Jump to content
Sign in to follow this  
iso

Sfaturi la cumpararea unui auto SH

Recommended Posts

cumpar daewoo cielo an fabricatie 1998-1999-2000, full options, si km reali(daca se poate cat mai putini).Ofer maxim 5400 de euro

hai ma chiar, nimeni nu isi zice parerea...la banii astia imi iau un  cielo cat de cat bunicel ??

Pai nu cerusesi nici o parere initial (iar offtopicurile la bursa nu prea sunt agreate).

Share this post


Link to post

mai si eu sunt de acord cu punctul vostru de vedere, al proprietarului. dar din punctul de vedere al cumparatorului nu e ok...

vorba aia, tu poti sa ceri oricat dar problema este cine iti da... daca cumperi de la o cunostinta poate merita 4k dar altfel eu nu as da mai mult de 3k pe unul zeiss macar la prima vedere...

 

@iuzar: shit... muta-l si p-asta pls...

Edited by alx

Share this post


Link to post

dap cielo-uri koreene sunt cele mai tari...nasul meu are un korean din 96 cu 40.000 de km la bord si vreau sa spun ca nici cauciucurile nu le-a schimbat..masina merge perfect.

 

Vreau un cielo deoarece il trec pe GPL.Consumul la dacie ma omoara mai ales ca merg f.mult in oras(cca 100 de km pe zi).Cielo-urile din '99-'00 mai au esenta koreana si sunt ieftine de intretinut.Din aceasta cauza imi iau cielo.Ar mai fi problema banilor dar asta e alta problema :) ms oricum

Share this post


Link to post

Bine mai ALX..cumpara-tzi tu Cielo din 95 bine intretzinut la 3000 shi sa imi spui shi mie..io itzi dau 3500 pe el dupa aia..io zic ca trebuie sa vezi mai intai care sunt preturile pe piata, si ai sa vezi ca nu prea conteaza anul de fabricatie la Cielo ci mai mult cum e masina. Respect man!

Share this post


Link to post
mai si eu sunt de acord cu punctul vostru de vedere, al proprietarului. dar din punctul de vedere al cumparatorului nu e ok...

vorba aia, tu poti sa ceri oricat dar problema este cine iti da... daca cumperi de la o cunostinta poate merita 4k dar altfel eu nu as da mai mult de 3k pe unul zeiss macar la prima vedere...

 

@iuzar: shit... muta-l si p-asta pls...

 

S-ar putea sa te surprinda , insa astazi a venit un prieten care-mi ofera sapt. viitoare 4500 , banii jos pe espero . Si are 160000

Si i-am zis ca tre' sa-i schimbe pana-n toamna si rtadiatorul, intelegi ?

dar masina buna si intretinuta se vede sqa stii .

Share this post


Link to post

Mai bine asteptatzi cu totzii pana in ianuarie 2007 cand vom putea inmatricula orice masina adusa din U.E. L-am auzit pe un chestor din politia rutiera vorbind si de un proiect de lege prin care incearca sa dezcurajeze aceste asa numite recarosari. Deci oameni buni GOOD NEWS ne vom aduce din Germania masini la preturi de nimic (3000-4000EURO). :) >-

Share this post


Link to post

Stimabile, de ce nu ma insel ti-am raspuns la aceeasi chestie si pe daciaclub.ro.

De la 1 ian 2007 iese intr-adevar norma euro3 si intra norma euro4. Asa ca de atunci o sa fie mai grav...

Share this post


Link to post
Stimabile, de ce nu ma insel ti-am raspuns la aceeasi chestie si pe daciaclub.ro.

De la 1 ian 2007 iese intr-adevar norma euro3 si intra norma euro4. Asa ca de atunci o sa fie mai grav...

 

Nu am fost pe acel forum si nici nu intentionez, Dacia..., in schimb ce spui tu este partial valabil. In sensul ca o data cu intrarea in U.E. normele de poluare vor fii cele EURO 4 pentru toti, dar daca acel personaj a facut o declaratie publica referitoare la inmatricularea autovehiculelor euro x aduse de dincolo este falsa atunci mint si eu mai departe dar mai documenteaza-te si poate... :D

Edited by Razor

Share this post


Link to post

Mai nene, de ce tu vrei sa visezi frumos eu nu am nimic impotriva...

Unde ai mai vazut tu niste norma restrictive sa fie scoase... Pai tu-ti dai seama ce se va intampla? Exact ce a fost in anii 90-91 pana in sept cand s-a introdus max 8 ani. Apoi a fost euro3. Din 2007 va fi euro4.

Eu stiu sigur asa ca daca tu stii din auzite, ar trebui TU sa te informezi inainte de a emite un "adevara universal valabil".

Multumesc pt atentie.

Over and out.

Share this post


Link to post

Ce spune alx mie mi se pare mai mult decat logic si perfect adevarat. E o nebunie sa crezi ca din 2007 o sa dispara restrictiile si gata...tot romanu isi aduce Passat-uri si Golf-uri alese pe spranceana si Loganu il mai cumpara tataia. E adevarat ca o sa ne aliniem la legislatia UE, dar nu ne poate impune nimeni sa scoatem aceasta restrictie cu atat mai putin cand ea vizeaza normele de poluare. Asa ca..DREAM ON Razor..As vrea si eu sa imi iau un Espero FULL cu 1500 euroi :lavolan:

Share this post


Link to post

Ajutor!!! Duminica 12.06.2005 sosesc in Bucuresti sa cumpar un TICO (musai). O sa am la mine 2.300 de euro si o sa pot stoarce in cel mai bun caz pana la 2.500 de euro. Am sanse ca la banii astia sa gasesc o masina serioasa? Am citit sfaturile de aici. Marea majoritate valabile si de bun simt. Problema e ca eu provicial fiind am mai luat odata o teapa cu un Oltcit, rau de tot. Am umblat pe toate site-urile de anunturi. Am gasit si anunturi suspect de ieftine (le-am eliminat din start) dar si anunturi fabuloase. (4.000 euro). Unde este adevarul? Ce credeti ca pot sa cumpar la banii astia (varianta optimista si cea pesimista). Eu de fapt caut o masina cu consum redus si care sa nu necesite intretineri costisitoare (nu ma dau banii afara din casa). Tico e o alegere potrivita sau mai rau ma carpesc. Am avut vreo 20 de ani Dacie, 1 an Bot de cal si de 4 ani am Cielo. Toate m-au dezamagit mai mult sau mai putin. Pot capata la banii astia o masina in care sa nu mai umblu cu lada de scule la mine? (la ora actuala pot sa schimb un set motor si pun un arbore cotit la Dacie, pe marginea drumului :D ). La Tico nu ma pricep de loc. Are un prieten si e tare multumit, chit ca este cu carburator si am auzit ca din 2007 astea nu se mai pot inmatricula. Eu vreau o masina pentru cat mai multi ani, nu s-o vand peste un an. Merg un medie 3.000 km pe an. Ca Tico SH pot merge macar 5 ani?

Share this post


Link to post

Zici ca ai de 4 ani Cielo si nu esti multumit? Umbli cu cutia de scule dupa tine? Atunci de ce la Auto zici ca ai Oltcit? M-ai bagat de tot in ceatza. Cat despre Tico io stiam ca e pe injectie, nu pe carburator. Si cred ca la 2500 euro gasesti unul bun. Bafta!

Share this post


Link to post
Cat despre Tico io stiam ca e pe injectie, nu pe carburator. Si cred ca la 2500 euro gasesti unul bun.

 

e pe carburator. 1% din cele din ro sunt pe injectie...

Share this post


Link to post

Iertare, Oltcit am acum. Dar am citit de atatea ori cuvantul Cielo, ca mi-a ramas in minte. Cu Oltcit ma chinuiesc si acum. Revenind, Am cerut si eu un strop de ajutor si mi s-a spus ca Tico e pe carburator. Multumesc stiam si eu. Nu poate nimeni sa-mi spuna cat sa dau pe un Tico mediu? Ce probleme are? Ce trebuie urmarit in mod deosebit? La ce m-as putea astepta daca nu casc ochii acum la achizitie? Eu sunt din provincie si nu pot sa-l testez prea mult timp. Ce parere aveti despre Tico cu climatizare? Merita, sau e pusa doar ca sa se afle in treaba? Toate masinile au alarma? Toate au inchidere centralizata sau astea sunt dotari suplimentare? Care e diferenta intre motoarele de 800 cmc si cel de 900 de cmc din punct de vedere al consumului? Dar al tinutei de drum? LA 60 - 75 mii km la bord arcurile mai sunt in firea lor? Dar amortizoarele? Nu mai am dacat o zi si daca nu aflu cateva "amanunte esentiale" o sa ma aveti pe constiinta. O sa cumpar o masina si daca n-o sa fie buna, voua o sa va reprosez. Celor indiferenti la strigatul meu de ajutorrrrrrrrr!

Share this post


Link to post

Citeste aici cumparare Tico

si binenteles topicul acesta te va ajuta sa nu iei o teapa la cumpararea unui Tico.

 

P.S. Daca ai posibilitatea sa mergi cu un prieten care se pricepe cat de cat la masini nu ezita pentru ca tu poti fi subiectiv si sa cumperi o masina care arata bine doar la exterior.

Share this post


Link to post

Sa traiti boierilor.

Si numai jumatate daca ar fi adevarat din tot ce am citit pe aici si tot s-ar merita sa iau un Tico. Am mai facut rost de ceva bani, dar vad ca preturile cresc de la zi la zi. A venit, probabil, sezonul la Tico. Data viitoare (adica saptamana viitoare) cand voi intra pe acest forum o sa va spun ce mi-am cumparat. Sper sa fie bine.

Sanatate si numai bine!

Share this post


Link to post

eu am luat un tico fara aer din 99 cu 100kkm si 2500 euro.

 

ce vezi tu pe la 3000 si ceva sunt masini care intr-adevar au km de pe bord iar proprietarii stiu de ce nu lasa la pret, pt ca dupa ce ajungi sa iti dai seama de cum tre sa arate un tico la motor si la tabla o sa vezi ce e cu diferentele de pret.

 

e f greu sa gasesti pana in 2500 ceva cu km putini. sau care sa nu fi fost lovite. eu am cautat vreo 6 saptamani. tipu de la care l-am luat eu a venit cu factura de cumparare, cu carte de service, cu garantii la piesele schimbate, am gasit masina pe calculator la service, am fost cu ea la mecanic inainte de cumparare...am preferet sa stiu sigur ca are 100 de mii decat sa scrie 35 si sa fie 235. pt ca am vazut f multe pe care scria 35 si erau revopsite, etc.

 

parerea mea e sa t duci cu un mecanic de incredere. sa nu aiba numere rosii, pt ca ala clar e samsar.

 

mai vazusem unu din 98 cu aer, cu 80kkm, si pe care cerea 2800 fix. si l-a dat cu 2900 peste 2 zile. cand masina merita...omu tine la pret. ca stie de ce.

 

 

la 2300...nu stiu. gandeste-te ca mai bagi ceva in ea. eu am mai bagat 4.5 mil lei.

sper ca te-am ajutat cu ceva

 

bafta

Share this post


Link to post

Gata, am luat-o :banana: . 2850 euro, 44.500 km, clima, alarma, inchidere. Noiembrie 2000, euro II. Masina a fost lovita, dar proprietarul n-a ascuns treaba asta. E reparata destul de bine. De la Bucuresti din Colentina pana la Slobozia unde stau eu, pe 113 km a consumat 4 litri fix de benzina. Umplerea am facut-o eu la buza de fiecare data. Clima merge perfect. Nu prea merge alarma ca lumea, sau nu stiu eu cum sa procedez. Proprietarul ar trebui sa-mi dea vreun cod de le ea si de la casetofon? Am procedat la curatarea ei exterioara si interioara iar cand voi avea timp o sa ajung sa-i fac ughiurile (trage usor stanga), sa-i echilibrez rotile si cam atat ca in rest e STAS. Parerea mea e ca am facut o treaba grozava. Voi ce ziceti? Astept sfaturi pentru incepatori. Ce ar trebui facut acum la inceput, pentru o intretinere cuvincioasa?

P.S. Uneori in treapta I de viteza, agaţa usor. Ar trebui sa umblu la reglajul ambreiajului? (cam odata la 20 de manevre).

De doua ori am auzit pana acum un zgomot ciudat la franare. Parca ar venii de sub mine de la catalizator. Aveti idee ce ar putea fi?

Share this post


Link to post

s-o stapanesti sanatos!

 

cel mai bine te bagi la o revizie:schimbi toate consumabilele, verfici franele, schimbi si uleiul, si daca iti mai gaseste ceva la revizie...schimbi cam tot ce trebuie.

 

am avut si eu problema cu geometria:vezi sa nu fie presiunea inegala in cauciucuri, la mine asta era de fapt

 

catalizatorul nu are legatura cu franarea, deci nici cu zgomotul ala.

 

bafta

Share this post


Link to post

Multumesc frumos! Am facut un drum la Buc. pentru a o radia de la fostul proprietar, etc. Merge struna. Oricum trebuie sa-i fac revizia inainte de a intra cu ea la RAR. Are cineva idee unde gasesc si eu o firma care sa-mi monteze o alarma cu pager, la un pret rezonabil si in timp scurt? Alarma pe care o am eu e ciudata. (tipa daca atingi masina, dar te lasa sa deschizi usile si sa pornesti motorul).

Share this post


Link to post

Salut si s-o stapanesti sanatos fara PROBLEME!

In primul rand daca ai si carte de service la ea verifica cand au fost schimbati sabotii frana spate. De ce spun asta pentru ca si eu am avut un zgomot asemanator cu un huruit si nu realizam de unde vine, mai ales ca nu facea asa tot timpul! Era un cilindru ruginit din pistonul de frana care nu mai mergea pe toata cursa a.i. un capat al sabotului ramanea blocat pe tamburr si s-a tocit pana la partea metalica! Asfel zgomotul aparea dimineata la pornire sau dupa o frana mai dura! Acum poate nu este valabil si la tine, dar macar sa stii in cazul in care este la fel!

Ura si cat mai multi km! :lavolan:

Share this post


Link to post

Prietenii (posesori de Dacii) au inceput sa faca misto, apropo de marimea masinii. Tin sa va spun ca i-am NARUIT PE TOTI cu consumul masinii, cu utilitatile sale asa ca am marcat la greu.

Masina n-are carte tehnica si proprietarul habar n-are de treburile cu uleiul sau alte cele. O sa ma comport ca si cum toate sunt la limita (desi costa ceva parale).

Poate imi recomanda si mie cineva locul unde as putea sa-mi dreg alarma (mai iftin, dar nefacand rabat de la calitate). Adica sa nu fie vreo dugheana, dar nici cine stie ce firma tare (si sa aiba program si sambata).

Zgomotul de care vorbeam, intr-adevar poate fi de frecare metal pe metal. Cand o sa-i fac revizia tehnica voi verifica neaparat. Deocamdata masina se comporta frumos. Sunt f. multumit.

Multumesc tuturor pentru urari si sper si eu sa fac cat mai multi km fara probleme (am facut deja vreo 500 km in 3 zile, in conditiile cand cu Oltcitul faceam cam 3.000 km pe an). Ajunsesem sa merg cu Oltcitul mai putin decat alti merg in marsarier.

Cand o sa fac o poza cu ea o sa mi-o pun si eu ca avatar.

Ura, numai bine!

Share this post


Link to post

Chiar acum e prezentat la "Roata de rezerva" (emisiunea auto de pe Antena 1), cum se desfasoara "Computest"-ul acela recomandat la cumpararea unie masini second hand.

 

Se pare ca e mult mai detaliat decat credeam (eu presupuneam ca e o simpla scanare pentru codurile de eroare). In realitate, au tester electronic pentru caroserie (indica existenta reparatiilor, chituielilor); au tester pentru uzura amortizoarelor, pentru uzura rulmentilor, compresie. Per total, as zice ca merita facut.

Share this post


Link to post

Poate zice si unde exact poate fi facut acest computest si eventual un pret, ceva... [-O

Share this post


Link to post

http://www.autoshow.ro/forum/viewthread.ph...ntable&tid=4735

 

http://www.expres.ro/social/?news_id=165588&print=1

 

Un test exact costa patru milioane de lei

 

In spatele marelui tirg auto se afla un laborator performant, Computest, unde cei care doresc sa achizitioneze o masina de pe ?tarabele? Autovit ii pot afla foarte rapid starea tehnica. Pot fi verificate modele si marci de orice fel, de la Tico la Mercedes, mai putin cele cu tractiune integrala, 4x4. Un test costa intre trei si patru milioane de lei, in functie de complexitatea examinarii, care dureaza aproximativ 20 de minute. Diagnosticul poate dezvalui care sint parametrii exacti ai motorului, precum si eventualele defectiuni existente in structura de rezistenta a masinii, la transmisie, sistemul de frinare si suspensii. La finalul testului, masina primeste o nota (un procent) care atesta starea de functionare a masinii in acel moment. De remarcat ca in softul computerului principal sint incluse date despre majoritatea marcilor si modelelor auto care au fost lansate pe piata mondiala din 1985 pina in prezent. Anual, in tirgul Autovit se inregistreaza aproximativ 50.000 de tranzactii, iar laboratorul de testare poate efectua 400 de diagnosticari zilnic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...