Jump to content
Sign in to follow this  
andreib

Bravo- Black, Beautiful And Refined

Recommended Posts

Eu la Leganza am montat pe spate Hertz Dieci DCX 690.2 si au fost super OK, nu distorsionau deloc nici macar dupa 5 ani de functionare.

Share this post


Link to post

Problema la mine a fost ca erau in portiere si implicit a ajuns apa acolo. Dupa 2 ani erau deja semne clare de degradare a membranei si scoteau haraieli la volum redus...

Share this post


Link to post

In portiere nu prea rezista decat difuzoare OEM, eu le-am inlocuit cu difuzoare de la dezmembrari, de acelasi tip, cand a fost cazul.

Share this post


Link to post

Difuzoarele OEM rezista pentru ca au un adaptor de montaj din plastic care acopera difuzorul in partea superioara sa nu curga apa pe ele.

Share this post


Link to post

Pioneer am avut si eu in usi acum niste ani - si sunau chiar bine. Si 2 ani au rezistat eroic in usa de SuperNova. Au si acum niste modele destul de bune, chiar entrylevel

 

La Bravo suna mai prost muzica si decat in G4/Bora - nu discut de 5 - care deja are difuzoare pe 3 cai pe fata. Si receptia radio e destul de slabuta.

Share this post


Link to post

Hertz DCX 170 vor fi, recomandate de cei de la be-loud (inclusiv pentru adancimea mica de montaj). Cand ii voi pune folia voi monta si boxele, sa nu dau de doua ori jos fetele de usi.

 

Intre timp sunt gata si distantierele din aluminiu, asteptam prezoanele sa le montam.

post-484-0-53477500-1355419919_thumb.jpg

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Stiu astia de la beloud sa recomande altceva in afara de mac si inphase? :)

Share this post


Link to post

stiu astia de la beloud sa recomande CEVA? :shocking:

Share this post


Link to post

Am avut DSK165 si eu fost relativ OK (cand era f rece dadeau cu virgula). Mi-au recomandat coaxiale dintr-un motiv destul de lesne de inteles: tweeterele separate ar necesita gauri de montaj si oricum ar fi prea aproape de urechea pasagerilor din fata.

 

La pioneer am renuntat din cauzza SPL de 89db (doar cele de peste 350ron stau mai bine...).

 

PS: Beloud mi-au recomandat Focal pentru ovale de spate :P

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Ce faci bre cu distantierele alea? Ai pus jante cu et mai mare?

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Da, nu am gasit jante cu ET cat trebuia si arata ciudatel cu rotile asa in interior. La primavara voi proba si cu rotile de vara sa vad cum arata cu distantiere...

 

Primele poze de iarna cu Bravo:

 

 

post-484-0-84387100-1355670397_thumb.jpg

post-484-0-77908700-1355670410_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu stiu de ce ai ales varianta distantiere,as fii mers pe varianta jante cu ET-ul preferat.

Nu-mi prea surade ideea de a folosii prezoane mai lungi care vor avea celmult 2 cm de portiune de forta,de strangere,in jamba-respectiv tambur pe spate.

Share this post


Link to post

Mie mi se pare ca arata normal, ca orice alta masina cu roti de tabla.

 

PS am o vaga impresie ca la vara o sa arata ca naiba cu distantierele daca nu umbli si la suspensie sa o mai lasi putin.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Habar nu am cum ar arata, vom vedea. Daca rata ok le las daca nu le dau jos, nu e nici o mare filozofie. De lasat mai jos SIGUR nu o voi lasa, zilele astea am atins-o de nu mai stiu cate ori pe dedesubt din cauza zapezii...

Share this post


Link to post

La noi, clar nu merita o garda joasa, sunt prea multe chestii contra fata de avantaje, cel putin asa mi se pare mie. M-am bucurat cand am vazut ca masina noua are garda comparabila cu cielo.

Share this post


Link to post

Nici eu nu recomand garda joasa si suspensii sport la noi. Nu avem drumuri pentru asa ceva, nu mai zic de iesit in afara lor.

Share this post


Link to post

Felicitari, a mea hrascaie pe dedesubt pe oriunde s-au facut canale de la roti... Aparent majoritatea masinilor sunt putiiiiin mai inalte (si cand ma gandesc ca vroiam sa iau bravo sport cu garda si mai joasa....).

Share this post


Link to post

Bine ai vezit in clubul celor "coborati" =)) .

Eu la anul imi fac suspensie de iarna ca nu mai tine, jambe complete cu arcurile cele mai inalte pe care le gasesc si le schimb odata cu rotile, nu ar trebui sa ia mai mult de o ora doua in plus :)

 

Mi-e dor de suspensia barca care absoarbe toate gropile si de inaltimea ei care imi permite sa merg pe oriunde. Ce-i drept, doar iarna mi-e dor :)

 

Azi dimineata m-am enervat fix din motivul asta, nu exista portiune de drum unde sa nu exista o gropita, un canal, o sina de tramvai la care sa nu faca "zdup" si pe frigul asta mai e si "lemn", e jale.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Problema la fiaturi nu e ca ar fi prea joase cu totul. Ci in imbecilitatea lor, proiectantii au amplasat foarte jos compartimentul motor. La stilo baia de ulei era cel mai de jos punct al masinii, mai jos decat lonjeroane, o mare prostie la clasa asta de masina. Si deasemenea indiferent de suspensie, normala sau sport - fatza era mult mai joasa decat spatele

 

Din ce am vazut si la Bravo s-a mentinut aceasta greseala. Deh, Fiat...

Share this post


Link to post

Aceeasi problema o am si eu la 206 cu garda foarte joasa.

Trebuie sa fiu foarte atent cum abordez diferite praguri sau borduri din cauza botului mai jos decat spatele, iar la cum sunt drumurile acum in Iasi, e imposibil sa nu atinga pe undeva.


Share this post


Link to post

Nici o masina nu are baia de ulei mai jos decat Punto Van 1.3 multijet...singurele cu baia neatinsa sunt cele din showroom.

Share this post


Link to post

La stilo baia de ulei era cel mai de jos punct al masinii, mai jos decat lonjeroane, o mare prostie la clasa asta de masina.

 

Bre, n-ai inteles tu, trebuia sa-i scada centrul de greutate sa nu se rastoarne pe curbe =))

 

:ontopic: Scut serios facut de nenea sudorul din colt si ai rezolvat problema. Metode de prindere trebuie sa fie.

Share this post


Link to post

Dj-ule, eu te-am vazut prin trafic, tu ai coborat masina exagerat de mult. Eu la toyota o coborasem 3cm si era ok si iarna.

Cu scutul ala nu stiu ce sa zic, depinde cum e conceputa racirea masinii. Desi am si agreez scut, s-ar putea mai mult sa dauneze.

La toyota si la cielo nu aveam si n-am avut probleme 8 ani.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Pai da, dar cu o baie de ulei de 1.3 multijet cumperi 2 motoare la Espero... :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...