Jump to content
Sign in to follow this  
Wolfman

Unidentified Flying Objects

Recommended Posts

Da, conduce foarte bine Ligia, nici o zgarietura pe masina pe care si-a dat mana din septembrie pana acum (GTC-ul care-a fost la fiu-miu), nici o amenda... Viteza n-o intereseaza prea mult, ci rezerva de putere in depasiri si aspectul la o masina. Recunosc ca si mie imi place Leutza (RCZ-ul) si m-am bucurat cand am vazut ca si-o doreste atat de mult. Din toamna Ligia se va muta in Bucuresti, odata cu intrarea la facultate, o sa am ocazia sa fac mai multe ture la V-MAX cand ajung pe acolo :D.

  • Like 2

Share this post


Link to post

A ajuns si uleiul + aditivul de benzina de la Tudor:

Amsoil.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post

Cu Amsoil e OK, nu-l mai consuma, doar 4-5 sec un zgomot de tacheti,  la pornirea la rece... Nu le poti avea pe toate, probabil la urmatorul schimb (in noiembrie) o sa pun Total 5W30 si o sa vad cum se comporta. Fiica-mea este in al noulea cer de cand o conduce, are deja cateva plinuri consumate, ii pune doar benzina de 100 de la Mol. Consumul este de 7-8 mixt, condus potolit.

FB_IMG_1678262898681.jpg

FB_IMG_1678262917432.jpg

FB_IMG_1678262906840.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post

Varcolacule ... motorul ala e obosit rau ! Imi pare rau pentru Ligia, dar incep sa ma tem ca agregatul nu face multi purici  in curtea voastra ... Sau, de ce nu, macar o revizie la chiulasa ar trebui facuta ...

Share this post


Link to post

Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma!

  • Like 3

Share this post


Link to post
On 3/15/2023 at 10:15 AM, Wolfman said:

Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma!

Vezi VW 0W-30. E facut de Shell.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am incaltat Leutza cu adidasii, noroc ca am gasit pe OLX un cric care sa incapa sub masina (10 cm la praguri) si am suspendat-o pe capre, sa-i pot curata si vopsi etrierii. Am folosit pentru etrieri spray de curatat jante de la Mafra si un spray cu vopsea mata rezistenta la temperaturi inalte cumparat din Dedeman. Anvelopele de vara sunt 235 30 R20 si jantele Schmidt Revolution, au 22.5 kg bucata echipate cu anvelope. Pentru ca vibrau la viteze mari le-am si echilibrat, surprinzator erau perfect drepte, doar cateva julituri superficiale.

IMG-20230320-WA0049.jpg

  • Like 3

Share this post


Link to post

Wow ! Wild 😍. Ii uram drumuri cat mai netede !!!

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am fost foarte sceptic la inceput cu jantele de vara, insa sunt OK. Suspensia e sport dar progresiva pe prima parte a cursei amortizorului, se merge cu grija pe drumuri denivelate, nu-i mare diferenta fata de cele de iarna, 235 45 R18. Cu distantierele de 15 mm pe spate si 10 mm pe fata e tare "interesanta" pe curbe, sa zic asa. Sta pe drum mai bine decat carturile de la VMax :D.

  • Haha 1

Share this post


Link to post

Poza de grup, le prind rar in curte in acelasi timp:

cars.jpg

  • Like 2

Share this post


Link to post
On 3/15/2023 at 10:15 AM, Wolfman said:

Sper sa nu ai dreptate, in cateva luni trece perioada de proba si ma lamuresc. Oricum, sunt dispus sa-l aduc la conditia de fabrica, daca presupune costuri decente. Nu scoate fum, nu consuma Amsoil 5W40, oricum pt. acest motor se recomanda doar Total 0W30 sau 5W30/40, asa ca am riscat nitel cu Amsoil... Voi vedea, e un fier pana la urma!

Ia vezi tu ce tip de motor ai, sa nu fie din generatiile care au cureaua de distributie in baie de ulei si atunci nu se recomanda decat uleiuri pentru asa ceva. Eu la 1.6 hdi am mers doar cu 5w30 de la Total, acum cand am trecut pe benzinarul puretech de 1,2 sunt pe 0w30 de la total, care este aditivat pentru contactul cu elemente de cauciuc.

Share this post


Link to post

Are motorul 1.6 THP 10FKAP cu distributie pe lant. La cald toarce frumos, doar la rece se aude un zornait, pana se amorseaza intinzatorul hidraulic. Am cerut niste oferte pentru distributie  - 2700 la reprezentanta (kit complet de origine, inclusiv pinioane). Intre timp a ajuns la 153400 km, a plimbat-o Ligia pana la mare de 1 Mai, a condus non-stop, nu a lasat pe nimeni sa se atinga de volan. Prin Constanta a prins un bulevard decopertat, a zgariat putin pe dedesubt pragul din dreapta, jantele au ramas intregi. De cand am pus Amsoil 5W40 a consumat 500 gr de ulei in 3000 km, deci cam un litru intre schimburi o sa ia (la 6.000 km ii voi schimba uleiul).

Share this post


Link to post

Intre timp Leuta a capatat ceva zgarieturi in parcare (barele fata/spate), pe spate a iesit partial la polish insa coltul dreapta al barei este iesit putin din linia cu aripa, pe fata zgarietura a ajuns la plastic. Am programat-o pe saptamana viitoare la vopsitorie, unde am vopsit si Celica.

Maine seara voi ajunge prin Bucuresti unde voi sta pana marti, am de montat niste AC-uri si rulouri exterioare la apartamentul unde se va muta fiica-mea din toamna, daca are cineva chef de stat la taclale despre masini la o pizza si bere, dati un semn. Serile ies de regula la Trattoria Monza din Drumul Taberei (e vis-a-vis de blocul unde am apartamentul), se mananca foarte bine acolo.

Share this post


Link to post

1922185706_Leuta2.thumb.jpg.f1f8091d89043bbc8f4ccc738724a4af.jpgLeuta.thumb.jpg.15dbabbad1a89ec0a85f07f9a00b7fa9.jpg

Pe cand eram la Monza si trageam un ochi pe cautarile favorite de pe OlX cu Accord. apare un anunt care indeplinea toate criteriile, la Mioveni. Drept urmare, am acum un Accord CU2, 2.4 MT, 201 CP, in stare perfecta, cu numai 126000 km, EURO5.
Dotarile sunt tot ce s-a pus vreodata pe CU2 probabil (inclusiv scaune cu memorii). O am de la primul proprietar, a fost intretinuta cu multa atentie (antifonata/terosonata pe dedesubt), fara zgarieturi sau portiuni uzate. Ulei a vazut doar Honda 0W20. 

I-am pus folie ceramica pe spate, un detailing complet, o camera de trafic 70MAI, urmeaza LED-uri la interior, si cateva maruntisuri. Poza cu numarul blurat este cu numerele de PH, ale fostului proprietar. GTC-ul se tine foarte bine la 178.000 km. Leuta e bine merci, am vopsit barele fata/spate si colantat stalpii de plafon, jantele pe 20" neatinse, se apropie vertiginos de schimbul de ulei si filtre, 155.000 km. A fost cerinta expresa a Ligiei sa o depersonalizeze si sa-i colanteze stalpii si grila fata.99UFO.thumb.jpg.0abc289e2115348f64fde96450a235ad.jpgFront.thumb.jpg.ab430c11c2804aaa46e1909a173fb29e.jpg20230624_200209.thumb.jpg.c96e51e0123042fb13b4cbd50c5d72f7.jpg20UFO_2.thumb.jpg.aa724e1bcb6b24a88b11120341102eb0.jpg

 

  • Like 4

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Mulțumesc, asemenea!

Share this post


Link to post

Are si chepeng?😜

Sa o stapanesti sanatos!

Share this post


Link to post

Merci, asemenea!

I-am pregatit Hondei schimbul de consumabile, am luat ulei Motul 0W30 si filtre, am facut vreo 4000 de km de cand am luat-o, o sa-l schimb inaine de venirea iernii, pe la 130.000 (la 123500 in august anul trecut a avut ultima revizie). Pana acum a avut de noua ulei Honda 0W20 care nu prea se potriveste cu stilul meu de condus, asa ca am hotarat sa trec la 0W30, de care am folosit si la CL7. Am vrut sa-i continui CASCO, aveam posibilitatea aste prin transfer de la primul proprietar, insa mi-a majorat polita de la 500 la 650 Euro si am zis pas, si-asa sta mai mult in garaj cu husa pe ea, eu lucrand remote de-acasa de peste 3 ani.

Share this post


Link to post

Sa mai sterg un pic praful pe aici:

Leutza fiica-mii este bine merci, a ajuns la 156.000 KM, am dus-o la service pentru schimb distributie, simeringuri supape, reglaj suspensie (deh, winter is coming, vreau s-o ridic la maxim) si alte maruntisuri. 

Honda si-a luat schimbul de consumabile, a ajuns la 130.000, are o usoara caraiala la pornire, probabil bendixul nu se retrage la timp, am inteles ca este o problema comuna la Honda, la Accordul precedent nu am intalnit-o, desi avea 220.000 km.

GTC-ul e bine-merci si el, a ajuns la 183.000 KM, nici o problema.

Celica a ramas fara talon (jante de 17", desi originale pt. Celica TS nu sunt omologate de RAR), le-am pus pe cele de iarna pe 16" si urmeaza sa merg miercuri la RAR pentru recuperare talon. Urmeaza schimbul de consumabile, o sa pun tot ulei Eneos Sustina 5W30 cu care se impaca foarte bine, nu-l papa deloc, desi vede uneori 8200 RPM.

 

Cea mai mare problema in Bucuresti o vad cu locurile de parcare, nici o sansa pana acum sa iau de la ADP, sunt 7 cereri deja depuse incepand cu 2021 la blocul meu iar locuri libere nexam.

Am inceput sa caut un garaj in zona, dar preturile sunt de minim 25K euro, n-am gasit nimic pana acum in apropiere.

 

Edited by Wolfman
  • Like 1

Share this post


Link to post
On 11/27/2023 at 12:12 PM, Wolfman said:

Cea mai mare problema in Bucuresti o vad cu locurile de parcare, nici o sansa pana acum sa iau de la ADP, sunt 7 cereri deja depuse incepand cu 2001 la blocul meu iar locuri libere nexam.

Am inceput sa caut un garaj in zona, dar preturile sunt de minim 25K euro, n-am gasit nimic pana acum in apropiere.

 

Pare tot mai limpede de ce masinile de moldova nu mai opresc la Bucuresti si isi continua drumul spre vest, Timisoara inca este la 300e chiria la 2 camere si 50e la garaj sau 5000 la cumparat.

Cat despre parcare, aici nici macar nu exista conceptul de ''cumparare loc''.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Intre timp am gasit 2 locuri de parcare private (aflate in fata garajului nefolosit de la parterul blocului), ultimul chiar langa blocul fiica-mii, 600 lei/an chirie.

Aseara a avut un accident minor Leuta, o portiera deschisa in fata, din scurt: capota, bara fata, far dreapta si plastice. Cred ca o s-o fac pe RCA-ul vinovatei, in Bucuresti.

 

DW.jpg

  • Sad 3

Share this post


Link to post

Greu rau sa caste ochii in oglinda inainte sa deschida portiera.

  • Like 1

Share this post


Link to post

RCZ-ul a ajuns dauna totala, fiica-mea e neconsolata! Deocamdata i-am dat Accordul, pana isi ia altceva. Mai naspa e ca am bagat doar in ultimele 2 luni 4500 euro in  RCZ (revizie motor plus jante 19" cu anvelope noi). Asta e, pun la vanzare ce a ramas, in rest trec la pierderi! Noi sa fim sanatosi!

Edited by Wolfman
  • Confused 1

Share this post


Link to post

Dauna totala... economica. Masina poate fi reparata (asiguratorul ofera o suma) si poate circula in continuare.

Share this post


Link to post

Probabil ca alt accident,nu cel cu usa, sa fim seriosi nu o fi vreo valoare de catalog masina dar nici nu cred ca repratia de pe acel incident depaseste valoarea.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...