Jump to content
Sign in to follow this  
george_d

Pierderi Ulei La Motor

Recommended Posts

Ieri am avut o surpriza foarte urata, adica o mare pata de ulei sub masina. M-am uitat la motor si am observat ca sunt pete de ulei pe carcasa curelei de distributie asa ca am scos capacul frotal al acesteia si am pornit motorul (am verificat daca mai am ulei). Uleiul iese pe langa axul cu came, pe la simering. Intrebarea e : trebuie schimbat doar simeringul sau e o problema cu axul? Precizez ca inainte de incident se auzea, din dreptul carcasesi curelei, un gen de harsait care se amplifica o data cu turatia. Please help!!!

Share this post


Link to post

Trebuie inlocuit doar semeringul, dar pentru aceasta tb. sa dai distributia jos. Sasaitul de care spui, nu are legatura cu semeringul. Poate fi de la filtrul de aer neetans sau de la furtunele aferente.

 

La axul cu came NU trebuie umblat!

Share this post


Link to post

Intre timp am vorbit cu un mecanic care mi-a spus acelasi lucru. Sper sa fie doar atat.

Share this post


Link to post

Sigur e numai semeringul ...la fel am patit si eu asta vara !

...nu fi ingrijorat !

 

...mai greu e ca trebuie sa te umblii la distributie dar o inspectie vizuala a curelei nu strica niciodata ! ;)

bafta !

Share this post


Link to post

cielo noiembrie 2005 - 1500 km

 

 

Am facut azi dimineata o inspectie a motorului si am

observat ca deasupra cutiei de viteze pe chiulasa avea ulei numai in locul

ala unde este si o sonda (nu stiu pt. ce).

Pata de ulei nu stiu de unde provine de la garnitura chiulasei sau de la

sonda aceea care este acolo.

Pana acum nu am observat asta.

E normal asa ceva la o masina cu 1500 km?

 

 

Cred ca masina mea mai trebuie facuta inca odata sau reparata lunar

pe perioada garantiei !

 

Felicitari celor de la Craiova !

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Sugestia mea ar fi să tragi o fugă la service. Tind să cred că ţi se vor rezolva problemele.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

rony observ ca ignori cu mare placere regulamentul acestui forum .

Ti s-a raspuns intr-un alt subiect despre problemele la cutia de viteze.

Exact cum ti-a spus laumd mergi la un service pentru ca ai masina in garantie si nu poti intervenii tu la ea.

Share this post


Link to post

Azi am fost in service. Mi-au schimbat semeringul. Cel vechi sarise de la locul lui. Mi-a aratat nea mecanicu ca intra foarte usor... Sper ca asta sa puna capat pierderilor de ulei.

 

In schimb nu au reusit sa-si dea seama ce produce acel zgomot ciudat. Pentru a depista sursa au facut urmatoarele:

- initial au crezut ca e de la vreo curea si au pornit motorul doar cu cureaua de distributie

- au scos capacul de plastic de la cureau de distributie

- au scos capacul chiuloasei - cica axa cu came nu are joc

- au scos delcoul si au bagat ulei la nu stiu ce bucsa (cica uleiul de la motor nu ajunge la ea)

Toate astea nu au dat nici un rezultat concret si la sfarsit a venit un nene din romanul "asa face ele" si mi-a zis: "las-o domne ca a mea face mai rau si merge bine merci"

 

Zgomotul se aude cand lasi acceleratia, probabil si cand accelerez, e localizat aparent undeva in chiuloasa, spre cureaua de distributie. E foarte greu sa-l descriu, poate il inregistrez si il postez.

Edited by george_d

Share this post


Link to post

E model cu AC?Daca da ai incercat si fara cureaua la acesta?

Share this post


Link to post

...Are dreptate Ovi_jer !

 

...dar uite si o sugestie : la mine mai trepideaza uneori la relanti si aparatoarea ( cred ca asa ii zice) galeriei de evacuare ... vibreaza uneori , dar numai la relanti ... cind accelerez nu mai face ...

evident nu se aude decit cind ai capota ridicata ... nu se aude din masina cind e la relanti !

...si eu m-am speriat la inceput ... dar am pus mina ( mai mult din greseala) pe ea si nu a mai facut ( sa nu te arzi - la mine motorul era rece, si galeria la fel !!!! )

Share this post


Link to post

Au pornit motorul doar cu cureaua de distributie dar totusi sunt curios cum face cu ac pornit. Se aude oricare ar fi pozitia capotei. Am sa incerc sa tin de toate tablele de pe la motor...cine stie...

Share this post


Link to post

Salutare all

 

Am un cielo '96 are 40.000 Km si am probleme. Musteste ulei pe la garnitura de chiulasa, eu am sters pe acolo uleiul foarte bine si am vazut sigur ca este de la garnitura de chiulasa si nu este de la delco. Oricum musteste foarte putin fata de Dacia pe care o aveam la care curge nu gluma :mrgreen:

 

Daca stau cu ea asa sunt probleme ???

Share this post


Link to post

Salut !

Cind am cumparat masina anul trecut , odata cu schimbarea curelei si rolei , mecanicul mi-a schimbat si un semering prin zona distributiei , pt ca scapa ulei pe acolo . ( Nu stiu daca la axul cu came sau in alta parte, nu mai tin minte ) . Asta iarna mi-a schimbat si axul cu came .

Acum de ceva vreme , am observat ca a mai aparut ceva ulei pe la motor si pe scutul de plastic de sub masina ( cel din dreapta in directia de mers ) si implicit a scazut putin nivelul .

Pina sa ajung din nou in service , ma puteti ajuta ( informativ ) care e acel semering ( e cel de la ax sau altul ) si de ce > :) se tot uzeaza ????

Sau oare o fi pe la garnitura de chiulasa ? Cum imi dau seama ?

Multumesc !

Share this post


Link to post

Spala motorul si vezi pe unde apare exact.

Data viitoare posteaza unde trebuie pentru ca pierderea de ulei nu este acelasi lucru cu consumul de ulei.

Share this post


Link to post

acolo jos pe dreapta pe scut mi-a curs si mie si era de la garnitura baii de ulei. am schimbat garnitura am pus din nou silicon din ala rosu sau ce e si gata.

Edited by Vlad

Share this post


Link to post

Asa este. Este de la baia de ulei scurgerea. Eu iau in calcul inmomentul asta schimbul garniturii cu una Victor Reinz de pluta. Sper sa nu ma curga. Oricum ... pe partea dreapta a masinii din cate stiu eu nu este decat semeringul acela de la axa cu came care oricum nu ar scapa asa de rau incat sa ajunga uleiul pe scutul de jos. Cred ca garnitura aia e problema clasica la cielo.

Share this post


Link to post

mad max...vezi ca garnitura actuala este tot Victor Reinz de pluta! :D

Share this post


Link to post

Verifica totusi si semeringurile - la mine a umplut scutul de ulei si a trebuit sa completez 1l de ulei, pana mi-am dat seama de unde este!

Share this post


Link to post

Pai de unde ati ajuns la concluzia ca si laur_gle are probleme tot garnitura de la baie?

1.Sant vreo cateva semeringuri pe partea aia pe la care poate pierde ulei.

2.In cel mai rau caz pe la ganitura baii se umezeste dar daca sant pierderi baia de ulei e strimba :D

Share this post


Link to post

Ok Ovi , o sa ma conformez cu postarea !

 

Multumesc pt sfaturi , miine la 4 am programare la service ( ca oricum mai trebuie sa schimb si capetele de bara ) .

O sa va anunt ce am rezolvat cu pierderea de ulei !

Nu cred sa fie de la baie din ce am vazut eu , cred ca tot un semering imi face probleme .

Edited by laur_gle

Share this post


Link to post

Salut.

Am rezolvat pierderea de ulei , a fost de la filtru , care a fost strins prea tare , garnitura fiind cam distrusa . Oricum nu am pierdut mult ulei , cam 200 g , nu ajunsese sub nivelul minim .

Nu mi-am dat seama exact pe unde cursese deoarece era imparastiat , mai mult spre dreapta . Am completat cu putin ulei . Am fost norocos ca nu a fost altceva .

Offtopic : am schimbat si capetele de bara , care s-au dovedit a fi tare intepenite , apoi a urmat reglajul directiei ( pe calculator )

Share this post


Link to post

Scuza-mi curiozitatea, dar pe motorul tau nu se vedeau urmele de ulei imprastiate prin garnitura aceea ?

Share this post


Link to post

@laur_gle:Asa se intampla cand se strange prea mult filtrul de ulei. In functie de calitatea filtrului de ulei curge pe langa el mai mult sau mai putin. Eu folosesc filtru Mann si nu am avut probleme. E bine ca ai scapat numai cu atat.

:o fftopic: Pune si tu costurile operatiei cu capetele de bara si reglat directie la topicul Jurnal de reparatii.

Edited by Mad MAX

Share this post


Link to post

Filtrele MANN se deosebesc si prin forma garniturii, in sensul rolului acelei piese. Despre intelegerea unora cum izoleaza o garnitura se vede din forta de strangere, motiv pentru care s-a facut delimitarea intre instalatori si mecanici.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...