Jump to content
Sign in to follow this  
florin tgv.

Ce Se Da Mai Usor Jos Motorul Sau Cutia

Recommended Posts

salutare la toata lumea ! problema mea cred ca e destul de simpla pt. cine stie sau macar a vazut .

eu nu as vrea sa dau motorul jos datorita furtunelor care duc uleiul in pompa de servordirectie. dati-mi un sfat ca maine m-as cam apuca de ea.

Share this post


Link to post

Din experienta mea iti spun ca mai usor si repede sa dai jos cutia. Iti spun asta ca si eu am dat asta toamna jos cutia de viteza, la pus am intimpinat citeva greutati legate de timpul de afara si de intuneric. Per ansamblu este mai bine.

Share this post


Link to post

Pentru schimbarea kitului de ambreiaj se da cutia de viteze jos.Depinde de cutia care o ai dar sant modele din 95-96 care au capac de vizitare la carcasa ambreiajului deci nu e nevoie de demontare.

Share this post


Link to post

mersi de ajutor , cat despre cutii cu capac de vizitare din experienta me a destul de vasta pot spune ca e obligatorie demontarea cutiei sau motorului datorita prizei de cuplaj al cutiei al carei capat intra intr-o bucsa de bronz (masini autohtone) sau rulment cu ace cu bile (la restul de masini)situate in mijlocul volantei motorului.

 

P.S. Sau poate nu am vazut eu destule cutii cu capac de vizitare

Share this post


Link to post

Al meu espero e din 97 si are capac de vizitare. Am schimbat o bucata ambreiaj si o placa de presiune prin ala. Convenabil mai bine decat sa-i las sa-si bage degetele in cutie. (a se vedea increderea pe care mi-o insufla cei din service). Dar poate e mai bine decat sa umble la motor. ;)

 

Am vazut in service o dama care venise cu un cielo cu placa de presiune facuta bucati si ea acuza "doar" ca nu ii mai intra in viteza. :) )

Chiar daca avea capac de vizitare, tot i-au dat cutia jos ca sa scoata bucatile.

Edited by midnight_racer

Share this post


Link to post

:-> schimbat kit ambreiaj (disc, placa, rulment) nu a fost nevoie de a demonta nici cutie nici motor doar capac vizitare dat jos si la al meu cielo ``96 si la un prieten cielo 2003 E3 operatia a durat 20 minute din momentul urcarii pe elevator pina cand a fost coborata. :)

Share this post


Link to post

din cate stiu... la cielo SOHC non-euro (indiferent de an) se poate schimba ambreiajul fara demontare cutie (am vazut cu ochii mei operatia la un cielo 96)

Share this post


Link to post
din cate stiu... la cielo SOHC non-euro (indiferent de an) se poate schimba ambreiajul fara demontare cutie (am vazut cu ochii mei operatia la un cielo 96)

 

idem pentru fostul meu Cielo - an fab. 1999...

Share this post


Link to post

se poate schimba fara a demonta motorul sau cutia...cauta niste mecanici mai iscusiti

Share this post


Link to post

Am auzit si eu de asta. Intrebarea mea e cum "tragi" axul principal din motor ca sa "cada" placa si discul prin gaura aia. Din manual am vazut ca se poate trage cu o scula speciala desfacand capacul spate al cutiei insa eu am dat cutia jos cand l-am schimbat si m-am chinuit al naibii sa o pun inapoi. Daca stiti alte detalii nu fiti zgarciti va rog, eu nu am vazut niciodata pe "viu" cum se schimba prin canalul de vizitare desi am cateva idei.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

pai ti-ai raspuns singur la intrebare...dai capacul din spate al cutiei jos si tragi axul mai in spate...

Share this post


Link to post

Am vazut cum se schimba cand am facut operatia la mine acum 1,5 ani.Se desface capacul de vizitare;se da jos roata si se demonteaza capacul lateral al CV dinspre planetara scurta( la mine nu s-a schimbat garnitura acestui capac),se desface axul primar(are o piulita de prindere si se trage in afara),dupa care se umbla la kitul de ambreiaj. Ceea ce stiu ca mai trebuie sunt si niste cleme de centrare a ansamblului pe ax.Ideal ar fi ca 2 oameni sa lucreze in echipa,e mult mai simplu.Cam asta a fost la mine.Nu se pierde ulei CV,nu trebuie SDV complicate.Sanatate la toata lumea!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Operatiunea este posibila numai la primele cutii de pe cielo 1995-1996 care au capac de vizitare la carcasa ambreiajului.

Share this post


Link to post

Am o problema si vreau sa va intreb daca in carcasa volantei exista vreo aparatoare sau asa ceva care in momentul actionarii electromotorului sa scoata un zdranganit ?

Share this post


Link to post

La un cielo euro 3 din 2005 A15SMS cum recomandati sa fie schimbat ambreiajul ? Data jos cutia sau scos jugul si lasat motorul in aer ?

Share this post


Link to post

Cum adica "lasat motorul in aer"? Cel mai simplu e sa dai jos cutia, e cea mai putin complexa si usoara piesa...

Share this post


Link to post

Pai asa mi-a explicat el ca se procedeaza la cielo si cumva am ramas in dubiu daca sa ma duc la el sau nu . El a spus ca da tot "jugu" (nu stiu ce e ala) de sub masina ...

Share this post


Link to post

Poate se refera la tampoanele de fixare ale cutiei. Acestea sunt: unul sub baterie si unul sub caseta de directie.

Da' ce simptome are ambreiajul de vrei sa umbli acolo?

Share this post


Link to post

A pomenit el ceva de caseta si de baterie , probabil ca la alea se referea :)

 

Rulmentul haraie de vreo 30k km si patineaza usor in treptele a 2-a si a -4a + ca pedala are cursa foarte scurta ... lichidul a fost aierisit si schimbat

Edited by kikosro

Share this post


Link to post

Cu ocazia demontarii cutiei, i-as croi si o fereastra de vizitare prin intermediul careia sa o bibilesc din cind in cind, mai cu un spray de frine pe kit'u de ambreiaj, o regresare a axei, furcii ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...