Jump to content
Sign in to follow this  
lauamd

Chevrolet Lacetti - Revizii

Recommended Posts

buna ziua, la ultima revizie cea de 70.000 km la lacetti diesel, s-a gasit o problema la rulmentul de pe planetara intermediara dreapta, rulment care trebuie schimbat. Problema este ca nu am gasit rulmentul singur decat impreuna cu planetara sau planetara intermediara si care au preturi intre 1000 si 3500 ron. A mai avut cineva problema asta sau poate daca stie cineva de unde pot sa gasesc numai rulment fara planetara pt. ca la firmele de piese nu am gasit nicicum. ps. sper ca nu trebuie sa cumpar planetara pt un rulment.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema la Lacetti: trebuie sa schimb amortizoarele (3 din ele curg, masina a devenit instabila... 30.000 km la bord... :roll: ). In afara de amortizoare, am inteles ca pe fata mai trebuie flansele si rulmentii acestora, iar pe spate.. .tot asa? Atasez schemele si am incercuit ce cred eu ca trebuie schimbat, dar pe spate nu sunt sigur... Astept ceva sfaturi... Multumesc.

post-910-0-55553500-1375103231_thumb.jpg post-910-0-20094600-1375103243_thumb.jpg

Edited by nino

Share this post


Link to post

La 30.000km sa schimbi atatea?Pe unde a umblat masina?De noua este la tine?Eu am cu lacetti-ul meu 59.560 km luat de nou in 2008 si locuiesc in Beius.La noi drumul este foarte prost(adica praf pentru cine stie) dar in afara de cauciucuri care dupa 15-20.000 km se deformeaza si revizia efectuata la 1 an nu am schimbat nimik.Doar luna viitoare merg sa-i schimb distributia la reprezentanta ca la noi in oras ,,mecanicii"au pret mai mare ca la reprezentanta.Cat mai putine probleme.Bafta!

Edited by Dorian19

Share this post


Link to post

Doar amortizoarele sunt defecte (a curs uleiul din ele - cu toate ca sunt pe "gaz" - se pare ca au fost proaste..., au inceput sa curga dupa un drum de tara groapa langa groapa - 40 km), dar daca tot le schimb, pun si flanse si rulmenti noi...

Share this post


Link to post

Nino, pe spate nu ai flanse si rulmenti, astia aprtin de directie pe fata, ai doar bucsi, care vin cu amortizorul nou.

Share this post


Link to post

Mircea, iti multumesc mult pentru informatie!

Share this post


Link to post

Masina mea are deja 60.050km si vreau sa ii schimb distributia.Am hotarat sa nu o mai duc la reprezentanta si sa imi comand kitul de distributie de pe net.Ce firma imi recomandati:

Bosch pret 352 Ron

Flennor 249 Ron

INA 370 Ron

Gates 490 RON

ContiTech 290 Ron (aceasta firma o au si la reprezentanta Chevrolet)

Dayco 250 Ron

Toate piesele au 2 ani garantie!

Preturile nu contin pompa de apa pe care o am deja OEM GM noua.

 

Edited by Dorian19

Share this post


Link to post

Din ultimele 4 as alege.

INA face niste role foarte reusite, Continental ContiTech face curele reusite (la fel si Dayco si Gates).

Pe oricare l-ai alege in 60.000 de km nu vei avea probleme cu ele.

Era de preferat ca si pompa sa fie altceva decat GM.

Daca ai gasit kit de distributie complet... mergi pe INA.

Iti recomand sa schimbi si curelele de transmisie, au preturi modice.

 

Share this post


Link to post

Cei care aveti lacetti diesel: demontati tunelul median, desfaceti calculatorul de airbag si amplasati sub el o foaie dintr-un material termoizolant de calitate.

Motivul: sub calculatorul de airbag se afla DPF-ul. Caldura degajata de acesta in timpul regenerarii provoaca dezlipirea lipiturilor din calculatorul de airbag si moartea acestuia...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Daca e in acelasi loc da!

Share this post


Link to post

Latimea curelei de distributie trebuie sa fie de 25 mm sau 25.4 mm?Dinti 127 si lungime 1210 mm.Sunt foarte nedumerit pentru ca au mai multe modele pentru Lacetti-ul meu din 2008 si nu stiu pe care sa o iau

Share this post


Link to post

am si eu o problema la un chev lacetti 2.0 diesel daca ma poate ajuta cineva...

mi-a crescut nivelul la ulei cu aproximativ 1 cm peste nivelul de maxim al jojei... am sunat la focsani la reprezentanta si mi-au zis ca e de la filtrul de particole

a mai patit cineva asa ceva, este posibil asa ceva, ce trebuie sa fac... sa schimb uleiul si filtrul in primul rand, iar apoi incerc sa ii fac regenerarea din mers sau sa merg la reprez?

multumes

 

aceasta a fost problema..

mircea mi-ai raspuns in partea de sus a paginii..

 

problema a revenit, am fost la reprezentanta la focsani, mi-au spus ca problema e din cauza regenerarii, mi-ai instalat un soft mai nou care nu cere regenerarea asa de des, am pus ulei mult mai scump 5w40 si nu 5w30, si miau zis ca la 2- 3 sapt sa ii fac regenerarea(intre 20-25 km cu 3000 tur in tr 3),;

o buc a fost ok, nu am facut regen la vreo 3 sapt si iar a crescut nivelul(acu e la max, pt ca cand l-au schimbat a fost lasat mai jos); i-am facut aprox la 3 sapt asa zisa regen si acum e tot asa .

nivelul lichid de racire este ok deci nu cred ca ar fi chiloasa...

 

asta e povestea, acu intrebari:

am un coleg care la un volvo i-a anulat filtrul de part din calculator si la scos cu totul, se poate face asa ceva si la lacetti?

pt regenerare are laceti un bidonas cu lichid ceva? lo volvo respectiv are si e scump...

cand i-au pus testeru la focsani mi-au zis ca motorul e perfect, ca nu are nici o problema, ce e de facut ca sunt sigur ca nivelul va creste iar

ps o fi doar de la mersul in orasul asta de cuvânt_urât in care stau ca are 5 km pe diagonala, deci orice pornire / iesire e un mers cu motorul la rece, subturat pe dist scurte dupa cum ai spus tu

 

MULTUMESC, ASTEPT RASPUNS

Share this post


Link to post

Nu vad ce legatura ar avea filtrul de particule cu nivelul de ulei. Daca nivelul de ulei creste, sungura cauza posibila poate fi intrarea apei in circuitul de ulei (altceva nu poate intra). Nu e neaparat observabil scaderea nivelului la apa/antigel.

Share this post


Link to post

Daca ar intra antigel in ulei uleiul ar capata o culoare maronie si ar fi fost observata imediat.Mai degraba e vorba de motorina nearsa.Incearca un mers mai turat chiar daca motorul este rece,adica in plaja 2000-3000 rpm.si eventual la fiecare iesire extraurban un 15 min.la 3000 intr-o treapta inferioara atat cat permite drumul si legea.

Share this post


Link to post

Ar fi observata de un specialist...

Share this post


Link to post

am si eu o problema la un chev lacetti 2.0 diesel daca ma poate ajuta cineva...

mi-a crescut nivelul la ulei cu aproximativ 1 cm peste nivelul de maxim al jojei... am sunat la focsani la reprezentanta si mi-au zis ca e de la filtrul de particole

a mai patit cineva asa ceva, este posibil asa ceva, ce trebuie sa fac... sa schimb uleiul si filtrul in primul rand, iar apoi incerc sa ii fac regenerarea din mers sau sa merg la reprez?

multumes

 

aceasta a fost problema..

mircea mi-ai raspuns in partea de sus a paginii..

 

problema a revenit, am fost la reprezentanta la focsani, mi-au spus ca problema e din cauza regenerarii, mi-ai instalat un soft mai nou care nu cere regenerarea asa de des, am pus ulei mult mai scump 5w40 si nu 5w30, si miau zis ca la 2- 3 sapt sa ii fac regenerarea(intre 20-25 km cu 3000 tur in tr 3),;

o buc a fost ok, nu am facut regen la vreo 3 sapt si iar a crescut nivelul(acu e la max, pt ca cand l-au schimbat a fost lasat mai jos); i-am facut aprox la 3 sapt asa zisa regen si acum e tot asa .

nivelul lichid de racire este ok deci nu cred ca ar fi chiloasa...

 

asta e povestea, acu intrebari:

am un coleg care la un volvo i-a anulat filtrul de part din calculator si la scos cu totul, se poate face asa ceva si la lacetti?

pt regenerare are laceti un bidonas cu lichid ceva? lo volvo respectiv are si e scump...

cand i-au pus testeru la focsani mi-au zis ca motorul e perfect, ca nu are nici o problema, ce e de facut ca sunt sigur ca nivelul va creste iar

ps o fi doar de la mersul in orasul asta de cuvânt_urât in care stau ca are 5 km pe diagonala, deci orice pornire / iesire e un mers cu motorul la rece, subturat pe dist scurte dupa cum ai spus tu

 

MULTUMESC, ASTEPT RASPUNS

DPF la Lacetti nu este cu intretinere, adica nu are lichid de mentenanta. Regenerarea filtrului este dictata doar de ECM, deci chestia aia cu "mers la 3000 rpm 15 minute pentru regenerare" este bull-shit. Poti intretine filtrul DPF asigurand mers la turatii ridicate, in sensul ca la atingerea unei anumite temperaturi a filtrului se realizeaza o autocuratare, particulele nearse fiind mult mai putine, deci in filtru ramane mai putin.

Principiul de functionare la DPF la Lacetti este urmatorul: in filtru de particule raman particulele nearse. Cand nivelul de infundare atinge un raport setat in ECM, acesta comanda ca in filtru sa se injecteze direct motorina (are un injector pe el cu o conducta de motorina), turatia creste pentru a asigura aprinderea acesteia, si pornesc toate ventilatoarele pentru a trimite un flux suplimentar de aer pe sub masina. In aceste momente nu este recomandat sa:

- stai cu masina pe loc la relanti

- parchezi pe suprafete ce se pot aprinde (iarba uscata, frunze etc)

- opresti motorul.

In consecinta, nu poti suprima DPF-ul decat prin demontarea lui fizica. In plus, sunt putini care se pricep la softul de lacetti/epica

Inteleg ca tu ai avut ulei 5w30. La dieselul cu DPF se recomanda ulei pentru motoare DPF (low ash). In mod specific la Lacetti se recomanda 5w40 ACEA C3. Deci pana acum ai avut un ulei nerecomandat...

In alta ordine de idei, daca respecti cele de mai sus si tot iti creste uleiul in baie, verifica injectoarele, bujiile incandescente si termostatul (e posibil ca motorul sa ajunga greu la temperatura de regim sau un injector sa bage mai multa motorina, ori una sau mai multe bujii sa nu mearga).

Am 187.000 km cu lacetti-ul din semnatura fara sa fi avut vreodata problema pe care o expui tu. Am avut in schimb o bujie arsa (belea sa le schimbi btw).

Share this post


Link to post

Ii rog pe cei care au probleme cu aprinderea martorului de airbag (intermitenta sau permanenta) la Chevrolet Lacetti Diesel sa-mi trimita un PM.

Share this post


Link to post

La mine problema cu aprinderea martorului de airbag a fost rezolvata, de vina fiind mufa de la calculatorul central de airbag (nu facea contact perfect). Rezolvarea, ca de obicei, la Expocar Targoviste, dupa verificarea intregii instalatii a sistemului SRS. De vina, probabil un cumul de factori - timp, caldura, praf etc. A fost curatata mufa respectiva, tensionate contactele si totul functioneaza ca la inceput. Daca va mai face probabil mufa va trebui inlocuita.

 

Share this post


Link to post

o intrebare va rog

la ulei 5w40 dpf castrolul este ok, a pus cineva la lacetti, sau imi recomandati sa merg pe gm 5w40 care e mai scump

 

as pune castrol pt ca e mai accesibil la pret iar eu am problema cu nivelul crescut de ulei din cauza dpf +ului

 

IMI POATE SPUNE CINEVA DACA A SCOS DPF+UL DE PE UN LACETTI, CARE AR FI PROBLEMELE DACA L+AS SCOATE CA MA MANANCA CU ZILE

AM VB LA REVO ORADEA E APROX 250 EURO, SCOS EFECTIV SI ANULAT SIN SOFT

 

VA MULTUMESC, ASTEPT RASPUNS

Share this post


Link to post

Nu mai scrie cu majuscule.

Eu merg cu ulei Castrol 5w40 ACEA c3 de mai bine de 50 k km, merge bine, chiar mai bine decat GM 5w40.

 

Ce ti-a facut DPF-ul? Il scoti, masina nu va mai trece la noxe, plus ca la fiecare acceleratie va fumega ca un diesel...

Share this post


Link to post

multumesc de raspuns, in legatura cu dpf ul , din cauza utilizarii masinii intr+un oras de 4-5 km diametru imi tot creste nivelul uleiului, am iesit cu ea in afara mers mai turat a tinut o bucata dar problema a revenit, acu tre sa ii fac revizia de 60000 km si am luat o agila pt oras, pt a evita mersul pe dist scurte si o voi folosi doar pt iesirile in exterior monitorizand situatia cu nivelul uleiului

Share this post


Link to post

Mircea, ce Castrol pui Magnatec sau Edge? Eu ma gandesc sa trec pe Edge dupa ce masina a mers numai pe Magnatec, configuratorul Castrol imi zice ca Edge ar fi prima optiune pt Epica.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Magnatec Diesel DPF 5w40. Tine cont ca masina mea are >200 k si nu consuma de la schimb la schimb mai mult de 4-500 ml...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...