Jump to content
Sign in to follow this  
B33GLM

Pierderi Si Miros De Benzina

Recommended Posts

De vreo luna, la pornire la cielo gle, vine un miros de benzina mai puternic in interior , dar se simte si in exterior. M am uitat la motor si nu am vaazut nici un furtun rupt, iar sub masina nu raman urme? Dupa pornire,mirosul nu persista. Ce poa sa fie?

Share this post


Link to post

Verifica garnitura de cauciuc de la pompa de benzina este sub perna din spate sau returul la pompa de benzina sa nu se fi infundat .

Share this post


Link to post

mersi de sfaturi, dar as aprecia si mai mult daca ai detalia fiindca mi e frica sa nu mi prind urechile pe acolo...

Share this post


Link to post

Daca ridici perna spate "exact" in mijlocul podelei ai sa gasesti o decupare in mocheta iar de acolo e simplu trebuie sa mirosi sau sa vezi pe unde umezeste cu benzina . Nici aventura nu strica ... nu ? :wink:

Share this post


Link to post

Salve !

Vezi sa nu fie un furtun la motor cu o intrare si 2 iesiri , parca retur se numaste .

Miecand mi-a schimbat curelele nu mi l-a bagat pe ala inapoi si mirosea de te indoia de benzina .L-am bagat inapoi si nici o problema !

Bafta

Share this post


Link to post

nu reusesc sa trag bancheta in sus

cum se face?

Share this post


Link to post

Impingi de ea in spate spre spatar sa iasa din cleme apoi ridici de ea in sus de partea din spate.

Share this post


Link to post

Verifica te rog daca ai presiune in rezervor , desfacand bushonul de la benzina. Daca ai presiune fie ai putzina benzina, fie ai garnitura de la pompa putzin slaba. Iei o inelara de 8 si le mai strangi. Bafta

Share this post


Link to post

daca miroase mai mult afara poate fi si de la toba sparta.

eu simteam miros de benzina inainte sa schimb toba. dupa nu.

Share this post


Link to post

Am vazut in service, cand am cumparat masina, ca exista un por pe rezervor, in partea de jos, pe unde iese foarte-foarte incet benzina, fiind vizibila si o pata de vreo 5cm diametru. In primele 10 zile, am umblat 100km cu ea, in care mi-a consumat vreo 15%. Se poate ca pe acolo sa se fi scurs vreo 4L in astea 10 zile.. si de fapt consumul sa fie de 11%?

 

Si intrebarea principala? Exista solutii de lipit rezervorul (eventual fara sa-l demontez)? Unde gasesc?

 

PS: Momentan 2-3 luni nu prea am bani de schimbat rezervor (care cat m-ar costa?), deci o solutie provizorie ar fi ideala. Apreciez nume si locatii exacte de "lipici".

Share this post


Link to post

Nu trebuie musai demontat rezervorul -depinde unde e porul.

Mergi la un atelier service si se cositoreste Pt a evita accidente nedorite -gen explozie urmata de incendiu -trebuie mai intai golita benzina din rezervor, apoi bagat apa in rezervor, si abia apoi lipit. Daca incerci altfel, s-ar putea sa ai surprize.

Cositorul e sfant, odata lipit tine bine, dar trebuie sa mergi la atelier!

 

Am vazut in peco Petrom o solutie care se pare ca lipeste rezervorul -este ceva in genu la plastelina. Din pacate nu stiu cum se numeste.

Apoi mai merge lipit cu poxilina, dar nu stiu cat o sa tina.

Cu astfel de solutii aplicate local trebuie sa fie absolut curat rezervorul inainte de lipire - sa nu fie rugina si nici urme de grasimi, respectiv benzina -ca nu o sa tina.

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Locul cu problema e destul de accesibil, cam pe mijlocul rezervorului, la 1cm de colierul de metal care il sustine.

 

Momentan am luat un "Bison Epoxy Universal" 12 lei. Teoretic ar trebui sa-si faca treaba.. pentru o perioada. Dar astept sa se faca 15 gr afara ca sa lipesc.. asa scrie pe ambalaj. Ma gandesc sa o ridic cu 2 roti pe un trotuar, eventual folosit si cric, sa stea cei 2-3 litri ramasi in ea, intr-o parte a rezervorului diferita de gaura, sa pot curata si sa lipesc. Era buna si o sursa de caldura.. sa se intareasca mai repede cica.. dar n-am idee..

 

Si o alta intrebare.. am luat un filtru de benzina sa-l schimb.. cand dau sa ma uit la cel vechi, avea holograma Daewoo pe el.. o fi original (din fabricatie)? Sau cumparat de la Daewoo si schimbt ulterior...? Era si foarte murdar locu pe acolo.. dar cred ca e normal si dupa o mica perioada de la schimb..

 

Masina are 89k km.

Share this post


Link to post

Poti sa incerci o chestie mai neortodoxa: insurubeaza un holzsurub acolo, si gata :D . Cat timp nu se desface nici nu picura benzina.

Share this post


Link to post

-Ai grija cu sursele de caldura in preajma rezervorului. Poti declansa un incendiu. Recomandarea mea ar fi ca pe durata operatiei de lipire/intervalul de uscare sa scoti busonul rezervorului de benzina. Astfel previ formarea de presiune in rezervor si sigur acest lucru ar duce la indepartartea solutiei de pe por.

 

-Daca nu stii istoricul masinii, e bine sa schimbi acest filtru cat mai repede. In orice caz daca nu a fost schimbat de multi ani, iti recomand sa faci chestia asta la service. Nu cred ca o sa se dea schimbat prea usor -piulite ruginite la greu ;)

In plus ar prinde foarte bine sa suflii bara de injectie cu aer comprimat. sa cureti eventualele mizerii.

Share this post


Link to post

Eu unul zic ca s-ar putea sa fie foarte bun sfatul lui tatabobu. Asa am reparat eu un radiator la o Dacie. Inainte sa infiletez surubul am pus si niscaiva silicon d'ala rosu... nu stiu cum ii zice :( . Daca incerci lipirea cu cositor, s-ar putea sa ai surpriza ca ti se " intinde gaura ", iar cu alte lipiciuri, sincer, nu cred sa tina, benzina fiind grasa... :uff:

 

Bafta !

Share this post


Link to post

@dobrescucris

O singura solutie te poate ajuta ...aceasta se numeste POXIPOL ...se goleste rezervorul se ridica masina pe cric sa stea inclinata (sau se pune cu 2 roti pe o bordura inalta) se desface busonul de la rezervor dupa care cu o perie de sirma se curata bine bine se largeste putin porul si se aplica POXIPOL cu un spaclu de inox dupa 10 minute se intareste si se poate slefui daca vrei ...dupa 24H se poate turna benzina inapoi in rezervor .

 

Succes

Share this post


Link to post

Offtopic: Al meu rezervor cred ca are gaura, nu gluma! Din moment ce consuma 13% in oras! LOL

Share this post


Link to post

Alarmat de un miros foarte persistent de benzina si de rapiditatea cu care mi-a papat aprox. 10 litri de benzina in doar 40 de kilometri, m-am decis sa inspectez masina ca sa determin sursa (=izvorul).

Am vazut cum, cu motorul la relanti, de undeva de sub pragul din dreapta, din dreptul usii fata, efectiv picura benzina intr-un ritm ametitor.

Una din cele doua conducte pe care le-am vazut acolo (probabil turul si returul, poate-mi confirmati voi) este sparta, asa ca ma asteapta un drum la service.

O intrebare ar fi daca se schimba/remediaza usor acea conducta si daca e mai bine sa le schimb pe amindoua, daca tot se umbla pe acolo.

Cealalta intrebare e daca acest fenomen are legatura cu faptul ca se intimpla citeodata (cind masina a stationat citeva ore, chiar daca e cald afara) sa porneasca la prima cheie, dar dupa destul de multe "invirtiri"....intreb asta pentru ca mi se pare ca cele doua necazuri par sa fi intimplat concomitent...

Multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Daca ai o conducta fisurata, probabil ca nici nu se putea obtine presiunea necesara in rampa de injectie si fenomenul descris era inevitabil. Defectul a aparut, probabil, prin lovirea conductei. Daca tot umbla pe acolo, avand in vedere vechimea masinii tale, este bine sa schimbi si filtrul de benzina si sa verifice functionarea regulatorului de presiune.

Share this post


Link to post

Ieri am fost la service si problema era intr-adevar conducta de alimentare (turul), care era fisurata.

Din pacate, nu am reusit sa schimb si returul, care e si el intr-o stare deplorabila, pentru ca nu era pe stoc...

Evident, am solicitat si schimbarea filtrului de benzina, dar am primit un raspuns stupefiant: "nu ma complic sa il desfac, pentru ca daca se rupe teava aia care vine de la rezervor e nasol, trebuie dat rezervorul jos, asa ca mai bine nu....". N-am insistat...nu voiam sa las masina acolo, pentru ca sigur se rupea daca solicitam operatiunea asta... :-W

Pretul: 1.500.000, din care conducta 1 milion :shock: (nu, nu e din platina!!!!). Sint absolut convins ca in magazin e 1/2 din pretul asta...sper sa nu vorbesc prostii...

Am intrebat: poate sa dauneze faptul ca am mers (destul de mult) cu benzina siroind pe acolo?

Am primit raspunsul: nu, n-are treaba nimic cu chestia asta...

 

Q: (pentru siguranta): chiar nu mai era nimic de verificat / reglat ?

 

Impresie generala dupa vizita in service (autorizat DW): :wallbanger:

Share this post


Link to post
IATSA sau STUPINI?

 

IATSA...am mai fost acolo si am fost si multumit....(deci NU E ANTIRECLAMA pentru acest service!!!)

- de aceea nici nu am precizat initial numele service-ului-

de cel din Stupini nu stiu ce sa zic, acolo inca nu am fost.

Edited by 5orin

Share this post


Link to post

Mai exact 40 lei costa conducta de tur si vreo 21 de retur.Deci ai platit un set dublu + manopera :D

Share this post


Link to post

La iatsa nu mai merg nici eu, (ovi jer stie ce mecanic aveam). Mai nou merg la stupini daca am probleme, nu sunt prea priceputi dar mi se par mai responsabili (service-ul are 6-7 standuri cu elevatoare, e mult mai mic decat iatsa) si preturi mult mai mici ca la iatsa.

Share this post


Link to post

Eu am observat ca imi curge benzina din rezervor cand il umplu pana sus, adica sa se vada benzina :D . Am doua intrebari: gresesc eu ca il umplu asa? am mai avut cielo si nu a facut asa niciodata, sau, pe unde poate sa curga si ce ar trebui sa schimb?sau la ce sa ma uit?

capacul era strans bine, adica pana se da peste cap arcul acela de siguranta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...