ovi_jer Posted December 16, 2007 Esti sigur ca uleiul nu curge de la cutie? Share this post Link to post
val_enteen Posted December 16, 2007 Am schimbat uleiul la motor de curind.Din pata de ulei de pe asfalt se vede ca este ulei de motor nou , inca neinnegrit.De aici concluzia mea ca este de la motor .Nu m-am uitat la nivelul de ulei in CV. Share this post Link to post
ovi_jer Posted December 17, 2007 Daca ti-au spus ca pierde de sus atunci poate fi de la garnitura de la capacul culbutorilor sau inelul delcoului. Sterge zona si verifica dupa cativa km sa vezi pe unde apare. Share this post Link to post
val_enteen Posted December 17, 2007 Ok.Sters zona , mers in oras 15 minute .M-am uitat si sub delco e uscat , la garnitura de la colbutori mai nimic cu exceptia locului unde vine primul injector din stinga cum stai cu fata la motor unde e o zona innegrita (dar e pe stinga si eu gasesc pe dreapta pata ) .Si inca ceva , daca parchez masina in panta (cu botul in sus) pata este substantial mai mare , invers nu e aproape deloc .Cred ca pina la urma este de la palier , dar ma incurca cei de la service care-mi spun ca nu e de-acolo.E foarte suparator , am ajuns ca de cite ori plec cu masina sa verific nivelul la ulei. Share this post Link to post
sima23 Posted June 30, 2008 am o problema..mergeam cu masina linistit si cand ma uit in oglinda in urma mea las o dara de ulei nu peste foarte mult timp se aprinde martoru ca nu mai am ulei in motor(spre norocul meu sa aprins cand am ajuns acasa) las masina 10min si cand scot joja uscata uscata...cineva ma speriat zicandu-mi ca este fisurat blocul motor si pierd ulei caci garnitura de la chiuloasa este uscata iar uleiul se scurge de undeva de sub motor...ma puteti ajuta cu vrun sfat va rog frumos...uleiul se scurge si cand sta masina la rece de atunci nu am mai pornit motorul. ce as putea sa fac unde sa ma uit??? masina mea un cielo koreea `96 Share this post Link to post
ALiCE Posted June 30, 2008 La baia de ulei, probabil. Garnitura vreo 10 lei, baia vreo 70. Surubul nu stiu cat costa. Depinde care ti-e norocul Share this post Link to post
alexinno Posted July 1, 2008 Ai schimbat sau umblat de curand pe la pompa de ulei,simeringuri vilbrochen? Ai facut schimbul de ulei si nu au infiletat corespunzator filtrul? Nu are cum sa arunce in halul ala uleiul pe la garnitura baii,nu lucreaza sub presiune! N-are treaba garnitura de chiuloasa cu scapari de ulei in halul asta! Ai verificat busonul baii de ulei,a fost strans corect cu garnitura de cupru(noua)? Share this post Link to post
laurentiu_73 Posted January 29, 2010 Salutare! Este posibil sa se ovalizeze chiulasa daca garnitura are un mic por in ea sau cine stie, poate crapata? Am gasit ceva ulei pe exteriorul blocului motor si cineva mi-a zis de treaba asta, cu ovalizarea. Cu consumul de ulei stau binisor zic, cam 250gr la 10.000km.M-as duce la service dar deocamdata nu stau asa bine cu banii. Am uitat, Cielo Executiv 2005, motor normal, nu 16V. Multumesc pentru eventualele sfaturi si raspunsuri. Share this post Link to post
Dj_Dark Posted January 29, 2010 Daca pui o poza cu scurgerea ne putem da cu parerea. Share this post Link to post
LYM Posted January 30, 2010 Astazi am observat o pierdere de ulei la motor; din cate mi-am dat eu seama, vine de la garnitura dintre chiulasa si capacul de sus de la axele cu came si e pe toata lungimea capacului, doar in partea din fata. A mai avut cineva problema asta? Am verificat (la mana) suruburile de la capacul ala si par stranse bine. Ce garnitura este acolo: din silicon sau una speciala? Share this post Link to post
LYM Posted January 30, 2010 LE: am gasit in manualul de service ca trebuie inlocuita "garnitura capac culbutori" , aplicat silicon de etansare pe noua garnitura si stransa la 10Nm. A mai facut cineva operatiunea asta, poate fi facuta acasa? Ce silicon ar trebui sa folosesc pt etansare? (din fabrica am vazut ca are unul albastru, se vede iesit putin) Share this post Link to post
Salex Posted January 30, 2010 Eu unul nu folosesc silicon decit in zonele in care garnitura are de ocolit axele cu came si formeaza niste unhiuri aproape de 90*. Ai doua variante: prima, sa incerci sa mai stringi putin suruburile (insa nu excesiv !!!) si a doua, sa inlocuiesti garnitura. Inca o data, mare atentie cu siliconul ala !!! Daca este aplicat fara simt de raspundere risca sa intre in motor si apoi o sa ai numai neplaceri ! Share this post Link to post
LYM Posted January 30, 2010 Totusi, ce fel de silicon se foloseste pt asa ceva? Share this post Link to post
Salex Posted January 30, 2010 Din punctul meu de vedere, in materie de etansari auto exista doar doua tipuri de silicon: Victor Reinz si ... altele Share this post Link to post
soricaadrian Posted January 30, 2010 Pierderile de ulei pe langa capac sunt frecvente la Nubira. Ca sa nu ai surprize ar trebui degresat foarte bine capacul in zona garniturii, altfel risti sa nu faca priza siliconul si o sa curga din nou. Daca tot schimbi garnitura, vezi ca sub fiecare surub care prinde capacul in chiuloasa gasesti cate un inel de etansare din cauciuc. Ar trebui sa le schimbi si pe astea, in timp apar scurgeri si pe langa suruburi. Sa ne spui ce tip de silicon ai folosit la etansare si ce rezultate ai. Share this post Link to post
LYM Posted January 31, 2010 (edited) exista doar doua tipuri de silicon: Victor Reinz si ... altele Unde gasesc silicon din asta si ce tip, exact, mi-ar trebui pt operatiunea asta? Btw, am vazut ca pata de ulei era mai pronuntata langa capacul distributiei. Exista varianta sa curga si pe la vreun simering pe-acolo? Edited January 31, 2010 by LYM Share this post Link to post
Salex Posted January 31, 2010 Uita-te aici. Eu folosesc de citiva ani numai Reinzosil si sint foarte multumit de el. L-am pus si la garnitura de la capacul culbutorilor (doar in citeva puncte, cele indicate si in manualul de service) si in zona simeringului mare de palier si in zona pompei de ulei. Nu am vazut nici cea mai mica pierdere de ulei ... De gasit cred ca il gasesti prin magazinele auto de profil. Share this post Link to post
LYM Posted February 8, 2010 Ciudat ... de cand am observat scurgerea aia de ulei am sters-o frumos cu o carpa si vad ca nu a mai curs deloc pana acum, cu toate ca am mers zilnic cu masina, ba chiar am facut si un drum de Tg-Jiu & retur in weekend. Am realizat mai apoi ca, timp de 1-2 sapt inainte sa observ scurgerea am parcat zilnic masina la serviciu intr-o panta foarte abrupta, cu botul in jos. Este posibil sa fi baltit ulei pe garnitura si de aia sa se fi prelins afara? Din cate m-am uitat cu o lanterna prin gaura pe unde se pune uleiul la motor, am vazut ca se aduna ulei acolo si e destul de probabil sa fi ajuns la nivelul garniturii la felul cum a stat parcata. ... ce parere aveti? Mai astept sa ma lamuresc bine, ca n-as vrea sa umblu degeaba si parca prea dintr-o data asa a inceput sa curga. Share this post Link to post
bella Posted July 22, 2010 Cei cu motoare cu 16V...ati schimbat garnitura nr. 15 din imagine? Am scurgeri de ulei in zona ei si as vrea sa o schimb. A fost nevoie de cheie dinamometrica? Merci. Share this post Link to post
Salex Posted July 22, 2010 Nu e nevoie de cheie dinamometrica, se stringe "la mina" cu un imbus ordinar. Ba chiar e mai bine sa nu stringi pina la capat, faci asta peste 2 ani cind incepe sa iasa putin ulei Share this post Link to post
argon Posted July 22, 2010 ala e capacul culbutorilor, la care oricum nu se umbla ca nu ai ce regla, fiind hidraulici, unge garnitura noua cu silicon negru pe ambele parti, si strangi in cruce, si nu tare, si nu mai curge veci. Share this post Link to post
bella Posted July 22, 2010 Apropos...exceptand marca, ce tip de silicon trebuie? Din cel pentru temperaturi mari sau... Share this post Link to post
argon Posted July 22, 2010 (edited) 2+2 negru am folosit cu succes, orice de marca, tip gasket maker(pompe apa, bai ulei, admisie), nu lua no name. Pe asta al meu scrie ca se poate folosi in loc de garnitura, sau unge garnitura existenta, recomand varianta 2. Edited July 22, 2010 by argon Share this post Link to post