Jump to content
Sign in to follow this  
george_d

Pierderi Ulei La Motor

Recommended Posts

Nu exista "e boala lor"... astea sunt scuze proaste. Orice problema are si o rezolvare, in cazul de fata o garnitura buna (ai zis bine VR) si putin mastic de la aceeasi firma. Asta a fost solutia la mine, dupa ce s-a umblat la motor si s-au pus garnituri GM de catre un mecanic "de cartier".

Share this post


Link to post

Am si eu o problema la un espero de 1.5 16v . Masina tot pierde ulei si nu se vede pe unde pierde . Ceva pareri ???

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am un Cileo ex 2004, cca 130.000km

Ieri am facut schimbul de ulei (Daewoo 5w30) si mecanicul a gasit doar 1-2 l de ulei in motor.

Mi-a aratat sub masina, era plin motorul de ulei. Am folosit ultima oara tot ulei Daewoo 5w30 si l-am utilizat 15.000km

Am verificat nivelul de ulei si cu max 2 saptamani in urma se apropia de nivelul minim, pe joja.

Inainte am folosit ulei Total 10w40 sau Castrol 10w40 si nu am avut probleme de genul asta...

 

Ce imi recomandati? Cum sa procedez?

1.E normal ca sa mai fie max 2L de ulei in motor atunci cand pe joja nivelul este deasupra semnului de min?

2. Sa folosesc alt ulei?

3. Il mai las pe asta care l-am pus acum (Daewoo 5w30)? (deja cumparasem uleiul :( - n-am mai avut cum sa il schimb pe loc)

 

Multumesc anticipat!

Edited by laurentiu972

Share this post


Link to post

Salut, am pierderi de ulei pe la partea din spate a motorului mai exact pe la semering ( motor 1.5 16V din 96') este greu de schimbat acel semering din spate si cred ca si cel din fata trebuie schimbat. Pot sa il schimb acasa? am inteles ca trebuie data cutia de viteze jos, ambreiajul ( la partea din spate) costurile in service sunt putin ridicate 300 lei manopera si piesa 30lei .

Share this post


Link to post

Ambreiajul cati km are?

Share this post


Link to post

Mda...
s
imeringul de palier (catre ambreiaj) era bine de
s
chimbat cand
s
-a inlocuit ambreiajul. Du-o la un mecanic bun care lucreaza in particular
s
i te intelegi cu el.

Share this post


Link to post

Salut, maine ma apuc sa schimb semeringurile fata si spate la masina. Cei care stiu, trebuie tinut cont de ceva? Va rog sa imi spuneti ca imi este frica sa nu fac ceva nasol. Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Nu pre ai ce gresi, din pacate la cel dinspre cutie trebuie demontata cutia iar la cel din fata de la arbore demontat tot pana la distributie inclusiv, desfacuta fulia de la motor (e destul de bine stransa).

E o operatiune destul de complexa. La remontare ai grija la fulie sa fie potrivita bine pe pana pinionului si se strange tare (90 nm), altfel risti sa deteliorezi pana pinionului si arborele.

 

Recomandarea mea, daca nu "le ai" cu mecanica un pic sa o duci la service.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

90 % nu, la cel din fata nu am umblat nici eu niciodata dar nu vad legatura dintre baia de ulei si el.

Share this post


Link to post

Gata, schimbat simering arbore, chinuiala, rabdare, multa inghesuiala, ramas masca dupa ce am vazut ca la placa de presiune de la ambreiaj te ajute foarte mult clemele, ca si durata ...cam o zi si un pic pentru prima data. daca ma pun acum sa fac acelasi lucru, cred ca in cateva ore nu am ce discuta si beau si 2-3 cafele ...fara surubele ramase in urma...un singur defect lasat ...off topic: nu imi mai merge turometru, de la ce poate fi?

Share this post


Link to post

Salut! Am si eu o problema cu ceva pierderi de ulei. Am o Nubira2 si acu 2 luni am dat jos baia de ulei si am siliconat-o. Am folosit silicon bun(VR),am schimbat si uleiul si ieri cand am verificat nivelul uleiului,surpriza era sub minim! Nu am facut decat vreo 2000km de la ultimul schimb si operatiunea mai sus mentionata. Problema e ca pe partea dreapta,sub distributie se vad urme de ulei. Sa fie oare de la simeringul ala de la arbore si chiar asa mult sa piarda??? Poate imi dati si mie cateva sugestii! Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Oricare din simeringuri poate fi, daca intr-adevar a cedat vreo unul. Nu este exclus ca baia sa nu fi etansat cum trebue sau, eventual pierderi undeva in spatele motorului. Indepartind uleiul ce sa scurs ai sanse a gasi raspuns apropiat, ba chiar sigur.

Share this post


Link to post

Multumesc mult Viktor! O sa vad cum fac sa indepartez tot uleiul intins pe motor si atunci sa vad de unde vine cel nou. MS

Share this post


Link to post

Am avut si eu niste probleme cu al meu cielo imi pierdea ulei,am fost la mecanic mi-a spus ca-i vorba de sonda ulei si garnitura de la baie bineinteles ca le-am schimbat.Si am vazut ca iar imi pierde ulei prin doua locuri mai mult prin zona distributiei ce sa fie??????

Share this post


Link to post

Ce sa fie? Ce sa fie? :D In zona distributiei unde? Sus sau jos?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Breee ... pai daca e sus, sigur e si jos . :mrgreen:

Share this post


Link to post

Sefu, distributia se face la DOHC intre 2 axe cu came care sunt "sus" si arborele cotit care e "jos". Desfa capacul de plastic al curelei de distributie si vezi exact pe unde e pierderea. Deobicei "pica" semeringurile de la axele cu came.

Share this post


Link to post

Iar am observat ca imi pierde ulei. Chestia e ca am schimbat kitul de ambreiaj si nu mi-a dat in gand sa schimb si simeringul de la palier si e umezit acolo de ulei. 2 luni nu mi-a dat nici gram de ulei pe niciunde si cum au venit caldurile cum am inceput sa vad pete mici de ulei sub scut si picaturi de ulei pe scut... turbez.. Am vazut ca mi-a dat afara si ulei din cutie pe sus pe la aerisitorul ala de plastic..

E incredibil asa ceva.. nici macar nu stiu sigur pe unde da.. ca n-am cum sa ma bag sub ea..

Share this post


Link to post

Eu sunt mic da' nu incap niciunde! Da-o naibii! Urc-o pe un elevator si gasesti pierderea.

Share this post


Link to post

Va salut.am un cielo din 2005 si nu ma impac cu pierderile de ulei de la capacul tachetilor.am schimbat 2 capace si 2 garnituri.degeaba.daca polizez cumva distantoarele alea din capac de intra surubul pe ele pot face ceva?am incercat si gasket si tot asa.ce sfaturi imi dati?.multumesc frumos

Share this post


Link to post

Salut! Am schimbat si eu o data garnitura, fara alte pregatiri, si aproape imediat incepuse sa curga iar. Apoi am fost la un mecanic care a facut exact ce zici tu, a scurtat un pic distantierele prin polizare. Garnitura montata simplu, fara silicon sau altele. A tinut cam 1 an. Acum a inceput iar sa curga si zilele astea am de treaba. Chiar daca e vorba de o nubira, sper sa te ajute. Bafta

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...