Jump to content
Sign in to follow this  
brusli

Jurnal de bord - TICO reparatii+defecte

Recommended Posts

Atunci cand te mai lasa masina ,desfa furtunul care duce la carburator.Imediat cum dai la cheie (motorul se invarte),trebuie sa vina benzina.Daca vine,problema e din alta parte.

Share this post


Link to post

Am descoperit de la ce e. Condensatorul de la delcou. Aveti idee cam cat m-ar costa un condensator? Sau trebuie sa schimb tot delcoul?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Am descoperit de la ce e. Condensatorul de la delcou. Aveti idee cam cat m-ar costa un condensator? Sau trebuie sa schimb tot delcoul?

 

Multumesc!

 

nu ai de ce sca schimbi delcoul,se gasesc si subansamble la unix sau piesedaewoo

 

Vă Salut!

 

Constatare: - în partea drapta a maşinii se aude un sunet metalic, sunet pe care îl percep la fiecare accelerare sau decelerare ( se observă mai bine acest fenomen dacă rulez în trepta întâia sau a doua de viteză!).

 

 

 

 

Rugăminte: aveţi idee ce piesă (piese) sunt stricate? Şi dacă da, atunci v-aş ruga să-mi explicaţi cum pot verifica aceasta.

 

Mulţumesc!

 

-

 

incearca sa schimbi rulmentii pe acea parte,sunt 60-70 de lei,dupa care spune daca mai face asa

Share this post


Link to post

rulemntii sunt de pe spate ? ia neaparat si distantierul nou, ca o sa-ti para rau strici si rulmentii noi .asta daca e vb de spate cum am zis

Share this post


Link to post

Am schimbat si eu zilele astea in service urmatoarele piese:

- bascula pe stanga - CTR Korea - 60 ron

- cap de bara pe stanga - CTR Korea - 35 ron

- bieleta directie pe stanga - tot ceva korean - 30 ron

 

Manopera a fost 50 ron + 20 ron atentia.In banii astia a intrat si un reglaj al franei de mana ,ca tinea foarte sus.

Urmeaza zilele astea o geometrie.

 

Precizez ca bieleta schimbata era originala , cea din fabrica, masina avand acum 135.000 Km si vreo 15 ani.

Edited by adimarcu1382

Share this post


Link to post

Buna ziua, sunt nou pe forum si totodata fericitul posesor al unui Tico din 1998 cu nici mai mult,nici mai putin de 376.500 km :) . Azi am incercat sa deschid capota si am ramas cu clapeta in mana (s-a rupt din bord cum ar veni). Drept urmare, degeaba trag de cablu ca nu se mai deschidecapota. Va rog ajutati-ma ca trebuie sa merg zilele astea la identificare si nu am cum deschide capota. Va multumesc

 

p.s. Am incercat si cum a zis colegul,sa o pun invers, dar tot nu merge :( .


  •  


  •  

Share this post


Link to post

Buna ziua

Am un tico sl din 2000 am luat-o la 165xxx km

La 166200 km s-a facut revizia ulei vatoil 10w40+aditiv 2+2,filtru ulei nippart,filtru combustibil ceva koreean

168xxx km cablu ambreiaj(piesa O.E.M de la radacini) l-am schimbat eu

170400 km schimbat traversa inferioara radiator 110ron,lichid frana 2+2 dot 3

Urmeaza pompa de benzina,la prima pornire dimineata pompa este uda cu benzina,nu-mi dau seama pe unde.Uleiul asta dupa 3000km a inceput sa scada deja am folosit si restul de ulei care a ramas cam 0,800ml,pompa de benzina nu arunca ulei,nu scoate fum,cred uleiul este prost

 

Acum are 170880 km

Edited by yceboi

Share this post


Link to post

Obligatoriu trebuie sa schimbi pompa de benzina!Cat mai repede..

Cat priveste consumul de ulei,are si motorul un nr de km,si da,daca uleiul este prost se termina mai repede.SI el,si motorul.

Share this post


Link to post

inainte a avut 5w30 nu a consumat(cred valvoline)+aditiv,datorita nr de km am hotarat sa-i pun 10w40,acum ma gandesc sa-i pun tot 5w30gm(promotie la radacini cu filtru ulei 65ron)mai ales ca vine iarna

Share this post


Link to post

Sunt la a 2-a pompa cumparata...am ramas cu masina in pana in mijlocul intersectiei ... sincer imi e teama sa mai plec cu ea. Poate sa caut o pompa originala , pentu ca nu mai am incredere in facaturile astea...

 

parerea mea: chiar daca poate ai rezolvat problema ,sfatul meu este atunci cand schimbi filtrul de combustibil schimba si furtunele de alimentare si retur,1 metru de furtun este 10 lei,mai mult de 3 m nu ai pe toata masina,dar eviti multe probleme viitoare ,gen sa se reteze furtun de retur si sa arunce benzina pe galerie,parerea mea.

 

Buna ziua

Am un tico sl din 2000 am luat-o la 165xxx km

La 166200 km s-a facut revizia ulei vatoil 10w40+aditiv 2+2,filtru ulei nippart,filtru combustibil ceva koreean

168xxx km cablu ambreiaj(piesa O.E.M de la radacini) l-am schimbat eu

170400 km schimbat traversa inferioara radiator 110ron,lichid frana 2+2 dot 3

Urmeaza pompa de benzina,la prima pornire dimineata pompa este uda cu benzina,nu-mi dau seama pe unde.Uleiul asta dupa 3000km a inceput sa scada deja am folosit si restul de ulei care a ramas cam 0,800ml,pompa de benzina nu arunca ulei,nu scoate fum,cred uleiul este prost

 

Acum are 170880 km

incearca pompa de benzina ,daca o elimini verifica compresia motorului,este simplu,nu trebuie demontat

Share this post


Link to post

Va salut pe toti. Tocmai ce mi-am cumparat si eu un tico din 99 si am ceva nelamuriri daca ma poate ajuta cineva va multumesc mult.

Sa va explic :

dimineata la rece porneste la a 3-a cheie si dupa cateva sprituri, dupa ce porneste trebuie sa las motorul vreo 5 minute sa se incalzeasca ,daca plec cu el rece imi da rateuri scade relantiul si moare, dupa ce se incalzeste merge fara probleme, dar surpriza cat stau pe loc acul la temperatura se ridica la mijloc si cateodata si peste, iar dupa vreo 300-400 metri de circulat se duce la minim deodata si iar incepe sa dea rateuri. deci cat e cald motorul nu are nik dupa ce merg scade temperatura si face figuri. Ma gandesc sa schimb termostatul dar nu stiu unde se afla acesta. Astept ceva pareri. Inca odata multumiri.

Share this post


Link to post

termostatul e sub delcou urmaresti furtunul gros e acolo o flansa cu doua suruburi,iti recomand sa schimbi suruburile ca mie mi sa rupt unul .in rest poate te lamuresc colegii

Share this post


Link to post

Eu as zice ca problema la rece e datorata supapei asteia: http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/4488-supapa-alb-cu-albastru-blocata-tico/page-3?hl=tico

Si mie imi moare dupa prima pornire la rece si daca accelerez imediat dupa pornire, il opresc

Apoi am inseriat cu supapa un robinet de acvaristica, si inchizandu-l, motorul ramane pornit dupa prima cheie, dar cand se incalzeste merge aiurea (parca in 2 cilindrii).

Avand in vedere ca supapa aia lasa aerul sa treaca mai mult intr-un sens decat in celalalt, pare logic comportamentul

Share this post


Link to post

mi am luat un tico acum 2 zile si ma omorat problema cu socul automat cu turatia motorului si vroiam sa va antrb daca ar fi bine sa anulez socul sau sa l las asa . ce ma sfatuiti? MULTUMESC ANTICIPAT

Share this post


Link to post

Am vazut la vreo 250RON...

Share this post


Link to post

termostatul e sub delcou urmaresti furtunul gros e acolo o flansa cu doua suruburi,iti recomand sa schimbi suruburile ca mie mi sa rupt unul .in rest poate te lamuresc colegii

 

ms am reusit sa schimb termostatul nu a fost complicat dar de curiozitate cam in cat timp se incalzeste motorul ca la mine daca o iau la mers cu ea dureaza putin mai mult tre sa stau vreo 5-7 minute sa se incalzeasca si dupa aia sa plec de pe loc sa nu imi tot dea rateuri

 

si apropo de soc la mine cred ca e anulat tre sa ii dau vreo 2-3 sprituri sa o ia.

Share this post


Link to post

 

Intre timp garnitura de chiulasa era plictisita si a zis ca ar fi mai palpitant sa se arda inainte de craciun...

Ma costat cu totul 800ron + 190Ron ulei schimbat cu o saptaman inainte de fapta.

Vina a fost a mea ca am mers ca berbecul fara sa verific antigelul.

Astazi am terminat lucrarea la Andrei(Pepino)cu injuraturi, maini rupte si multi nervi.

 

Masina are 130000Km

 

Ii multumesc din suflet inca o data lui Andrei ca a avut rabdare si buna vointa sa ma ajute intr-un moment de rahat, desi si-a sacrficat din timpul liber sa terminam masina pana de Craciun. RESPECT

 

Actualmente a ajuns ticalosul la 146000Km

 

Intre timp a trecut printr-o reconditionare a suspensiei fata

-reconditionat caseta(facuta bucati inlocuit ce era nevoie montat la loc, bielete si capete de bara TRW).

-Amortizoare fata noi KYB

-Bucsaraie, flanse

-Bascule Lemforder.

Rulmenti spate SKF

Macara geam stanga fata.

Pompa apa airtex

jante + Anvelope vara noi. GoodYear.

 

Si bomboana de pe tort Scut motor metalic.

 

Maine urmeaza sa ridic de la radacini ansamblul de stergatoare si bratul stergator stanga.

 

Si mai am de schimbat amortizoarele spate care au inceput sa bata si sa-i mai fac un carbo test.

 

In rest toate bune si frumoase.

bani de gaz sa fie ca de Km nu ne plangem

Edited by Muratu

Share this post


Link to post

Care e faza cu scutul metalic motor? Poti face o poza? Inteleg la cutie de viteze,baie..

Edited by Den

Share this post


Link to post

Ticalosu a ajuns la 153000Km.

A primit o revizie completa la 150000Km

Ulei RedLine 5w30

Filtrele de aer si benzina MANN

Filtrul de ulei MAHLE

Amortizoare noi KYB pe spate.

Kit Xenon H4 43000K (in sfarsit vad ceva noaptea)

Am schimbat si capacul de la culbutori, pt ca cel vechi era spart si nu intelegeam pe unde curge atata ulei.

Bratul stergatorului dreapta, pt ca cel vechi avea uzura enorma la incheietura.

 

 

Iar ca tot a venit vara am termunat reparaiile si la Instalatia de a/c, care a constat in:

Inlocuirea rulmentului de la fulia compresorului.

Priza de inalte care scapa freon.

Refacerea conductei dintre compresor si condensator era coapta si scapa freon.

Inlocuit valva de expansiune cu una noua adusa pe comanda din Ungaria.

Si incarcat instalatia cu freon.

Acum pot spune ca am frigider pe 4 roti.

 

Share this post


Link to post

Salutare!

Ieri tocmai ce mi-am achizitionat Stop suplimentar Tico SX (OEM :D ), care vine montat pe polita portbagajului, mii de multumiri Waly.

Timpul fiind limitat, nu am apucat sa il si instalez, totusi mai bine deoarece am cateva intrebari...dat fiind faptul ca nu am avut ocazia sa studiez care este "circuitul" cablului de pe polita pana la 'priza'.

Asadar, ma poate lamuri cineva cum si unde trebuie prins firul pana ajunge cablul la priza? Nu am avut timp sa ma uit in detaliu asa ca am preferat sa intreb aici, nu as vrea ca pe viitor sa atarne cablul si sa il smulg in momentul in care scot ceva din portbagaj.

Multumesc pentru raspunsuri!

Edited by ionutzul

Share this post


Link to post

Va salut din nou, nu am primit raspuns la intrebarea de mai sus, dar sper sa gasesc cateva raspunsuri pentru urmatoarea intrebare...

Si-a montat cineva pe masina frane de la ABE?

Doresc sa imi schimb urmatoarele: placute frana, discuri frana, saboti frana si tamburi. Am receptionat cateva preturi grozave, printr-o cunostinta, de la ABE...

Nu caut cele mai scumpe sau cele mai bune, doresc sa achizitionez piese pozitionate 'middle level'. Are cineva experienta cu acest producator? Ati auzit de el?

 

Multumesc mult,

Ionut

Share this post


Link to post

Abe este o firma ce produce piese low cost la o calitate indoielnica. daca vrei neaparat ceva ieftin si bun pune placute si saboti HI-Tech pe discuri brembo sau GM, iar tamburii nu cred ca este musai sa-i schimbi, trebuie doar sa-i duci la un strungar bun sa le dea o fata noua..

Share this post


Link to post

Salutare, multumesc mult pentru opinie, oricum aveam si eu mari semne de intrebare vis-a-vis de aceste produse.

Acum...sunt nehotarat :) aveti vreo recomandare pentru o firma cu preturi bune la discurile Brembo?

 

Multumesc, zi buna!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...