Jump to content
Sign in to follow this  
static

Masina De 5000 Euro!

Recommended Posts

Acuma ...ce sa zic... vrei si frumoasa si devreme acasa.

La 5000 Euro , nu prea ai ce gasi bun. Si cum s-a mai zis, asteapta-te sa mai bagi ceva bani dupa aceea. Pe AUTOVIT , Km la marea majoritate nu sunt reali, si multe mesaje suna...

 

La ce vrei tu... etc etc si la bani putini. Ei bine...o masina cu cca 2 ani in carca pe care o poti lua cu 5000 euro la SH ( sau mai putin) si la care serviceul sa fie cat de cat ieftin este:.........LOGANUL ! E singura masina veche de 2-3 ani pe care o poti lua la pretul asta in prezent ! Oricum trebuie sa te astepi si la niscaiva probleme. Macar piesele sunt ceva mai ieftine, si le gasesti usor.

Macar va corespunde 50% punctelor 1, 5 (discutabil) si 6 enumerate de andreib. Respecta si punctul 3 (atinge, chiar depaseste 160 km/h).2 pica din start, 4 valabil doar daca e diesel ( ca benzinarele consuma ingrozitor de mult), 7 cum ti-o fi norocul.

Stiu, multi imi veti sari in cap. Mi-am dat cu parerea doar. Nu tin cu loganul, nu prea sunt fan logan.

 

Sa nu crezi ca daca iti iei un opel astra sau vw golf la 4500 euro ai facut mega afacere. Ori e vreun samsar, ori masina are defecte garla, prost intretinuta. Daca e de golf IV pana in 5000 eura, e vorba, cum s-a mai pomenit, de 1,4 75 cp sau de 1,9 SDI 68 CP, ambele foarte puturoase.

Share this post


Link to post

De curiozitate...Care Logan alearga cu 160?Poate ala de 16 valve...

Share this post


Link to post

160 ... pe bord :D

Share this post


Link to post

Pt mine Loganul este un fel de Matiz mai mare...

Share this post


Link to post

Io crezui ca e pe cric...

Share this post


Link to post
Serios vorbind, 1.6 16v chiar "poate". Că nu e ajutat motoraşul de suspensie, direcţie, frâne... e partea 2a.

 

Si eu credeam ca poate mai mult, azi pe la 5am plec destul de lejer de de la semafor cand vad unu cu unul de asta ca pleaca furtunos, apuc sa vad ce scrie pe porcbagaj, moment in care zic ia sa vad ce poate asta, ca normal nu bag de astia in seama, la 120 deja aveam mult in fata, si i-a dat ala nu s-a jucat.

Cel de 1.4 cam asa prinde.. 160 pe ceas, 165 daca e ceva vale :)

In alta ordine de idei.. ce nu e destul? la banii astia se poate lua un logan bunisor, cu putini km.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Si eu cautam cai verzi acu' vreo 2-3 luni, ceva mai realist decit omu'; eu macar cautam ceva bun in 7-8000 plus ma asteptam sa mai bag inca 1-2000 in timp... dar pina la urma m-am linistit si mai merg inca vreo 3-4 ani cu Cielo... la 5000 numai Woo ai o sansa sa iei ceva mai bun din prima sau una mai cu "defecte" si dupa ce o repari sa ajungi la aceeasi suma.

La suma asta la straine : Opel&VW ca la altele nu m-am uitat nu prea ai ce lua decit daca cauti "tzeapa" cu lanterna =))

Sau cum mai zicea cineva holbe vu' la Logan ... e o varianta... da' tot Woo prefer ca e ieftin la piese si manopera...

Share this post


Link to post

ce ma depaseste pe mine este faptul urmator : cum poate cineva sa zica ca loganul este ieftin la intretinere , zilele trecute am fost cu un logan la meridian pentru un banal schimb de placute . Stiti cat a costat ? 2,5 milioane pe factura ... am zis ca innebunesc . Da intr adevar 2,5 milioane nu inseamna nimic in ziua de azi dar in comparatie cu ce ti ofera aceasta masina este enorm , de curiozitate la opel cat costa , la ford sau chiar bmw cat costa ? un amic si-a schimbat la 320 ( 2005 masina ) cu tot cu senzor cu 4,5 milioane ... si scuzati ma dragi loganisti dar nu exista termen de comparatie intre cele 2 marci . deci loganul e al dracu de scump in comparatie cu ce ti ofera si nu vorbesc din auzite ci din experienta proprie .

Share this post


Link to post

Asta e cea mai mare idiotenie pe care am auzit-o vreodata, pai in ziua de azi consumabilele sunt facute de citeva firme (Pagid, Brembo, ATE, Textar, etc) crezi ca firma Textar are costul de productie mai mic pt ca fabrica pt Logan ???? Sunt fix aceleasi preturi si cred ca am mai scris asta pe forum de 2 sau 3 ori .

Nu mai exista masina noua ieftina de intretinut, asta este un mit .

Share this post


Link to post
ce ma depaseste pe mine este faptul urmator : cum poate cineva sa zica ca loganul este ieftin la intretinere , zilele trecute am fost cu un logan la meridian pentru un banal schimb de placute . Stiti cat a costat ? 2,5 milioane pe factura ...

 

La Espero tot cam atat e. Bine, poti iesi mult mai ieftin dar la service daewoo + placute originale atat e.

Share this post


Link to post
ce ma depaseste pe mine este faptul urmator : cum poate cineva sa zica ca loganul este ieftin la intretinere , zilele trecute am fost cu un logan la meridian pentru un banal schimb de placute . Stiti cat a costat ? 2,5 milioane pe factura ... am zis ca innebunesc .

Nu e mult pentru un Logan dus in service autorizat, de reprezentanta, cu ora de manopera in jur de 100ron(fara tva :D ):

Placute de frana de origine - minim 150ron; manopera montaj minim 50ron. In service autorizat RAR mai nou este obligatoriu ca dupa orice interventie la sistemul de franare (schimbat placute, discuri, etrieri, lichid etc) sa se faca un Test de franare pe stand care mai costa vreo 50ron, deci cost total: 250ron

Exista si varianta low cost si anume cumparat placute de frana din magazin de piese auto sau targ - aproximativ 100ron si schimbat in regie proprie sau contra unei manopere de 20-30 de ron la un mecanic sau service de cartier.

 

Ca sa iti faci o idee despre termenul "scump" te informez cat costa un schimb de placute la un Golf4 in reprezentanta:

Placute de frana de origine: 300ron; manopera montaj: 80-90ron si test franare pe stand 60-70ron (dupa cum are chef sa normeze seful de atelier) = 450 RON :uff:

Varianta low-cost: placute din magazin - 150 ron; manopera montaj in particular- maxim 40 ron

Share this post


Link to post

Bogdane nu ma contrazic pentru ca nu stiu si mai bine tac , eu vorbesc din propria experienta si atata tot dar sa zici ca loganul este o masina ieftin de intretinut mi se pare o idiotenie , ieftin de intretinut fata de ce ? de caruta ? da te cred dar fata de restul masinilor nu este si eu tin cont de ce imi ofera acea masina ( si nu trebuie sa zic ce mi ofera loganul ) , eu m-am referit la cei care se bat in piept ca vai masina lor e fantastica la pret de cacao si ieftin de intretinut ( o minciuna ) . Esperatule te anunt eu ca nu m-a costat atat , le-am schimbat cam acum 1-2 luni in service daewoo autorizat , cel de pe pantelimon si m-a costat fix 1,2 milioane cu piese de la ei si cu manopera . Fiecare cu alegerea lui dar eu sincer nu mi-as lua logan pentru ca este o masina ieftin de intretinut , este singura varianta daca vrei masina pana in 7 mii ( din clasa ei ) dar in cazul asta este cheala , daca ma duc la un logan full la pretul ala am cateva variante pe care eu cel putin le cred mai bune . Nu vreau sa intru in polemici pentru ca nu este cazul , intr adevar masina ieftin de intretinut este un mit dar raportand la ce ti ofera eu in continuare cred ca logan-ul este o masina scumpa. Va salut ... a si eu sincer habar n-am de producatorii de consumabile , ma duc la service si ce mi recomanda cei de acolo bag , nu lucrez in domeniu ca sa stiu ca firma x care produce placute este mai buna ca firma y habar nu am dar ma indoiesc ca o firma care produce consumabile pentru renault inclusiv dacia le va vinde la acelasi pret ca cele pentru mercedes , chiar ma indoiesc dar se poate sa ma insel . Va salut inca odata

Edited by dflorin10

Share this post


Link to post

Ce ti-au pus tie la 1.2 mil nu sunt originale, sunt placute coreene hi-tec sau cum se cheamade 500 de mii setul. Alea originale in service sunt 150 ron fara manopera.

Share this post


Link to post

esperatule nu te contrazic pentru ca nu stiu , se poate dar atata timp cat toate lucrarile le fac in service autorizat daewoo si am garantie de la ei ce pot sa zic ... Sincer mecanica nu e punctul meu forte deci habar n-am , sincer la cat am stat eu prin service pana acum nu am de ce sa ma plang , stiu doar atat : lucrari la masina in service si nu ma doare capu , pana acum nu am de ce sa comentez , am mai avut si un matiz si crede ma ca in cei in jur de 70-80 de mii de km cat a fost experienta mea cu daewoo ( atat matiz cat si espero ) nu am avut nici cea mai mica problema , evident revizii la zi . Singurul lucru pe care nu il fac in service autorizat este schimbul de ulei , nu consider ca este necesar sa-l fac in service daewoo , facut la timp si cu ulei de calitate ( in mare parte ce am vazut pe daewooclub ) si scap de stres . Mi-am amintit cand am pus mp3-ul pe espero ca am ars cateva sigurante ( nu mi mai mergeau avariile , nu mi mai mergea plafoniera si pe deasupra nu montasem bine nici mp3 , nici macar din a 2 a incercare ) si mi-a fost de ajuns ca sa ma invat minte ...orice interventie o fac in service autorizat ( mi s-a ars pozitia la espero am dat fuguta in service ) . Fiecare cu punctul lui forte , eu la chestii din astea chiar nu sunt bun si prefer sa nu ma bag . Evident ca inainte sa ajung in service cu vreo problema citesc pe forum ca sa mi fac o parere nu de alta dar sa nu ma prosteasca aia pe acolo :) )

Share this post


Link to post

Dle Florin setul de placute frana pt punte fata Espero 1.8 costa 165RON pt producator TEXTAR si 125RON pt producatorul XTBRAKES iar la Logan costa 142RON pt producator TEXTAR si 91RON pt producator ROAD HOUSE . De aici poate rezulta faptul ca Loganul este mai ieftin de intretinut decat ESPERO . Mai departe trebuie spus ca termostatul de Espero 1.8 costa 118RON (VERNET) iar la Logan costa 64RON (VERNET), de aici iar rezulta ca Loganul este mai ieftin de intretinut :) )

 

Concluzia este ca Loganul reparat pe bordura este cea mai ieftina masina noua de intretinut iar Espero daca il repari cu piese de origine nu este deloc ieftin de intretinut. Asa ca nu putem compara mere cu pere.

Este un singur adevar aici, DAEWOO ca marca are cele mai mici preturi la piesele de origine comparativ cu alte marci si piese OEM .

Share this post


Link to post

Omul cat traieste invata , imi cer scuze dar tot raman la impresia ca nu se merita un logan , parere personala si nu mi-o scoate nimeni din cap probabil si de unde am ramas cu sechele de la vechea 1310 si de la faptul ca absolut toate masinile logan cu care am mers erau ca naiba . In fond fiecare face ce vrea cu banii lui si fiecare cu preferinta lui .

Share this post


Link to post

Te contrazic; am destui prieteni ,cunostinte,rude cu loganuri,care ori n-au avut deloc probleme cu ele,ori au avut probleme minore.

cred ca loganurile alaturi de matizuri au cel mai bun raport, calitate/pret.

Share this post


Link to post

Depinde ce vrei de la ea... Pt mine are un raport f prost, avand in vedere ca adunand optiunile care le vreau pe o masina ajung cu un sadel la pret de grande punto...

Oricum, la 5000eur SH e cred ca cea mai sigura alegere...

Share this post


Link to post

De un an de zile de cand e topicul poate a mai strins ceva bani omul si isi ia chiar Nubira2 :) Parca vad ca vine cu o noua propunere :)

Share this post


Link to post

Topicul meu este mai recent.Si...credema la 5000 gasesc Nubira 2...an 2004 poate 2005...Imi cer scuze dar unii merg pe premiza..."masina mea e cea mai tare"!!!

Share this post


Link to post

Tu sunt sigur ca vei gasi si BMW 7 series la 5000 eur in perfecta stare...

Share this post


Link to post

Eu nu am spus ca o sa gasesc seria 7 la 5000 dar nici nu evaluez o nubira la sume astronomice...cum o faci tu.De curiozitate cat crezi tu ca face o nubira?Ca idee gasesc si Leganza la 5000 din 2000.

Share this post


Link to post

News: eu nu-mi vand masina!

In alta ordine de idei: ti s-a dat un link de pe autovit, informativ macar sa vezi cam cat face. Asta ca sa nu spunem ca pe autovit sunt f multe masini ,,aranjate''. E simplu: nu vei gasi o nubira buna (intretinuta bine, stare tehnica buna, fara pb) din 2004-2005 cu 5000eur! Oricum, imi pare ca tu ai convingeri f bine intiparite, de aceea nu cred ca merita sa incercam sa te convingem de altceva...

Share this post


Link to post
Tu sunt sigur ca vei gasi si BMW 7 series la 5000 eur in perfecta stare...

 

Dar gaseste seria 3 E36 :D Pacat ca s-a scumpit taxa ca acum trece de 5000E dupa ce-l inscrie :|

Nu inteleg de ce unii oameni isi bat atata capul cu alegerea unei masini, ca doar in viata sunt alte cheltuieli mult mai signifiante. Daca ar exista o masina buna si restul ar fi proaste, atunci toti ar conduce un singur model de masina, pe cea buna.

Sfatul meu: ia-ti masina care te unge la suflet, cea in care crezi ca vei fi multumit macar cativa ani! Lasa intretinerea, oricum vei cheltui pe benzina si distractii o suma mult mai mare ;)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...