sl00ppy Posted December 7, 2007 (edited) Salut! Am un cielo din 96 (85000km) si in ultimul timp a cam inceput sa o ia razna:la relani incepe si imi tremura volanul si bordul si ii scad turele pana pe la 600 si urca iar (nu se intampla mereu) am schimbat fisele si bujiile si face la fel si a inceput sa-mi creasca si consumul 12-14 cu toate ca nu o turez mai mult de 2500-3000 (poate sa fie din cauza debitmetrului??) Va rog daca aveti dispozitie si timp sa-mi explicati si mie ce inseamna IAC, ECM (nu prea ma descurc cu forumurile ) Va multumesc anticipat Edited December 7, 2007 by sl00ppy Share this post Link to post
EM!L Posted December 8, 2007 Vezi aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=293 despre relantiul variabil. Aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=113728 te lamuresti ce e cu Iac-ul, si aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=117585 afli cum sa resetezi ECM-ul. Iar aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=Search despre cum sa cauti informatia de care ai nevoie! Succes! Share this post Link to post
sl00ppy Posted December 8, 2007 Vezi aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=293 despre relantiul variabil.Aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=113728 te lamuresti ce e cu Iac-ul, si aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?s=&am...st&p=117585 afli cum sa resetezi ECM-ul. Iar aici : http://www.gmclub.ro/forum/index.php?act=Search despre cum sa cauti informatia de care ai nevoie! Succes! Ms mult si inca ceva; IAC-ul are legatura si cu consumul?? Share this post Link to post
myl03 Posted December 8, 2007 cu vreo 25 lei iti zi c aia la servis ce are... Share this post Link to post
Zuy Posted December 26, 2007 Sarbatori Fericite tuturor. Am o intrebare, daca cineva si-a facut in ultima perioada revizia de 20k la Cielo la ce suma sa ridicat costul revizieie ? Multumesc mult . "> Share this post Link to post
Zuy Posted December 28, 2007 S-a rezolvat. Am reusit sa vorbesc cu cei de la service. Programat pe 4 Ianuarie, cost aproximativ 350 ron. Share this post Link to post
scorpion Posted December 29, 2007 Motorul de DOHC pe care l-ai montat este cu delcou clasic si bobina inductie , sau aprindere integrala ? Daca l-ai luat de pe o masina adusa de afara , e prima varianta . Ar fi trebuit sa pui si calculatorul masinii de pe care l-ai luat , dar daca zici ca l-ai pus si nu porneste , e posibil ca masina sa fi avut chei cu imobilizer si atunci trebuia sa iei de la dezmembrari si cablajele motor , plansa bord , impreuna cu contactul chei si modulul imobilizer . Calculatorul luat de la un Cielo DOHC fabricat in RO nu are rost sa-l pui , este pentru aprindere integrala si are alti parametri setati . Share this post Link to post
Zuy Posted January 4, 2008 Am fost azi la revizia de 20.000 km. Schimbat filtre (benzina, aer, gaz) bujii, ulei si 2 bucse la telescopul stanga spate. Cost total 377 Ron. "> Share this post Link to post
Alezz Posted January 18, 2008 Uite asa am ajuns si eu la revizia de 50.000 .Masina face 3 ani in Feb pe data de 14 si ce am schimbat pana acum la ea pe banii mei a fost asa: -un cablu de kilometraj rupt la 42.000 (30 ron) -macara de usa stanga fata cam pe la 43.000 (35 ron) -una bucata bec de pozitie stanga spate (care daca nu punea mana abramburel pe el nu se ardea ) Restul pieselor gen amortizor stanga,releu de incarcare alternator,cablaj electric motor(degeaba,era bun) si iac(idem cablaj) au fost schimbate pe garantie din cauza unui accident stupid patit in parcare . ECM schimbat tot pe garamtie tot din vina accidentului.(raman dator baietilor de la service de unde am luat masina cu piesele schimbate pe garantie dupa accident) SI cam atat. Share this post Link to post
IceBox Posted January 29, 2008 Cielo`ul meu la 550.000km cam zice asa : zilele astea schimb kit-ul ambreiaj (placa,rulment,disc),face niste figuri cu Engine Chek-ul (trebuie sa o duc pe tester dar cam stiu ce e problema,fisele) ar trebui sa pun niste silicon la capacul de la motor ca scapa putin ulei,niste telescoape ar fi bine venite(sa speram ca luna viitoare facem rost de $$$),la parasolar mi s-au rupt clemele in care stau,manerul interior de la usa dreapta fatza rupta(prietena e de vina)putin scartzaie bordul ,la boxe s-au rupt membranele,macaraua stanga fata sa rupt (e susupendat geamul cu un leatz ) si mai sunt ici colo niste chestii minore...dar inca mai rezista saraca masina. Share this post Link to post
alexinno Posted January 29, 2008 Este demna de invidiat masina ta!Esti primul proprietar?Nicio segmentare,nimic?Rulmenti?Pompa de ambreiaj?Cilindrul de ambreiaj?Primul kit de ambreiaj il schimbi la 550.000 km????Pompa de benzina??Ax cu came?Timoneria?Discuri de frana?Eu deja am schimbat unele dintre ele,altele sunt in stand-by,n-au probleme vizibile,dar tb schimbate,daca vreau sa ma bazez pe masina!Sa-ti traiasca masinuta! Share this post Link to post
octavius Posted February 5, 2008 nu mai se deschide usa de la sofer, nici din interior, plus ca s a blocat si centrala. electromotoru se poate da jos fara sa ma bag sub masina?merci Share this post Link to post
tdk Posted February 10, 2008 Salut...sint nou pe forum si salut pe toti proprietarii de Cielo. Eu am un Cielo din 95 Corean luat acum 1 an si sint foarte multumit de el.Am72000 de km.Ce am schimbat la el a fost:arcuri pe spate ambele boltul de la etrier fata dreapta burduf planetara dreapta consumabilele,ulei,filtre Dar in general sint multumit de el.. inca o intrebare:folosesc benzina premium cu plumb...intrebarea ar fii daca pot folosi si fara plumb,ca masina este non euro!!!!!!! ("> si ce ulei este recomandat 10W40,sau15W40? Multumesc Share this post Link to post
marius_mx Posted February 12, 2008 Salut!Am un cielo din 96 (85000km) si in ultimul timp a cam inceput sa o ia razna:la relani incepe si imi tremura volanul si bordul si ii scad turele pana pe la 600 si urca iar (nu se intampla mereu) am schimbat fisele si bujiile si face la fel si a inceput sa-mi creasca si consumul 12-14 cu toate ca nu o turez mai mult de 2500-3000 (poate sa fie din cauza debitmetrului??) Va rog daca aveti dispozitie si timp sa-mi explicati si mie ce inseamna IAC, ECM (nu prea ma descurc cu forumurile ) Va multumesc anticipat Aceiasi problema am avut si eu ..tot cu un cielo din "96...cauza este senzorul de la cablu de kilometraj > Share this post Link to post
tdk Posted February 14, 2008 intrebarea ar fii:dimineata la prima pornire porneste si se opreste ...dupa a doua pornire merge bine..Asta face in fiecare zii dar numai pe frig..adica vara nu am aceasta pornire... Share this post Link to post
Alezz Posted February 14, 2008 Salut...sint nou pe forum si salut pe toti proprietarii de Cielo.inca o intrebare:folosesc benzina premium cu plumb...intrebarea ar fii daca pot folosi si fara plumb,ca masina este non euro!!!!!!! ("> si ce ulei este recomandat 10W40,sau15W40? Multumesc Iarna 5W-40 si vara 10W-40. Nu mai exista banzina cu plumb din 2000 ci un aditiv care teoretic ar trebui sa inlcuiasca tetraetilul de blumb care era bagat in benzina inainte de 2000. Share this post Link to post
marius_mx Posted February 14, 2008 intrebarea ar fii:dimineata la prima pornire porneste si se opreste ...dupa a doua pornire merge bine..Asta face in fiecare zii dar numai pe frig..adica vara nu am aceasta pornire... Daca atunci cind dai la automat ,tii ambreiajul calcat in podea...cind i-i dai drumul brusc{moare motoru'} Incearca sa dai drumu'usor la ambreiaj si sa vezica nu mai moare,cel putin este valabil pe masina mea Share this post Link to post
tolin Posted February 15, 2008 Incearca sa nu apesi pedala de ambreiaj la pornire si sa nu mai pleci cu motorul rece. Share this post Link to post
tdk Posted February 16, 2008 Daca atunci cind dai la automat ,tii ambreiajul calcat in podea...cind i-i dai drumul brusc{moare motoru'}Incearca sa dai drumu'usor la ambreiaj si sa vezica nu mai moare,cel putin este valabil pe masina mea dar nu apas ambreajul...pur si simplu dau la cheie ,porneste,urca turatia la 1000 si un pic si dupa acea moare.La a doua pornire porneste ,si merge in continuare ok... Share this post Link to post
gabidana Posted February 16, 2008 (edited) "Cloncanit" continuu cand motorul merge si mai pregnant in timpul mersului. Inlocuit rulmentii alternator si s-a rezolvat. 2 rulmenti alternator = 33 RON; Manopera (incluzand un bec pozitie+verificat instalatie electrica+schimbat curea alternator = 90 Ron. Mi s-a parut putin cam mult, insa nu mai am acel zgomot enervant ... Edited March 2, 2008 by Mircea Share this post Link to post
Marius* Posted February 29, 2008 De cateva zile, am observat ca motorul intrerupe cand accelerez mai puternic. Ma duc sa verific fisele si bujiile. Revin cu rezolvarea ! Share this post Link to post
Mircea Posted February 29, 2008 dar nu apas ambreajul...pur si simplu dau la cheie ,porneste,urca turatia la 1000 si un pic si dupa acea moare.La a doua pornire porneste ,si merge in continuare ok... Ce timpi de injectie ai? Un idle learn ai incercat? Share this post Link to post
pliktisit Posted March 2, 2008 sal, nenea cielo al meu achizitionat pe 30 ianuarie 2007 troncane pe spate de-ti vine sa crezi ca-i caruta (nu ca nu ar fi, doar manata de mai multi cai) , am fost la domnii de service si mi-au spus ca amortizoarele ( despre ele este vorba ) sunt foarte bune dar ... asa troncane ele, cineva din zona slatina - craiova imi poate spune un service unde s-ar incumeta sa schimbe aceste 2 obiecte care-mi ciuruie urechile? .. aaa masina are doar 15 800 si troncanitul a aparut undeva pe la 2000km si de atunci am facut poteca service slatina ---> service craiova, multzam Share this post Link to post
EM!L Posted March 2, 2008 am fost la domnii de service si mi-au spus ca amortizoarele ( despre ele este vorba ) sunt foarte bune dar ... asa troncane ele Misto raspuns. In mod normal ar trebui sa le schimbi pe garantie la orice service Daewoo. Eu le-am schimbat tot la inceputul garantiei, din acelasi motiv, la service-ul Daewoo din Lapus-Arges (Craiova). Share this post Link to post
Marius* Posted March 3, 2008 De cateva zile, am observat ca motorul intrerupe cand accelerez mai puternic.Ma duc sa verific fisele si bujiile. Revin cu rezolvarea ! Problema s-a rezolvat prin schimbarea unei fise. Cu aceasta ocazie am pus si bujii noi, masina merge "ceas". Share this post Link to post