Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Accidente... vazute sau suferite

Recommended Posts

Din cite am inteles eu, in decursul a doar trei saptamini au avut loc cinci incidente siminare in acelasi loc, de unde se naste intrebarea : oare toti cei cinci soferi erau cu ochii dupa craci, prin copaci ori adevarata problema e cu totul in alta parte. Semnalizare de preventie slaba, datele nu corespund realitatii (adica, una spune avertizorul de inaltime si cu totul alta e inaltimea reala). Pe masurate ! Si mers pe firul problemei pina ce se rezolva altfel, o sa dea bine firmelor de asigurare si celor de la pompe funebre !

 

L.E. Apropo, interesanta perdeaua de apa, da' tare mi ca ingreuneaza circulatia ca nah, daca tot curge apa curata din Cer de ce nu si-ar spala romanache tragaciu ca e moaca. Stop-ul da, foarte valabil, exclus sa nu-ti sara in ochi si de dormi la volan.

L.E. 2. Caut lumina ! De cind culoarea gri e culoare avertizoare a unui pericol ? De ce ai vopsit "birna" aia GRIU cu galben si nu ROSU cu galben ? Rosu ce sa scoata in relief existenta "birnei" fata de celelalte elemente. Nu, i-ai dat cu gri (ca asa vru muschii tai) culoare ce se pierde in peisaj (si ceva mai greu de observat) in proximitatea celorlalte elemente de culori asemanatoare cum ar fi : asfaltul/trotuarul, gardul, Cerul cu tot ce vrei . Vopseste-l mah Dorele cu ROSU sa-mi sara-n ochi din timp !

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

😂😂😂 Bai frate bai ... !!!

Di la nasu' fara numar, fara numar !!! Sigur asta avu rotile prea umflate de s-o proptit in bagdadie. Aviz celor de isi pun roti mai mari de standard ca labirintele is foarte conforme, scrie pe hirtie.

Share this post


Link to post

Ce incercam sa sugerez anterior ... Poa' sa stea "organele" si in cap, daca melteanu NU respecta niste chestii clare, tot degeaba ! Ai restrictie de 3,50 metri ... Intri cu duba de 3,78 (care, in talon, cica, ar trebui sa aiba 3,40) si ... te miri ca te-ai blocat ! Noah, buna treaba. Bine ca a fost lejer de data asta. Soferul mi s-a parut super degajat, nicio jena. E greu sa dovedesti acum a cui a fost vina pentru neconformitatea dubei (poate ca si RAR are ceva de zis aici), dar eu am marcat 2 chestii pozitive: 1. retinere talon si placute pentru duba de catre Politie si 2. istetimea politistilor care au scos duba din pasaj fara mari daune prin scaderea presiunii in roti (poate ca soferul a venit cu ideea buna ...) 

Educatie (sau Educare), asta lipseste ! Altfel, bagi cati bani vrei in orice sisteme super inteligente si ii dai degeaba. Aici nu sunt de acord cu ce  scria Vaxxi anterior ... Statul nu ar trebui sa vada cetateanul ca fiind o vaca de muls, ci sa ajute (forteze ?!) cetateanul sa fie cat mai putin dependent si cat mai responsabil. Altfel, conscintele vor fi dezastruoase, inclusiv pentru stat. Va ajunge statul sa bage mai multi bani ca sa salveze cetateni inconstienti ( sau sa repare daune produse de astfel de cetateni) decat incaseaza din taxe, impozite, amenzi etc. Si ... imi cam da cu minus. "Statul" ar trebui sa fie in umbra, o plasa de siguranta. Sa fie acolo, sa te bazezi ca exista, DAR sa nu iti scada vigilenta si responsabilitatea. Din pacate, e mai simplu sa ai asteptari de la altii decat de la tine si cam in directia asta vad ca ne indreptam. Ca unul care stie ce vorbeste (work related), constat ca tendinta este de a avea numai drepturi, nu si obligatii. Cred ca de asta ajungem in situatii de genul celor pe care le discutam aici. 

Legat de incidentul cu autocarul grecesc, am avut ocazia sa discut cu un sofer profesionist, echivalent al soferului grec, om care a dus o formatie celebra de dansuri populare in toata Europa, State si Canada si  revenit acasa in siguranta de fiecare data. A rezultat ca opinia mea anterior exprimata a fost una blanda, din partea unui profesionist reactia a fost una pe care nu pot sa o relatez aici. Rezumativ, fara rezerve, grecul a chiflat-o si ar trebui sa isi asume ce s-a intamplat.

Acum, la incidentul de azi iarasi avem o controversa. De ce nu a existat bariera daramata de autocarul grecesc ? Pai ... ori emotia publicului le-a generat o jena (autoritatilor) si nu au stiut cum sa reactioneze (posibil sa fi fost deja deschis proces de catre greci), ori au functionat cu maaaare intarziere si au neglijat reparatia. 

Pasajul Unirii e pe toate posturile TV si nu pot sa nu observ reactia media care nu are subiecte de tratat. "Pasajul a avut 3,80 m, dupa renovare are 3,70m ..." Si uite asa se induce impresia in randul publicului ca un vehicul blocat in pasaj s-a blocat acolo pentru ca stia el soferul ca poate sa intre ... incalcand restrictiile clare si vizibile. A mai aparut o "bomba" ... Inainte de renovare vechea pasarela era pusa pe un postament de cca.20cm ... SO WHAT ???? Daca scrie pe restrictie 3,50m inaltime, cum isi permite soferul sa intre cu un vehicul mai inalt ? Asa se face si prin tarile cu apa calda ? Sa fim seriosi !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Eu unu am fost placut surprins sa vad ca cineva detine in ghiozdanul de cunostinte metoda scaderii presiunii in pneuri in caz "D". Lectii gen se predau in trecut in scoli de soferi profesionisti unde a luat parte si taica-meu (devenind camionagiu pe viata) care, la rindul sau, a predat lu' fiu-sau lectii in domeniu de la o virsta destul de frageda. Acuma, metoda se pune in practica INAINTE de obstacol daca din calcule matematice rezulta ca, se obtine si o marja de siguranta pe inaltime altfel, faci cale intoarsa, schimbi traseul. Pentru asta trebuie in primul rind sa-ti cunosti foarte bine tragaciu, camionul, inaltime, latime, lungime, etc. altfel, esti in plop si plou-n aer, eu sint mic nu stiu nimic tata-n pod beleste oaia !

In cazul de fata ... e cu necunoscute, spre ex. daca soferul a avut la cunostinta ori ba de modificarile aduse camionului, eu tind a crede ca nu altfel, tre sa fii de-a dreptu idiot sa intri cu 3.78 in 3.50 doar de nu ai ginduri intunecate. Adevarul e ca nu poti sta dupa fiecare individ in parte ca e pur si simplu imposibil, nu ai cum ! DAR(!) "TU" Dorele, in al carui custodie se afla acel tronson poti face ceva pentru a diminua ba chiar a elimina aceasta problema ? Sigur ca poti ! De ce nu o faci ? Asta e ceia ce ma roade pe mine. Stii foarte bine ca acolo e problema serioasa, de ce nu-ti pui hoitu' la treaba in a suplimenta cu pre-avertizoare cit cuprinde, clare, vizibile pentru tot muritoru' de rind, si se se intinde pe 3-5 km pune acolo cit cuprinde, de ce nu o faci ? Ca ti se rupe ... In cazul asta jos guvernu' ! Eu unu ti-i-as zbura de pe scaunele alea caldute precum spicele de la combine ! Daca "tu" ai facut tot ce ti-a stat in putinta in acest sens si berbecu' tot isi prinde coarnele in pasaj ... n-are decit sa dea cu subsemnatu' da' cit timp tu nu faci NIMIC (!) nici macar birna aia n-ai inlocuit-o in timp record ca nu e moft ci necesitate ... despre ce vorbim. Si da, esti OBLIGAT sa o faci ca pina la urma toata si amaritu' ala de isi prinde urechile in pasaj contribuie la scaunul tau caldut, ca tu sa faci nimic ? Oare !

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Iete idee ce imi veni ... Facem niste stalpi din beton/fier, super super rezistenti si punem o bariera (doar partea orizontala) dintr-un plastic ceva mai tare ... Sigur, o sa fie nevoie sa il schimbam la 2-3 ani pentru ca UV ... Dar, in caz de "berbec", reducem costurile de reparatie inlocuind doar bariera orizontala si speram ca zgomotul este suficient pentru a trezi soferul cu suficient timp inainte de intrarea in pasaj, astfel incat sa aiba timp sa franeze ...

Habar n-am ... o fi conform cu standardele de siguranta ? Daca nu, o fi o idee proasta sau standardele pot fi amendate ?!?

Acum, legat de semnalizare si supra semnalizare ... Sa dea naiba daca am vazut in afara abuz de marcaje sau bariere la intrari in pasaje/tunele

Edited by Salex

Share this post


Link to post

E un punct fierbinte cu incidente la ordinea zilei, daca in decursul a luna de zile ai deja SAPTE incidente similare si "tie" nu ti se aprinde beculetul ca acolo ai o problema serioasa ce trebuie rezolvata in timp record inseamna ca ... "tu" ai probleme serioase de perceptie, probleme la bagdadie ! Ce ma rog se asteapta ? Ca un autocar plin cu puradei plecati in excursie sa se infiga in rahatu' ala de pasaj PROST PRESEMNALIZAT ! si se fac praf si pulbere si doar dupa ne dam de ceasu' mortii cu "vaaaiiii" ce e de facut ? Pai, pina acuma ce-ai pazit Dorele, ha? De ce nu ai rezolvat problema ? Astfel pune problema un individ in toate facultatile mintale !

Share this post


Link to post

Deci dacă se dovedește că se lăsa în jos luceafăr blând șoseaua cu tot cu plafonul pasajului ... suntem buni de comedii proaste.

https://www.hotnews.ro/stiri-administratie_locala-26028187-circulatie-restrictionata-piata-unirii-tasari-ale-soselei-deasupra-pasajului-deasupra-planseului-unirii.htm 

Share this post


Link to post

"Podul de piatra s-a darimat " !

La cite alte multe "mari lucrari de consolidare" s-au efectuat pe la puduri si alte cele ... dupa care la scurt timp s-au prabusit (si vorbim de lucrari recente) nu m-ar mira ca si asta sa se surpe ca nah Doreii ramin Dorei ! Pur si simplu mi greu sa accept ca acolo s-ar fi executat lucrari de calitate si cu simt de raspundere.

Share this post


Link to post

la cati berbeci conduc in ziua de azi, habar nu au de gabaritul masinii. mai ales astia pe 3.5 tone, sunt criminali. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
On 1/18/2023 at 6:26 PM, rich1974 said:

la cati berbeci conduc in ziua de azi, habar nu au de gabaritul masinii. mai ales astia pe 3.5 tone, sunt criminali. 

Da, absolut de-acord ca sint fel si fel de specimene si e firesc intr-o societate, padure fara uscaturi nu exista. Sigur, putem aduce in discutie "N" exemple de tari cu apa calda unde uscaturile pot fi trecute la cazuri izolate probabil. Asta multumita mentalului colectiv avansat unde, educatia, formarea individului in spirit civic, a-l face sa inteleaga de asa DA su asa NU si nu tone de materie turnata cu pinlia in cap de dragu de a-i ocupa memoria doar.

Eu unu pun problema in felul urmator : tu, administrator al drumurilor (poduri, podete, pasaje etc) incasati anual o caruta de bani ! O caruta am zis ? Pardon, probabil vagoane de bani de la fiecare amarasten pe fiecare calesca in parte plus multe alte firme s.a.m.d  Acuma, vine cetateanu' de pe ulita si intreaba : tu, in a-l carui custodie se afla drumurile patriei ce pui pe masa ? Ca lovele ceri da' cum ramine cu oferta, ce prestezi matale de banii aia ? Undeva aproape de ZERO, gauri in asfalt cit cuprinde, indicatoare prin tufisuri ( la brat cu vreun melitian adesea) si bordee, vopsele date de inantea lu' Stefanel cel Mititel, presemnalizari proaste si ineficiente ... si lista poate continua. Nu te obosesti sa rezolvi nici macar cazuri urgente ce nu suporta aminare ! Inaunte de a cere, ofera ! Ofera conditii dupa care esti absolut indreptatit de a lua de guler pe X-ulescu ce nu a respectat regula jocului !

Share this post


Link to post

Salutare , legat de pasaj asta e doar vina primariei de Sector unde se afla pasajul sau a celor care au comandat proiectul si ce-i ce l-au executat adica , Pasajul Uniri facut pe vremea lui Ceasca are o inaltime in care pot incapea sau intra si vehicule mari dar dupa ce a fost ''Reabilitat'' inaltimea a fost micsorata , plus ca au instalat ceva lumini si acea tabla . Dar sigur multi stiu informatile acestea de la stiri :))

Share this post


Link to post
7 hours ago, Mark-Damas 97' 98' said:

Salutare , legat de pasaj asta e doar vina primariei de Sector unde se afla pasajul sau a celor care au comandat proiectul si ce-i ce l-au executat adica , Pasajul Uniri facut pe vremea lui Ceasca are o inaltime in care pot incapea sau intra si vehicule mari dar dupa ce a fost ''Reabilitat'' inaltimea a fost micsorata , plus ca au instalat ceva lumini si acea tabla . Dar sigur multi stiu informatile acestea de la stiri :))

Intr-o oarecare masura da, is responsabili de toate cele. Insa principalii vinovati sintem NOI (!) muritorii de rind in special cei din sectorul respectiv care, au acordat credit si mina libera borfasilor de a face nimic ori lucruri jalnice, pe masura caracterului din dotare. Da' oare ne asumam si eliminam rezidurile din functii publice dind posibilitatea altor "actori" de a-si demonstra verticalitatea si onestitatea prin fapte ? In mare parte NU ! Ne victimizam si ne dam de ceasu' mortii in cazuri tragice fara gram de analiza in identifica si remedia problema (prin eliminarea de pe scaune caldute al miserupistilor) . Cu alte cuvinte, cit timp ne complacem ( ce ne place de minune) o tragem !

Moama, ce la treaba am ! 😉

Share this post


Link to post
11 hours ago, Mark-Damas 97' 98' said:

Salutare , legat de pasaj asta e doar vina primariei de Sector unde se afla pasajul sau a celor care au comandat proiectul si ce-i ce l-au executat adica , Pasajul Uniri facut pe vremea lui Ceasca are o inaltime in care pot incapea sau intra si vehicule mari dar dupa ce a fost ''Reabilitat'' inaltimea a fost micsorata , plus ca au instalat ceva lumini si acea tabla . Dar sigur multi stiu informatile acestea de la stiri :))

aici nu aveti dreptate! parametrii unei lucrari de infrastructura se pot modifica in timp. de exemplu podurile, hotaraste administratorul ca pune restrictie de 7.5 tone, pai ce faci, nu o respecti pe motivul ca "ai mai trecut pe acolo"? sau face o strada cu sens unic, etc, etc. se pot da nenumarate exemple. traim intr-o lume dinamica. 

vinovati sunt soferii ca nu isi cunosc gabaritul masinilor. cand te angajezi sofer pe un camion, prima data iei o ruleta si ii masori gabaritul, sa stii pe unde te bagi cu el. 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Iote bre si mareata presemnalizare in life proaspat (vezi incepind cu min. 17.18) de la pasaju' Uniri, cum se pierde in peisaj din cauza unor culori/vopsele de cuvint urit ! Si tablele alea vai de ele, par sa nu fi primit vopsea de pe vremea lu' nea Nicu ! Cui mama dreq i-o fi fatat mintea sa-i dea asa culori ... intunecate-i sint ideile, pun pariu ca nu are prea multe in comun cu circulatia pe drumurile publice. Fereasca de specimenu' nepotrivit la loc de cinste ! Eu pur si simplu m-am holbat in citeva rinduri bune sa vad cam de la ce distanta imi intra in vizor birna aia cacaniu in dungi. Din punctul meu de vedere e o distanta CRITICA si asta in cazul in care nu iau ochiu' de la traseu. Pe portiunea aia o secunda n-ai fost atent si-ai trecut de avertizor si astfel ai dat-o-n birna ! Nu-i asa ca de ar fi fromos vopsita in culori ce intr-adevar avertizeaza un pericol mi-ar intra in vizor inca de la intrarea in oras ? Macar au pus acolo mameluci ce probabil sa bage batul la roata  TIRului ce vine vinjos. Bun si asta !

Share this post


Link to post

frate, nu mai cauta pretexte, daca te uiti bine, sunt doua indicatoare de 3.5m plus desenele de pe asfalt. linia discontinua e ca, la o adica, daca te-ai incadrat gresit, sa poti iesi de pe banda in lateral dreapta. una peste alta, e vorba de indisciplina. 

inca odata iti zic: tu daca lucrezi pe o masina, si masina aia dupa ce ai masurat-o are 3.60 m, nu treci pe acolo. ca ai trecut tu acum 5 ani si a mers, nu are importanta. 

cat despre malin bot si cu propagandistii rusi, da-mi voie sa ma tin cu mana de burta, de ras! 

Share this post


Link to post
59 minutes ago, rich1974 said:

frate, nu mai cauta pretexte, daca te uiti bine, sunt doua indicatoare de 3.5m plus desenele de pe asfalt. linia discontinua e ca, la o adica, daca te-ai incadrat gresit, sa poti iesi de pe banda in lateral dreapta. una peste alta, e vorba de indisciplina. 

inca odata iti zic: tu daca lucrezi pe o masina, si masina aia dupa ce ai masurat-o are 3.60 m, nu treci pe acolo. ca ai trecut tu acum 5 ani si a mers, nu are importanta. 

cat despre malin bot si cu propagandistii rusi, da-mi voie sa ma tin cu mana de burta, de ras! 

Bag seama ca tu citesti pe sarite sau deloc ! Eu am spus-o aproape din capu' locului. "Pentru asta trebuie in primul rind sa-ti cunosti foarte bine tragaciu, camionul, inaltime, latime, lungime, etc. altfel, esti in plop si plou-n aer, eu sint mic nu stiu nimic tata-n pod beleste oaia". Fraza o gasesti intr-una din postarile mele anterioare. Citeste te rog din urma si vei observa ca mi-s de-acord cu spusele tale : da, fiecare covrigar in parte OBLIGATORIU trebue sa-si cunoasca tragaciu de sub cor ; da, e haos si legea junglei in trafic ; da, is foarte multe carnete de Pitesti ; da, is foarte multi berbeci si cocalari in trafic ; da, in parte au carnete ca-i la moda ; da, fiecare in parte trebuie sa fie atent si sa se conformeze regululor de circulatie ; da ; da ; da ; De ce tii neaparat sa ma convingi ca-i doar lapte si miere pe tronsonul respectiv in ce priveste pre-semnalizarea pasajului iar de restu is prosti cretini si idioti la pachet cu cei sapte ce si-au prins urechile la intrare sau pasajul respectiv in aprox o luna de zile. Cum se explica nene ca DOAR in pasajul ala se infig unu dupa altu si in altele nu, ca vorbim de aceiasi "prosti" ce cutreiera si alte meleaguri ale patriei s nu doar.

Si-mi permit a ma repeta : pasajul in cauza ii PROST PRE-SEMNALIZAT ! Si asta o spune unu ce-a cutreierat multe tari cu apa calda grozav de bine puse la punct din acest punct de vedere, in tot ce tine de circulatia pe drumurile publice.

In ceia ce il priveste pe Malin Bot ...lasa-l, cu "aberatiile" sale, noi aici discutam cu totul despte altceva.

Share this post


Link to post

Dragi colegi ... de cand am postat prima data am mentionat ca povestea asta poate sa genereze polemici. Haideti sa nu ne incingem aiurea si sa incercam sa vedem situatia mai de ansamblu. Oricat as fi eu de pornit (si sunt !) in calitate de independent total dpdv politic, cred ca NU toate problemele cetateanului pot migra in seama celui care, intr-un fel sau altul, raspunde, poate pe moment, de partea de administrare a unor obiective (de care or fi ele). In cazul de fata, daca indicatorul de restrictie ar fi fost de 3,50metri si se bloca in el un "ceva" de 3,40 metri, saream si dadeam in cap autoritatilor  !  Personal m-am saturat de "drepturi" fara obligatii ! Soferul de autocar ARE DREPTUL sa greseasca si sa nu vada un indicator pentru ca, in momentul respectiv se uita pe GPS .. pentru ca nu cunostea drumul ... DECLARATIE DATA DE AVOCATUL SOFERULUI GREC ! in apararea acestuia ... Pe bune sefu' ???? ... Sa mori tu ... Si daca soferul respectiv facea asta in timp ce trecea peste un pieton angajat regulamentar pe trecerea de pietoni ce mai ziceai !?!!???!

Scurt pe doi, din punctul meu de vedere, este FOARTE simplu, in cazuri din astea, sa dai vina pe "sistem", pe "administratie", etc. De ce ? Simplu, pentru ca NU ajungi sa te uiti in ochii cuiva, nu ajungi sa arati pe cineva cu degetul ... E simplu pentru ca este impersonal. E simplu pentru ca, asa cum imi povestea un bun prieten si coleg, e vorba de "libertinism". Stim sa avem si sa cerem drepturi, dar e mai greu cu obligatiile.

De ce era banda intrerupta acolo, tipul din clip atinge un aspect. Eu as ridica, la randu-mi, o intrebare: conform Regulamentului Rutier, cu cat timp inainte esti obligat sa semnalizezi schimbarea de banda ? Vad ca nicaieri nu apare asta in discutiile publice ... De fapt, pe bune, asa cum scria si Viktor mai sus, legea junglei nene. Suntem smecheri, cat tine. Cand nu mai tine, suntem victime ale sistemului ... Daca soferul ar fi respectat povestea resectiva, ar mai fi generat accidentul ????? 

Cei care sustin sus si tare ca semnalizarea e nasoala, ar face bine sa dea macar o tura prin zona. Pe baza informatiilor din presa, pozelor si filmelor postate de diversi oameni, mai greu sa iti faci o impresie obiectiva., chiar daca esti bine intentionat Asa cum am mai scris, locuiesc destul de aproape de zona cu pricina si trec relativ des prin pasaj. Niciodata nu mi s-a parut ca semnalizarile sunt aiurea. Probabil la fel o sa zica si alte zeci/sute de mii de soferi. As fi curios daca cei care sustin teoria ca 7 soferi au gresit fara vina lor au facut o statistica in ceea ce priveste densitatea de trafic din zona ... Si de ce altii nu au comis nefacute !?!

Inca un amanunt, tangential legat de subiect. Daca toti cei care trec zilnic pe sub Pasajul Unirii ar sti cum a fost construit, va garantez ca nimeni nu ar mai intra acolo ! Intamplarea face sa stiu cum a fost connstruit, cu ce (economie) de materiale a fost construit etc ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Personal ma numar printre cei ce au tiparit in ADN obligatii  (!) si nu doar drepturi. Cit timp imi ceri, ma taxezi, ma simt indreptatit la rindul meu a-ti cere. Nu-ti cer luxul de pe lume (nici nu ma intereseaza) ci NORMALUL, o lucrare in toate mintile, ingrijita, benefica mai ales ca tine de siguranta in trafic. Acuma, ca unii se multumesc cu existenta unei fieratanii ce-o haleste rugina aruncata acolo la misto ... fie, pentru mine unu e insuficient . Si ma repet, caut normalul verisoru' lu' bunul simt si nu bataie de joc . Daca "tu", prin atributiile ce iti revin nu esti capabil (nu vrei defapt, doar nu esti prost sa pui osu la treaba cind timpul trece leafa merge ..) a oferi normalul, ce asteptari pot avea eu de la tine in ce priveste modernizare ? Nici una ! Ba te mai tine sa mai ei si la intrebari, "ce beeii, nu vezi, esti chior, nu vezi ca-s acolo" ? Da, is acolo, trei lulele - trei surcele si alea arata ca dracu ce s-ar putea sa nu le vad. Si asta pentru ca tu nu ti-ai facut treaba cum trebuie si anume, spre ex. nu-s reflectorizante ce sa intre in orbite de la o distanta semnificativa de la cel cu tita-n gura  pi-n la cel cu barba sura ca deh, sintem multi si-n toate felurile . Pune ... baloane de nu poti mai mult, misca in shema si nu dormi pe tine . Fa-ti "tu" treaba ca la carte s-apoi nai decit sa-mi dai la gioage, ba chiar te rog, fie-mi invatatura de minte ca alta data sa fiu mai atent ! Cu mina intinsa la lovele si cirpeli pe sosele ... nu tine !

Apropo, imi asum a fi trecut la caposu' forumului. 😉 Altfel, asta-i partea frumoasa a democratiei, a dezbate, a ne spune pasul, ofu' ... si intr-adevar, fara de atacuri la persoana ! Eu unu imi cer scuze de am sarit calu' !

Edited by Viktor

Share this post


Link to post
1 hour ago, Viktor said:

Altfel, asta-i partea frumoasa a democratiei, a dezbate, a ne spune pasul, ofu' ... si intr-adevar, fara de atacuri la persoana ! 

Viktore, zi-mi, te rog, o chestie. Cand a fost ultima oara cand ai trecut prin Pasajul Unirii ?

Share this post


Link to post
6 minutes ago, Salex said:

Viktore, zi-mi, te rog, o chestie. Cand a fost ultima oara cand ai trecut prin Pasajul Unirii ?

Cred ca niciodata. Spun cred pentru ca cu ani in urma am fost in citeva rinduri in capitala dar nu retin sa fi trecut pe acolo ori ba.

Share this post


Link to post

ziceti ca de ce nu se infig in alte pasaje? pai probabil ca sunt mai inalte si poate au si o toleranta mai mare. 

chiar, mai sunt pasaje cu restictie de 3.5 m? 

Share this post


Link to post
On 1/29/2023 at 7:02 PM, Salex said:

suntem victime ale sistemului ...

Grecu' care a murit sigur este o "victima a sistemului" ... a "sistemului" care a permis instalarea unui asemenea limitator de inaltime.

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post

Si o sa se mai repete pana cand atentia si responsabilitatea isi vor reveni in apele lor.

Iete ce vazui azi, un umil sofer amator, pe Waze

Nota.thumb.jpeg.e782841b11935188bd06b69fabef04d8.jpeg

Mi-a atras atentia, desi, in mod evident, nu ma viza avertizarea respectiva. 

PS: in cazul adus in discutie de Viktor, iar discutam de un sofer strain ...

Edited by Salex
  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...