Jump to content

Recommended Posts

Releul "s-a dus" fiindca te-ai "jucat" cu bornele. Bine ca ai scapat numai cu atat (sper).

Share this post


Link to post

Salutare! Aceeasi problema cu mersul putin intrerup la relanti o intampin si eu dupa ce vineri am schimbat garnitura de chiulasa,distributia,garnitura de capa culbutori,uleiul si lichidul de racire. Pana sa fac operatiunea asta motorul la relanti mergea ceas. Acum se sesizeaza o mica intrerupere,nu merge "rotuld" cum mergea! Un sfat??? Multumesc anticipat!

 

Salut,din nou! Pe langa faptul ca motorul nu merge chiar rotund la relanti, acum am observat ca la semafor cand ma opresc se opreste si motorul. Si pe langa asta in decelerare motorul merge in suturi. Sa fie problema la senzorul de viteza??

Share this post


Link to post

Este posibil, dar uita-te bine daca meseriasul nu a uitat sa monteze corect ceva (furtune pt. vacuum, conectori). Sper sa nu fi "incurcat" distributia cu vreun dinte.

Share this post


Link to post

Daca nu sunt conectate corect furtunele de vacuum si senzorii se aprinde "check engine" in bord, dar nu e cazul :D

 

Share this post


Link to post

M-am dus la service-ul unde am reparat masina saptamana trecuta. Au vazut problema cu motorul ca fluctua la relanti si nu statea bine in gaz,mai mult ca se si oprea. Au desfacut IAC_ul si l-au curatat! Au montat la loc si ups...masina merge bine! Am stat si am pus cap la cap tot ceea ce s-a intamplat la masina si am ajuns la urmatoarea concluzie: Cand au demontat chiulasa au lasat pe ea si galeria de admisie si pe cea de evacuare. Au curatat-o mai intai cu o pensula si cu benzina, dupa care cu un pulverizator cu presiune cu benzina. Cel mai probabil a intrat mizerie multa si de asta nu mai mergea bine motorul! Acum dupa-amiaza am plecat iar cu masina si mai da ceva semne de mizerie la IAC. Nu-mi ramane decat sa pun eu mana frumusel si sa-l curat cum trebuie,ca de,ce face omul cu mana lui... :P .

Mentionez ca aprinderea este foarte bine pusa la punct( fise+bujii noi).

Share this post


Link to post

De ce n-ai schimbat si garniturile de la galerii?! Eu le-am dat jos si am observat ca cea de la admisie era mancata aproape de tot, iar cea de la evacuare are norocul ca e metalica :D

 

Inseamna ca in WE urmeaza curatare IAC ca si a mea face fix la fel :)

Share this post


Link to post

buna seara. Ma poate ajuta si pe mine cineva, sa-mi spuna daca sunt compatibile radiatorele de apa intre nubira 1 si 2?

Share this post


Link to post

Pana in 1.05 1999 cod OEM 96181369

Dupa aceasta data cod OEM 96273596, respectiv 96351102.

My 50 cents zice ca nu se potrivesc.

 

 

Share this post


Link to post

sunt identice si la fel, daca vrei iti dau eu unul sh, ca am la dezmembrat o nubira 2. bafta!

Share this post


Link to post

am cumparat astazi. multumesc oricum. imi poti spune ce concentratie de antigel sa folosesc? cat la suta antigel si cata apa?

Share this post


Link to post

Poti sa pui 60% apa si 40% antigel, nu e nicio problema. Eu personal, am pus in concentratii egale 50:50. Trebuie sa folosesti antigel G12 rosu, sub nicio forma sa nu pui din cel verde, nu e recomandat

Share this post


Link to post

Salutare! In ceva postari anterioare m-am plans ca merge motorul ciudat si ca bateria se inarca si mai ciudat. Toate aceste probleme (dar toate :) ) s-au rezolvat cu o baterie noua :D

 

A ramas problema ambreiajului, fluiera enervant de tare la momentul apasarii pedalei de ambreiaj. Cupleaza corect, functioneaza corect dar fluiera :(

Share this post


Link to post

In acest caz, problema este clara: rulmentul de presiune.

Share this post


Link to post

sunt identice si la fel, daca vrei iti dau eu unul sh, ca am la dezmembrat o nubira 2. bafta!

 

Ai cumva si planetara stanga?

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Inca o problema ma omoara incet.

De ceva timp imi pornea greu Nubira mea si uneori la relanti se oprea. Am fost la mecanic sa rezolv si am schimbat fise, bobina, bujii (2 dintre ele erau rupte daca va vine sa credeti) si filtre, si am curatat si clapeta de acceleratie (nu are IAC cred ca se numeste cum am vazut in unele poze din acela cu arc in el). Acum merge rotund motorul dar pornirea este tot greoaie iar relantiul mi se pare tot foarte mic, este sub linia de 500rot. Azi dimineata dupa pornire parca mergea in 3 pistoane, am lasat-o sa se incalzeasca dar s-a oprit. Dupa repornire mergea OK.

 

Ce poate sa mai fie? Pomba de benzina merge bine. Stiti pe cineva in Pitesti care sa aiba un tester si sa fie dibaci? Am si becul de check aprins dar de foarte mult timp, mi-a sters cineva eroarea care era "amestec sarac" dar nu a rezolvat si problema si s-a reaprins. Nu mai suport!!!

 

Va multumesc si orice sfat este binevenit,

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Inca o problema ma omoara incet.

De ceva timp imi pornea greu Nubira mea si uneori la relanti se oprea.

 

 

Se opreste si atunci cand mergi pe GPLsau numai cand mergi pe benzina?

 

Eu am avut aceeasi problema, si le-am rezolvat asa:

  • pentru opriri in functionare GPL - kit nou reductor vaporizator.
  • pentru porniri greoaie am cumparat aditiv metabond impreuna cu o solutie pentru injectoare.

 

Este drept ca la mine doar la prima cheie pornea greu, si merg numai pe GPL (cu exceptia pornirilor).

Share this post


Link to post

Regleaza instalatia de gpl calumea ca ai bagat timpii de injectie benzina in balarii. Dupa ce o reglezi da un reset la ECM si e buna ca noua. 100% asta este problema ta, nu mai arunca banii pe prostii si piese aiurea!. Mergi 2-3 zile pe benzina si vei vedea ca porneste normal.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspunsuri. Am cumparat o interfata din aia 60 de lei si am scanat-o:

P0172 System too rich (Bank1)

P0132 O2 sensor Circuit Hight voltag (Bank 1 Sensor1)

P0337 Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low

P0351 Ignition Coil "A" Primary/Secondary Circuit

P0352 Ignition Coil "B" Primary/Secondary Circuit.

 

Erorile nu merg sterse.

@andreib - crezi ca aceste erori pot fi de la ceea ce ai descris tu sau chiar poate exista o problema?

Multumesc mult!

Share this post


Link to post

1. cred ca amestec bogat (probabil efectul altor cauze)

2. sonda lambda 1

3. senzor arbore cotit

4 si 5. fise

Share this post


Link to post

P0172 System too rich (Bank1)


P0132 O2 sensor Circuit Hight voltag (Bank 1 Sensor1)


Amestec sarac/bogat din cauza unui reglaj defectuos al instalatiei de GPL. Poti sa-mi spui te rog care este timpu de injectie la relanti cu motorul cald (atat cu masina pe GPL cat si pe benzina)?



P0337 Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low


Probabil a fost scoasa si pusa mufa de vreun mecanic. Sterge eroarea si daca reapare incearca curatarea mufei cu un spray de contacte.



P0351 Ignition Coil "A" Primary/Secondary Circuit


P0352 Ignition Coil "B" Primary/Secondary Circuit.


Verigica mufa de la modulul de aprindere, curat-o. Verifica sa nu se fi pierdut garnitura aia de etansare a mufei din silicon.



Important: Erorile se sterg cu contactul pus si motorul nepornit.


Edited by andreib

Share this post


Link to post

@andreib - o sa incerc sa obtin timpii de care vorbesti (Timing Advance nu?).

Pentru Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low eu nu imi dau seama despre care senzor este vorba? cel din blocul motor de sub filtrul de ulei sau cel din fata de la distributie?

Mai devreme putin l-am scos pe cel din blocul motor si l-am curatat, avea putina pilitura pe el si surpriza acum am reusit sa sterg erorile, s-a stins si check-ul (probabil a intrat mufa bine acum). A mai ramas doar una - Crankshaft Position Sensor "A" Circuit Low, celelalte nu au mai aparut (pana azi nu reusisem sa sterg erorile).

Pornirea este la fel de proasta in schimb.

Share this post


Link to post

Injection time (e dat in milisecunde- ms).

 

 

Share this post


Link to post

Pai e clar ca tine injectoarele deschise mult din moment ce are amestecul prea bogat, iar amestec prea bogat pe GPL e una noua in domeniul auto .

Pornirea proasta poate fi legata de problema cu senzorul ckp .

Share this post


Link to post

E Euro 3, deci teoretic n-ar trebui sa aiba pb chiar daca CKP e pe duca, mai are un senzor pe axul cu came.

 

Daca multiplicatorul pe GPL este in balarii tare sau a umblat un meserias la presiunea de pe vaporizator baga ECM-ul pe benzina in balarii (long term fuel trim sa fiu mai precis). Iar dimineata cand dai la cheie ori nu porneste, ori porneste balbait, ori merge ""patrat". Am patit si eu si am vazut la jde masini pb asta.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...