Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Jurnal de bord - TICO reparatii+defecte

Recommended Posts

castravete da ce faci cu ea taxi sau firma?

Share this post


Link to post

nu face taxi.. o fost de firma pana la 90mii... acuma o alearga el cu mandra lui (cand noi, bajetzii bem o BR... :wink: )

  • Like 1

Share this post


Link to post

70000km in 2 ani?

sau n-am inteles eu bine? :?

Share this post


Link to post

vreo 3, actually...

merge zilnic, ce vrei, plus ca "tzara" lui e la Baia Mare.. 1200km dintr'un foc..

Share this post


Link to post

el vine la party diseara?

dar tu?

Share this post


Link to post

nu cred, k aseara era racit muci..

iar io nu prea cred k voi putea..daca pot VIN!

Share this post


Link to post

mai brusli da si tu mobilul tau ca nu stiu cand ajung diseara!

Share this post


Link to post

Am vb cu NFS si afirm ca joia aviatoare ma voi prezenta si eu .. si Tico .. si tzacanitul lui ... :) si strumfuadi daca vine .. :)

Adi .. viiii ?

Intrebare intrebatoare , tamburii spate .. chiar se duc asa de repede ?.. ca ii cam schimb undeva pe la 7-8000km .. si nu sunt "frânomaniac" ca sa zic asa...

Share this post


Link to post

Exact asa patesc si eu cu sabotii. Din pacate se pare ca e ceva de la reglarea lor, ptr ca se tocesc neuniform, mai precis numai in partea unde se prinde actionarea. In partea cealalata sunt aproape intacti.

Share this post


Link to post

Mda , noroc e ca nu costa asa de mult si ca se monteaza super usor( cu aceasta ocazie tin sa multumesc inginerilor care au proiectat aceasta masinuta : multe piese dar bine puse :P )

o MARE problema .. de care am uitat.. e usa din dreapta spate care nu se deschide decat din afara ... recunonsc ca nu am avut timp sa imi bag nasul pe acolo , dar daca aveti ceva idei .. :) ... eu unul cred ca e tija.. sau ca a ramas blocat sistemul ala .. child safety .. sau cum s'o numi.

Share this post


Link to post

Eu mi-am facut presa pentru oala dintr-o cheie de 24 in care am dat 2 gauri prin care intra suruburile de la prezoane si inca o gaura pe centru ca sa infiletez un surub direct pe butuc. In felul acesta iese foarte repede oala.

Share this post


Link to post

Mdeci oala pt nu mine nu reprezenta nimic dificil ... singura problema care o am de fiecare data.. sunt arcurile .. care tensioneaza sabotii .. ca e bucatica aia de tabla care treb' sa vina peste arc.. in care treb sa se prinda "T" u ' .. in rest ... pis ăv cheic

  • Like 1

Share this post


Link to post

Trebuie sa ansamblezi toate piesele in mana si dupa aceea sa le pui pe roata. Asa merge cel mai repede.

Share this post


Link to post

dadada.. dar the grand finally .. tine tot de arculete :cry:

Share this post


Link to post

asta asa, tocmai aici se vede maiestria :D

Share this post


Link to post

maestria ca maestria .. dar cand am schimbat cureaua de la alternator.. mi'am blestemat zilele .. ca sa nu mai vbesc de ziua in care am schimbat bendixu .. dupa mine , cei de la Daewoo ar fi trebuit sa puna la motor 3 suruburi .. bine puse .. care sa le scoti si sa dai motoru' jos .. ca altfel toti ce urmeaza sa lucreze la service trebuie sa aiba la activ ceva cursuri de pianist ...

Share this post


Link to post

La curea ai 2 suruburi doar, adevarul e ca iti trebuie o mana flexibila si o cheie articulata

Share this post


Link to post

adevarat cu cele doua suruburi .. dar problema a fost la alternator , ca degeaba am slabit surubu .. ca nu vroia nicidecum sa gliseze .. si a trebuit sa apelez la metode mai putin ortodoxe .. demne de dacie .. adica la prea bine cunoscota si populara .. RANGA .. fara de care nu am reusit indiferent de cat de mult m'am straduit .. sa deblochez alternatorul. + de asta , cureaua care am pus'o e BOSCH si paremi'se mie ca este mai scurta decat cureaua care a fost original pe masina. Dar a trecut si hopu asta.. si Tico e back on the road .. sau cum era melodia din Forest Gump .. On the road again .. :) ...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Bine ca ai rezolvat, poate ar fi bine daca ai scrie la tutoriale cum ai dat jos electromotorul.

Share this post


Link to post

Cand l'am dat jos .. a trebuit rampa .. ca are 2 suruburi daca mai tin eu bine minte , jos .. :) .. o sa scriu in seara asta ca acum treb sa ma duc sa trag niste fibra prin fabrica .. si .. time is of the essence :)

Spor

Share this post


Link to post

Buna noapte... sorry ca nu am avut cum sa scriu la tutorial , dar azi dupa ce am iesit de la munca .. am avut o surpriza neasteptata ... am fost cu dacia .. si mi'au furat in parcare rotile !! ! /.. NU este o gluma proasta .. chia mi'au furat rotile .. de pe dreapta ,.. amandoua.. cred ca din cauza cauciucurilor .. BARUM unidirectionale 185/60 .. paaaana mea .. am stat 3 ore la sectie .. si am ajuns acasa.. am bagat un nfsu online .. si gata .. nani... tutorialul maine :) .. adica azi .. ca ma mai duc si la munca .. :(

Spor

Share this post


Link to post

sorry, asta e. piesele de dacie sint foarte cautate :?

bine ca n-au luat-o cu totul

Share this post


Link to post

chiar ca .. am auzit ca proportia daciilor albe .. la furt .. este covarsitoare .. dar pana mea .. aveam si eu o galma mica la cauciucu stanga spate .. de ce pana mea nu l'a luat pe ala :!: :?: :!: :|

Share this post


Link to post

multumesc lui shenk si castravete pt lucrarile si sfaturile de la intilnirea de ieri

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca nu mai vibreaza timburusi? :)

 

As vrea sa gasesc si rezolvare la traba cu centura... Poate merge cum mi-a spus flex sa scot surubul si sa pun un distantier

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...