Jump to content
Sign in to follow this  
lauamd

Chevrolet Lacetti - Revizii

Recommended Posts

Ce intelegi prin verificare "la mana"? Ti-au dat macar vreo roata jos :) ? Ca "verificare vizuala" scrie in manualul de utilizare ca sa-i faci tu (pe gratis). Au curatat ceva la frane sau galeria de admisie? Ca pentru asta iau banii, sa se murdareasca ei nu tu.

 

Nu au dat nici o roata jos si nu stiu daca au curatat ceva la galeria de admisie.

Au miscat de roti, au verificat burduful la planetare, verificat conductele, etc. De frane nu cred ca sau legat.

 

Am zis ca sunt multumit deoarece au schimbat toate filtrele si uleiul, am ajuns la 8,15 si la 10,15 eram acasa si nu ma costat mai mult de 5 milioane. Sa fac sute de km sa ma duc la altii ca aia imi dau rotile jos nu cred ca isi are rostul la doar 15.000 Km ai masinii.

Asta nu inseamna ca nu mi-as dorii o revizie cum am prins la Service Daewoo Craiova acum 8 ani cu masina spalata inainte de a intra in service chiar daca era curatica, roti date jos, scaune pentru toata lumea la geam, sala de asteptare in adevaratul sens ce sa mai nu ca la astea cu un fotoliu unde stai cu spatele la geam.

 

Asta e, norocul lor ca merge masina de nota 10+.

Share this post


Link to post

Cum in ultimul timp cochetez cu ideea de a-mi schimba matizelul cu un lacetti, am inceput, cum era firesc, sa ma interesez despre ce inseamna aceasta masina.

Teoretic nu este nici o problema daca nu iti faci reviziile la timp, daca nu le faci la service sau daca vrei sa-ti puna metrialele aduse de tine, INSA - la cea mai mica problema ce o vei avea la masina si vrei sa se rezolve pe garantie, prima intrebare este daca ai respectat planul de revizii. Daca raspunsul tau este negativ - pa nenica, rezolv-o cum ti-ai facut si reviziile, pentru ca ei vor spune: stii ceva, daca veneai la serivce, noi, cu aparatura ultraperformanta pe care o detinem si cu puzderia de specialisti care misuna prin serivice, ne-am fi dat seama in secunda 2 ca aveti o problema la masina, asa ... ne pare rau, v-am fi rezolvat problema cu cea mai mare placere, insa daca dumneavoastra nu vreti ...

Din pacate, atata timp cat platesti si nu ai nici o problema toti sunt extraordinari, cand insa vei avea probleme iti vei da seama de seriozitatea carora le-ai bagat o gramada de bani in buzunar.

Cat priveste afirmatia lui perfidus, cred ca va trebui sa te contrazic putin. Cei de la ford din Constanta nu mai accepta nici un fel de materiale aduse de client. De ce? Simplu - daca vrei sa raspundem pentru functionarea masinii tale va trebui sa folosesti materialele puse de noi, nu "falsurile" procurate de tine.

Share this post


Link to post

Nici aici (Bv), in perioada de garantie nu se admit consumabile aduse de client. Lucru firesc, greu de combatut.

Share this post


Link to post

Exact si ori cat ar fi de carcotas un client, nu poate sa nu admita ca ar putea avea dreptate cei de la service. Asa ca, dimpotriva, vom ajunge la momentul in care chiar OPC ne va impune sa mergem la serivce-urile autorizate unde va trebui sa respectam cu strictete planul de revizii si sa folosim materialele livrate de ei, altfel, daca vrem sa facem o plangere ... vom fi indrumati spre curtea lui nea' Vasile care ne-a facut revizia la el in garaj.

Din pacate, nici daca respecti toate astea cu strictete nu poti fi sigur ca vei fi rezolvat fara scandal si bataie de cap (si nu vorbesc decat din patite).

Share this post


Link to post
Cat priveste afirmatia lui perfidus, cred ca va trebui sa te contrazic putin. Cei de la ford din Constanta nu mai accepta nici un fel de materiale aduse de client. De ce? Simplu - daca vrei sa raspundem pentru functionarea masinii tale va trebui sa folosesti materialele puse de noi, nu "falsurile" procurate de tine.

@dreamlike - ma bucur ca te-ai orientat tot spre ceva facut de astia cu ochii mici si oblici, eu de cand am fost prin fabrica de la Craiova am ramas cu o impresie deosebita despre lucrurile scoase de coreeni.

 

Despre afirmatia mea - nu era vorba sa-mi fac eu singur reviziile. Am zis doar ca "verificare vizuala" poate face din cand in cand oricine are grija de masina: ridici capota si verifici nivelul la fluide, te uiti de vreo scurgere ceva, te mai uiti pe la roti sa n-ai urme de lichid sau vaselina scursa... Pare scandalos sa faci asta la o masina de 10.000 euro? Rad vecinii de tine? Treaba lor. Dar cand ma duc intr-un service ca sa dau leafa medie pe 2 saptamani mi se pare normal ca cei de acolo sa respecte planul de revizii. De asta sunt eu deranjat de reprezentanta Craiova si am preferat sa fac 200Km si sa merg in alt service unde pot sta langa masina si pot vedea pe viu ce operatii se fac si ce nu.

Share this post


Link to post

Dragul meu, imi pare rau ca m-ai inteles gresit, am spus ca ma indoiesc ca se va adeveri afirmatia ta referitoare la faptul ca OPC va lua atitudine si va impune service-urilor sa accepte sa venim cu materialele de acasa pentru revizie.

Din pacate, asa cum am era usor de prevazut, luamd a pierdut garantia la motor pentru ca a boicotat planul de revizii pentru masina lui.

Share this post


Link to post

:o fftopic: Si totusi ON TOPIC chiar daca nu se refera direct la Lacetti. Ca sa poti avea voce trebuie ca banuiala sa cada 100% pe piesele dealerului si pe manopera acestuia si asta fara echivoc. Revenind la atitudine, astazi am petrecut 3 ore in compania celor de la malul marii - receptie service. Mai fratilor, ne meritam soarta de "fraieri". Din cca 20-25 de clienti care se adresara acestui compartiment nici 0,1% nu fura in stare sa lege coerent 2 cuvinte intr-o propozitie. Mai toti inghitira spusele mecanicilor ca pe o super-acadea. Unele "blonde" au facut deliciul publicului prin dorinta de a fi ceva ce nici macar nu au visat, insa amarnic pretindeau. Sincer, acesti specialisti s-au saturat de fatarnici, aroganti si chiar de presupusi experti si de aceea ne trateaza la modul general cu ignoranta. Spuse un clasic: " Stricam si apoi citim instructiunile" si uite asa ne meritam soarta.

Spre exemplificare am vazut un carnet de service al unui Opel 'service-uit" la o statie de benzina dintr-o comuna de langa Constanta. "Fara alte comentarii" :tongue:

 

Dreamlike GO FOR IT la 12000E este o investitie buna. :lavolan:

Edited by safari hunter

Share this post


Link to post

@dreamlike -da, acum stiu la ce te referi, scrisesem mai demult si... n-am realizat :-B

Obligatia utilizarii consumabilelor originale in garantie imi este destul de clara, lucrez in IT si stiu ce inseamna garantie la o imprimanta de exemplu. Numai ca nu vad de ce acele produse originale sa le cumpar din service daca se pot gasi in magazine. Spre exemplu bujiile, de ele m-as lega prima data -cum am mai spus.

Share this post


Link to post

Pt. cei care au facut revizia in Sibiu - care din cei 2 dealeri de pe site-ul www.chevrolet.ro e vorba?

 

Despre baietii din Oradea stiti ceva? M-ar durea sufletul sa ma duc la Ecomax dupa cati nervi mi-am facut anul trecut cu ei.

 

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Eu am fost la cel din Selimbar: Automobile Sibiu SRL.

www.chevroletsibiu.ro

Share this post


Link to post

Mai sunt chiar asa ok baietii astia de la Sibiu?

Merita sa dau o fuga pana la ei sa-mi fac revizia?

 

Nu ma intereseaza costul final, ma intereseaza sa-mi fac revizia ca la carte, adica sa respecte tot ce scrie in carnetul de garantie. :)

Share this post


Link to post

Nu-ti pot garanta ca lucreaza 100% conform manualului, dar poti sa stai langa ei si poti insista sa controleze tot. La mine nu au cracnit, de asta zic eu ca sunt niste tipi OK. Si atunci cand am fost eu faceau si un test de frane si amortizoare care nu este deloc scump. Am scris atunci cu lux de amanunte.

Share this post


Link to post

@Douz - asta as vrea si eu ... sa stiu ca nu isi bate nimeni joc de mine / masina / timpul / banii mei. Ori cei de la Ecomax nu prea se inscriu in profilul dorit.

 

Ma indoiesc sa ies mai ieftin daca merg la Sibiu / Oradea - ca doar drumul inseamna ~400km ~100 RON - plus timpul - ca banuiesc ca nu lucreaza sambata :( ...

Share this post


Link to post

Revizia de 30k sau 2 ani a facut-o cineva la un Lacetti, sa stiu si eu cam la ce sa ma astept, ca nu mai am mult si ... sa incep sa adun

Share this post


Link to post

Mai, pe mine sincer ma cam bate gandul sa-mi fac reviziile in Budapesta. Am vazut ca sunt vreo 7 reprezentante Chevrolet pe acolo si parca am mai multa incredere in unguri decat in romani cand vine vorba de service. Am facut eu un calcul si nu m-ar costa mult un week-end acolo, i-am zis sotiei si i-a suras ideea: plecam joi noaptea (o zi libera putem sa ne luam de la job), fac revizia vineri, petrecem week-end-ul acolo ca avem ce vizita, ne intoarcem duminica in tara. Bine mai am vreo 5000 de km pana la revizie dar deja ma preocupa problema, ca 5000 de km ii fac in 2, maxim 3 luni.

 

E vreo problema cu garantia daca-mi fac reviziile in afara Romaniei?

Repet, nu ma intereseaza costul, vreau ca reviziile sa fie facute ca la carte ca alerg mult masina si nu am chef de probleme cu ea + ca asa imbin utilul cu placutul. :)

Share this post


Link to post

N-are rost, aceeasi mentalitate (ungureasca) poti s-o gasesti si la Victoria Global Bv. Le gasesti pe net telefoanele si te poti programa, deobicei cu minim 1 saptamana inainte. Iti pun ce ulei doresti (uleiul lor) si iti curata franele de sunt ca noi. N-are rost sa speli masina, primul drum il face la spalatorie (intra in tehnologia reviziei).

Share this post


Link to post

Pai el are discuri spate.. nu vad ce sa curete..

 

Douz, cred ca exagerezi nene :)

 

Revizia nu e vreun tratament miraculos al masinii :) )

Important e sa pui ulei bun si sa schimbi filtrele.

Share this post


Link to post

Cand vei curata singur mizeria care se depune in angrenajul de miscare al placutelor, vei aprecia aceasta operatiune.

Share this post


Link to post

Unde anume? Pistonul si camasa sunt protejate de mizerie de garnitura exterioara.

Share this post


Link to post

Intre placute si etrier + intre placute si lamele de centrare.

Share this post


Link to post
Pai el are discuri spate.. nu vad ce sa curete..

 

Douz, cred ca exagerezi nene :)

 

Revizia nu e vreun tratament miraculos al masinii :) )

Important e sa pui ulei bun si sa schimbi filtrele.

Tommy, nu exagerez deloc. Vezi ce a patit Alinutz cu dealerul din Craiova de exemplu. Nu am timp si chef sa-mi bat capul aiurea cu idioti ca seful ala de service. Prefer sa platesc mai mult, dar sa stiu ca este totul in regula. Nu este vorba doar de ce ulei baga in masina sau ce filtru... ideea este sa le si schimbe, nu sa le lase tot pe alea care au fost...

Fac cam 2000 de km pe luna (60-70% trafic urban@Bucuresti). Nu sunt sofer din ala de duminica care sa-mi cumpar Renault clio sau Logan sa fac 50 de km pe saptamana cu masina si in restul timpului sa o tin parcata in fata blocului urmand ca dupa 2 ani sa ma laud ca am masina fiabila nene. Eu chiar scot untul din masina asta. Ce-si ia de la mine numai ea stie. Peste 3 ani cred ca o sa pot da un verdict corect daca sunt sau nu fiabile chevroleturile. :mrgreen:

Avand in vedere ca masina e chilarita rau, la fiecare 15.000 de km vreu sa beneficieze si ea de o verificare completa, ca sa stiu ca merg cu ea in siguranta.

Operatia de curatire frane, eu chiar o consider importanta. Acum 2 luni am invatat pe propria piele ce inseamna frane si ce inseamna sa te poti baza pe ele.

Daca te uti in carnetul ala de garantie, o sa vezi ca pe langa schimbarea uleiului + filtru de ulei + filtru de praf + filtru de aer, baietii din service trebuie sa-ti mai verifice starea burdufelor la planetare de exemplu, starea franelor, a volanului/directiei, nivelul lichidelor,etc adica in principiu conform recomandarilor GMDAT revizia include o verificare cap coada a masinii care in Romania nu prea se face. :)

Zau ca prefer sa platesc inca 2 ore de manopera in plus, numai sa stiu ca masina este 100% functionala cand o scot din service.

Daca voiam sa ajung din A in B cat mai ieftin si sa schimb doar ulei si filtru ulei nu imi mai luam masina noua, imi luam un sh diesel obosit si imi faceam reviziile la un service de cartier.

 

Tinand cont de ce am scris mai sus, chiar exista in Romania vreun dealer care respecta instructiunile GMDAT 100% la revizii?

 

@Tolin, merci pentru recomandare service. O sa iau in calcul si varianta cu Victoria Global Bv.

Crezi ca am putea face un top/clasament cu cei mai buni dealeri din Romania pe service intr-un topic separat pus la stiky?

Se pare ca nu sunt singurul nebun care vreau sa-mi fac reviziile cum trebuie. Vezi mai sus ca si Da(m)n si perfidus au cam aceeasi problema cu service-urile. :)

Share this post


Link to post

E ok, nimic de zis. Cam stiu ce trebuie sa fie verificat la o revizie :)

Eu imi verific singur nivelul lichidelor, nu-mi ia mai mult de cateva clipe, si la cateva luini bag capul si ma uit pe sub masina, inclusiv la planetare. De altfel, in cazul burdufelor fisurate se vede vasilina cu ochiul liber. De asemenea, un eventual joc la volan s-ar simti.

Iar frane.. cam simti ca ai sau nu :) De altfel, si schimbarea bujiilor si a placutelor de frana, au ei grija sa o faca, doar te cotizeaza suplimentar ;)

Share this post


Link to post
Pai el are discuri spate.. nu vad ce sa curete..

 

Ba avem si tamburi :) ... la frana de mana. Sa vezi ce iese din ei la numai 9000Km, pe drumurile noastre.

Share this post


Link to post

Pai cat folosesti tu frana de mana sa rozi din ferodo? :) )

Pentru ca de la ala se face praful.

Share this post


Link to post

Recunosc, o folosesc zilnic, dar nu la ce crezi matale :) .

Mai degraba ce se aduna este praf de pe drumuri si de prin namolul din balti.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...