Jump to content
Sign in to follow this  
uskt2005

Sky Is The Limit...limited Edition

Recommended Posts

arata super bine masinuta :aplauze: o intrebare, ce fel de amortizoare ai la capota cumva FK ? nu sunt cam dure .. ? asa ceva am si eu si nu prea imi vine sa le montez mi-se par cam dure.

Share this post


Link to post

Apropo de folie, cica nu ar fi tocmai legala, R.A.R.-ul interzice montarea de folie-probabil pentru respectarea caracteristicilor disiparii luminii(nu exista omologare RAR pentru montare de folie pe faruri).

Asta nu inseamna ca nu se face. :)

Share this post


Link to post

Daca e pusa perfect, (nu ca la mine) nu observa nici mama RAR-ului ca e acolo. ;) La mine arata de parca am faruri vechi de 5 ani, e super naspa, de aceea nu am pus nici poze pe forum. :) ) Insa mai bine asa decat sa se matuiasca si sa trebuiasca polish regulat.

Share this post


Link to post

arata super bine masinuta :aplauze: o intrebare, ce fel de amortizoare ai la capota cumva FK ? nu sunt cam dure .. ? asa ceva am si eu si nu prea imi vine sa le montez mi-se par cam dure.

Nu sunt FK, sunt JOM, dar sa iti spun ceva... Nici astea lu le puteam apasa cu mana, dar ca prin minume cand le-am pus pe masina este totul perfect, in sensul a ridica capota singura iar spre capatul cursei o incetineste de asa natura sa nu o arunce prea tare...nu stiu cum sa iti explic altfel, eventual daca e cazul voi face un filmulet

 

Apropo de folie, cica nu ar fi tocmai legala, R.A.R.-ul interzice montarea de folie-probabil pentru respectarea caracteristicilor disiparii luminii(nu exista omologare RAR pentru montare de folie pe faruri).

Asta nu inseamna ca nu se face. :)

Legala - nelegala asa cum spune si englezu' daca e pusa bine nici nu se observa prezenta ei, cat despre dispersarea luminii nu este absolut nicio diferenta cu sau fara ea.

Share this post


Link to post

Cam tarziu,dar sper ca nu e prea tarziu? Fericitari pentru achizitie! sa te poarte sanatos,si sa nu ai probleme 1.000.000 km++ Foarte frumoasa,si rara!

Share this post


Link to post

Gata, am reusit sa pun si cotiera care in prealabil a fost inbracata in piele la culoarea interiorului, si am mai imbracat si capacul de airbag cu piele pt a preveni distrugerea butoanelor de la claxon(problema f des intalnita la astra g), s-a folosit pt asta o piele care se rupe foarte usor, tocmai pt a fi in caz de Doamne fereste! functional airbagul.

 

Poze:

post-4881-0-41520400-1365677275_thumb.jpegpost-4881-0-20956300-1365677281_thumb.jpegpost-4881-0-30564800-1365677287_thumb.jpegpost-4881-0-00076800-1365677293_thumb.jpegpost-4881-0-42265800-1365677298_thumb.jpeg

Edited by uskt2005

Share this post


Link to post

Ai facut proba sa vezi daca sare airbagul? :mrgreen:

Share this post


Link to post

Mda, nu se pune nimic pe airbag, plasticul ala e facut sa se rupa intr-un anume fel, iar pielea, chiar daca se rupe usor este posibil sa nu se rupa unde trebuie...sau doamne fereste sa ti-o de-a peste fata, ceea ce ar fi echivalent cu un pumn zdravan in figura - nas rupt samd. Mai bine iei un volan de astra de la dezmembrari si il ai de rezerva...

Edited by ches

Share this post


Link to post

S-a muncit din greu in weekendul ce a trecut...
S-a lasat cu degete taiate, cu haine pline de bitum, dar... la final satisfactia este peste toate cele de mai devreme...
In alta ordine de idei, am facut insonorizarea la usile fata vineri, si sambata pe spate...
Ca timp au fost necesare 6 ore pline pentru fata, si pentru spate vre-o 8 ore deoarece a fost mult mai dificil decat pe fata deoarece a trebuit demontat mai mult din masina - bancheta, fete usi, macara geamuri cu tot cu geamuri , s.a.m.d., dar pana la urma i-am dat de capat si am terminat ce mi-am propus pt momenent.
Va urma in viitorul apropiat sa fac si portbagajul si aripile spate si podeaua in interior.
La cealalta masina am folosit in trecut aluband pentru insonorizare, dar cum acesta s-a scumpit nejustificat de mult, am luat Silent Coat care este cu 15 lei/mp mai scump decat alubandul
Diferente ce le-am observat intre aluband si Silent Coat sunt:

- nu pute (alubandul iti da un miros neplacut in masina vre-o 2 saptamani)
- folia de aluminiu este mai groasa la Silent Coat
- stratul bituminos se lipeste mai bine la Silent Coat
- rigidizeaza tabla mai bine Silent Coat-ul
- Silent Coat insonorizeaza cu siguranta mai bine, acum nu se mai aud pietrele care lovesc in contraaripa spate.
Astea le-am remarcat in prima faza, dar cu siguranta mai sunt si alte diferente.

Ceva poze:

post-4881-0-53277200-1366613384_thumb.jpg

post-4881-0-43864500-1366613389_thumb.jpgpost-4881-0-99567800-1366613393_thumb.jpgpost-4881-0-02825900-1366613398_thumb.jpgpost-4881-0-97075600-1366613402_thumb.jpg

post-4881-0-45616900-1366613408_thumb.jpgpost-4881-0-23903700-1366613413_thumb.jpgpost-4881-0-89609200-1366613417_thumb.jpgpost-4881-0-30651200-1366613422_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Efectul este foarte fain. Eu am facut la fosta Alfa - la JTD treaba asta - si urmeaza sa o fac si la V6-le actual. Cu Aluband, si tot a fost ok - si nu am avut probleme cu mirosul neplacut in masina...

Iar Bora am luat-o deja complet antifonata - cu o chestie pe nume STP sau asa ceva...

 

Downside-ul este ca, daca ceva se strica prin usa trebuie sa tai tot sau cel putin zone din anifonare, sa poti interveni...

Share this post


Link to post

O noua imbunatatire care la drumurile romaniei noastre este un MUST HAVE... scut metalic

 

post-4881-0-39501200-1366696600_thumb.jpgpost-4881-0-52510700-1366696605_thumb.jpg

post-4881-0-33669700-1366696610_thumb.jpgpost-4881-0-23083900-1366696615_thumb.jpg

 

 

Share this post


Link to post

Auzi bre da' masina asta ce euro e? :)

 

PS Cat are scutul ala grosime?

Share this post


Link to post

Este euro 4, cred ca de 2 sau 2 jumate e scutul, nu stiu exact, oricum mai gros decat ala original, ca am si de ala pe aia alba...

Share this post


Link to post

Intrebam fiindca e cam cheala evacuarea aia, nu tu catalizator, nu tu sonda de dupa...

Share this post


Link to post

Are si catalizator si 2 sonde, prima sonda impreuna cu cat-ul se afla la iesirea din motor(unde vin serpii), iar a doua sonda este dupa racordul flexibil in spatele baii de ulei, si de aia nu prea se vede

Share this post


Link to post

misto masinuta...ti-am admirat-o dimineata erai intre Focsani si Urechesti...eu ma duceam spre Focsani...facuta cu gust(ca orice masina a ta dealtfel)...

Share this post


Link to post

Intre timp masina a fost si pe la un salon de infrumusetare la Galati, asta pe la inceputul lui iunie, unde s-a facut un detailing total din bara-n-bara

 

Ce poze de atunci si la putin timp dupa

 

Inainte - dupa

 

post-4881-0-47203400-1376383982_thumb.jpg post-4881-0-60667300-1376383991_thumb.jpg

post-4881-0-84305800-1376384001_thumb.jpg post-4881-0-14432500-1376384008_thumb.jpg

post-4881-0-46827700-1376384018_thumb.jpg post-4881-0-51338900-1376384025_thumb.jpg

post-4881-0-70017600-1376384033_thumb.jpg post-4881-0-74049100-1376384042_thumb.jpg

post-4881-0-92735000-1376384052_thumb.jpg post-4881-0-87811400-1376384059_thumb.jpg

post-4881-0-71988400-1376384067_thumb.jpg post-4881-0-06301600-1376384075_thumb.jpg

post-4881-0-14250600-1376384083_thumb.jpg post-4881-0-43505300-1376384090_thumb.jpg

post-4881-0-26874600-1376384102_thumb.jpg post-4881-0-09946000-1376384128_thumb.jpg

post-4881-0-84498100-1376384109_thumb.jpg post-4881-0-49229600-1376384118_thumb.jpg

post-4881-0-18454300-1376384136_thumb.jpg post-4881-0-38264200-1376384145_thumb.jpg

post-4881-0-06144100-1376384171_thumb.jpg post-4881-0-44702500-1376384178_thumb.jpg

 

Poze de final

 

post-4881-0-59592900-1376384204_thumb.jpg post-4881-0-34496800-1376384215_thumb.jpg

post-4881-0-22306700-1376384224_thumb.jpg post-4881-0-98969100-1376384229_thumb.jpg

post-4881-0-67721900-1376384247_thumb.jpg post-4881-0-28908100-1376384267_thumb.jpg

post-4881-0-75958300-1376384338_thumb.jpg post-4881-0-36726300-1376384363_thumb.jpg

post-4881-0-29684500-1376384389_thumb.jpg post-4881-0-81135900-1376384565_thumb.jpg

 

 

 

Share this post


Link to post

Treaba buna...doar ca...i-a scapat un loc... :D

 

Edited by zeneseu

Share this post


Link to post

Care?

Share this post


Link to post

@zeneseu L-ai terminat, gata, ia lupa acum :)

 

PS Fain dar...ceva nu se leaga. Cred ca trebuie putin mai jos masina, macar pe fata.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Masina super "clean". Ii statea bine la plimbarea de seara in Neptun pe 29-30 Iunie :D

Edited by Banderas_232003

Share this post


Link to post

:) )) tare asta... da, asa este am fost prin zona in acel weekend

Share this post


Link to post

Update:

 

Intre timp am terminat insonorizarea masinii si in aceasta iarna am dus jantele la reconditionat: Indreptat/sablat/vopsit in camp electrostatic/echilibrat.

 

Poze:

post-4881-0-09439400-1421921378_thumb.jpgpost-4881-0-53598500-1421921384_thumb.jpgpost-4881-0-41898200-1421921389_thumb.jpg

 

post-4881-0-35807100-1421921396_thumb.jpgpost-4881-0-94461400-1421921401_thumb.jpg

 

Poze cu masina la primavara cand iese la lumina din garaj

Share this post


Link to post

La Pake in București. Il găsești si pe fb

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...