Jump to content
Sign in to follow this  
Michael

Probleme Cu Indicatorul La Temperatura Apei

Recommended Posts

Buna ziua,

Am o nelamurire privind t lichidului de racire la Tico, sau mai bine zis la informatiile date de indicatorul de la bord.

Spre exemplificare am realizat cateva fotografii ale ac. indicator la diverse viteze(Tico 1 si 2) si una in oras(Tico 3). Mentionez ca mi s-a inlocuit de 2 ori termostatul fara vreu efect vizibil.

Deasemenea lichidul de racire nu e apa chioara ci antigel + apa distilata.

Share this post


Link to post
Spre exemplificare am realizat cateva fotografii ale ac. indicator la diverse viteze(Tico 1 si 2) si una in oras(Tico 3). Mentionez ca mi s-a inlocuit de 2 ori termostatul fara vreu efect vizibil.

Deasemenea lichidul de racire nu e apa chioara ci antigel + apa distilata.

untitled3_thumb.jpg

untitled2_thumb.jpg

untitled_170_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Michael daca la 140 apa iti sta cam la 0 grade este anormal zic eu,nu prea are cum,inseamna ca ceasul nu iti indica bine.

PS cand ne arati si noua turometrul live?cat te-a costat?de unde? ce? cum?

Share this post


Link to post

Fotografiile au fost realizate in iulie ac. la t exterioara de 28 C pe autostrada, iar cea de a 3a in Buc..in trafic!

Share this post


Link to post

Dacă nu mă înşel, e aceeaşi problemă pe care o am şi eu: la ralenti şi mers în oraş se încălzeşte OK, dar la drum lung şi cu viteză mare scade f. mult (dar nu chiar atât de mult ca la tine). Dacă zici că ai schimbat termostatul, nu prea am idee... problemă de contact electric nu e, din cauză că acul se ridică totuşi la ralenti.

 

Interesant turometrul :thumbr: .

Share this post


Link to post

Mai apare si urmatorul fenomen: la drum intins...daca opresc motorul sa zicem pt. o pauza de 5-10 min...la repornire acesta porneste cu 1500rot/min...deci cu socul automat pornit...turatia se mentine cel putin 5 min...dupa care revine la sun 1000 ture...

Share this post


Link to post

ok!

dar...turometrul?? :wink:

nu vrei sa zici nimic de el, bag seama..

Share this post


Link to post

Eu zic ca este ok sa ai acul indicator aproape de markerul de minim. Acel marker delimiteaza inceputul plajei de regim normal al temperaturii. Prima poza e facuta la cat timp dupa pornire?

 

 

Si apropo, de unde ai facut rost de acel turometru :)

Share this post


Link to post
Mai apare si urmatorul fenomen: la drum intins...daca opresc motorul sa zicem pt. o pauza de 5-10 min...la repornire acesta porneste cu 1500rot/min...deci cu socul automat pornit...turatia se mentine cel putin 5 min...dupa care revine la sun 1000 ture...

 

Ceea ce spui tu este normal, socul se bazeaza pe temperatura apei de racire. La fel face si la mine.

Share this post


Link to post

Prima poza a fost facuta pe autostrada Buc-Pitesti, ma intorceam de la Rm. Valcea!

Turometrul il am de la fosta Dacie model 1989 achizitionata din Ungaria.

Share this post


Link to post

Dragii mei,

revin cu Ticul meu proaspat cumparat si plin de bube, k ink nu am dat de mecanic sa jtiu ce e de facut la el. Pina mi-l consulta, aveti idee unde tre sa stea acu de temperatura?

Ieri am facut fo 60 de km cu el, mi-a mers ventilatoru ink o ora dupa ce am oprit motoru, si acul statea undeva spre rece... poa sa fie stricat? si daca da, cum remediez problema?

Cind se mai organizeaza intilniri? Sa-mi aduc si io marfa la prezentat...

Share this post


Link to post

1)Ioana de regula masinile Daewoo nu au probleme cu racirea,asa ca sper ca ti-ai facut ganduei negre degeaba.Oricum uite aici ce s-a mai discutat despre acest subiect http://www.daewooclub.ro/viewtopic.php?t=9...ght=racire+tioc

2)Intalnirile sunt in fiecare joi la ora 20.00 la Palatul Copiilor si ele se organizeaza in fiecare saptamana(vezi in pagina de start ca exista o rubrica numita intalnire de joi si acolo gasesti detalii despre unde este locul).

Share this post


Link to post

In fiecare Joi la Palatul Copiilor la ora 20:00

Se sta pina pe la ora 22:00-23:00, asa ca daca intirzi , ai sanse pina-n 23 sa mai gasesti pe cineva.

 

Daca nu sti unde e Palatul Copiilor

http://www.daewooclub.ro/intalnire/

 

La mine porneste cam la 1/4 , adica cind acul este peste desen, dar in partea din stinga.

 

Uite un topic unde s-a discutat de problema asta, se continua discutia acolo. http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=904

 

Asta se inchide.

Share this post


Link to post

Stiu ca a trecut mult timp de la discutia asta dar nu m-am lamurit ce este cu turometrul omului. Este asa un mister de nu vrea sa ni-l dezvaluie si noua??? :?:

Share this post


Link to post

Salutare! Am observat ca la Ticolino al meu indicatorul lichid de racire nu functioneaza deloc.Acul sta mereu la minim(nemiscat).Stie cineva care ar putea fi cauza?Si cum as putea sa rezolv aceasta problema?

Share this post


Link to post

Daca nu te pricepi la electrica atunci fuga la un electrician. Daca n-ai timp, nu-i buba, sunt suficiente masini fara indicatorul ala. In principiu ai de facut proba indicatorului din bord, a traductorului de pe motor si a firelor. Verifica de curiozitate firele de pe sonda de pe motor sa nu fi iesit. Dar unde este nu sa putea sa-ti spun.

  • Like 1

Share this post


Link to post

in primul rand vezi daca ai suficient lichid de racire!!!

e sonda pusa prost si cand ramai fara lichid sonda nu mai indica (cu toate ca motorul fierbe :wallbanger: )

totusi sper sa fie de la electrica

Share this post


Link to post

Sonda e sub galeria de admisie. Sunt doua sonde acolo, in fiecare tre' sa intre un fir. de ce nu e.. cauta-l! tre' sa atarne p'acolo

Share this post


Link to post

Sunt proaspat posesor de TICO si am impresia ca ceasul acela din stanga ce indica temperatura apei/motorului nu indica corect; oricat de cald mi-ar fi motorul el indica cam 0,5 cm in dreapta gradatiei de temperatura minima, ceea ce inseamna ca motorul ar fi rece sau aproape rece.Unde tre' sa stea in mod normal? Ce pot face? este greu de schimbat? Cat costa? Merci

Share this post


Link to post

In mod normal trebuie sa stea un pic mai jos de mijloc.

Daca nu este infundat circuitul secundar de racire cel care trece prin socul automat.

Sunt trei cauze: 1. firul de la sonda corodat sau contact imperfect(sonda sau sondele ca sunt doua sun in spatele carburatorului sub el langa galeria de admisie. Poti schimba cablul de la una la alta ca sunt identice) daca nu se remediaza.

2. Pe cablajul din spatele bordului(cel cu cesurile) exista o sursa de referinta de tensiune pusa pe un radiator in dreapta langa ceasul de benzina care iti tine tensiunea constanta pt ceas (voltajul bateriei variaza intre 10-14.7v) se inlocuieste piesa respectiva.

3. Se calibreaza ceasul. Cu o surubelnita si cu motorul cald eventual cand e electroventilatorul pornit se misca de tija de cupru pe care este prins bimetalul cu bobina pana cand iti va indica acul pe mijlocul cadranului.

Share this post


Link to post

Stai linistit prima data m-am speriat si eu ! Iti voi pune o poza cu indicatorul de temp. imediat dupa pornirea electroventilatorului ! :thumbl:

Share this post


Link to post

La mine tot asa aproape de minim sta. Ventilatorul porneste cand acul se ridica 8-10mm. Nu mi-am facut probleme si cred ca indicatia este normala.

Share this post


Link to post

Mai exista o problema care are ca efect ceea ce spuneai...

In bord ,pe plasticul pe care sant desenate traseele (cicuitele) exista o rezistenta, ea poate fii cauza problemei tale Partea proasta e ca la service nu se schimba numai rezistenta ci, toate traseele

Share this post


Link to post

Cam asa indica ceasul de temp.in momentul pornirii electroventilatorului (cel putin asa e la mine)

post-285-1126803151_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Nu e nimik neobisnuit.Asta nu e o problema..se poate calibra ceasul...dar mai bine las` asa

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...