Jump to content
Sign in to follow this  
XXL

Martor Motor - Check Engine

Recommended Posts

Asa face si a mea din cauza benzinei :) pana am scos becul de la ceck si am scapat de orice stres :P .

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Am recuperat ieri Espero-ul, merge ca nou - si pe benzina, si pe gaz (ceea ce nu mai mergea de vreo sase luni, simptome de "dat in nas" si zguduituri si apoi motor mort). Din ce pricep eu, ala a schimbat "ceva" in delcou si de-acolo s-au reparat amandoua. Si nici becul de Check Engine nu se mai aprinde! :D

Share this post


Link to post

Salut. Este posibil ca becul check engine sa se aprinda datorita faptului ca nivelul lichidului de racire este sub minim?!

Merci anticipat.

Share this post


Link to post

Cielo nu cred ca are senzor de nivel pt. lichidul de racire. Eventual , din cauza nivelului mic, sa ai o racire defectuoasa, caz in care ar trebui sa se aprinda becul de la indicatorul de temp. Daca s-ar aprinde check-ul din aceasta cauza cred ca ar fi prea tarziu :) )

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Am fost cu masina azi la tester. Rezultatul ?

Nici o eroare, totul functioneaza in parametrii. Una din explicatiile macanicului a fost ca e posibil sa fie filtrul de benzina imbacsit si trebuie schimbat, de aceea la regim de turatie de 3500 rpm si in sus la mers constant se aprinde becul Check engine pentru ca debitul de benzina nu e cel corect.

Saptamana aceasta il schimb si apoi caut o sosea libera in zona sa vad daca mai face.

Apropo, ar trebui si un ECM reset ?

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Ai fost cu masina la service daewoo pentru diagnoza?

Share this post


Link to post

Nu.

Pentru ca cei de la service-ul autorizat Daewoo mi-au spus ca nu e nevoie de tester, doar sa schimb benzina si nu o sa mai faca asa.

Oricum m-am cam lecuit de "Service-ul" asta autorizat de unde mi-am luat masina. La ei toate "face" asa, o sa isi "revina", bla bla bla...

Pun pariu ca dupa ce iese masina din garantie o sa trebuiasca sa repar totul si ca nu e "normal" sa faca asa si ca trebuie schimbat una si alta ?

 

Cam greu gasesti seriozitate si corectitudine in ziua de azi.

 

Cu respect Zuy

Multumesc.

Share this post


Link to post

Fratilor eu nu mai pot de nervi , Engine Chek-ul acesta ma scoate din minti.Facut asa,skimbat bujii BOSH , capac de delcou , fise , motorul merge foarte frumos , dar tot apare LED-ul.Cand e LED-ul aprins masina trage la fel de parca ar fi stins , singura diferenta e ca sta turata la 1500rpm in relantiv.Chiar nu mai stiu ce sa ii fac , i-am facut si plinul cu Carrera 100 de la OMV sa nu fie de la benzina,dar tot degeaba.

Share this post


Link to post

icebox- Schimba sonda lambda!!!!!!

Edited by c_french84

Share this post


Link to post

c_french84 atentie la recomandari !!!

Este un cielo din 1996 fara sonda lambda :) .

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
Kilometrajul merge?

merge da putin trepidat

Share this post


Link to post

Atunci mergi la service daewoo sa-ti spuna ce cod de eroare ai.

Share this post


Link to post
As dorii sa ma ajutati sa-mi spuneti de ce mi se aprinde martorul motor la drum lung (se apr. intermitent). Am fost in service dar nu mi-au rezolvat problema mi-au spus ca cica ar fii de la injectoare dar motorul merge rotund. Masina este la zii cu toate fluidele etc. Am pus testerul pe ea si nu avea nici un cod de defect Edited by m1r

Share this post


Link to post

Daca aii pus-o pe tester, ziii ce valoare aii la TPS, la ralantii ?

Share this post


Link to post

Nu stiu la TPS dar stiu ca s-a uitat la IAC si avea 18 pasi, cica de acolo ar provenii problema desi ma indoiesc pt ca IAC este controlat de ECU si l-a verificat daca este bun

Edited by m1r

Share this post


Link to post

Va salut,

am si eu o mini(sper) problema

s-a aprins un bec in bord-cel la care manualul se refera ca "reparare urgenta motor",nu sta tot timpul aprins, are faze.se intampla sa merg si o zi intreaga fara sa se aprinda

am citit toate indicatiile din manual si nu m-am lamurit foarte bine.

singurele chestii in neregula la masina de cand s-a aprin becul sunt:

-chiar inainte sa se aprinda becul se aud succesiuni de cate doua cllickuri( cam cum face temporizatorul de la stergatoare, sau releul de la semnalizare).intre astea doua clickuri imi scade aproape imperceptibil intensitatea la lumini.

-relanti-ul face figuri, cu putin timp inainte sa se aprinda becul, in timp ce e aprins, si foarte putin timp dupa ce se stinge.

-gazele de esapament miros putin a benzina, dar consumul nu a crescut (fata de 13 cat imi ia in mod normal)

In mers nu se simte absolut nimic, n-a pierdut din putere, nu simt nimic neobisnuit.

Un prieten cu Kadett mi-a zis ca lui i s-a aprins becul cand s-a dus sonda lamda(sper ca asa se scrie).

ce credeti voi ca e?

si mai important, unde ar trebui sa ma duc sa repar chestia asta?nu ma intereseaza foarte mult sa fie cel mai ieftin, dar vreau sa am si eu acces in service sa vad ca aia chiar imi fac ceva la masina nu numai imi incarca nota(mi s-a intamplat la un service mare, cu multe sedii prin bucuresti, inRadacinat in peisajul auto autohton, sa ma trezesc ca am pe factura chestii pe care tocmai le facusem la altii, da le-au facut si ei ca sa fie siguri).

Merci anticipat de ajutor.

P.S.Am nevoie de factura pentru reparatii...Nu ca n-as prefera treaba facuta de niste baieti pasionati in spatele blocului da trebuie decontate cheltuielile astea.

post-8506-1196113823_thumb.jpg

Share this post


Link to post

se pare ca a fi senzorul de oxigen... ce e situat pe evacuare "SAXOFON" , "TARAGOT" cum i se mai zice..dar nu sunt sigur...!!! Cand e aprins mergi la o diagnosticare OBD2.Acest OBD2 este un test pt masinile mai noi de 1996!!!

 

Am citit acum mai bine mesajul... acel "senzor de oxigen" este chiar acea sonda labda!!!!!!!

PS:este posibil !!!!! ...daca becul ramane aprins mereu inaintea schimbarii sondei (senzorului) ...DUPA ce vei schimba sonda (senzorul)martorul sa stea tot aprins sa stea tot aprins atunci va trebui sa faci un DELETE,RESETARE a comp!!!

 

Am citit acum mai bine mesajul... acel "senzor de oxigen" este chiar acea sonda labda!!!!!!!

PS:este posibil !!!!! ...daca becul ramane aprins mereu inaintea schimbarii sondei (senzorului) ...DUPA ce vei schimba sonda (senzorul)martorul sa stea tot aprins sa stea tot aprins atunci va trebui sa faci un DELETE,RESETARE a comp!!!

Share this post


Link to post

aha..am inteles

inca n-o bag in service, astept sa vad ce mai zic unii altii(poate imi recomanda si un service)

Share this post


Link to post

am fost azi in service...baga omu mufa

coolant error..imi verifica una alta pe calculator, descoperim ca temperatura la motor sta undeva la 68(cica normal e in jur de 87-90)

sterge eroarea aia.se stinge becu.merge fara probleme.pana acu

s-a aprins din nou, si acum nu se mai stinge..mai am putin si-i dau foc

mai vedem maine inca o data ce zice calculatorul(si-asa azi a fost pe gratis, foarte de treaba aia din service)

  • Like 1

Share this post


Link to post

@99mje cere codu de eroare daca mai mergi cu ea la calculator si pune-l aici in topic.

Share this post


Link to post

aceiasi problema la un espero 1.5 DOHC.in mers martorul "Check Egine"incepe sa se aprinda intermitent,motorul incepe sa vibreze,scade turatia si se opreste.va rog sa ma ajutati daca ati mai intalnit problema asta.

Share this post


Link to post

Daca ai eroare, trebuie intai sa afli codul. Deci.. la tester.

Share this post


Link to post

Covidiu: daca iti da si rateuri, daca simti la un moment dat ca masina "nu mai poate" si trebuie sa schimbi in treaba inferioara si, la un moment dat, moare, se poate sa fie aceeasi chestie patita de mine pe Espero 1.8 - vezi aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showt...st&p=293752

 

In esenta, bobina delcou si modul aprindere. Ai acolo si codurile pieselor.

 

 

Offtopic: n-am mai intrat de vreo doua luni pe-aici (deh, n-am mai avut probleme cu masina si prietenul la nevoie TE cunoaste :) ). Bine v-am regasit si ma bucur sa constat reintoarcerea lui ovi_jer.

Edited by airwave88

Share this post


Link to post

@99mje - daca click-urile auzite inainte sa se aprinda becul sunt releele de la ventilator iar eroarea are legatura cu lichidul de racire (coolant), vezi sa nu fie ceva la sonda de temperatura (porneste ventilatorul cand nu trebuie).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...