Jump to content
Sign in to follow this  
covrigma

Matiz - Nu Porneste!

Recommended Posts

Ai curent la becul de la plafoniera?

Edited by aiptek

Share this post


Link to post

Becul de la plafoniera NU are curent.

Cu toate ca am verificat mai toti consumatorii (si sunt functionali) la plafoniera am observat doar dupa ce m-ai intrebat si intr-adevar nu functioneaza.

 

Ai idee de la ce ar putea proveni defectiunea ?

Edited by to_tls

Share this post


Link to post

Sigurantele???

Share this post


Link to post

Le-am verificat pe toate (cele de la motor si cele de sub volan) si am verificat si releele (le-am mutat si intre ele).

Share this post


Link to post

Tot de la sigurantele de sub bord e defectul. Asa am patit si eu cu siguranta de la plafoniera . Se vedea ca e buna dar nu facea contact tot timpul. Schimba sigurantele intre ele sau uitate pe capacel care e de la plafoniera si cumpara una noua sa pui in locul aceleia cu probleme.

Share this post


Link to post
Tot de la sigurantele de sub bord e defectul. Asa am patit si eu cu siguranta de la plafoniera . Se vedea ca e buna dar nu facea contact tot timpul. Schimba sigurantele intre ele sau uitate pe capacel care e de la plafoniera si cumpara una noua sa pui in locul aceleia cu probleme.

 

Man,eu am o cu totul alta problema.

Masina mea nu mai porneste de cand eu mi-am montat cd-ul.

Cand dau la cheie motorul se invarte dar nu porneste (check-ul este aprins la bord) si led-ul de security nu mai clipeste.

mi-e greu sa cred ca de la o siguranta de la becul de plafoniera masina mea nu mai porneste.

Edited by to_tls

Share this post


Link to post

MAN, daca vrei sa incerci ce ti sa scris foarte bine daca nu dute la service :D

Share this post


Link to post

MANN se scrie cu 2 de N si este un producator de consumabile auto, printre altele. Asa ca, nu mai apelati la el, nu-i el vinovatul.

Share this post


Link to post

to_tls,

 

Poate te ajuta schitele astea (siguranta F11):

post-1976-1197320367_thumb.jpg

post-1976-1197320377_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Multumesc, o sa incerc.

Oricum este o chestie destul de ciudata - de ce nu ar porni masina din cauza unei sigurante arse?

 

Voi verifica si va tin la curent.

Multumesc

Edited by to_tls

Share this post


Link to post

Problema este de la imobilizator. Verifica cu ce ai fi putut sa-l deranjezi.

Share this post


Link to post

Daca nu ai descoperit-o inca este a treia sau a patra siguranta in tabloul de sub bord, randul din dreapta de jos in sus cum te uiti tu de sub volan la tabloul de sigurante. Este o siguranta de 10 rosie. Crede-ma ca aseara am facut si eu aceeasi manevra cu montatul unui CD player si am reusit sa fac un scurt din neatentie. La fel nu mai pornea si nu se mai aprindea plafoniera.

Bafta!

Share this post


Link to post

Va multumesc tuturor care mi-au raspuns si care m-au ajutat.

 

Pana la urma a fost acea siguranta (11) care era pocnita dar nu arsa in totalitate (la masuratoare era ok), am schimbat-o si masina a pornit.

In alta ordine de idei pe acea siguranta sunt puse:

 

1. plafoniera

2. instalatia audio

3. imobilizatorul (asta din urma fiind cel mai neinsemnat).

 

Inca o data tin sa multumesc tuturor celor care mi-au raspuns - mi-ati fost de mare ajutor.

Share this post


Link to post
3. imobilizatorul (asta din urma fiind cel mai neinsemnat).

 

Inca o data tin sa multumesc tuturor celor care mi-au raspuns - mi-ati fost de mare ajutor.

Asta era cel mai neinsemnat dar nu mai mergea masina din cauza lui :D :D :D

Share this post


Link to post

El nici acum nu a inteles de ce nu-i mai pornea masina...

Daca ECU nu iti mai recunoaste cipul din cheie, injectia este taiata iar masina nu porneste! De recunoasterea asta se ocupa acel imobilizator.

Share this post


Link to post

Mda, ciudat oricum.

Pana in una alta, am schimbat siguranta aia si masina si cd-ul si plafoniera functioneaza.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am postat pe acest forum din cauza faptului ca am si eu o problema similara cu cei de mai devreme.

Matizul meu (productie '99, motor coreean) nu mai porneste.

 

Am incercat sa schimb bujiile -> nu aveau nimic

Am testat daca bujiile primesc scanteie -> nu primeau scanteie

Am testat daca delcoul primeste scanteie -> nu primea scanteie

---mai departe de bobina de inductie nu am putut sa testez.

Am lasat 10 minute masina cu bornele neconectate. -> nu a mers

Am verificat sigurantele daca sunt arse si nu aveau nimic.

Am scos mufa de la calculator, sperand sa il pot reseta. -> nu a mers

 

Mai sus am citit in postul lui " shade_mdk" de un electrician ce a scos un "capac de la o mufa" de sub torpedou.As dorii sa stiu ce mai precis ca sa pot sa incerc si eu.

 

 

Martorii de bord se aprind, "check"-ul si-l face, totul e normal pana la pornire. Motorul suna de parca nu ar primii carburant, si , personal, eu cred k e de vina imobilizatorul.

Toata ziua de azi m-am invartit in jurul masinii incercand tot ce mi-a trecut prin cap...

Acum sunt plin de draci..

Nu mai am nici o idee ce sa-i fac. Daca aveti idei noi va rog sa ma ajutati si pe mine.

 

 

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Mai sa fie ,parca este cazul meu de la mare .Numai ca eu aveam scanteie la bujii.Ai verificat toate sigurantele(din interior ,exterior )daca ai (la maty nu cunosc)??.Scoate-le pe fiecare din soclu si pune-le inapoi.Incearca si cu alta baterie .Vezi vizual a iesit vre-o mufa.In ce ,,circumstante nu a pornit ?,dupa cat timp ?ai tinut`o in soare ?mai da-ne detalii.

Share this post


Link to post

Cand am vrut sa o pornesc, seara pe la 20.30, nestand in soare deloc (umbra din toate partile din cauza blocurilor), a pornit 2 secunde, s-a oprit motorul, a aparut check-ul si nu a mai vrut sa porneasca.

Am parcat masina cu o seara inainte pe la 11.30, dupa ce am mers vre-o 45 de minute cu ea seara, si a mers absolut normal. Benzina aveam, bag numai Carrera 95 pe ea.

 

Am zis initia ca bujiile sunt de vina si azi am fost si le-am schimbat pe toate. Apoi am vazut ca nu primesc scanteie din delcou, si am verificat cablu din bobina de inductie in delcou montand o bujie pe cablul de alimentare din bobina in delcou si punand bobina la masa. Nici in cazul asta nu am avut scanteie.

 

Am presupus ca este o problema electrica inainte sa ma gandesc ca este mecanica...

Sigurantele, de la motor si din habitaclu, le-am verificat cu masuratorul si vizual (m-am asigurat) si toate mufele sunt bagate la locul lor, inclusiv toate furtunasele de la motor.

 

La automat motorul se invarte, dar pur si simplu nu porneste!

Share this post


Link to post

Tox, matizul tau nu are imobilizator. Desfa capacul de la delco si vezi daca se invarte axul atunci cand dai la automat. Dupa ce dai la automat un pic verifica daca iti ajunge benzina in pistoane (scoate o bujie si vezi daca e umeda).

Share this post


Link to post

Daca sti pe ce furtul vine alimentarea(benzina ) de la rezervor.Incearca sa tragi un pic vezi daca vine benzina .Nu stiu maty are pompa de benzina!!??Daca vorba colegului nu se alimenteaza ?Au, dar stai ca mai ai si problema cu scanteia :scarpin: .Succes si anunta-ne ce ai rezolvat .

Share this post


Link to post

Ziceai ca atunci cand ai verificat de pe cablul de la bobina cu bujia nu a dat scanteie.Verifica bobina atunci...

Share this post


Link to post

Am realizat dabia acum ce mi s-a intamplat. Mi s-a rupt cureaua de distributie. Acum sa o duc in service sa mi se faca nota de plata la tot ce mi s-a intamplat pe la motor. Ce suma frumusica ma asteapta sa scot din buzunar acum... :( ~3000Ron... in cel mai rau caz.

Ms de ajutor lume

Share this post


Link to post

Suma aceasta reprezinta o hotie, o curea + restul din jurul ei + cateva supape + o garnitura de chiulasa si o rectificare la chiulasa trebuie sa coste, in cel mai rau caz, jumatate din ce ai scris. Un prieten a dat 800 lei la un Ford, cu factura, intr-un service autorizat (nu FORD), acum cativa ani. Nici in cazul tau, reparatia nu trebuie facuta intr-un service Daewoo deoarece nu este specifica prin ceva, iar piesele le gasesti usor in orice magazin de piese Daewoo.

Share this post


Link to post

am un matiz din 2003 e2.prima data akum vreo 6 luni intr-o dimineata nu a vrut sa mai porneasca, am incercat de vreo 5 ori si nimic, am umblat la toate sigurantele de la motor si din interior (adik am luat fiecare siguranta in parte si am verificat sa nu fie intrerupta) si apoi dupa alte cateva incercari 10 poate a pornit.de atunci si pana in prezent nu a mai facut asa decat de vreo cateva ori dar a pornit din a doua,dar astazi nu a vtut sa mai porneasca deloc decat imprinsa . am schimbat fise,bujii, ulei , filtru benzina , filtru aer , ulei akum vreo 2 ;luni, voi ce parere aveti ?

Edited by Mircea
Scrie-ne romaneste te rugam!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...