informatiile oferite de el sunt chiar utile unor useri. Sau interesante. Cand vom invata si noi ca nu toata lumea vrea sa ne fure/pacaleasca?
  3. OK, argumentele tale/voastre ma depasesc si ma vad nevoit sa ma inclin in fata dreptatii. Nu am atacat pe nimeni si nu am de gand s-o fac. Dar nici nu pot accepta sa fiu atacat fara motiv. Daca astfel de comportamente sunt tolerate pe un forum care se vrea decent, imi cer scuze pentru deranj si ma retrag. E clar ca la voi sta dreptatea absoluta.
  4. Pai si eu am fost tratat cu aceeasi "neincredere". Iar eu am zis clar ca la mine este remap. Nu este deloc o diferenta de performanta intre cele 2, numai ca se modifica mai putini parametrii. Si e mai putin "safe" pentru motor, tocmai din cauza asta. Dar asta este alegerea lui. Ideea de demonstrat era urmatoarea: se pot obtine 200 CP din acest motor fara modificari mecanice asupra acestuia. Si cred ca s-a demonstrat destul de clar asta. Iar timpul de 6.89 sec pentru 0-60 mph cred ca este destul de relevant pentru "tractorasul" acesta de motor. Cei care il tot critica: va rog incercati sa fiti obiectivi, sa mergeti cu acest motor - se gaseste pe Astra, Saab, Alfa Romeo, Fiat - si abia apoi sa comentati la adresa lui. Nu-l mai comparati cu vechile motoare diesel ca nu este deloc la fel. Personal am mers si cu motoare turbo pe benzina si pot sa fac diferenta. Si este favorabila benzinei, este adevarat, dar numai cu o foarte mica marja, discutand aici de capacitati, puteri si costuri de achizitie similare.
  5. Offf, am zis ca nu mai scriu pe acest topic dar uite ca sunt nevoit s-o fac. Pentru cei care nu cred in existenta celor 200 de cai: http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarrevi...astra_cdti.html http://www.sportscarforums.com/f7/0-100-0-a-13281.html http://www.totalvauxhall.co.uk/page/totalv...dtest_888_astra In atasament gasiti si specificatiile exacte. Veti vedea ca nu s-a facut nimic la capitolul performante, in afara de remap. Oare si ei mint? Astra_h_19CDTi1.pdf
  6. Satori - tocmai asta am zis si eu, ca discutia devine un astfel de versus (in primul rand cu contributia mea), nu ca tu ai inceput asta. Si de fapt nu asta am intentionat. La chestia cu tractorul insa, nu mai sunt de acord. Poti sa te deplasezi si cu un buncar anti-atomic, caci si asa exista posibilitatea sosirii unui meteorit care sa distruga viata pe planeta si tot nu vei supravietui. E o exagerare dar cred ca se intelege ce am vrut sa zic. Ovi_jer - nu cred ca e cazul. Nu vreau sa dovedesc nimic nimanui, nu vad de ce as fi nevoit sa fac asa ceva. Discutia legata de dyno era intre mine si wallaby. Esti liber sa crezi tot ce doresti si sa ai ce opinii doresti legat de remap si nu numai. Scoop - presupun ca si wallaby, la fel ca si altii, au momente de "nebunie" cand vor sa se joace, intr-un fel sau altul (pe circuit ar fi ideal dar nu intotdeauna posibil). Si asta e situatia in care acele "initiale" sunt dezactivate. In restul timpului, nu putine sunt situatiile in care ele si fac treaba foarte bine. Atat eu cat si altii le-am datorat poate viata, in momente in care conduceam atat legal cat si constient. Din pacat nu eram singur pe sosea. Asta e motivul pentru care ESP-ul este extrem de util pe o masina si nu numai el. bogdan_o - pai tocmai ca nici eu nici wallaby nu suntem adeptii condusului "la limita" in orice imprejurare. Chiar as putea zice ca de cele mai multe ori conduc prea prudent (viata m-a invatat ca nimeni altcineva nu-mi pazeste "hayon-ul"). Asa cum si ziceam mai devreme, fara "neuronii" necesari, toate initialele astea nu te pot ajuta. Pana la urma, orice mecanism, oricat de performant ar fi el, are o limita. Si ca sa inchei, vad ca sunteti destul de porniti. Daca citeati cu atentie cele afirmate, ati fi vazut ca de fapt suntem de acord in cele mai multe aspecte. Imi pare insa rau ca am deranjat lumea pe aici, nu asta mi-a fost intentia. Am vrut doar sa salut un amic, atata tot. Va las, drive safe si take care. Dar, satori, inainte sa critici atat de acid opiniile, iti amintesc ca la un moment dat, asa cum chiar tu ai declarat, ai "traversat" A2 cu 180Km/h (nu zic ca nu ai avut motivatie dar nu despre asta vorbim aici). Am facut si eu asta, cu aceeasi masina ca si tine, insa pe o distanta multa mai scurta. De ce? Pur si simplu nu am avut curaj sa o tin mai mult asa. Eu zic ca nu faci bine sa-i "certi" pe altii, mai ales cand nu ai inteles foarte bine ce vor sa zica. Numai de bine.
  7. Salutare la toata lumea, Mai oameni, stau si citesc aici de ceva vreme si chiar nu inteleg: ce aveti cu nenea wallaby? Ca el a incercat sa-si prezinte masina frumos si fara sa supere pe nimeni. Iar voi repede i-ati sarit in cap. Cam dur, nu credeti? Intamplator (sau nu) am acelasi motor si un numar apropiat de cai (momentan, de saptamana viitoare vor fi tot atatia). E drept ca obtinuti prin remapare pe OBD dar rezultatul e acelasi. Si chiar stiu bine ca omul nu vinde brasoave, caii aia se pot obtine fara probleme din acest motor. Iar in ceea ce priveste stabilitatea Astra, generatia actuala (H, Mk5, spuneti-i cum vreti) imi pare rau dar citesc pe aici multe vorbe fara nici o acoperire reala. Cati dintre cei care zic de Astra ca are o stabilitate proasta au si mers cu ea? Daca nu ati facut-o, va rog sa va abtineti de la comentarii. In special comentarii asupra sasiului Sport, combinat cu optiunea IDS+ care la ora asta are una dintre cele mai perfomante tinute de drum din clasa compacta (si va pot arata teste si comparatii facute in care Astra sta foarte bine la aceste aspecte). Eu unul conduc zi de zi o Astra iar in serpentine masina asta face minuni (GTC, sasiu sport, IDS+, 1.9 CDTI @ 185 CP). Satori - nu vreau sa intru in polemica cu tine si in nici un caz nu vreau sa intelegi ca am ceva cu tine dar te rog sa ma crezi cand iti spun ca gresesti un pic. Inainte de masina actuala am avut un Kalos 1.4 16V, timp de 1 1/2 ani. Crede-ma ca diferenta este enorma. Am fost foarte multumit de Kalos, nu ma intelege gresit si la fel ca si tine nu dau doi bani de NCap si altele asemenea. Insa acum acord mult mai multa atentie anumitor aspecte cum ar fi rezistenta la impact si protectia oferita de masina. Ca idee, pragurile de la Astra sunt de cateva ori mai late decat la Kalos si nu degeaba. E uneori chiar neplacut sa intri in masina din cauza asta dar crede-ma ca nu regret nici un moment. Ce te faci la un impact lateral in Kalos? Nu cred ca atunci te mai poate ajuta dispozitivul dintre urechi, oricat de performant ar fi el, caci vina nu va fi a ta. Sau ce te faci la ad-hoc test al elanului la o viteza de 90-100h, nu zic mai mult? Se intampla multe pe soselele Romaniei si nu neaparat din vina ta, ca sofer. Anyway, hai sa nu transformam topic-ul asta intr-un vs Astra Kalos ca nu e cazul. Ideea mea este ca acele initiale, atunci cand si soferul dispune de neuronii necesari, pot face multe lucruri bune. Altfel, la fel de usor zbori si cu Dacia si cu Ferrari, indiferent de stele/initiale. Revenind on-topic: Wallaby, n-ai idee cat de mult te invidiez pentru soselele alea impecabile si luuuungi de acolo. Chiar ai unde folosi cei 200 de caluti. Hai mai repede cu Km aia ca sunt foarte curios sa vad rezultatele de la Dyno (eu o sa le fac in cam 2 saptamani, astept sa trec de revizie)
 

×
×
  • Create New...