Jump to content
Sign in to follow this  
tuf5075

Tip Euro Espero

Recommended Posts

Esti sigur ca nu ti-a zis ca este D1?

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Tuebingen e cumva pe langa tutlingen?

 

On Topic..

ce draq astia la noi deabia acum au bagat matiz Euro3

asa ca ce mai mira...

Share this post


Link to post

ovi_jer@Crede-ma ca de ce la inceput a fost doar interes...apoi am cerut date foarte exacte din simplu motiv financiar: euro 2 platesti ca impozit 7 euro si ceva pe 100 de cm3...iar pt euro 1...sau..dublu...cam 15 euro si ceva...deci sigur e doar GKAT...

Acu ramane sa vad ce se poate face ...dar pentru mine e un mister...cum de au pus aici(unde trebuia sa fie full echipate ..ca doar e concurenta mare, mare...) Gkat si in ROm...unde nu aveau concurent..pun EURO 2?????

 

pesteimputit@ Tubingen e la 40 de km de Stuttgart...si de ce te referi la Tuttlingen,da e aproape..daca e vorba doar de tutlingen...total alta poveste.

Da, ma asteptam si eu sa nu aiba euro 3..dar nici 2..RUSINICA!!!!!! :spumelagura:

 

:-? Si acu asa o intrebare ...daca ii cumpar catalizator...pentru a o face EURO 2..ii mai trebe si sonda L...si Steuergerät ????? ca daca totul ar fi 150 de euro(second)...paote ar suna interesant...si unde se poate face asta?? In Rom se face? si ca idee manopera la cat ar ajunge?

Salutari :drinkers:

Edited by dj78lan

Share this post


Link to post

Gkat = Geregelter Katalysator ( catalytic converter).

Deci ai catalizator si este chiar euro2.Problema e ca nemtii la impozitare nu respecta normele euro si au facut normele lor D1-D5.

Acum sa fim seriosi,tu vroiai masina euro 3 la 1500 euro?

Share this post


Link to post

Nu e o problema de manopera care este realizabila (chair daca mai greu, diind necesare si modicarea ECM, paote chiar schimbarea sa ca sa recunoasca datele sondei lamda) ci de omologare RAR, care din cate stiu eu este destul de complicata.

Share this post


Link to post

ovi_jer@ La impozitare depinde tipul EURO!!!! si pentru ca acu m-a intrigat putin subiectul...sa sustin afirmatia, am atasat tabelul ...

Si da, sigur cu toate ca are catalizator...tot...nu e euro 2...din pacate.

> :) Dar ca sa fiu si mai sigur o s amerg sa fac AU...gazele...dar paote cineva sa-mi spuna parametrii intre care se incadreaza Euro 2?? Ca era un tabel pus de andreib...dar m-am uitat pe verificarea AU care a fost facuta anul trecut...si nu prea erau parametrii comuni...dar o sa caut azi pe net sa vad ce zice TÜVul...cam care ar trebui sa fie normele...

Si referitor la masin ade 1500 de euro...da, asta e...dar acum crede-ma ca sunt masini si la 300 de euro(Opel vectra ...si mai vechi...si si cu Euro 2)...deci pretul nu e o scuza ...si 96...fara euro 2 zic eu ca suna cam ciudat :D , dar asta e...nu mai comentez ca a fost politica lor...

Impozit_auto.doc

Edited by dj78lan

Share this post


Link to post

Indiferent ce cauti tu masina asta nu o poti inscrie in romania decit daca ai schimbi motorul cu unul euro 3 de pe alta masina daewoo.

P.S Daca tot ai citit tabelul lui andreib : in 1996 se inscriau masini decit cu euro2 .

Share this post


Link to post

ovi_jer@nu ma interes sa o inscriu in Rom...ceea ce era intersant era o schimbare in euro 2...daca nu presupune prea multe...ceea ce automat implica o scutire de 150 de euro la impozit...in fiecare an...deci ar suna bine...

Share this post


Link to post

Sa zicem ca ar fi euro 2 si nu te incadrezi din cauza uzurii , numai schimbarea catalizatorului si sondei lambda te costa 400-500 euro.Tii masina mai mult de 2-3 ani? nu cred.

Share this post


Link to post

ovi_jer@nu. nu o s-o tin mai mult...dar !!!! am vazut cataliz de espero (gebraucht )EURO 2 cu 35 euro...apoi cat mai poate sa fie sonda??? si de asta ziceam eu ca o sa fie poate sub 150...bine, manopera sa zicem ca o sa fie in Rom..automat mai ieftin, mai sunt 60 de euro omologarea la TuV...dar tot cam la 150 de euro ar fi...si atunci cand o s-o revand...suna altcumva, de fapt mult mai bine cand spui ca omu o sa plateasca impozit 150 in loc de 300...deci cumva ar fi ceva motive ca sa ma interesez...

Totusi nu am primit rasp : s-ar putea face in Rom..si cam ce ar insemna manopera?

Share this post


Link to post

Intereseaza-te ce anume cer cei de la TUV.Nu o sa iei un pret mai bun in germania ca in romania pe ea.Mai conteaza la dezmembrari daca e euro 1 sau euro 2?

Share this post


Link to post

Am intrebat si asta..si mi-au zis sa merg la o reprez. Daewoo si sa-i intreb pe ei cum se face trecerea...nu e treaba TUV????? ciudat,,,dar asta au zis... :-W

Edited by dj78lan

Share this post


Link to post

Pai daca sonda lambda si catalizatorul sant bune poate nu ar mai ramane de facut decit o rescriere de soft in ECM.Apropo la TUV ti-au zis ca e euro 1 dupa acte sau dupa emisiile de gaze?

Share this post


Link to post

sO...nici nu s-au uitat la masina, a luat brieful si a venit cu un dosar(cu un tabel identic ca si cel pe care l-am aratat...si mi-a zis ca e euro 1..ma rog, ca sa-l citez Gkat...discutia a fost cumva mai lunga din 3 motive:

- am citit aici pe forum ca majoritatea celor care au cataliz si sonda...sunt euro 2...

- m-a indus putin in eroare anul de fabric..96....(aici a zambit semnificativ...)

- mai ales pe brief scire E2...mi-a explicat ca acest euro 2 nu are leg cu tipul euro, daca era EURO, trebuia sa scrie EURO 2, nu E2 ...??? :scarpin: ...

De asta o sa merg sa le cer lor exact ce noxe trebe sa emita un euro 1 si un euro 2???? sa vad ce si cum...

Da, si deci s-ar gasi piese...acu inteleg ca nu ar trebui sa schimb steurgeratul...sau merge doar o rescriere de soft...si daca merge se poate face in ROM...si sunt sanse sa fie afectate performantele masinii ( consum...in special pentru ca acu pot spune ca sunt multumit din acest pdv..)???

Oricum multe multumiri de raspunsuri!!!! :drinkers:

Edited by dj78lan

Share this post


Link to post

Intreaba ce anume fac ei si ce trebuie.Daca fac ei verificarea e treaba usoara dar daca cer hartie scrisa de la daewoo ca a fost modificata iti spun sigur ca renunti la treaba asta :) )

Share this post


Link to post

Oricum ei trebuie s afaca omologarea cumva...masoara si ei gazele fara dubii...dar acu partea cu Daewoo nu am idee...deci sa-i intreb daca am nevoie de ????? adeverinta ca am schimbat la un service Daewoo piesele??? Oricum daca le schimb in Rom...nu prea sunt recunoscute...ca am intrebat de GPL...pus in Rom cu acte si rasp a fost :spumelagura: NU!!!! ca au si ei ateliere care pun gazul...dar la niste preturi care au taiat orice reactie ulterioara...

 

Dar bun, o sa merg si sa-i intreb de ce acte am nevoie...si apoi o sa revin cu detalii...

Dar nu am primit nici un rasp (ca poate nici nu mai are rost sa ii intreb) la intreb legate de Rom:

-afectarea performante

-pret estimativ manopera.

MGF.

Share this post


Link to post

OK...legat de acest subiect, pt ca sigur am aflat ca masina are Euro 1...si daca tot am luat inelele alea de centrare de la Reiff,,,au acolo o oferta interes, pot face de la Euro 1 la euro 2 sau D3...deci pentru a scadea taxele...

Acum pretul au zis ca e de 185 inclusiv Tuv-ul, ceea ce zic eu ca e OK...

Dar acu intrebarea: :-? ce pot face ei in banii astia, ca nu pot schimba Catliz, sonda L...si altele...deci eu presupun ca e ceva de electronica...

Are :) >- cineva idee cam despre ce e vorba? Ce anume fac ?

A facut cineva?

Astept rasp voastre,

:drinkers:

Share this post


Link to post

cred ca e vorba de o rescriere de soft... (chiptuning) dar in sensul opus (adica iti ia caluti si iti reduce noxele)

Share this post


Link to post

Aha..deci exact ce am crezut si eu...faptul ca ia caluti e cam rau...dar acu intrebarea a doua, :D eu acu o sa-i pun cand ajung GPL...si daca astia o sa rescrie softul...nu o sa afecteze cumva consum...sau buna functionare?

:drinkers:

Share this post


Link to post

bun, toata povestea asta cu sau fara EURO afecteaza cumva circulatia in afara tarii a masinii? Pt ca eu vreau sa fac o "mica" calatorie pana in Spania cu Espero-ul meu 1.8 (fabr. 1997) si vreau sa stiu daca in afara de Cartea Verde imi trebuie si vreo nebunie din asta de dovedit ce Euro are masina... ca eu oricum nu stiu. Ma gandesc daca vor europenii sa vada ce categorie de Euro are o masina fabricata in Asia... paradoxal, nu :) )

Share this post


Link to post

Nu conteaza daca e euro sau nu.Cea ce iti trebuie gasesti aici .

Foloseste cu incredere functia .

Share this post


Link to post

Sa mor de stiu in ce categorie de "EURO" se incadreaza masina mea... Espero 1.8, fabricat 1997 - prprietate a subsemnatului din august a.c. Aflu de la unii ca ar trebui sa scrie in cartea de identitate... As, de unde? Apoi, ma intreb si eu de ce o masina fabricata in Asia ar trebui incadrata la vreo clasa de "EURO"... Si totusi, ca se apropie vreme sa platesc vigneta pe anul viitor (suma stabilita in functie de clasa de poluare, dupa cum se stie) CUM AFLU DACA MASINA MEA ARE EURO1; EURO2 SAU E, PUR SI SIMPLU, NON EURO... ??? :-?

Share this post


Link to post

Zi-mi numarul de omologare (e in cartea de identitate pe poz 5 ) si iti zic.

Share this post


Link to post

CAND PLATESTI NU E NEVOIE SA STII TU PENTRU CA STIU EI,IAR DACA AI M-AI PLATIT VIGNIETA TE POTI UITA PE CEA VECHE PENTRU CA E SANTAT PE EA

Share this post


Link to post

Da, si acu pot da un raspuns la intrebarea mea...

Am vb la sediul central Chevrolet si din pacate au confirmat ceea ce au zis cei de la TUV, adica pana in 96 inclusiv, Daewoo a fost in Germania cu Euro 1, apoi din 97 Espero a avut euro 2... :(

Si mi-a spus ca e posibila trecerea la Euro 2 prin schimbarea catalizatorului...dar care costa cam 300 de euro.

Ciudat si incredibil, dar asta e...

Din ciclul lipsuri mari la Daewoo, putem cita: lipsa comp bord si euro 1 in anul 96... =)) =))

:drinkers:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...