Jump to content
Sign in to follow this  
george_d

Pierderi Ulei La Motor

Recommended Posts

la leganza am gasit sau mai bine spus nu am gasit bujiile ca erau complet scufundate in ulei.. eu am schimbat garnitura d ela capacul de la culbutori dupa ce le-am gasit dar se paote sa mai dea pe altundeva ulei sa le inece in halul ala??

Share this post


Link to post

Nu exista topic dedicat pentru intrebarea mea, asa ca oarecum ma incadrez aici : am observat mici pete de ulei deasupra pedalei de frana, langa axul volanului, jos. Stiu ca am vazut pe undeva explicatia, pe vremuri, dar nu gasesc nici de-a naibii.

 

Asadar, ce simering trebuie schimbat si ce fel de ulei este ala? cumva de la servo?

Share this post


Link to post

Am vazut si eu explicatia candava dar nu o gasesc, oricum era vorba de ulei care ajunge acolo prin camasa cablului de kilometraj daca retin bine si se datora nivelului prea ridicat de ulei in cutia de viteze.

Share this post


Link to post

Sageata indica locul sub care am gasit umed ( aproximativ cam pe acolo, din cate mi-am dat seama cu deshtu` ) . Din cate vad, poate fi de la oricare A, B, C.

Intrebarea este, se poate preumbla pe acolo pentru strangere/ inlocuire simering(uri) fara sa se scoata caseta afara?- manualul nu specifica si chestia asta, e normal pe undeva, se adreseaza mecanicistilor de profesie.

Edited by Englishman

Share this post


Link to post

Din ce am inteles de la cineva care a facut operatiunea asta, trebuie data ori caseta ori coloana de directie jos, de preferat caseta.

 

PS Mie mi se pare punctul D totusi :)

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

sunt posesorul unui cielo 96 de ceva timp am observat pete de ulei in partea dreapta a motorului pe directia delcoului ,am verificat pe la delcou nu curge,am schimbat garnitura de baie dar tot curge am fost la alt mecanic care a spus ca e de la semeringul de palier.schimbat si acesta pierderile persista , am mai dat o data baia jos si tot degeaba.mecanicul a spus ca ar putea fi de la capac cuzinet (cel din partea dreapta) Acum am o intrebare : se poate umbla la acel capac prin baia de ulei ca nu as mai desface motorul (a fost segmentat la 190000 acum am 210000)

Share this post


Link to post

Am ramas si eu fara ulei in motor azi. Mi-a curs tot in 4km. Becul a inceput sa licare. Prima data am crezut ca nu mai am ulei suficient. M-am dus am luat 1 litru si cand sa pun joja goala. Motorul fara ulei pic.

 

Am vazut pe unde curge engros.. Pe la senzorul de ulei de intra in baia de ulei toarna cu galeata ulei. Chestia e ca l-am schimbat acum 5 luni in service ca dadea putin ulei acolo. Ce s-a intamplat nu l-au pus bine in service doreii?? Curge cam 100 de grame in 20 de secunde pe acolo.

 

Are ceva ca am mers 4 km fara ulei in motor? Am mers numai la relantii ca a fost drumul cu gropi. Atat am facut pana acasa dar nici nu mi-am dat seama. Mi-am dat seama cand sa bag masina in garaj. Curgea sub ea ca la fantana arteziana si facusem balta, toata strada numai siruri de ulei ca la Romanurile care aduc nisip de la balta facusem.

 

Ce sa fac cu senzorul ala de intra in baia de ulei. Ce s-o fi intamplat de da ulei engross pe acolo?

M-am bagat intro depasire si am turato mult cu a 2 ca venea autobuz din fata.. de acolo sa fi inceput sa curga? Initial m-am gandit ca mi-am spart baia ca am dat azi si intrun ditamai crateru din asfalt. Tin minte asta vara cand l-am schimbat aveam pierderi minore de ulei acolo si am pus senzorul nou. M-a costat 50 de roni cu manopera cu tot. Astazi am ramas uimit cat de repede poate sa curga uleiul pe acolo. Daca va vine sa credeti curge mai repede pe acolo decat pe la surubul de schimbat ulei.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Ce senzor intra in baie? domnu.

Share this post


Link to post

Senzorul e asta http://www.epiesa.ro...lo-art-2324376/

 

El nu vine in baia de ulei cred ca vine in motor deasupra baii pe partea dreapta. Garnitura la baie am schimbato si pe ea cand am schimbat si senzorul asta asta toamna.

Pe factura de la service scrie La manopera inlocuit sonda ulei iar la piese scrie CONTACTOR PRESIUNE ULEI.

Am scris gresit eu nu vine in baie vine deasupra baii de ulei. Cu siguranta uleiul curge pe la el.

 

Cred ca mi-au bagat doreei din service 4 litri de ulei in loc de 3.75. Cand m-am uitat pe joja de ulei la 1 luna dupa ce am facut schimbu in service era nivelul 4 mm peste maxim. Bineinteles ca mi l-a dat afara pe unde a apucat.. pe la garnituri etc..

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Banuiam ca de ala-i vorba. E o piesa foarte pacatoasa la montat pentru ca e din aluminiu si trebue lucrat cu atentie, ambele filete trebue sa fie uscatela montare si strins cu atentie . Piesa trebue sa fie originala, altfel iti da de lucru.

Nu cred sa fi patit ceva in patru km, cel putin asa cred.

Share this post


Link to post

Cred ca nici aia de la service nu mi-au pus original acolo. o sa cumpar unul original si o sa incerc sa il schimb si asa nu mai am ulei in motor.

Numai sa nu am filetul dus acolo. Totusi mi se pare foarte putin sa ma tina doar 5 luni.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Chiar daca ai ulei in motor nu-ti curge de scoti senzorul respectiv, important e sa fie filetul curat/uscat iar portiunea pe care se "culca" saiba din alu. sa fie curata. Filetul din bloc nu poate fi dus, n-are de la ce, filerul din alu. al senzorului nu-l poate deteriora. Iti trebue canal sau elevator sa poti lucra curat, ingrijit, sa vezi ce faci acolo.

Share this post


Link to post

Din ce am văzut azi la o inspecție mai amănunțită mi s-a părut că nu dă ulei pe la șaiba de aluminiu și pe la filetul cu care vine senzorul (sonda) prins în motor ci pe la plasticul senzorului în care se bagă mufa. Ce curgea aici e cu motorul la relantii și doar cu 1 litru de ulei în motor.. cand era presiunea mare curgea de 10 ori mai tare.

 

 

http://youtu.be/HsIztuCmaaw

post-14272-0-75892900-1331130446_thumb.jpg

post-14272-0-48695900-1331130450_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Senzor prost, am mai auzit de cazul asta.

Se schimba usor, nu mai chinui masina. Banda aia izolatoare nu trebuia sa fie acolo.

Share this post


Link to post

O să îl schimb când e cald afară. I-am pus banda aia că era furtunul de ținea firele fisurat. Nu e bandă izolatoare. E o bandă specială compozită care se folosește în industria aerospațială mai precis în zona rezervoarelor de combustibil. E acolo de 2 ani și încă nu dă semne de dezlipire. E pe mufa de vine în senzor nu pe senzor. Cu aceeași bandă am înfășurat și firele la injectoare să stea potolite și multe alte fire inclusiv de la stația audio de pe alimentare.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

L-am schimbat azi. Surpriza mare a fost cand sa bag mufa in noul senzor. Era mai mare cu 1mm fata de cel vechi si am fost nevoit sa il dau jos sa ii mai iau 1mm din plastic ca sa intre mufa in el. Nu mai curge ulei pe acolo la prima vedere. De rasul lumii sa fie mufa mai mica ca senzorul cu 1 mm. Astia fac piesele dupa ochi.. in ultimul timp. Nu am gasit original ca luam original. Asta e.

 

A mers sa-l scot dand scutul de plastic din partea dreapta jos si roata jos si e acces pe acolo. Culmea e ca trebuie cheie inelara de 27. Tubulara de 27 nu merge din cauza mufei senzorului. Trebuie o tubulara adanca rau sa poti sa-l desfaci. Nu am gasit asa ceva, iar cu fixa cam greu sa ai acces din cauza buzei de la baie. Nu aveam cheie de 27 si am fost sa iau azi una. Dupa ce ca am dat 35 de roni pe cheie partea inelara a ei de 27 se invartea pe senzor. M-am chinuit totusi cu fixa de 27 sa strang. Astia fac piese si chei la cote numai de ei stiute... Surubul senzorului l-am masurat cu subleru si are 27mm iar partea de plastic a lui 20(la cel vechi) si 21mm la cel nou. Ma miram eu de ce nu vrea mufa sa intre in el :) ).

 

In plus am complectat ulei 2 litri si a ajuns nivelul aproape de maxim.

 

Vreau sa va intreb totusi ceva. Daca pe joja nu mai arata pic de ulei e posibil sa mai fie ulei in motor? Eu am complectat cu 2 litri si a ajuns aproape de maxim semn ca mai era 1,75 in motor daca incap 3.75 litri in motor.. eu asa stiam.

 

Alta intrebare ar mai fi: Daca senzorul asta e singurul senzor de presiune ulei de la cielo?.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Nici o joja nu ajunge pe fundu baii, iar ala e singurul senzor ce semnalizeaza presiunea de ulei.

Referitor la cheie, sa fi pus o lamela fie pe hexagonul piesei, fie pe una din laturile cheii sa preia "jocul".

Share this post


Link to post

Am cumparat azi senzor ulei original GM Made in USA si este ca al meu de l-am cumparat. Tot 21mm are plasticul negru. Mufa nu intra in el nici fortata. :) )

Share this post


Link to post

Ce legatura are originalul cu America?

Share this post


Link to post

Pai este facut in USA de GM deci este original. Pe multe piese de pe masina am vazut ca scrie Made in USA.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Apoi asa, GM made in kina tot original e.

Share this post


Link to post

Culmea ca alea no-name intra la fix si astea originale sunt mai mari cu 1mm. Sa vad ce o sa fac. O sa caut mufa sa o schimb dar azi nu am gasit si nici nu cred ca se gaseste pe undeva. Sper ca mufa noua sa intre in senzorul de 21mm.

Am mai depistat azi un furtun crapat care pierdea ulei. E furtunasul acela de vine pe partea cu injectoarele si face legatura intre o teava si compartimentul pe unde torni ulei. A costat 20 de lei. O sa il schimb maine cand e motorul rece.

 

Culmea ca in graba mea am incurcat uleiurile. Am pus 1 litru de 5w/40 Castrol Magnatec Fully Sintetic si apoi 1 litru de 10/40 tot Castrol magnatec part sintetic. Are ceva? Precizez ca au facut ceva spuma la incept dar acum m-am uitat si nu am mai vazut spuma.

Edited by koss_x_treeme

Share this post


Link to post

Are, face spuma, recomand sa nu mergi asa.

Cu senzorii, eu am stricat un contactor de mers inapoi nou tot pentru ca nu a intrat mufa in el. Am fortat pana s-a rupt, dupa care l-am reparat pe ala vechi :) .

Share this post


Link to post

Stimati colegi posesori de Executive euro 3 , si pe la voi scapa ulei pe la garnitura de chiulasa? Noul meu junghi (din 2006, 54k km) scapa ulei pe acolo, nu extraordinar, dar "transpira" ceva ulei exact in capatul garniturii din dreapta, sub modulul de aprindere. Uleiul nu vine de la modul;sunt vechi posesor de Cielo '96, asa ca primul gand a fost oringul cu pricina, dar nu de acolo vine. Am intrebat 2 mecanici de reprezentanta Daewoo din Braila si ambii mi-au spus ca e o boala a motorului A15SMS. De fapt care e faza: garnitura de prim montaj e varza sau strangere sub cuplu? Cica s-ar rezolva cu o noua garnitura... Totusi, la vechiul Cielo (300k km) nu stiam ce-i aia ulei pe la garnitura de chiulasa, nici macar dupa ce i-am schimbat-o pe cea veche si am pus Victor Reinz...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...