Jump to content
Sign in to follow this  
wolu

'Fluierat' curea alternator

Recommended Posts

hello!!!! sunt nou pe aici, am o problema cu machina mea!!! problema consta in : am 80000 km cu ea, si i-am segmentat motoru la 60.000 , am schimbat si curelele, tot!!! si acum mi se intampla : deobicei ziua nu am nimic, dar noaptea imi fluiera cureaua, si asta numa daca aprind farurile, daca am pozitiile aprinse nu fluiera!! iar daca nu am lumina aprinsa, si butonul de la dezaburire spate e apasat iarasi fluiera!! e interesant!! deci imi fluiera la pozitia normala si la dezaburirea spate pornita!! ce sa fac? daca ma poate ajuta cineva!! thnx

Share this post


Link to post

Cureaua de la alternator nu este suficient intinsa. Cand pornesti consumatori electrici alternatorul opune rezistenta mai mare la invartire si din cauza asta scartaie.

Share this post


Link to post

De ce ai segmentat motoru la 60.000???

 

S-a distrus chiuloasa? Ai mers fara apa in radiator?

 

Iar la problema descrisa ti-a raspuns Pedala deci fuga in service sa-ti intinga cureaua.

Share this post


Link to post
Iar la problema descrisa ti-a raspuns Pedala deci fuga in service sa-ti intinga cureaua.

 

hai mai, chiar asa handicapati suntem? nici o curea nu putem intinde?.. [-X

Share this post


Link to post

NU e de la curea e de la alternator !Cureaua ar scartai si fara lumini sau altceva !!!!...Deci fuga la service desi nu cred ca e cazul sa iti faci probleme!!!

Share this post


Link to post

Subscriu zalmoxis !!!! Nu cureaua iti fluiera , ci ALTERNATORUL . Motivul dat de Pedala sau de altii este gresit ! Daca si un amarat de alternator iti opreste tie cureaua , apai de compresorul de A/C ce sa mai spui ???

Mare grija sa nu cumva sa ai vre-o patila dusa si de asta face urat . Se aude cumva si zgomotul motorului in boxe ??? De asta nici nu iti incarca bine alternatorul si cand ai mai multi consumatori , pastilele bune trebuie sa faca si treaba celei defecte . Eu am patit-o de mai multe ori si zgomotul in cdasetofol + piuitul care-si schimiba frecventa era semnul nasol . Bafta si sa ne spui si noua !

Share this post


Link to post

De la curea este. Mai trebuie intinsa putin. Poate sa fie intinsa exact la limita, unde fara consumatori sa nu scartaie. Io am avut problema asta. Alternatorul nu avea nimic la mine.

@marius_eugen: La Matiz si Tico alternatorul si compresorul de AC au curele diferite.

Share this post


Link to post

Ba e de la curea. Fara suparare. Ca mai toate curelele alternator care "fluiera" in conditii de umiditate accentuata, daca nu sunt intinse cum trebuie si mai ales cand alternatorul este solicitat datorita consumatorilor.

Edited by Gerula

Share this post


Link to post

Si nu va ganditi cum se invarte alternatorul cu mana cand este dat jos de pe masina. Cand este in sarcina, opune rezistenta nu gluma. De ce credeti ca scade turatia la motor?

Edited by Pedala

Share this post


Link to post

Se par ca am rezolvat problema! era cureaua de la alternator! desi a2 a zi dupa ce am scris primu msg, in noaptea aia am lasat masina afara, nu in garaj, si a fost minus 17C... dimineata cand am dat cheie la masina , mai greu! nu a pornit! am impins-o si a pornit dar cu greu! a stat pornita vreo 7 min dupa care a murit singura! cand am dat la cheie, numai aveam curent in ea, nici luminile alea de la baterie, ceasu, nu mi se aprindeau! am inpins-o cu spatele si a porni, dar nu-mi arata nici o lumina pe bord! cu greu am ajuns la service cu ea! iar cand am vazut cureaua , nu mi-a venit sa cred! era pur si simplu rupta. Ce chestie! acum mi-am pus una noua, si parca am alt sunet la ea, e unpic mai subtire! e tare sunetu!!! ms baieti de help!! pace!!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...