Jump to content
Sign in to follow this  
CT_ZDB

Probleme Indicatoare De Bord

Recommended Posts

Solutia adecvata ar fi sa refaci circuitul. Un electronist il rezolva destul de usor. Daca firul nu se roade si nu atinge de caroserie, solutia poate fi permanenta. Depinde cat fir ai lasat in spate

 

Sent from my Vodafone Smart ultra 6 using Tapatalk

Share this post


Link to post

Solutia nu e rea, dar, de preferat ar fi sa se cositoreasca circuitul. Se zgarie cu un cutter lacul verde de protectie, se adauga putin conductor (poate fi si o bucata de terminal de comp. electronica) si se cositoreste.

Share this post


Link to post

Lauritzen cred ca ai probleme cu timoneria.Se poate schimba integral sau poti schimba doar 2 bolturi cu riscul de a nu rezolva definitiv problema.Eu am mers cam 150.000 km cu ea asa,dar ma obisnuisem sa tin mana pe schimbator.

Edited by CFL

Share this post


Link to post

Am si eu o problema la Nubira 2.

Toate becurile din bord functioneaza dar indicatoarele toate ( kilometraj, turometru, temperatura, benzina ) sunt moarte. Imi poate spune cineva ce poate fi ? Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Buna seara! De la un timp, vreo 3 luni, acul de la apa se ridica intre cele 2 punctulete dar dupa un timp de mers il observ ca sta aproape de linia albastra desi motorul este cald. Cateodata, in mers, iar se ridica intre punctulete, apoi iar cade. nu are niste momente anume. Totodata am observat ca daca umplu rezervorul full (pana sus la gura) acul se duce la a 3-a liniuta alba (75% din rezervor). Alta data cand puneam benzina pana in gura acul trecea putin de linia cea ma de sus (full).

Am citit ce s-a scris mai sus, am scos ceasurile de bord, am mai strans putin cele 9 surubele (nu erau desfacute) dar problema nu s-a rezolvat. Banuiesc o masa imperfecta. Unde este masa pentru ceasurile de bord? Citisem undeva ca ar fi o legatura de masa pe coloana volanului, m-am uitat, dar n-am identificat-o. Ce ar trebui sa mai fac? 

Am scos firul de la senzorul de apa de pe chiuloasa si l-am legat direct la borna minus (cheia de contact pe pozitia motor). Ma asteptam ca acul de la apa sa se duca la maxim in sus, dar el statea linistit la orizontala.

Edited by cristidavid

Share this post


Link to post

E un contact imperfect. Poate fi alimentarea ceasurilor. Trebuie masurat cu un voltmetru cc in mufele ce intra in tablou. Veifica si contactele mufelor sa nu fie oxidate.

Share this post


Link to post

Salutare, am o nouă problema:

Nu mai sunt luminate butoanele de dezaburire, aer, caldura, ventilatie etc (cele de sub radio)

Am verificat sigurantele si nu pare niciuna arsa...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...