Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/25/24 in Posts

  1. 5 points
    Sambata am montat paravanturile, foarte utile, nu imi mai vine tot curentul direct in cap. Si daca tot eram acolo, am peticit si gaura din scaun, sper sa tina. Anvelopele noi sunt f bune pe asfalt, nu am avut nici o problema la drum. Consum Buc-Predeal 9.1 in bord, retur 8.3 (am mers mai calm, in limita legala +9km/h).
  2. 5 points
    Mi-e clar, cu fiarele te descurci bine, lemnul nu iti place 😆. N-ai fi aliniat si tu placile alea inainte sa prinzi coltarele...
  3. 4 points
    Sambata am avut lucrare: discuri si placute fata TRW (pe spate nu era nevoie), culise curatate si unse la toti etrierii, tampon antibalans GM, bucse bascule Delphi (altceva nu am gasit) si uleiul de servo, pe care nu il schimbasem niciodata. Plus ulei, filtru ulei si filtru aer. Cu ocazia asta am observat si o uzura cam nasoala la anvelope, in special pe dreapta fata. Banuiesc ca de la acele bucse. Bataia principala de pe dreapta fata a disparut, a mai ramas una mai mica, posibil din amortizor (groapa sotiei de acum vreo 2 ani). Din pacate pe fata ramane putina infranata pe ambele roti, desi am refacut etrierii acum vreo 3 ani, va trebui sa-i refac iar. Momentan va sta in parcare pana dupa Paste.
  4. 3 points
    Salutare, Venise timpul sa bag bani in Captiva, asa ca am bagat 😄 . Nu mai tin minte daca am scris, dar peste 3500rpm simteam o pierdere de putere ca si cum as fi luat piciorul de pe acceleratie. Totodata, cand era rece afara, pornea sensibil mai greu. Am schimbat bujiile incandescente acum 2 ani si degeaba, tot asa facea. Acum o luna am schimbat basculele (bucsi fata uzate, bucsi spate rupte) si am facut o constatare generala. A reiesit ca pierde ulei si ca turbina trebuie reconditionata (aici mecanicul a gresit-o). Pentru bascule am platit aprox 1100 lei piese + manopera. Asa ca acum 2 sapt, pe 10 aprilie, am bagat-o in service pentru etansare garnituri pt ca pierdea peste tot - capac distributie (e pe lant), capac culbutori, baie ulei superioara, racitor ulei. Pentru ca oricum ma rupea la manopera, am cerut si schimbare de distributie. Si cum o cheltuiala duce la alta, am luat si injectoarele la verificat si reconditionat. Si bineinteles si turbina trecuta in deviz ca "de dus la reconditionat". Rezultate: - Turbina am luat-o si am dus-o la Auto Quick (eu am ales serviceul). Acolo a fost verificata pe banc si omul m-a sunat si mi-a spus ca merge perfect, nu are nici cel mai mic motiv sa o desfaca, desi a zis ca i-ar fi placut sa imi ia mai multi bani :). Omul mi-a dat turbina inapoi si raportul de test. Am platit 250 lei pt testare. - Injectoarele le-am dus la TDS (Total Diesel Service), tot eu ia-m ales dupa review-uri si pt ca erau oarecum in zona. Aici am dat 200 lei testarea (50 lei/injector) si 600 lei pentru reconditionarea injectorului gasit cu probleme (deci unul chiar avea probleme). Tipii mi s-au parut f profi, am primit rtaportul de testare pe injectorul cu probleme, nou cod C3I de pus in ECU, toate au fost impachetate ca sa fie protejate si curate. - Distributia, etansarea, garniturile si manopera pt demontat/montat tot (inclusiv turbina si injectoarele) au fost facute la Bosch Service de pe Sos. Morarilor. In general mi s-au parut f OK, distributia a fost montata de tipul care mi-a schimbat distributia si la Epica acum multi ani, foarte atent si calculat omul, face mecanica ca la carte. Dar scriu mai jos si ce mi s-a parut aiurea la ei. Am schimbat si cureaua de la accesorii (avea 6 ani), uleiul si filtru de ulei cu ocazia asta. Costul total piese + manopera: 11500 lei, o carca de bani. Deci totalul ar fi 13650 lei. Acum trec la partile mai naspa legate de service: primul mecanic, cel care a facut constatarea a bagat multe chestii din burta: - turbina a fost trecuta ca fiind de reconditionat desi nu avea nimic. Mecanicul care mi-a facut distributia chiar mi-a zis ca turbina nu are nimic si ca o duc degeaba, dar am ales sa merg la sigur, asa ca m-am luat dupa primul. - Tot mecanicul care a facut prima constatare a trecut la de schimbat supapa PCV, desi aia era schimbata de mine anul trecut si 100% nu are nici pe dracu. Le-am zis din start ca nu o schimb, ma ducea si aia la 1000 lei piese + manopera. - Al doilea mecanic, cel care a facut distributia a blocat injectoarele, masina nu pornea. El mi-a zis ca a facut aerisirea sistemului de injectie corect si mi-a spus exact ce a facut, eu nu eram de fata. A trecut sa duc din nou injectoarele la TDS ca sa mi le deblocheze. Din fericire nu mi-au luat bani. A doua oara injectia a fost aerisita cu mine de fata si masina a pornit. - Dupa ce au terminat cu masina, am luat-o si am facut o plimbare pana la Fundulea si inapoi. Tragea bine, insa era zgomotoasa, mai ales la relanti. M-am intors cu ea dupa proba si le-am spus, ei au zis ca injectoarele sunt problematice si ca nu au ce sa faca. Nici-unul din mecanicii de acolo nu s-a gandit ca injectorul reconditionat trebuie codat, asta desi avea un sticker portocaliu cu un cod pe el... noroc ca a fost trecut in documentatie si l-am putut coda singur. Mi se pare de cacao. Bineinteles ca dupa codare masina a inceput sa mearga super smooth si sa traga chiar mai bine ca prima oara. Ca si concluzie masina merge excelent acum, trage mai bine, consuma si o idee mai putin (conform computerului de bord cu 0.4l/100km) si pot sa am incredere deplina in ea la drum lung. Cateva poze: - Patinele de la distributie, as zice ca impecabile pentru cei >160.000km. Conform mecanicului si lantul era f OK. Deci distributia la Captiva 2.2 chiar este f OK, nu ca la mizeriile de VW 😄 . Nu prezinta decat foarte putina uzura, mai mergeau lejer inca 16000km 🙂 . - Seria injectorului cu probleme si codul vechi C3I, cel programat in memorie. Se poate vedea in poza urmatoare codul nou, generat de cei de la TDS dupa reconditionare. - Si ultima poza este cu corectiile calculatorului de injectie inainte si dupa codarea injectorului.
  5. 3 points
    Ieri i-am facut "pasaport". 666, the number of the beast 😄 A venit si teava cu coturile, sper sa reusesc azi sa le duc la atelier.
  6. 3 points
    Daca tot avem anvelope noi, am luat si un set de arcuri "șprot" -40 fata spate, le aveam in plan cred ca din ziua cand am lua Leganza :)) , dar nu am reușit pana acum Zis si facut, luat arcuri, au inceput cautarile pentru amortizoare, eram fixat pe KYB pe gas, bineînțeles, ca nu am găsit stoc pe la nimeni , pe ulei nu ma incanta ideea sa le iau noi , asa ca am ales varianta de mijloc, sa dau amortizoarele jos de pe masina de piese si sa le duc la întărit. Daca tot trebuia umblat pe sub masina, am zis na, niste bascule noi nu strica, am gasit bascule CTR la 244 lei bucata :)) , inca sunt incantat de pret, dupa aproape 2 saptamanii , cu baculele am luat si antiruliu fata, pe spate spre surprinderea mea, se potrivesc alea de Nubira 2 de pe fata :)) Ieri au fost "aruncate" toate pe masina, s-au desfacut toate suruburile, bine cu putin mai multa forta :)), dar s-au desfacut :)) , bineînțeles am urmat procedura clasica deja la mine, toata lucrarea a fost sunt supravegherea lui @mirceajo si cu ajutorul lui si al altui prieten am reusit sa le punem pe masina ( la final au muncit ei mai mult decat mine) . Rezultatul e wow, imi era dor de feelingul asta , Nubira cand a primit arcuri sport , erau direct montate pe niste amortizoare cu vreo 50.000km si nu se simtea chiar asa de bine, am dat cateva ture cu ea pe niste viraje, eram fascinat tot cum poate sa stea :)) Mai sunt in plan niste chestii de făcut, dar momentan iau o pauza ( macar sper ca iau). Km 189xxx , sa ii am notați undeva :))
  7. 3 points
    in sfarsit am "reusit" sa ii montez un tips nou, ala vechi ma enerva maxim, se si strambase putin, in fine am gasit ceva frumos intrare pe 52 iesire pe 80, am taiat cam 15 cm din teava tobei si l-am montat cum trebuie, are colier special de evacuari, plus i-am dat si cu mastic. am instalat si un "nou" (folosit putin timp) radiator de AC salvat de @AndreiCiprian si @mirceajo de pe o alta Nubira, cel de pe masina mea la ultima verificare sa dovedit ca pierde prin zona incercuita, acum ramane sa incarc sistemul sa vad daca am facut o treaba buna sau nu 😁 in rest batraniaca se tine bine, urmeaza sa ii schimb si pompa de frana, deja am una refacuta care asteapta cuminte, sa vedem ce iese.
  8. 3 points
    Mi-am facut putin timp sa termin pusul mochetei pe cutie.
  9. 2 points
    Off topic: Am fost si eu de doua ori la cei de la Morarilor, odata cu revizie si odata cu probleme la senzorul de ABS de la o roata. La revizie cel ce a schimbat filtrul de motorina a considerat ca e frumos sa stearga toate plasticele cu motorina varsata din filtru. Rezultatul: motor lucios, habitaclul mirosea a camion, noroc cu ozonificarea de la OMV ca am scos mirosul. La senzor au umblat la fire, s-a rezolvat pe moment, dar de fapt era senzorul dus. Bonus, mi-au facut pentru un zgomot la directie deviz fain, 4000 de lei caseta de directie. Le-am multumit si am plecat, din recenzii am vazut e practica comuna sa se arunce la devize.
  10. 2 points
    Pentru ca Accordul va ramane la Ligia, imi trebuia o masina pentru drumuri externe, asa ca de fix doua saptamani am ajuns in posesia unui Santa Fe 2.2 CRDI 4WD A/T din 2016 cu care am facut deja 1000 KM. E foarte comoda la condus iar prin noroaie e destul de capabila cu anvelope de iarna si diferentialul blocat, prin padure nu am bagat-o inca si nici nu am de gand. Desi nu credeam, e destul de fasneata pana in 150/H, mai mult i-am dat doar pentru o portiune de autostrada pret de vreo 20 km, nu trece de 187/h nici moarta, ce-i drept aveam si un cui intr-un cauciuc din spate, abia acasa am vazut ca presiunea era 1.5 BAR. Cel mai bine se simte la viteze legale, la 140/h are 2500 RPM. Are cam tot ce se punea atunci pe versiunea de varf, scaune ventilate/incalzite cu memorii, bancheta spate incalzita, etc.
  11. 2 points
    Nu folosesc radio, nu ma intereseaza sa prinda ceva, doar sa fie mica... roof rack-ul probabil va fi mutat mai in spate putin. Clar nu :)) Am detector mic, "de gagici", are loc... dar bagajele pt orice plecare de peste 2-3 zile nu incap in masina. Am pregatit si led bar cu cablaj, cand va fi gata roof rack-ul o sa-l montez si pe ala.
  12. 2 points
    Nu stiu ce-o sa prinzi cu antena aia 🙂 Auzi, si sper ca portbagajul exterior nu l-ai luat ca sa pui detectorul pe el cum cara lumea pe la tara motocoasa, da ? ca nu te mai cunosc in cazul asta 😀
  13. 2 points
    Tinand cont ca anterioarele AT2 aveau ... 11 ani 😊 upgrade la AT3 din '22. 167900 km din care 143368 facuti de mine, 12184 litri de benzina 🙂
  14. 2 points
    Nu e din fabrica, e pusa de mine "aftermarket" (aliexpress). Sambata am montat scuturile, ieri am facut tamplarie... STP pe podeaua portbagajului si cutie pt diverse (am aruncat polistirenul original si au intrat cricul, coarba, compresor, sufa, trusa de prim ajutor, triunghiuri etc). Trebuie sa mai iau niste adeziv pt mocheta si sa termin cu ea.
  15. 1 point
    Mno bun. Am ramas dator cu un update. Skodita e reparata si merge bine mersi. Se pare ca la capacul de culbutori exista un filtru epurator care a cedat si mi-a bagat ulei prin admisie, EGR si nitel pe la turbina. Tinand cont de aceste considerente, a fost schimbat capacul de culbutori (asta fiindca filtrul epurator e incastrat in el), alt EGR ca si ala era trosnit, reconditionat turbina ca avea joc axial (stiam de anul trecut ca face si overboost, mai ales ca cele de la KKK nu sunt foarte trainice), curatat admisia, garnituri noi si nu in ultimul rand un schimb de ulei + filtru. Dupa ce am luat-o de la service, i-am facut si o binemeritata baie, sa stea frumos langa sora ei. 😄
  16. 1 point
    Acum, ca ai simplificat discutia, in topul meu ar fi Pilkington si Saint Gobain. Ambii sunt OEM (de fapt, chiar OE). De la altii, am auzit ca Splintex face chestii foarte bune, cred ca lucreaza pt BMW (dar nu am avut experienta personala cu ei)
  17. 1 point
    Eu nu m-as complica sa-l montez singur. In primul rand, nu ai priceperea necesara. Investesti si in scule/silicon. Si nu ai garantie, te certi singur daca bate vantul/ploaia pe langa el.
  18. 1 point
    Ce sa zic ... La acelasi service, acuzand o mica bataie la joc scurt de volan stanga-dreapta, mie mi s-a recomandatat clar SA NUfac reconditionare de caseta pentru ca nu este cazul (inca) si ca, din informatiile lor, este un comportament "normal" ! La aceeasi concluzie a ajuns si service-ul unde am facut motorul Nalucii, ca tot eram in zona 🙂
  19. 1 point
    🤭 La mizeriile de VW si alte masini “bengoase”, se schimba uleiul la 30.000 km. Nimeni nu le intretine ca noi, la maxim 10-15.000. Ori ca nu-i intereseaza, ori ca n-au bani de ele… nu stiu. Eu mai mult de 5-6000 de km nu am tinut niciodata un ulei, chiar daca am pus numai uleiuri bune. Am carte service si la VW si la Mazda, de unde reies revizii la zeci de mii de km. Pica/se uzeaza toate, nu numai distributiile. Bine ca inca mai merg, saracile… Imi place ca ai scris si despre experienta avuta cu mecanicii; de aia intentionez sa-mi cumpar un elevator, sa scap de ei pe cat de mult. Apropo de meseriasi, doar la Dacia 1310 Li nu se codeaza injectoarele, in rest cam da. 😄 Ai bagat CEVA bani in doamna! 😁 Drumuri bune s-aveti! 🙏
  20. 1 point
    Fa-i si o GEOmetrie 😁, ar fi pacat sa o lasi asa dupa interventiile prestate.
  21. 1 point
    Sa te poarte cu bine ... dar eu unul parca ma indoiesc ca va face multi purici la tine 😄
  22. 1 point
    Ti-i fac la loc baietii indieni daca ii gasesc la gunoi :))
  23. 1 point
  24. 1 point
    Ce sucara-i cu adidasi noi ! 😉
  25. 1 point
    Pana acum 15.000 km . Totul bine.
  26. 1 point
    Vezi printre ultimile poze ale mele, de la Jimny... nu seamana locatia? :))
  27. 1 point
    Eu l-am gasit pe domnul. Poate va e de folos acum sau altadata.
  28. 1 point
    Acu' ai rezolvat si problema "atinge cu puntea", recte "merge ca sania" 🙂
  29. 1 point
    Da, am luat ceva asemanator de la noi 🙂 Aseara la intalnire, mi-am facut de lucru. Cielo e viu! Cielo traiesti in Jimny acum, prin claxoanele Bosch :))
  30. 1 point
    Mai rigida si ar mai creste unghiurile de atac si degajare. Dar pe astea le are oricum mari... da, in principiu nu cred ca o mai inalt. Azi am mai pus cateva chinezarii. Protectie interior capota (cica ar mai estompa din sunetul motorului, galagios de felul lui), "dopuri" incuietori usa (magnetice, sunt doar cu rol estetic), cheder protectie margine usa si o cotiera la sofer. Unde evident ca "measure 0, cut twice", am gresit-o. Am pus cotiera prea sus si mi-am dat seama tarziu, acum urmeaza sa caut un peticel simpatic pe care sa-l pun unde a ramas textilul taiat. Cotiera in sine e ok, mergea 1cm mai lata, dar e ok si asa.
  31. 0 points
    Nu, nu e caterica ci DE (!) caterinca ! Spune-ti si voi astea-s o facatura in atelierul lui Dorel ori pur si simplu ATE s-o timpit ! Cica made in germany si calitatea originala ... Pe dracu ! Eu o asa calicatura n-am mai intinlit nici la chinezarii ! Ferodou montat haisa, vopsea de tot rahatu si inflorita deja unde pun pariu ca dedesupt, sub vopsea e rugina !
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
 

×
×
  • Create New...