Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Masini made in China

Recommended Posts

Chinezii fac masinile pe vapor in functie de comenzi :)

Share this post


Link to post

Am frunzarit site-ul lor si zic acolo ceva de motoare EURO IV...le au acum pe masini? ca nu am inteles...

Share this post


Link to post

Dupa cum spun ei motoarele Euro IV le fabrica din 2005 in cooperare cu o firma austriaca (AVL List of Austria). Fabrica 18 tipuri de motoare Euro IV diesel si benzina intre 0,8 litri pana la 4.0.

Share this post


Link to post

Fratilor, ma duc si eu ca omul gospodar sa-mi mai iau ceva lavete de la unul din cele mai aratoase magazine auto din targul meu, si cand colo, ce sa vezi! Iaca masina noua plantata in mijlocul magazinului!

Se numeste Geely CK si cica ar fi facuta de "1000 de tehnicieni de la Geely Holding Group si de la Daewoo International"!

Pretul ei in Romania, asa cum spune prospectul care insotea masina plantata in magazin - 5995 euro!

Alte detalii pe http://www.geely-global.com.

Plus doua fotografii asa, mai mici, la prima mana!

post-1825-1190468193_thumb.jpg

post-1825-1190468203_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Colegii de pe alt forum deja au vazut-o pe strada in Constanta si Bucuresti... Si asta are 1 stelutza la teste oare?

Share this post


Link to post

Are 7.

Cand au pornit pistonul acela ce impinge masina catre bariera deformabila, caroseria a ramas pe loc protejand astfel ocupantii. Aceasta extraordinara performanta s-a realizat folind psudosuduri, tabla din bambus presat si suruburi fara filet - lucruri ce au dus si la o economie considerabila de costuri de productie.

 

Daewoo International o fi divizia pentru electrocasnice?

Share this post


Link to post

Nu, aia-i Daewoo Electronics :P Targetul masinii o fi sinucigasii, poate :D

Share this post


Link to post

Mai fratilor, in Buzau e una bagata scoala de soferi, Doamne fereste sa intre vreunul in ea ca s-au curatat si instructorul si elevul... Arata tare fragila, daca zic coaja la Logan asta e bambus straveziu! Ma opresc aici ca o dau in offtopic, topicul de caterinca e in alta parte. Si da, steph, interioarele sunt mai naspa ca la berlina, nu stiu de 5995 euro, dar in Buzau s-au vandut prin dealerul Hyundai la 8600 si 9500 euro cu motorizarile de 1.3 si 1.5 ambele 16 valve. Spun ca s-au vandut, una e scoala, ailalta am vazut-o printrun cartier (Micro XIV). La dotari vazute personal de mandea: geamuri si oglinzi electrice, piele galben lamaie la interior (puoahhh!!!) jante aliaj (aratau OK pentru o bicicleta!). Pe hartie zicea ceva de 2 airbaguri (din origami :mrgreen: ) si ABS (4 chinezi mici care mai slabesc roata cand vad ca se ridica praful la ea, semn ca s-a blocat :dizzy: ) But who cares? It is a real threat for Logan! ...Sau nu?!?

Share this post


Link to post

Siiiiigur! Cred ca deja e ingrozit Loganul :) ) .

Urata masina :-& ce (n-)o fi fost in capul alora de au cumparat-o la banii astia ...

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Eu am asa, o senzatie vaga de deja-vu cand va citesc mesajele... Loganul in Germania... testul elanului... etc... va spune ceva? Si uite ca se vinde bine mersi, cu tot plasticul lor, mai si astepti 6 luni in Eu ca sa o iei, sau o iei SH mai scumpa decat noua, daca n-ai chef sa astepti. Iar ADAC-ul german s-a facut de kkt cu respectiva ocazie.

 

Acelasi ADAC a "testat" recent alta masina chinezeasca, Brillance sau cam asa ceva si a declarat ca e nesigura, si fiind deja cunoscut profesionalismul si obiectivitatea lor, multi si-au anulat comenzile (erau deja 7 comandate si in Belgia).

Oare NCAP-ul ce asteapta s-o testeze? NCAP sunt absolut obiectivi, fiind "partenerii" marilor marci europene, dupa cum scrie chiar pe siteul lor.

 

S-ar putea ca modelul asta sa aiba 0 stele barate. Insa probabil in cativa ani vor veni cu un model de 5 stele (cum a facut si Kia de ex) si bag mana in foc ca atunci vom carcoti ca e ne-verde si a fost construita folosind mana de lucru sub 14 ani. Si atunci vor face o uzina in Slovacia, respectand legile EU, si vom carcoti ca n-au traditie. Si vor lua niste smecheri de la BMW ca sa le dezvolte modele (Kia l-a luat de la Audi). Suntem noi sau nu de acord, e foarte probabil sa vina peste noi si fara sa ne ceara voie.

 

 

PS

Electronica "de siguranta" gen ABS, ESP si alte chestii oare unde e facuta? Intrebare n-are nimic retoric, chiar sunt curios.

Share this post


Link to post

E mult peste Lighean , si la bani astia si dotarile pe care le are spuneti voi una mai buna.Cielo poate??Cu interior de Opel Kadett din 85.Sau poate nu e de firma ca toalele.Ce firma e asta Geely??

Eu unul am condus-o si nu mi-am formulat parerea dupa ce am vazut niste poze pe un site.

Share this post


Link to post

Asa...si niste impresii nu bagi @kornelushule? :D Ce mi se pare ciudat, la masina asta, e ca are acelasi consum la toate varianetele de motorizare.

Share this post


Link to post
E mult peste Lighean , si la bani astia si dotarile pe care le are spuneti voi una mai buna.

Eu unul am condus-o si nu mi-am formulat parerea dupa ce am vazut niste poze pe un site.

Pai da-ne mai multe detalii. Mie, sincer, nu mi'a placut, iar comparatie cu Loganul nu cred ca incape! E mult peste Logan , dupa gusturile mele, la partea de design exterior!

La partea de motorizare si impresii despre cum se misca, nu ma pronunt, astept impresiile tale! :)

Edited by EM!L

Share this post


Link to post
http://www.geely-global.com/cars/ck/interior.html

 

Are niste interioare mai proaste decat la 1310 ...

Daca asta e mai prost ca la 1310 tu la matiz cum ai interiorul?

A vazut cineva aceasta masina in realitate ca sa spuna ca e facuta din bambus sau alte carcoteli cu stelele?

Normal ca daca aveti Nissanuri, Honde sau Forduri nu va mai ajunge lumea la nas.

Edited by nonel

Share this post


Link to post

Din aproape 100CP nu poate prinde decat 160? sa fim seriosi, n-as cumpara asa ceva nici in ruptul capului!

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Si la Matiz viteza maxim data de constructor e 144 si am mers de cateva ori cu 160.Nu asta e relevant la o masina.De miscat se misca f bine .Am condus-o pe cea cu motor de 1,5.Se compara cu Loganu de 1,6 16v.La interior se compara cu Accentul.Din cate am aflat dotarile sunt standard doar motorizarea o poti schimba .

Mai sunt 2 modele LK se comercializeaza si Mk e pe vine.Ca masina noua sub 10.000 euro cu dotarile care le are si cunoscand faptul ca e facuta in colaborare cu Daewoo as cumpara-o .

Share this post


Link to post

1.6 16V, 108CP, 135 Nm

Vit. maxima = 150 KM/h :o

Acc. 0-120 km/h = 35 sec :o

 

Acest brand imi inspira ZERO incredere, si daca cel mai dotat Geely ar costa cat cel mai chel Logan, tot nu l-as cumpara.

Sa fim seriosi. Pana si site-ul lor este de toata jena. Te duci la sectiunea "Performance" si vezi doar niste poze cu volanul reglabil, o roata, cheile :o , frana de mana :) ) si una cu motorul. Wow, asta da portofoliu de performanta =))

La "Safety" sa nu mai vorbesc ... siguranta acestor masini este reprezentata de: centura de siguranta, un far, al treilea stop pe frana, un disc ventilat si o poza cu caroseria, fara niciun fel de explicatii.

 

Stati voi linistiti ca in China nu cresc piesele prin copaci, de e asa ieftina. Dat fiind ca pare foarte "dotata", nu pot decat sa trag concluzia ca s-a facut rabat la chestiile cele mai importante: caroserie/siguranta si motor/performanta.

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Iar vrea romanul masina ieftina cu dotari si finisaje de limuzina... 8-|

La banii astia mi se pare ca arata bine, interiorul ala nu mi se pare atat de hidos, in nici un caz nu pare mai nefinisat ca la Matiz si Cielo (ca sa ne limitam la masinile ce fac subiectul forumului), masini care nici ele nu exceleaza in stelute.

Share this post


Link to post

Pai au ca target exact romanul prost, caruia-i sticlesc ochii cand vede "piele" in interior. Sa moara dusmanu`, ce conteaza ca motorul ala de "108cp" prinde maxim 150 si-i ia o vesnicie sa ajunga acolo?

Iar ca si fiabilitate ... ca orice lucru chinezesc: ieftin la cumparare, slab calitativ, se strica repede, nu gasesti piese => iei altul.

Share this post


Link to post

Te referi strict la masina sau la brand.Daca te referi la brand gandeste-te ca ai o Nubira cumparata de la Daewoo Romania care de catva timp nu prea mai exista,

Nubira sa zicem ca mai are un Abs un air-bag dar celelalte(Matiz,Cielo) cum exceleaza la siguranta??

Vorbesti de un caz concret cand te referi la fiabilitate sau banuiesti tu ca asa ar fi??Condu-o si vb. dupa aia.

In Galati Geely e distribiut de una din firmele care distribuie si Daewoo-uri.

Edited by kornelush

Share this post


Link to post

Si e distribuit tot la 8600, respectiv 9500 euro?

Share this post


Link to post

Ia uitati ce se scria cu vreo cinci luni in urma, prin presa noastra:

 

"Chinezii de la Geely promit masini cu dotari de limuzina la pret de clasa mica

Geely Automobile Romania va lansa pe piata romaneasca, in luna mai, doua modele de masini ale marcii Geely din China si spera sa vanda 1.000 de unitati anul acesta si 2.500 anul viitor, au declarat reprezentantii importatorului.

Geely va comercializa in Romania modelele CK - de clasa subcompacta si MK - de clasa medie, ambele berline, cu preturi pornind de la 7.730 de euro, inclusiv TVA, pentru CK si 10.400 euro pentru MK. "Incercam sa aducem pe piata un nou concept: dotari de limuzina la pret de clasa mica", a spus directorul general al Geely Automobile Romania, Alin Marginean.

El a adaugat ca ambele modele pot fi cumparate cu dotari care se gasesc pe masini din clasele superioare, cum ar fi tapiteria din piele, dublu airbag, oglinzi electrice incalzite sau jante din aliaj usor. Modelul CK va costa 9.500 euro, cu toate dotarile in varianta de motorizare 1,3 litri.

Marginean a mai spus ca importatorul si-a propus sa vanda 1.000 de masini anul acesta in tara, dintre care 80% ar trebui sa fie CK, iar restul MK. La anul, cand compania spera sa aiba cel putin patru modele pe piata, Geely si-a propus sa vanda 2.500 de unitati. Directorul Geely Romania e de parere ca automobilele marcii se adreseaza celor cu venituri mici spre medii si companiilor multinationale.

Modelele Geely vor concura pe piata romaneasca cu masini precum Hyundai Accent, Kia Cerato, Fiat Albea si Chevrolet Aveo.

CK e oferita in doua versiuni de motorizare pe benzina, de 1,3 litri - 90 de cai putere si 1,5 litri - 100 cai putere, in timp ce MK are doar versiunea de 1,5 litri si 100 de cai putere. Motoarele sunt compatibile Euro 3. Incepand cu toamna acestui an vor veni versiunile cu Euro 4.

Importatorul a semnat contracte cu 21 de dealeri, iar pana in mai, cand va incepe comercializarea masinilor, vrea sa aiba 23 - 25 de puncte in tara. Tinta este ca pana la sfarsitul anului sa-si vanda masinile prin 30 de reprezentante. Compania a ales sa coopteze in reteaua sa dealeri care au deja o infrastructura, astfel ca investitia medie pentru un dealership Geely este de 20 - 30.000 de euro, a spus Marginean, care a precizat ca peste 60% dintre partenerii companiei comercializeaza si alte marci de masini.

Marginean a mai spus ca sunt nejustificate temerile legate de calitatea indoielnica a masinilor produse in China, argumentand ca piata de acolo a devenit foarte competitiva datorita numaului foarte mare de producatori, iar putinii care intra in Europa nu ar face acest lucru daca nu ar fi compatibili calitativ cu producatorii prezenti pe pietele de pe continent.

Geely are de gand sa prezinte anul acesta la salonul de la Bucuresti o limuzina numita FC si un automobil mic de teren cu tractiune integrala. In acest an, Geely are ca obiectiv si lansarea versiunilor break al modelelor CK si MK.

Compania Geely Automobile Holdings, din care in prezent face parte si divizia auto, a fost infiintata in 1986 ca producator de frigidere, apoi a produs materiale decorative, iar din 1992 a asamblat motociclete. Productia de automobile a inceput in 1998, iar anul trecut, de pe liniile de asamblare ale Geely din China au iesit 200.000 de automobile. Geely este cel mai mare producator independent din China si a fost primul constructor chinez care si-a expus automobilele la saloanele auto de la Frankfurt si Detroit in 2006.

In afara de productia de automobile si componente pentru acestea, holding-ul Geely are si o divizie care activeaza in domeniul tehnologiei informatiei. Grupul are aproximativ 10.000 de angajati.

Geely Automobile Romania devine a treia companie care comercializeaza automobile chineze pe piata romaneasca. Astfel, compania RoChin Motors din grupul Alexandrion a inceput comercializarea masinii de teren Hover CUV a marcii Great Wall, in timp ce tot in toamna lui 2006, firma CEMI a lansat pe piata SUV-ul CEO produs in China de compania Shanghouan."

 

Preluat de pe: bloombiz.ro

Sursa initiala: NewsIn

Edited by Leone

Share this post


Link to post

Eu am vazut o asemenea masina la Bicaz, langa debarcader. Am pus niste poze pe undeva, nu mai stiu pe unde. La exterior e frumoasa, interiorul dragut. Mai multe nu pot sa spun, ca nu m-am plimbat cu ea. De luat nu-mi iau. Dar pentru altii poate fi o afacere.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...