Jump to content
Sign in to follow this  
Spank

Chevrolet la NCAP (Aveo, Kalos si altele)

Recommended Posts

da, dar spoilerul din ce material o fi facut de rezista asa de bine la lovituri puternice..

 

daca te uiti aparent la el si il ciocani zici ca mai are putin si cade el singur.. parca sa zic ca am citit pe undeva ca rezista la impacturi de pana la 5km/h sau ceva asemanator.

 

partea buna e ca daca-l lovesti in plin, rezista. daca-l zgarii sau il freci de un zid sau alt obstacol s-a facut varza, aici n-ai ce sa-i faci din orice ar fi el facut.

Share this post


Link to post

la kalos "teoretic" rezista pana la 4 kmm pe ora...dar parca io am dat mai tare-n copacul acela(si e un copac cu diametru de cam 15 centimetri...

in momentul impactului,s-a auzit ca si cum s-ar indoi aripa...ceva de genu asta, am crezut ca l-am facut varza la spate...cand minune :D

tot "teoretic",la evanda rezista pana la 8 Km pe ora !!

Share this post


Link to post

:o fftopic: aseara am vazut rezultatele la testul NCAP al loganului, a obtinut 3 stele (mediu, 1 stea a obtinut la siguranta pietonilor)

 

acum revin la subiect.

din ce am citit pana acum am inteles urmatoarele. la testul american, care este mai bland, Kalos a obtinut in 2003 5 stele. la testul australian (care este apropiat cu cel european Kalosul a obtinut acelasi punctaj ca si loganul (3 stele la crash si 1 stea la siguranta pietonilor)

 

oare de ce nu i se face si testul NCAP la kalos ?

Share this post


Link to post

Testul american mai bland??? Este mult mai dur! Are inclusiv rostogolire laterala! Apoi, EURONCAP nu o sa vezi decat la masini fabricate in Europa.

Share this post


Link to post
Testul american mai bland??? Este mult mai dur! Are inclusiv rostogolire laterala! Apoi, EURONCAP nu o sa vezi decat la masini fabricate in Europa.

 

pai daca cel american ii mai dur, atunci de ce la cel australian a obtinut doar 3 stele ?

 

nu mai inteleg nimic :drinkers:

Share this post


Link to post

ANCAP si EURONCAP sunt asemanatoare in masura in care masina, la impact frontal, nu este lovita pe toata suprafata ei. In rest, sunt diferente si intre ele. De exemplu, la ANCAP Kalos a pierdut puncte pentru ca nu are "seatbelt reminder" pe care, de altfel, il are. Cine stie ce diferente sunt. Ar fi interesant un test EURONCAP dar nu cred ca o sa se intample asa ceva.

Eu am incredere in americani si in testele lor, asa ca nu imi fac probleme cum Logan ar fi mai rezistent la impact decat Kalos. La urma urmei, look at the pictures! :)

Share this post


Link to post

Dupa cum am vazut eu ca se dau punctele la EuroNCAP, mi se pare mai mult un EUOROVISION al masinilor.

Unlele masini "trebuie" sa ia un numar de stele, altele trebuie sa ia mai putine! Stelutele astea EuroNCAP mi se par "luate" din condei!

Multe automobile europene "primesc" 1,2 puncte in plus doar ca sa "prinda" inca o stea.

 

@viper : testeaza si masini "de afara" : Hyundai, Toyota... etc. dar sunt sigur ca exista o doza mare de subiectivism la mijloc. Uita-te la 5 stele, ca sa vezi. Se pare ca numai europenii fabrica masini de 5 stele (cu cateva mici exceptii)...

 

Satori are dreptate. Testul american e mai dur, dar se refera in mare parte la "siguranta" la lovire.

ENCAP si ANCAP dau o groaza de puncte pe senzori, avertizoare... etc... De-asta zic eu ca e loc de "invartit" la ENCAP.

Edited by maniakz

Share this post


Link to post

Sa nu uit:

- australienii au testat cu motorul de 1,5L (da, exista)

- americanii cu cel de 1,6L

- europenii ar testa probabil cu 1,4

 

Conteaza, parerea mea, ce herghelie a fost la inaintare cand s-a facut testul frontal.

 

Kalos a obtinut si un punctaj foarte bun la stabilitate (test DOAR american) desi masina nu pare a avea asemenea valente. :> 4/5 stele in conditiile in care RX8 a fost singura testata atunci cu 5 stele.

Share this post


Link to post

@maniakz: care sunt Hyunday-urile si Toyotele testate de EURONCAP? Nu cumva fix cele facute in Europa? Si Nissan are masini facute in EU, si Mazda, etc...

 

P.S. eu am zis ca e mai dur testul american, dar nu-i bai...

Share this post


Link to post
@maniakz: care sunt Hyunday-urile si Toyotele testate de EURONCAP? Nu cumva fix cele facute in Europa? Si Nissan are masini facute in EU, si Mazda, etc...
:thumbl: Aici s-ar putea sa ai dreptate! Cu toate ca, de exemplu, Hyundai Accent sunt 100% sigur ca e facut in Coreea...

Share this post


Link to post

:-? Maaama...

Share this post


Link to post

Daca te uiti la ASSEMBLY PLANT, o sa vezi ca nici un Hyndai Accent nu e fabircat in Europa. Probabil d-aia sunt taxe, de oriunde vine!

Kalosii si Accent-urile care se vand in RO, sunt facute in Coreea! Fiecare fabrica are in general piata ei!

Edited by maniakz

Share this post


Link to post
Pai si atunci de ce are taxe vamale ca la Kalos??!!

Oare Kalosii nostrii unde or fi facuti!

Kalosii nostri sunt facuti in Koreea !SIgur ! De valtfel din cate stiu la ora actuala numai in Koreea se fabrica !

Share this post


Link to post
Daca te uiti la ASSEMBLY PLANT, o sa vezi ca nici un Hyndai Accent nu e fabircat in Europa. Probabil d-aia sunt taxe, de oriunde vine!

 

Parca stiam ca ceea ce se produce in Turcia nu se percep taxe vamale!

Intr-o alta ordine de idei faptul ca e facut in Coreea a fost motivul principal care m-a determinat sa iau Kalos!

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Interesant, nici eu nu stiam de fabrica din Turcia a lu' Hyundai. Dar ce se vinde la noi va spun sigur ca e facut in Korea.

Pe de alta parte, nu stiu zau daca nu mi-ar fi placut si un Accent din Turcia, fara vama si eventual putin mai ieftin... :o fftopic:

Share this post


Link to post

Da, asta este testul Australian. Gasesti mai in spate si pe cel american.

Share this post


Link to post

Ma bucur ca v-am gasit! Vreau sa va relatez si eu trista experienta cand ...cu cel mult20 km/h in intersectie am tamponat o dubita Fiat.Din pacate fata Chevy-ului meu s-a facut ZOB.Bara sparta,far spart, capota indoita...Ma gandesc cu groaza ce se poate intampla la viteza mai mare.Ramane oare ceva sa aminteasca de forma unei masini...?! Va salut Viorel

Share this post


Link to post

In general majoritatea componenetelor masinii (care nu tin de strucutura de rezistenta) sunt special concepute sa se faca "zob"pentru a prelua din energia cinetica a impactului.

Imi pare foarte rau de Chevy-ul tau!

Stiu ca par cinic, dar nu ai poze cu masina dupa "intamplare"?

 

Chiar ai AVEO? De unde?

 

Ramane oare ceva sa aminteasca de forma unei masini...?!
In general partea frontala e cea mai "sifonata" si acolo nu mai ramane nika din masina! ... Daca te uiti la filmultele cu testele AnCAP si al americanilor, vei vedea ca habitaclul sufera deformari destul de minore! Asta daca mergi pe 50-60 kmph. La 100 si peste... Dumenezeu cu mila... Edited by ASIMO

Share this post


Link to post

Bara sparta, far spart, capota indoita nu inseamna de nici o culoare "facuta zob". Bara e proiectata sa se deformeze, farul este ... plastic, capota e o suprafata mare de tabla relativ subtire; nici unul din elementele astea nu e proiectat pentru rezistenta.

Share this post


Link to post
Da, asta este testul Australian. Gasesti mai in spate si pe cel american.

cel d la crash testu Australian a fost daewoo kalos. asta e chevy aveo(kalos) poate k l-au mai schimbat. n-aveti de unde sa stiti...

Share this post


Link to post

"Noul" Chevrolet Aveo a reusit o stea + una taiata la testul NCAP! De necrezut!!! Detalii aici

 

Am stat in dubiu sa postez la stiri, dar ... pare mai mult o maaare problema tehnica!

Edited by saruman

Share this post


Link to post

parerea mea...euroncap mi se pare(cel putin mi se pare) ca are ceva cu chevy. refuz sa cred !! asta e sabotaj CURAT !! e pur si simplu "absurd"

cine stie ce smecherii au facut aia. o sa caut "sap" poate or fi "ceva" cu renault...logan 3 stele si aveo una jumate :dizzy:

pai loganul se dezmembreaza mergand dapai la un impact!!! sa fim seriosi.

Edited by zack

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...