VIPER Posted September 13, 2004 Pai afla cat e la ei un filtru, pliz... Despre remus, numai de bine, dar depinde cat costa... Borla arata si suna ok. Share this post Link to post
carcaiacu Posted September 13, 2004 halo man, site-ul s-a redenimit cred ceoarece link-ul dat e out. cred ca , acum , se numeste www.pitstop.home.ro (scuze de reclama, nu a fost cu deosebita intentie). Share this post Link to post
strumfuadi Posted September 13, 2004 Avantaje: e lavabil si inghite cu 40% mai mult aer. Se castiga ceva putere si din asta, si consumul o sa stea un picutz mai bine. viper, io nu am intzeles niciodata cum se poate ca motorul sa "inghita" cu 40% mai mult aer, iar consumul sa "stea mai bine"? Vreau sa va atrag atentzia ca timpii de injectzie sunt calculatzi de ECU in fctzie de cantitatea de aer ingurgitata. De asemenea, daca timpii de injectzie ar ramane ca inainte de montarea unui filtru sport, motorul ar merge cu un amestec sarac, sub raportul de 14,7.. (lucru penalizat de sonda lambda) Deci, daca motorul CHIAR ar trage mai mult aer printr'un filtru d'asta, consumul ar creshte proportzional... Performantze mai bune :arrow: consum mai mare! Mashina nu merge cu aer! Share this post Link to post
VIPER Posted September 13, 2004 @strumfuadi: Nenea, io nu ma pricep la mecanica... Zic si io din amintiri... @carcaiacu: nu cred ca e vorba de aceeasi firma... De exemplu, PitstopTuning sunt singurii (din ce stiu ) care au Dyno Tester... Share this post Link to post
iso Posted September 14, 2004 Na ca ma bag si eu ... atit admisia cit si evacuarea mai "usoara" nu consuma din puterea reala a motorului , aici e smecheria unde se mai "cistiga"un pic , practic se "economiseste" putere . Share this post Link to post
Vlad Posted November 19, 2004 ma intereseaza si pe mine o evacuare +traseu complet pt. un cielo! unde sa ma duc? la astia la pitesti? Share this post Link to post
FLEX Posted November 19, 2004 Da, Borla ofera un foarte bun raport pret/calitate. http://www.borla.ro Au si punct de lucru in B, dar nu te sfatuiesc sa o faci la ei, cer cam 50E pentru o treaba care in service Daewoo costa 600.000ROL ... ma rig, daca e ceva mai complicat decit simpla inlocuire a traseului, fara modificari la masina, n-ar strica s-o faci la ei, caz in care primesti garantie 5 ani (la traseu montat in alta parte, ai garantie 3 ani). Share this post Link to post
Mihnea_insomnia Posted February 16, 2005 Azi ma voi interesa ce se poate face pe partea tehnica pentru Matiz.Apropo de design, se poate aduce chiar un bodykit.Pretul s-ar putea sa fie cam mare, dar acest kit exista si este Pakfeifer. Share this post Link to post
Mihnea_insomnia Posted February 16, 2005 (edited) din cate am inteles tot premium brands sunt unici importatori de K&N. cred ca la ei e cel mai ieftin.Ce parere aveti de tobele Remus. <{POST_SNAPBACK}> La noi preturile vor fi ceva mai mici, cu acelasi termen de livrare ca la ei. Pentru cei care vor sa mearga la Borla: dati-mi un telefon, treceti pe la magazin ca sa va fac o programare la ei sa fie totul OK. Edited February 16, 2005 by Mihnea_insomnia Share this post Link to post
Vlad Posted February 16, 2005 mihnea vreau si eu un filtru k&n pt. cielo...sa intre in locasul +alea de curatare..cat ma costa?ca vreau baga si mie un mp cu costul si cum pot sa vin sa il iau,..mersi Share this post Link to post
strumfuadi Posted February 18, 2005 Viper, la tel ai vbit cu Milan?? shtiam printr'un fost coleg de un tip Milan la vanzari la Augsburg.. daca e vba de aceeashi persoana profesionalismul e de intzeles.. Share this post Link to post
mongoose Posted February 18, 2005 Pana la urma si-a pus cineva ceva pa vreo masina? Ca tot aud ca se va face se va drege? Sunt curios cum e cu filtrul ala de aer. Poate ma bag si eu. Share this post Link to post
VIPER Posted February 18, 2005 @strumfu; nu la telefon, ci pe mail. Super, nu am ce zice, tot respectul inca odata! O sa incerc sa ajung pe acolo sa vorbesc cu ei si pe viu, macar sa-mi clatesc urechea! Share this post Link to post
CT_ZDB Posted February 18, 2005 Pana la urma si-a pus cineva ceva pa vreo masina? Ca tot aud ca se va face se va drege? Sunt curios cum e cu filtrul ala de aer. Poate ma bag si eu. <{POST_SNAPBACK}> Am eu de vre-un an... Nu va spun cata mizerie a iesit din el dupa 10 000 km... pur si simplu ... Dupa filtru, totul curat... pic de fir de praf nu era. 1 spray cu ulei si un flacon de curatat ajung pt circa 4-5 curatari, iar incarcarea cu ulei nu trebuie facuta in exces. Curatarea se face f. usor si nu necesita mai mult de 2 ore... eu dupa ce l-am spalat pe al meu l-am lasat sa se usuce zdravan... cam 1 ora si ceva la soare...in balcon...pe suportul de uscat rufe . Vino la o intalnire...intr-o joi... il scot pe al meu si il punem la tine... si o sa vezi diferentele Share this post Link to post
mongoose Posted February 18, 2005 @CT_ZDB: Tu de care ai, K&N? Se simte diferenta la putere? Dar la consum? Si ce zici tu de ulei? Nu e vorba despre filtrul de aer? Share this post Link to post
VAXXi Posted February 18, 2005 Filtrele de aer sport nu se schimbă, se spală. Cu ulei. Share this post Link to post
VIPER Posted February 18, 2005 Aoleu, pai daca speli tu praful ala cu ulei, sa vezi ce iese... Se spala cu apa, si apoi se da cu ulei... Share this post Link to post
CT_ZDB Posted February 18, 2005 @CT_ZDB: Tu de care ai, K&N? Se simte diferenta la putere? Dar la consum?Si ce zici tu de ulei? Nu e vorba despre filtrul de aer? <{POST_SNAPBACK}> Al meu este K&N Panel.. se pune frumos in max 1 min in locul celui de carton (se desfac 3 sau 4 cleme de la cutia filtrului de aer) ...fiind identice d.p.d.v. al dimensiunilor. E vb. de viltrul de aer si de intretinerea lui. Share this post Link to post
mirceaalex001 Posted November 19, 2007 Aoleu, pai daca speli tu praful ala cu ulei, sa vezi ce iese... Se spala cu apa, si apoi se da cu ulei... nu va suparati ca va intreb,care este rolul uleiului,ca asta chiar nu inteleg,eu am avut asemene filtru si pot spune ca nu inteleg rolul uleiului.montarea lui chiar ajuta la scaderea consumului+ creste un pic forta motorului,prin faptul ca amestecul este mai bogat in oxigen iar arderea se face mult mai bine(chiar daca intra si un pik de benzina in plus,consumul scade!!!) Share this post Link to post
Vlad Posted November 20, 2007 Uleiul foloseste pentru filtrarea mai buna a particulelor de praf. Daca nu ar fi el ar trece mult mai multe particule, pentru ca un filtru sport e mai permisiv decat unul normal. Share this post Link to post
hawkeye Posted November 20, 2007 (chiar daca intra si un pik de benzina in plus,consumul scade!!!) Sa recapitulam. In mod normal consumi 1 litru ca sa parcurgi 10km. Tu bagi un pica de benzina in plus, sa zicem 1.1 litri ca sa parcurgi aceiasi 10 km. Prin ce logica ajungi sa consumi mai putin? Share this post Link to post
mirceaalex001 Posted November 22, 2007 (edited) pai chiar daca intra mai multa benzina (1.1 l /10 km de ex) arderea se face mult mai bine ,dak pastrezi acelasi tip de mers(pedala apasata pana la o anumita limita)arderea se face mult mai complet,iar forta mult mai mare,de aceea la pastrarea aceluias regim de mers(lent ,sportiv),consumul scade...cam asta ar fii logica,oricum eu sunt de parere ca se cunoaste multicel si la performanta si la consum Edited November 23, 2007 by Mircea Nu mai cita inutil mesajul anterior. Scrie te rog in romaneste. Share this post Link to post