Jump to content
Sign in to follow this  
bungureanu

Cadere Brusca De Turatie-Intreruperi

Recommended Posts

nu. Nu se aude nimic suspect.

Share this post


Link to post

Mergi la specialist atunci.Explicatiile tale despre manifestari nu ne sunt de ajutor si nici sfaturile noastre catre tine nu ajuta.Sant probleme care le poti depista numai cu masina in fata ochiilor.

Share this post


Link to post

Fratilor ajutati-ma cu un sfat ca deja chestia e demna de film sf. Am cumparat o Nubira 1 acum un an de zile. Masina avea doar 33.000 de km. Problemele au aparut cam la 2 luni dupa ce am luat-o si se repeta in continuu cam din 3 in 3 luni. Precizez ca intre figurile care apar din senin si recurent cam o data la 2-3 luni masina se comporta impecabil. Manifestarile sunt urmatoarele: la relanti fluctueaza avansul, in mers turatia cade de tot fara a mai putea sa ambalez motorul care intr-un final moare si nu mai porneste. O alta manifestare este ca uneori "tot din senin" nu mai porneste (motorul se invarte, are scanteie si ii vine benzina dar nu o ia deloc). Am devenit client fidel la ambele service-uri din Timisoara fara a reusi sa fac sa dispara aceste simptome. Pana acum am schimbat: pompa de benzina, injectoare, filtru, bujii, fise, bobina de inductie, senzor de turatie si am bagat peste 30 de milioane de lei. Baietii de la service mi-au pus de 12 ori scannerul dar niciodata nu apare ceva care sa fie in neregula!!! De asemenea mi-au verificat sonda lambda, catalizatorul si toate sigurantele. Nu folosesc decat benzina de 98 de la Moll. Totul pare functional (si masina merge perfect) pana la urmatoarea data cand ma lasa in drum. Daca cineva ma poate ajuta cu un sfat sau poate sa-mi zica un mester (eventual la Craiova) priceput... i-as fi recunoscator. Sunt dispus sa fac un drum pana la Craiova ca o ultima speranta! Multumesc anticipat...

Share this post


Link to post
Defaci turul de benzina si pui contactul.Timp de 2 secunde trebuie sa bage benzina.

Apoi scoti o fisa de la bujie si pui o bujie pe care o ai de casa in fise pe care o pui la masa motorului cu filetul.In timp de dai la automat trebuie sa ai scanteie.Daca nu ai scanteie acolo incerci la fisa centrala dintre bobina de aprindere si delcou.

Ai una din urmatoarele probleme : nu mai ai benzina ori nu mai baga pompa sau ai probleme cu aprinderea din cauza bobinei din delco,modul aprindere,lulea sau capacul de delcou.

Ideal ar fi sa iei pe cineva care se pricepe cu tine.

 

Mi-a verificat un mecanic fisele nu au scanteie. La fisa principala se pare ca este.A verificat capac delco si luleaua. A zis ca par ok. Am uitat sa-l pun sa verifice daca benzineste.Asadar am scos eu 2 furtune care mi-au parut ca ar putea sa fie turul (pe unul chiar venea miros de benzina) dar n-a curs strop de benzina cu contactul pus. Poate nu le-am nimerit. Are cineva o poza sau o descriere unde ar trebui sa fie?

 

Asadar concluzia mesterului a fost ca poate alarma are antifurt la motor si-l impedica sa dea scanteie. Ceva ceva se leaga in sensul ca cu 2 zile inainte mi se stricase alarma si o incuiam doar cu cheia. Dar 2 zile a mers . Ce parere aveti e posibil???

Am mai citit ceva pe aici am mai descoperit 2 posibile cauze: una legata de senzorul de turatie si una infricosatoare curea de distributie rupta.AJUTOR :) )

Share this post


Link to post

vlaicu

Furtunul de tur este cel din stanga cumt te uiti la motor adica cel de linga alternator.

E plauzibila si varianta cu cureaua de distributie rupta.Trebuia sa dai la automat cand era capacul de la delcou rupt sa vezi daca se invarte axul.

 

 

x-calibur

Cand nu vrea sa porneasca ai incercat sa pornesti cu pedala de acceleratie apasata?Valva EGR a fost verificata sa nu ramana deschisa?

Share this post


Link to post

Himm dar nu prea stiu cum arata alternatorul, ar trebui sa aiba inel turul asta sau doar se infileteaza? EU am desfacut 2 de astea care se infileteaza unul de undeva din stanga si care intra in motor dispre portbagaj(scuzati exprimarea defectuasa). Faza cu invartitul axului la lulea ma poate lamuri in privinta curelei de distributie? .

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Furtunele sant cele care intra in rampa injectoarelor.Daca nu te pricepi lasa pe altcineva pentru ca te joci cu focul.

Cu cureaua te lamuresti singur nu noi.Daca e rupta cureaua axul cu came nu mai este actionat si nici axul delcoului.Deci luleaua nu se invarte.

A fost schimbata vreodata cureaua de distributie?

Nu cred ca o sa reusesti singur sa rezolvi problema!

Share this post


Link to post

Nici eu nu cred. :grumpy: Daca cineva are vreo recomandare despre un mecanic serios disponibil maine sa se deplaseze in zona Iancului 9 (asigur transportul evident) ii multumesc anticipat...sau macar un service bun cu pret corect de prin apropiere...sau de oriunde doar sa ii cunoasteti si sa ma trimiteti la cineva cu recomandare..Multumesc

 

nu cred ca s-a schimbat cureaua in schimb am fost cu ea la revizie anual si boii aia puteau sa -mi zica daca era pe duca

Edited by vlaicu

Share this post


Link to post

Ai PM. Sper sa te ajute. Cureaua nu se vede daca e uzata sau nu, ea se inlocuieste conform manualului, dar asta e alta gasca in alta traista. Sa ne spui ce a fost de vina.

Share this post


Link to post

Am rezolvat, am fost la Pepinno (mare om) la service, au fost modulul de aprindere si fisele de vina. Multumesc tuturor pt raspunsuri.

Edited by vlaicu

Share this post


Link to post

Ma bucur ca ti-a fost de folos!

Share this post


Link to post

Salutare. Aceeasi problema la Espero 1.8. Motorul prezinta mers galopant la relanti, rateuri in esapament de parca ar merge in 2-3 cilindrii. La turatii mai mari ( 3000-4000 ) rateurile nu se mai simt. Am verificat bujii, fise bujii, capac delco si rotorul acestuia, toate par in regula. Atasez si 2 print screen-uri realizate cu MyALDL, unul facut inainte de aparitia problemei (cam o luna inainte) si unul cu "relanti-ul"(500-1200 ture) instabil.

Multumesc anticipat pentru orice sugestie.

post-1686-1156153308_thumb.jpg

post-1686-1156153361_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Bujiile si fisele nu se inspecteaza.Se schimba periodic.

Filtrul de aer de cand nu l-ai mai schimbat?

Fa un test cu daewoo.exe si 2 capturi : una la relanti si alta la 2000 rot.

dw.rar

Share this post


Link to post

Atasez capturile facute cu daewoo.exe.

post-1686-1156189795_thumb.jpg

post-1686-1156189816_thumb.jpg

Share this post


Link to post

-Avans mare = trebuie reglat

-Temperatura aer foarte mare=filtru aer infundat sau senzor defect

-Valoare anormal de mare pe senzorul MAP=posibil pierderi mari de vacuum

-Durata de inejctie mare = injectoare foarte infundate sau debit mic al pompei de benzina

-Nr de pasi prea multi la IAC= posibil pierderi mari de vacuum

Erori foarte multe stocate.Din pacate softurile astea nu te ajuta sa le aflii.

Foarte multe probleme.S-a umblat la instalatia electrica a motorului?A fost lovita masina?

Share this post


Link to post

Dimineata a umblat un prieten mecanic la ea, a scos pe rand mufele de alimentare ale injectoarelor, iar dupa reglajul avansului motorul si-a revenit. Parametrii par in regula acum, dar am fost trimis la un curatat de injectoare. O intrerupere scurta la relanti tot se mai simte. Sa vedem ce se schimba dupa curatarea injectoarelor...

Share this post


Link to post

Pune iar capturi sa vedem ce si-a revenit.

Share this post


Link to post

Astazi am fost cu masina la curatat de injectoare. Dupa ce injectoarele au fost testate pe stand mi s-a spus ca nu au nici o problema (umpleau recipientele in acelasi timp, conul de dispersie era egal la toate 4). Mi s-a sugerat sa inlocuiesc supapa EGR, lucru pe care l-am facut in seara asta+fise de bujii schimbate (inclusiv fisa dintre bobina de inductie si delco). Rezultat:motorul raspunde mult mai usor la solicitari, insa mai are unele mici intreruperi la relanti. Atasez si o captura la relanti facuta cu daewoo.exe.

post-1686-1156550184_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Buna ziua.

De cateva zile, la prima pornire (la rece), turatia la ralanti nu scade sub 1000 chiar daca motorul s-a incalzit. Daca opresc si pornesc iar motorul, turatia scade sub 500 si apoi motorul se opreste. Aleator, in mers, cand debreiez turatia motorului tinde sa scada sub 500, apoi acul turometrului oscileaza de catea ori si se stabilizeaza la 700rot. (daca am noroc). De la ce ar purtea fi?

Este vorba de un Cielo Gle '98, 127.000 Km. Multumesc pt. eventuale raspunsuri.

Share this post


Link to post

1.Reset ECM si initializare IAC si daca nu isi revine reglaj potentiometru CO.

Share this post


Link to post

Buna ziua.

Unde este pozitionata supapa EGR si cum arata la Espero 1.8? Am vazut la cineva mai sus ca a schimbat-o. O poza ar fi foarte utila.

Share this post


Link to post

Nu se schimba de dragul de a schimba.Se verifica daca inchide bine.

P9202349_mic.jpg

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns Ovi. Nu sunt nebun sa ma apuc sa cumpar piese si sa le schimb doar de dragul de a schimba. Dar cum masina nu mai este chiar noua (100.000 km) incerc sa ma informez si eu din timp cam la ce sa ma astept sa se mai strice, precum si modul in care functioneaza una sau alta. Astfel cand ajung in service nu sunt nevoit sa dau ca vitelul din cap cand imi pun cei de acolo un diagnostic cu un nume pe care de-abia il pot pronunta. Ba chiar sunt cazuri cand pot sa ajut la o diagnosticare rapida si corecta, asta fiind in beneficiul ambelor parti.

On-topic acum: cum se verifica supapa EGR?

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cu relantiul. Nu se manifesta ca atunci cand era dusa bobina din delcou. Masina porneste bine merci, motorul se incalzeste, scade relantiul la ~900 rpm, dar cateodata cand ajung la semafor si apas ambreiajul pe ultimii 5 metri inainte sa ma opresc turatia nu mai scade si relantiul se stabilizeaza pe undeva pe la 1200-1500 rpm. Ce e ciudat e ca tot atat il tine si daca pornesc AC-ul. Are o mica tresarire dar se stabilizeaza iar acolo. Cateodata dupa vreo 20-30 de secunde scade dar oscileaza in jurul lui 1000 de rpm +/- 100. Oscilatiile nu sunt violente. Mai mult de atat, atunci cand turatia e crescuta are si e o vibratie ciudata, parca galgaie, dar ar putea fi doar compunere oscilatiei motorului la relanti marit cu oscilatia ventilatorului (e cam descentrat), ca doar stau la semafor.

 

Nu face mereu asa, dar o apuca cam zilnic.

 

Ar fi cam timpul sa schimb bujiile, ca au facut aproape 20 de mii si fisele, Pakard, sunt reparate de mine ca ramasese conectorul in bujie la Paltinis, dar asta nu ar trebui sa faca masina sa se tureze singura si sa ramana turata, nu?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...