Jump to content

 


Photo
- - - - -

Senzor Rotatie Arbore Cotit Eroare


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 gabimok

gabimok

    Forumist

  • Membru
  • 45 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 0.8
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:bc-50-mok

Posted 20 March 2014 - 09:12

Am detectat(in service cu aparatul) in urma aparitiei martorului engine check(galben) aprins,eroare senzor rotatii arbore cotit(Spark 0,8)

Am cumparat unul nou si l-am inlocuit,dar engine chech-ul nu se stinge.Am scos si o borna de la baterie.

Se va stinge singur,sau trebuie sa merg din nou in service?



#2 augustinionut

augustinionut

    Forumist

  • Membru
  • 3096 posts
  • Din:Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:NT 30 PER

Posted 20 March 2014 - 15:03

Du-te la service sa iti puna borna inapoi. Porma porneste masina si vezi daca se stinge.... 



#3 gabimok

gabimok

    Forumist

  • Membru
  • 45 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 0.8
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:bc-50-mok

Posted 20 March 2014 - 22:20

am pus imediat borna,am mers 30 km azi, dar nu se stinge martorul,sa fac alta procedura?



#4 augustinionut

augustinionut

    Forumist

  • Membru
  • 3096 posts
  • Din:Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:NT 30 PER

Posted 20 March 2014 - 22:34

La service se citeste codul de eroare.Se sterge. Se inlocuieste piesa. La tine ce s-a facut de fapt? Daca ai fost la service si ai factura, te duci inapoi sa ii intrebi ce e cu becul aprins. Ce e asa de greu ?



#5 gabimok

gabimok

    Forumist

  • Membru
  • 45 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 0.8
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:bc-50-mok

Posted 21 March 2014 - 10:42

Am crezut ca daca voi inlocui senzorul pe care l-a depistat testerul defect(cu toate ca masina functiona cu acest senzor detectat ca defect,am scos mufa in timpul functionarii motorului si s-a oprit,am  zis de atunci ca senzorul e bun,dar testerul refuza sa stearga eroarea si implicit becul galben).

Nu am timpul necesar sa merg iar la tester la IATSA Bc,speram sa se stinga singur martorul inlocuind senzorul.

Citisem undeva ca dupa 10 porniri-opriri se va stinge.....am facut si asta dar nu vrea.



#6 augustinionut

augustinionut

    Forumist

  • Membru
  • 3096 posts
  • Din:Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:NT 30 PER

Posted 21 March 2014 - 14:53

Ce cod de eroare ti-a dat?

 



#7 gabimok

gabimok

    Forumist

  • Membru
  • 45 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 0.8
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:bc-50-mok

Posted 21 March 2014 - 18:08

P0337

daca am retinut bine



#8 ALiCE

ALiCE

    Forumist

  • Membru
  • 587 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevy
  • Model:Cruze 2.0D LT
  • An:2010

Posted 21 March 2014 - 20:15

10 porniri-opriri inseamna 10 cicluri complete (cu motorul rece), nu ca opresti si pornesti motorul de 10 ori in 5 minute.

Asta inseamna, cel mai simplu, 10 zile diferite de mers cu masina :)



#9 augustinionut

augustinionut

    Forumist

  • Membru
  • 3096 posts
  • Din:Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:NT 30 PER

Posted 21 March 2014 - 21:06

Offtopic: la matiz parca e mai simplu: 3 porniri fara eroare.


Am crezut ca daca voi inlocui senzorul pe care l-a depistat testerul defect(cu toate ca masina functiona cu acest senzor detectat ca defect,am scos mufa in timpul functionarii motorului si s-a oprit 

 

P0337 58X Crankshaft Sensor No Signal. Zici ca ai scos mufa si s-a oprit motorul?

 
In fine. Poate invata lumea sa vina de la service cu lectia invatata.


#10 gabimok

gabimok

    Forumist

  • Membru
  • 45 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 0.8
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:bc-50-mok

Posted 22 March 2014 - 14:39

Da cu senzorul vechi cand am desfacut mufa de conectare,a murit motorul. Nu stiu ce sa cred, daca era defect in totalitate sau nu mai era in parametri.


Edited by Salex, 23 March 2014 - 18:38.


#11 gabimok

gabimok

    Forumist

  • Membru
  • 45 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 0.8
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:bc-50-mok

Posted 23 March 2014 - 16:07

dupa 10 cicluri pornit-incalzit motor mers si.....oprit racit motor se va stinge martorul?






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users