Wolfman Posted February 28 Da, conduce foarte bine Ligia, nici o zgarietura pe masina pe care si-a dat mana din septembrie pana acum (GTC-ul care-a fost la fiu-miu), nici o amenda... Viteza n-o intereseaza prea mult, ci rezerva de putere in depasiri si aspectul la o masina. Recunosc ca si mie imi place Leutza (RCZ-ul) si m-am bucurat cand am vazut ca si-o doreste atat de mult. Din toamna Ligia se va muta in Bucuresti, odata cu intrarea la facultate, o sa am ocazia sa fac mai multe ture la V-MAX cand ajung pe acolo :D. 2 Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted March 1 A ajuns si uleiul + aditivul de benzina de la Tudor: 1 Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted March 14 Cu Amsoil e OK, nu-l mai consuma, doar 4-5 sec un zgomot de tacheti, la pornirea la rece... Nu le poti avea pe toate, probabil la urmatorul schimb (in noiembrie) o sa pun Total 5W30 si o sa vad cum se comporta. Fiica-mea este in al noulea cer de cand o conduce, are deja cateva plinuri consumate, ii pune doar benzina de 100 de la Mol. Consumul este de 7-8 mixt, condus potolit. 2 Quote Share this post Link to post
Salex Posted March 14 Varcolacule ... motorul ala e obosit rau ! Imi pare rau pentru Ligia, dar incep sa ma tem ca agregatul nu face multi purici in curtea voastra ... Sau, de ce nu, macar o revizie la chiulasa ar trebui facuta ... Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted March 15 Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma! 3 Quote Share this post Link to post
pompiliu92 Posted March 20 On 3/15/2023 at 10:15 AM, Wolfman said: Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma! Vezi VW 0W-30. E facut de Shell. 1 Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted March 23 Am incaltat Leutza cu adidasii, noroc ca am gasit pe OLX un cric care sa incapa sub masina (10 cm la praguri) si am suspendat-o pe capre, sa-i pot curata si vopsi etrierii. Am folosit pentru etrieri spray de curatat jante de la Mafra si un spray cu vopsea mata rezistenta la temperaturi inalte cumparat din Dedeman. Anvelopele de vara sunt 235 30 R20 si jantele Schmidt Revolution, au 22.5 kg bucata echipate cu anvelope. Pentru ca vibrau la viteze mari le-am si echilibrat, surprinzator erau perfect drepte, doar cateva julituri superficiale. 3 Quote Share this post Link to post
Salex Posted March 24 Wow ! Wild 😍. Ii uram drumuri cat mai netede !!! 1 Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted March 24 Am fost foarte sceptic la inceput cu jantele de vara, insa sunt OK. Suspensia e sport dar progresiva pe prima parte a cursei amortizorului, se merge cu grija pe drumuri denivelate, nu-i mare diferenta fata de cele de iarna, 235 45 R18. Cu distantierele de 15 mm pe spate si 10 mm pe fata e tare "interesanta" pe curbe, sa zic asa. Sta pe drum mai bine decat carturile de la VMax :D. 1 Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted March 27 Poza de grup, le prind rar in curte in acelasi timp: 2 Quote Share this post Link to post
Mircea Posted April 28 On 3/15/2023 at 10:15 AM, Wolfman said: Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma! Ia vezi tu ce tip de motor ai, sa nu fie din generatiile care au cureaua de distributie in baie de ulei si atunci nu se recomanda decat uleiuri pentru asa ceva. Eu la 1.6 hdi am mers doar cu 5w30 de la Total, acum cand am trecut pe benzinarul puretech de 1,2 sunt pe 0w30 de la total, care este aditivat pentru contactul cu elemente de cauciuc. Quote Share this post Link to post
Wolfman Posted May 8 Are motorul 1.6 THP 10FKAP cu distributie pe lant. La cald toarce frumos, doar la rece se aude un zornait, pana se amorseaza intinzatorul hidraulic. Am cerut niste oferte pentru distributie - 2700 la reprezentanta (kit complet de origine, inclusiv pinioane). Intre timp a ajuns la 153400 km, a plimbat-o Ligia pana la mare de 1 Mai, a condus non-stop, nu a lasat pe nimeni sa se atinga de volan. Prin Constanta a prins un bulevard decopertat, a zgariat putin pe dedesubt pragul din dreapta, jantele au ramas intregi. De cand am pus Amsoil 5W40 a consumat 500 gr de ulei in 3000 km, deci cam un litru intre schimburi o sa ia (la 6.000 km ii voi schimba uleiul). Quote Share this post Link to post