Jump to content
Sign in to follow this  
NFS

Nu-Mi Mai Porneste Magaoaia

Recommended Posts

Roket-ul de pe Matiz a tinut si la mine 6 ani (03-09) si probabil ca mai mergea dar a descarcat-o un geniu si am considerat ca i-a ajuns si am luat alta.

Bateria de schimb - tot Hexa - made in Coreea n-are treaba, cred ca o sa tina si asta mult si bine. Noul proprietar zice ca porneste lejer intotdeauna, indiferent de temperatura, cand altii cu diesel-e mari ( si nu numai ) le iau la impins sau cersesc dupa curent.

Share this post


Link to post

Megan merge cu o rapandula de Caranda de 44Ah resuscitata "pentru vinzare" de 2 ani; probabil ca mai are cel putin 2 ani in cocoasa. Si porneste galagia aia de motor de 2 litri si la -22gC, cum fura acu' citeva dimineti.

Asta? :D

post-79-126503689333_thumb.jpg

 

 

GoogleSearchIconShadow.gifSuperSearchIconShadow.gifGoogleSearchIconShadow.gifSuperSearchIconShadow.gif

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Sunt baterii austriece care au un renume bun. Banner furnizeaza baterii de prima echipare pentru multe marci de renume, cum ar fi BMW, VAG si MAN.

In plus, modelul ales de mine e cica si "Potrivit pentru vehiculele de provenienta asiatica in calitate de echipament original" (citat de pe site). Are 100A fata de 90A cat avea cea originala (Solite). E ceva mai mare ca dimensiuni decat originala, dar intra totusi la fix in tavita.

Share this post


Link to post

Asta? :D

post-79-126503689333_thumb.jpg

 

 

GoogleSearchIconShadow.gifSuperSearchIconShadow.gifGoogleSearchIconShadow.gifSuperSearchIconShadow.gif

 

Aia :thumbl:

Intre timp s-a schimbat un pic peisajul pe acolo, in rau :tongue:

Adica tamponul motor cu tot cu suport si-a tras inlocuitor ca era sa-mi culeg motorul de pe planetara dreapta, capacul de la rezervorul de lichid spalare parbriz s-a transformat intr-un dop de damigeana :dizzy: , iar mizeria domneste, in stilul casei.

End of off-topic.

 

ON-TOPIC

Daca frodata mai ocservati aceste simptome (pomul de craciun in bord si cioara ciriind sub capota), inainte de a arunca bateria verificati stringerea bornelor bateriei, ba chiar demontati, curatati cu ceva usor abraziv (perie de sirma, smirghel fin de vopsitorie, etc. - merge si o soseta de lina impletita de bunica :spumelagura: ) minjesti cu un pic de vaselica si montezi la loc bornele si stringi cu simtul miinii de suroape, sa nu le rupi, fiindca sint intr-o vecinatate periculoasa pentru iele, mai ales cele zincate. Daca demoazela bacterie nu e moarta-moarta, ai sanse sa o ia din loc agregatul, cu ultimii amperi de pe fundul galetii. Daca nu, nu :scarpin:

Share this post


Link to post

Daca mai vrei poze cu masina ta, uite aici: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=144&view=findpost&p=308823 pot sa zic ca n-am mers niciodata atat de tare cu o masina.

 

 

Aidi Flexule, mi-a placut enorm masina aia, mai ales cum merge si cum a ingrijt-o Cristi (acu are X3 si vrea sa-si ia noua serie 5), daca o mai tinea inca un an si o dadea in aceiasi bani, o luam eu facea mai mult decat Megane 3-ul meu. :( Ai si tu grija de ea. :)

 

Motorul de o ai pe ea e un motor rar, ce nu se mai monteaza in prezent, 2.0 ide 150 CP, injectie directa de benzina in capul pistonului, practic un benzinar cu injectoare de diesel si pompa de inalta presiune de benzina, tehnologie similara GDI-ului de la japoneze (gasoline direct injection).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...