Jump to content
Sign in to follow this  
XXL

Martor Motor - Check Engine

Recommended Posts

Cielo are 3 sonde de temperatura :

Una pe chiulasa linga galeria de admisie pentru indicatorul din bord.

Una pe radiator pentru prima treapta de ventilare la 95 de grade

Una pe chiulasa sub delco care da informatii la ecm.In functie de informatiile furnizate de aceasta la ecm acesta regleaza avansul la aprindere,durata de injectie si porneste ventilatoarele pe treapta 2 la 105 grade si aprinde martorul check.

Asadar trebuie verificat daca nu au sarit papucii de la senzorul de pe radiator si daca siguranta in tablou nu este arsa.

Mai exista si varianta arderii rezistentei (rezistentelor daca e vorba de model cu AC care are 2 ventilatoare).Acestea sunt localizate intre baterie si farul stinga si au carcasa ceramica alba.

Share this post


Link to post

airwave88:Ai dreptate!Acum masina este la service,am cumparat bobina din delcou si astept sa soseasca si axul delcoului (prolema era cu magnetul acela de pe ax-se sparsese in mai multe bucati)Multumesc pentru ajutor.

Share this post


Link to post

Salut tutror,

 

dupa ce indicatorul chek engine facea figuri cand pe gaz cand pe benzina, acum sta aprins continuu si pe gaz si pe benzina.

Am fost la doua serviceuri autorizate pana acum, raspunsul lor a fost ca nu apare nici un cod de eroare ...hmmm..

Acum astept inca o mie de kilometri pana la revizia de 20k si merg din nou.

Nasol indicator, masina functioneaza in parametrii normali, nu simt nici o diferenta. Dar e stresant.

 

Sa vedem ce o fi de data asta, sau o fi la fel ?

Share this post


Link to post

Am mai intalnit problema asta la un cielo euro 3 si problema era IAC-ul.

Share this post


Link to post

Am observat ca in momentul in care incepea sa palpaie martorul, motorul ramanea turat la peste 1500 rpm si scadea foarte greu.

Problema se rezolva doar in service ?

Nu as vrea sa imi "demoleze jumatate de masina".

Multumesc.

Share this post


Link to post

Daca ai pe cineva cu cielo si sa inlocuiesti iac-ul de proba poti incerca si tu.Dupa montarea iac-ului de proba sa se dea reset la ecm.

Share this post


Link to post

Ok. Am sa incerc cat de curand. Multumesc mult de informatii.

Share this post


Link to post

Bun, prietena a ramas iar in drum. Simptome: se aprinde becul Check Engine, apoi se opreste motorul. Pana acum, i s-a intamplat doar cand merge pe gaz. Daca o lasa un pic si incearca sa o porneasca, porneste intr-un final, dar pute a gaz in masina. Scuze pentru informatia saraca...

Bateria e noua (schimbata vara asta), bujiile si fisele de bujii au fost schimbate anul trecut in vara, modulul aprindere schimbat vara asta.

Share this post


Link to post

Si pe benzina face la fel?Pare a fi o problema tot de la aprindere.

Share this post


Link to post
1.Contactul pe pozitia motor

2.Te conectezi cu interfata la masina si softul pe parametri

3.Daca valoarea lui este mai mica de 0,3V si creste daca apesi acceleratia atunci treci la pasul 4

4.Slabesti cele 2 suruburi ale senzorului TPS si rotesti de el in sensul invers de dschidere al clapetei pina valoarea lui in soft ajunge la 0,5-0,6V si atunci le stringi la loc.

5.Stergi codul de eroare , i-ei banul la client si vi cu dreptul de autor la mine :P

 

 

Tnx :)

Daca n-am scanner, pot sa il rotesc in sens invers pana cand nu se mai aprinde engine checkul? De obicei ramane aprins imediat dupa pornire, si uneori (si nu in continuu, si nici sistematic) se mai aprinde si in mers.

 

 

PS

Ce se intampla daca merg 6000km cu el asa? De tras trage, si pe gaz consuma ceva mai mult decat normal, isna in ultimul timp am si mers mai mult in oras si s-a facut frig...

Share this post


Link to post

Nu se intampla nimic.Il rotesti la maxim in sens invers al acelor de ceas.

Share this post


Link to post

Ok, tnx :) Sper sa o scot la capat.

Share this post


Link to post

fratilor eu nu mai inteleg nimica,pe langa ca nu am gasit nici un tester de daewoo in orasul asta...tot nu ii dau de bai la engine chek-ul asta,i-am schimbat fishele,i-am pus benzina de 100,i-am schimbat capacul de delcou,fara nici un efect.filtru de aer este cam murdar si asta e drept,poate sa fie si de la filtru? precizez,se aprinde cand ajunge la temperatura optima motorul si cand o turez peste 2500rpm.

Share this post


Link to post

Icebox, pe bajbaite, greu ii dai de cap. Se aprinde cand o turezi pe loc sau numai in mers? Ai verificat mufele, sunt infipte bine toate?

Nu exista un service autorizat daewoo in Targu Mures???

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Eu am problema cu Check Engine de cind am luat Nubira, de 2 ani.

De atunci ma tot duc la Autonet pe Giulesti sa faca ceva. Motivul aprinderii becului ala a fost invariabil: "benzina sarata". Problema s-a remediat printr-o curatare a galeriei de admisie si resetare ECM, dar dupa citiva zeci de Km problema reapare invariabil.

Ce ar trebui sa fac sa-i conving sa-mi schimbe sonda aia "lambda", ca masina va iesi din garantie si precis atunci vor gasi si defectul.

Mersi. X(

Share this post


Link to post
Icebox, pe bajbaite, greu ii dai de cap. Se aprinde cand o turezi pe loc sau numai in mers? Ai verificat mufele, sunt infipte bine toate?

Nu exista un service autorizat daewoo in Targu Mures???

 

Da am fost la mondo trade service daewoo si nu au tester :) ) ROMANIA

Share this post


Link to post

gata baietii,s-a gasit buba la mine , am gasit un tester.VSS - senzorul de viteza e de vina :D faza e ca imi merge kilometrajul,ce sa cer la piese auto? cum se num mai exact piesa ce imi trebuie?

Edited by IceBox

Share this post


Link to post

Vezi sa nu fie mufa smulsa. Uita-te pe langa servofrana sa vezi daca atarna vreo mufa.

Share this post


Link to post

Sau sa nu patesti ca mine, sa fie magiun in cutia de viteze incapabil sa unga si sa raceasca toate alea pe acolo, iar pinionul conducator vitezometru sa aiba o tendinta de deplasare pe axul din diferential din cutie (sper sa nu spun vreo prostie, nu mai tin exact minte). La mine se aprindea la orice depasire de 2200 de ture mai mult de 3-4 secunde, dar vitezometrul si kilometrajul nu mai indicau deloc! S-a rezolvat cu o schimbare de pinion si de ulei de cutie.

Pentru informatii mai acurate vezi pe topicul de probleme Nubira. Mai poate fi dus problema si la pinionul condus vitezometru, ala in care se infige VSS-ul, se schimba repede si e ieftin (fo 28,5 ron fu la mine anul trecut).

Share this post


Link to post

am gasit la 40LEI traductor nou nout,il cumpar ala sa stiu o treaba.

Share this post


Link to post

Ti-e nu iti trebuie traductorul daca kilometrajul iti merge.Asa cum ti-a zis mircea verifica daca mufa mai este la locul ei daca nu pregateste-te pentru cumpararea senzorului VSS.

Share this post


Link to post
Ti-e nu iti trebuie traductorul daca kilometrajul iti merge.Asa cum ti-a zis mircea verifica daca mufa mai este la locul ei daca nu pregateste-te pentru cumpararea senzorului VSS.

 

Ovi , de vreo 2-3 saptamani cand mi-am schimbat kit`ul de ambreaj...dupa ce s-a pus la loc totul,s-a turnat ulei in cutie acolo unde intra minunea asta de senzor...si vreau sa zic ca si inainte si dupa ce a fost scos/bagat, martorul se aprindea , deci inseamna ca e stricat nu? si vreau sa va intreb daca nu aveti cumva o poza cu VSS-ul asta cum arata sa stiu exact ce sa iau... (scuzati ca pun atatea intrebari si va rog multe chestii sa imi explicati,dar chiar ma intereseaza si e mai bine de intrebat de 2 ori decat sa ramai cu buza umflata) Multumesc

Edited by IceBox

Share this post


Link to post

Din pacate ai ajuns pe mana unor amatori.Mai stiu pe cineva care a schimbat ambreiajul la cielo si au completat ulei pe la sonda de mers inapoi :)

Nu intelegi ca prima data controlezi daca acesta exista si daca are mufa bagata?

VSS-ul este localizat intre traductor si cablul de kilometraj si are o mufa cu 3 pini.

Share this post


Link to post

am inteles...maine la prima ora verific situatia :D multumesc , revin maine cu info :D

Share this post


Link to post

eu am facut poteca pe la serviceuri pt porcaria aia de bec, si priceputii aia au cazut cu aparatura ... deh o tehnologie prea avansata pt ei care sunt obisnuiti sa repare tot cu ciocanul si patentul, asa ca am luat prin eliminare ... toate mufele scoase si cautate, verificat filtru aer(alt expert) ... am gasit remediul din intamplare ... daca din cand in cand ii mai bag niste benzina 99+ de la rompetrol se stinge cat ai clipi .. aaa si mai am si gaz ... daca n'are gaz in ea iar imi licare galbeneala'n ochi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...