Jump to content
Sign in to follow this  
Rafi

Skoda Superb Il 1.8 Tsi

Recommended Posts

motorul este BZB, cel mai jos am avut 7.8 la mers calm, vorbim de viteze de 120 130 constant, dar cu accelerari line si schimbat decent, in rest cam 8...3..4..5 la mers cu viteze mai mari si accelerari bruste, iar pentru acele momente de retardare totala exista mastercard 🤣 

Share this post


Link to post

Bzb-ul măcar n-are segmenții muci. 

A mea e cdaa. Însă consuma ceva mai puțin. O fi poate de la pcv

 

Share this post


Link to post

sa treaca nebunia asta, si o sa vad si la drum lung... eu cred ca mai scade ceva...dar vedem! 

Share this post


Link to post

Înainte sa schimbi pvc-ul ai avut vreo eroare, sau vreun simptom? 

Share this post


Link to post

nu a semnalizat nici-o eroare, dar mi a dat de gandit faza cu joja si busonul, am citit mult timp despre functionarea sistemului si am vazut diferentele, sincer la cat costa iti recomand sa il schimbi, mai ales ca ai vazut cum se coace membrana aia. 

Share this post


Link to post

@ches ca sa nu poluam topicul omului sa discutam aici... so am "incercat" montajul:

1. are doar un fir de legatura intre antena originala si noua antena, care este fix o placa de textolit cu un circuit pe ea, fara alte componente. 

2. dupa ce testat o, surprinzator aveam intensitate usor mai buna la radio...dar nimic fascinant, am aliniat o frumos si cand am vazut cum arata am renuntat imediat, mult prea butucanoasa pentru masina, se vede ca nu este de acolo, asa ca este de vanzare, poate pe alta masina arata bine. 

IMG_20200603_145918.jpg

IMG_20200603_145854.jpg

Share this post


Link to post

Fix asa e si a mea, doar ca firul de legatura e mai subtire.

Share this post


Link to post

Din pacate este o chinezarie f simpla, sarma aia are doar lungimea care trebuie astfel incat sa prinzi OKish banda FM. In mod normal antenele astea trebuie sa fie active, adica sa aibe un amplificator pe ele. pentru asculatat radio in oras probabil ca este OK, acolo prinzi si cu o sarma, dar cu siguranta nu vei avea raza de actiune de la antena cu care a venit masina. Din punctul meu de vedere este bine ca nu ai montat-o. Wolfman a spus ca a montat-o din cauza husei.

Am dat un search pe ebay si pt skoda superb 3 exista antene SH la 25$, dar din ce vad trebuie sa cumperi si ampliful care este separat si costa ~25$:

https://www.ebay.com/itm/VW-Volkswagen-Passat-CC-Tiguan-Skoda-Superb-Roof-Aerial-Antenna-3C0035507AA/303247707387?hash=item469af8ccfb:g:~6MAAOSwwZtdTAGZ

https://www.ebay.com/itm/SKODA-SUPERB-Estate-B8-2-0-TDI-Shark-Fin-Roof-Antenna-5Q0035507A-110kw-2016/114087024664?epid=580908077&hash=item1a901dd818:g:4~kAAOSww-deLvWQ

https://www.ebay.com/itm/Original-Skoda-Superb-II-3T-Combi-Amplificador-de-Antena/224012185760?hash=item34282ab0a0:g:qNIAAOxyRhBSzr~s

Trebuie sa vezi exact ce cod iti trebuie. 50-60$ nu e un capat de tara avand in vedere ca masina va arata mult mai bine 🙂

Edited by ches
  • Like 1

Share this post


Link to post

antena de fabrica este un bat fara nimic de amplificare, dar soclul unde se monteaza are un amplificator, si in spatele navigatiei la fel exista un amplificator, asa ca antenele din linkurile tale la fel in ele au amplificarea, problema la mine este montajul, trebuie sa desprind plafonul, asta implica mai multe, dar voi face si asta, in principiu as vrea sa iau una noua, sau macar garnitura sa fie noua, ideeia este ca se coace foarte tare si garnitura si antena, am avut ocazia sa desfac una efectiv sa faramitat in mana, in fine ea functioneaza perfect, doar ca ar fi mult mai ok cu modelul shark fin(de la vag) 

58873066a6786_xl.jpg

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Acum ca mi-ai atras atenția, am impresia că eu n-am antena deloc... Ci doar soclul. Și am verificat în poze, asa a fost de când am luat-o din reprezentanta. O sa cer noului proprietar o poza sa clarific... 

 

LE

Nu, asa e ea

IMG-20200604-WA0001.jpg

Edited by mr_

Share this post


Link to post

da, asa este ea, chiar modeulul ala il vreau, are amplificarea in ea. 

4 hours ago, mr_ said:

 

LE

Nu, asa e ea

 

Share this post


Link to post

avand in vedere ca nu prea am gasit trimuri gri decat la preturi fabuloase, iar trimurile de pe usii se dau jos foarte greu am ales varianta colant (brushed aluminium), iar dupa 3h de munca, eu zic ca a iesit frumos, personal nu sunt fan interior cu insertii de lemn...dar daca asa am gasit-o, oricum mi-se pare mai tanara in interior acum. 😃

in rest, a primit revizia pe anul asta, plus bonus un schimb de ulei in cv, nu am apucat sa il fac pana acum si am zis ca ii prinde bine.

am comandat si carenajul de sub podea pe partea dr, in 2 3 zile spre sa ajunga.

 

IMG_20200525_153049.jpg

IMG_20200525_155221.jpg

IMG_20200526_161935.jpg

IMG_20200725_114339.jpg

IMG_20200725_115806.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

am uitat de poze 😄 , mi-a mancat zilele carenajul asta, s-au gandit "injineri" de la vag sa mai faca o extra piesa pentru noile carenaje, asa ca prinderile de jos cum este poza facuta numai exista pe noul carenaj, asa ca am fost nevoit sa stau cu carenajul prins cu "soricei" 3 zile pana a venit si ultima bucata .

526fc7c64dbfc.jpg.8eab62f6ae1c290aacb25e2addd9c0b2.jpg

IMG_20200824_191106.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

aparent unul din amortizoarele de pe fata si-a dat ultima suflare in aceasta "iarna", mai exact cel de pe stanga, am observat-o in ultimul timp ca la orice denivelare luata in viteza masina are un comportament dubios, dar nu am avut timp de ea in perioada rece, si a tot amanat problema, la demontare am constatat cat de grav era amortizorul, si ce ciudat se comporta, pe compresie inca opunea rezistenta suficienta, dar pe revenire aproape 0.

am optat pentru un set de KYB Ultra SR pe gaz, de care sunt multumit, deja au ~1000km din care 700km numai prin zone cu multe serpentine, şi chiar ma gandescsa sa schimb si spatele chiar daca este ok iar amortizoarele sunt inca in mintile lor...ramane de vazut, dupa ce mai pun ceva km pe astea.

la capitolul frane, am avut norocul sa gasesc ca si pentru Nubira, aceeasi marca Italieneasca de discuri striate si perforate, pe care l-am imperecheat  cu un set de placute ATE, discurile demontate sunt cele originale, care aveau ceva uzura dar isi faceau treaba, cu ocazia asta, am verificat frana de mana, cablaje, garnituri etc..aparent toate par sa fie ok.

o alta problema aparuta in iarna, o foarte mica pierdere de antigel, pe la pompa auxiliara de apa, si spun mica pierdere pentru ca pierde doar cand porneste pompa respectiva, adica atunci cand decide ca miezul turbinei necesita racire, pe perioada ierni am avut pierderi doar cand vedea jar mult, si se incingea bine, acum odata cu cresterea temperaturilor pompa porneste mai des, din motive evidente, pierderea este acum cam de 50 100ml la 1000km, ramane sa invesitighez problema, dar sa se indrepte vremea, sa pot lucra lejer.

 

IMG_20210322_203551.jpg

IMG_20210326_182505.jpg

IMG_20210412_165152.jpg

IMG_20210416_215138.jpg

IMG-20210320-WA0007.jpg

IMG-20210416-WA0000.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

Zi si tu marca aia italieneasca, nu ne mai tine in ceata.

Si halatu...cat e halatuuu? 🙂

 

Share this post


Link to post

mi-am facut putin de lucru, am schimbat garnitura de la capacul distributiei, din pacate garnitura originala era lemn, deja numai etansa bine.

am schimbat si luminile de semnal de pe oglinzi, unul din leduri facea figuri, si am decis sa merg pe semnale dinamice daca tot umblu, arata mult mai frumos, si daca tot am umblat pe acolo am schimbat si luminile de sub oglinda, tot cu leduri, chiar merita mai ales ca noaptea cand deschid usa se face ziua in jurul masini.

 

H7b47c080973c44b5a3a055f8f7fd7046L.jpg

H7057daa8b29c43c0b0b15f69372ed662d.jpg

IMG_20210522_135016.jpg

IMG_20210522_135019.jpg

IMG_20210522_135031.jpg

IMG_20210522_184359.jpg

IMG_20210617_200030.jpg

IMG_20210617_200033.jpg

IMG_20210617_200040.jpg

  • Like 4

Share this post


Link to post

IMG_20211127_115437.thumb.jpg.ca998aa8ad6eccf4b931243163f40f70.jpg

a venit vremea amortizoarelor de pe spate, dupa ce le-am tinut cateva luni fara sa le montez am ales tot  KYB (nu le-am facut poza), mi-au placut cele de pe fata care se comporta super ok, si la 1 luna dupa montajul celor de pe fata am luat si spatele doar ca le-am lasat la macerat in garaj 😁 montajul a fost usor insotit de cateva cruci si parastasuri, tipic VAG surubul care prinde amortizorul in fuzeta are o pozitie de te ... pe el, dar dupa cateva incercari l-am dovedit, iar rezultatul a fost super bun.IMG-20220118-WA0000.thumb.jpg.d6c07e633ec062405e90a5d4eb379132.jpgIMG-20220120-WA0007.thumb.jpg.fde51dfa2f68b0ad249fcc4e8687ada5.jpg

intre timp, a venit si vremea simeringului de palier, care s-a decis sa plece de la fata locului, rezultatul a fost destul de deranjant, pentru ca masina tragea aer fals si avea amestec sarac, rezultantul fiiind check engine, plus trepidatii si zmucituri pana isi facea corectia de aer/benzina, problema sa rezolvat, am facut rost de ultima revizie de simering care este o varianta upgradata a celui din poza, acesta facutand o etansare mult mai buna, ambreajul a fost bonus la procedura plus o cutie de viteze  🤪  mai lunga decat cea existenta 😆 asta a fost un moft, pentru care cautam motiv sa il fac, si a venit si motivul 🤭  a cedat simeringul ala.

in rest masina functioneaza super ok, si culmea mergea bine si cu ala rupt doar ca pierdea ulei, si trepida la pornire pana isi regla amestecul.

IMG_20211129_113242.jpg

IMG-20220120-WA0006.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Super fain topicul. Dar tare as vrea sa stiu cu ce ai dat lustru la motor?

Share this post


Link to post

spray cu silicon, multe lavete, pensula... cateva zeci de minuite si aia e, nu se compara cu spalatul motorului, dar nu prea am spalat motoarele in general.. asa ca evit, prefer sa ma joc eu pe acolo cand am timp, plus ca am ocazia sa mai vad diverse daca stau cu ochii in el asa mult.

  • Like 2

Share this post


Link to post

1460km prin tara, numai munte si serpentine, animalul a mers bine, a consumat bine, usor incomoda pe drumurile din centrul tarii, aparent "ungurii" nu investesc in drumuri, ei si-au luat toti jeep, "poate numai venit rumenu pe la noi" dar sa tinut bine, inainte de plecare i-am cumparat manerele de la usile din fata, nu stiu de ce s-a facut asa urate, dar in fine le-am schimbat ma deranjau rau, am gasit la Skoda originale la pret super ok.

am avut si 2 incidente minore, mi-a sarit o piatra pe lateral stanga pe una din usi, mi-a facut o zgarietura...inca una... asta e, iar la intoarcere pe autostrada, aparent unul din trimurile care vine montat pe lateralul parbrizului sa decis sa plece, banuiesc ca de la atatea vibratii, plastic vechi..plus viteza excesiva in fine, deja am dat comanda de unul nou.

 

 

 

DSC_0366.JPG

DSC_0390.JPG

DSC_0414.JPG

IMG_20220812_195255.jpg

IMG_20220812_195303.jpg

IMG_20220812_200035.jpg

IMG_20220812_200038.jpg

  • Like 5

Share this post


Link to post

E un plastic cauciucat care începe să se cojească. Așa e și la Skoda mea.

Share this post


Link to post

Și la a mea s-au dus mânerele de la ușile din fata de când nu mai sta în garaj. Arata de parca s-ar fi topit de la căldură. 

De unde le-ai luat? Cât fu halatul? 

Share this post


Link to post

le am luat de la Skoda direct, daca cele originale au tinut atat, am zis ca e pacat sa iau ceva aftermarket, au fost 118ron bucata.

Share this post


Link to post

asa de inceput de an, m-am lovit de o frumusete de problema(fara cod de eroare), cand nu a mai vrut animalul sa porneasca, crezand ca problema vine de la baterie, am pus o la incarcat toate bune si frumoase, am pus bateria la loc si nimic, efectiv invartea si nimic, am verificat-o si para verificat-o in cele din urma mi-a atras atentia faptul ca, aveam pe VCDS 60 grade temp pe apa cu motorul rece nepornita de cateva zile, aparent senzorul de temperatura a luat o razna, si se pare ca de aici a fost problema, culmea era si spart si pierdea apa prin carcasa, sa rezolvat cu un senzor nou, culmea nici asta nu era vechi fiind schimbat odata cu pompa de apa, dar... plastice de toata jena.

alta "problema" intre Craciun si revelion dupa un drum mai lung am simtit cum pe dreapta dupa ce inaintam putin si opream masina opunea rezistenta  la inaintare, dupa o scurta verificare am gasit etrierul gripat, mai exact garniturile de la glisiere s au uzat, nu stiu prin ce magie efectiv erau topite si sau lipit de glisiera, acelas lucru sa intamplat la ambele roti, doar ca dreapta ramanea infranata, am trecut la inlocuirea lor, si implicit am schimbat si placutele pentru ca deja trecusera de jumatate cu mult.

IMG_20221228_132605.jpg

IMG_20221228_133322.jpg

IMG_20221228_141558.jpg

IMG_20221230_115607.jpg

IMG_20230201_203311.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Hai ca faza asta cu pornitul greu nu e de inceput de an, o aveai si la sfarsitul lui Decembrie 😄

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...