Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Da..cred ca cel mai bine e asha cum zici tu Relu. Cred ca o sa o duc la Autorola sa o bage pe tester. Asta daca nu o vand mai intai :) Bafta!

Share this post


Link to post
Guest Mecmar

Astazi de dimineata la orele 08,00 gerul sanatos de afara nu a fost de acord ca masinuta sa porneasca la prima cheie si a fost nevoie de a 2-a. Insa am constatat ca relantiul era foarte ridicat timp de 30 sec. exact ca la Shenk cand porneste el masinuta lui la intalnire. Este prima data cand am observat faptul ca relantiul este foarte, foarte mare si benzina folosita ptr. pornire a fost pe masura precum si curentul furnizat de baterie. :-W

Share this post


Link to post

Pai relantiul ridicat la temp scazute este normal ca e activat socul automat ca sa nu se opreasca. Asa face shi la mine.

Share this post


Link to post
Este prima data cand am observat faptul ca relantiul este foarte, foarte mare

si eu am pornit masinuta azi pe un ger cumplit. a pornit la prima cheie dar un pic mai balbait. relantiul s-a dus frumos la 1.300rpm, cum de altfel a facut intotdeauna. pe frigul asta mi se pare cam putin, dar nici nu ma deranjeaza.

Share this post


Link to post

Ok si ce sa inteleg daca pe frigul asta la mine se duce in 2000 de ture la pornire dupa care scade la 1500?. Si am mai observat ceva: daca ii dai vreo 10 pedale (acceleratie) cu contactul pus desigur...relantiul nu mai sare in 2000 ci in 1500.

Share this post


Link to post

Am pornit-o azi dimineata la ~ -30 C

A pornit la prima cheie care a fost destul de lunga ... dar au scartait curele si a mirosit a cauciuc ars...

Dupa aceea am plecat usurel si am mers vreo 10km usor pana s-a incalzit si apoi am birjarit-o tare ca ma grabeam... pe alocuri am avut si 166km/h... si in intre Codlea si Brasov era sa ma agate radarul in afara localitatii... dar noroc ca un partener mi-a dat semnal cu farurile!

Nu prea baga caldura daca mergi tare si afara e foarte frig. Totusi nu m-am congelat!

 

Am vazut alte masini cu geamurile complet dezghetate.. dar titi Cilo a avut geamurile din spate inghetate iar cele din fata "partial" inghetate!

 

In schimb usile s-au deschis deci nu-i vorba de ger ci de ger si umezeala!

Share this post


Link to post

Si a mea pleaca doar la a doua cheie. La prima cheie porneste urca pina la 1500 rpm si moare dupa cca 3-4 secunde. La a doua cheie porneste perfect. Sincer sa fiu nu ma deranjeaza ca porneste la a doua cheie desi as fi curios sa aflu care e problema ( iac-ul e curatat ).

Si la mine s-au deschis usile perfect la - 24 C, e clar ca problema apare doar la umezeala si temperaturi negative...geamurile complet dezghetate dupa cca 3 km.

Share this post


Link to post

Si a mea a pornit tot la prima cheie, au scartait si curelele. Problema cu pornitul la a doua cheie este filtrul de aer. Vezi daca e imbacsit, prafuit...daca da SCHIMBA-L nu-l curata, asa faceam si eu si imi pornea la a doua cheie, exact ca la tine...dupa ce l-am schimbat am vazut diferenta.

Share this post


Link to post

Pornit frumos.. la prima cheie in fiecare dimineata... chiar de ce au fost muulte grade sub minus... Relantiul a urcat in 1800 - 2000 rot.min pt cateva secunde, dupa care a coborat incetisor la 1300... Nu stiu de ce ati observat... sau o fi si asta tot de la chip... la frigul care e afara trage de rupe motorasul... Frumos.. nu am de ce ma plange ... inafara de vesnica vibratie la relanti :-W :scarpin:

Share this post


Link to post
... inafara de vesnica vibratie la relanti

vezi de o bujie sau de un cablu de la aprindere

Share this post


Link to post

Salut,

 

Si a mea a pornit ok la prima cheie, dupa 2-3 secunde in dimineata asta, dar dupe 30 de secunde de mers pe gaz, s-a oprit(am o problema cu gpl-ul) si mi-a luat juma de ora sa o pornesc. Asta insemand 3 ture de tentative de cate 3, la interval de 10 minute (ca sa nu omor bateria, Rombat Cyclon). Cineva mi-a spus ca ar fi "normal". Acum o saptamana am fost cu ea la Radacini, pentru ca mi se oprea motorul la relanti, cei de acolo au schimbat bujiile cu niste Bosch, si bobina, au curatat cate ceva si au pus-o pe tester, dupa care a mers foarte ok.

Ce ma deranjeaza in mod deosebit datorita gerului, este ca la 3 zile dupa ce a nins, nu a mai mes inchiderea centralizata, la inceput se auzea ceva ca si cum ar fi vrut sa cupleze, dar acum nici atat. + ca sa auzit ca un lichid in usa cand inchideam usa(acu cred ca a inghetat). Cred ca voi face din nou o vizita la Radacini sa-mi umble la inchidere zilele astea.

Edited by Wichedcoder

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca asta e subiectul unde ne laudam cum ne-a pornit masina? :-?

A mea a pornit la prima cheie si relantiul s-a dus la a doua liniuta peste 1000 (mi-e lene sa fac calculez acum cat inseamna asta :D ). Ce imi vine sa injur este spirtul ala care l-am pus in bazinul pt parbriz care a inghetat si nu am putut sa imi spal geamul. :mda: ... ah, si marmelada din cutia de viteze!

Share this post


Link to post

A doua liniuţă peste 1000 este 1500 rpm. La fel şi la mine. Nu înţeleg ce vă tot plângeţi că a urcat ralentiul ... e normal, este echivalentul şocului !

 

Iar zeamă de parbriz ... OMV Flugenştuţmaclavais, de la benzinăriile OMV (bidon alb, etichetă cu verde, vreo 140.000 bidonul). Nu a îngheţat niciodată !

 

Acum să revenim la problema lui Schumi !

Share this post


Link to post

Schumi filtrul de benzina de cand nu a mai fost schimbat?sau bujiile?iac-ul este curat?pompa de benzina se aude mergind 2 secunde la punerea contactului?

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina e OK, schimbat asta vara prin august...deci are vreo 5000 km. S-ar putea sa fie bujiile, ptr ca eu nu le-am schimbat niciodata, shi am 10 000 km de cand am mashina asta. Pompa de benzina e ok, se aude 2 sec dupa punerea contactului, de IAC habar n-am. Nici nu shtiu cum sa-l curatz, recunosc. O sa iau in considerare shi ce a zis adrian.sava cu filtrul de aer. Eu l-am mai curatzat, da cine stie cand a fost schimbat vreodata. Mashina are aproape 73 000 km acum. Cred ca mai trebuie sa schimb shi niscaiva curele...

Share this post


Link to post

Filtrul de aer nu influenteaza pornirea,numai consumul si puterea motorului.

Curata IAC-ul si daca nu se schimba situatia schimba si bujiile.

Da o pe forum si o sa gasesti informatii despre ce bujii iti trebuie si cum se curata IAC-ul.

Share this post


Link to post

Nu-l pune pe om sa desfaca unde nu stie. Asta o poate verifica simplu daca tine clapeta deschisa la pornire (acceleratia apasata). Intii sa vada bujiile, ca masina are 73 kkm si nu stie ce are pe ea.

Share this post


Link to post

Filtrul de aer influenteaza pornirea dimineata...asta iti spun sigur pentru ca si la mine pornea la a doua cheie iar dupa ce l-am schimbat porneste numai la prima cheie si nu se balbaie deloc. parerea mea e ca ar trebui sa schimbe filtrul de aer care e important in functionarea motorului

Share this post


Link to post
Ok si ce sa inteleg daca pe frigul asta la mine se duce in 2000 de ture la pornire dupa care scade la 1500?. Si am mai observat ceva: daca ii dai vreo 10 pedale (acceleratie) cu contactul pus desigur...relantiul nu mai sare in 2000 ci in 1500.

 

reseteaza computerul si va porni la 1500 de ture..Cel putin la espero functioneaza.mai ia niste coduri de-alea de eroare din cand in cand..si crde ca va merge.

Share this post


Link to post

Deconectezi o bornă de la baterie şi fumezi 2 ţigări :) vezi să ai notat codul la casetofon, dacă ai.

Share this post


Link to post

Si la mine pleaca la sfert chiar si pe ger cumplit si urca pe la 1800rpm relantiul cateva secunde, apoi coboara pe la 1500-1600.

Care e ideea cu resetatul...e ceva anormal in comportamentul asta?

Share this post


Link to post

Resetarea ECM-ului implica si reinitializarea IAC-ului asa ca dati resetul numai dupa ce in prealabil sa mers cu masina si motorul este cald altfel veti tremura pe linga ea minim 30 de minute pina se incalzeste motorul la relanti.Pentru modelele cu AC este obligatoriu ca temperatura de afara sa fie cu plus altfel acesta nu porneste si initializarea IAC-ului nu va fi cea corecta.

Share this post


Link to post
Nu-l pune pe om sa desfaca unde nu stie. Asta o poate verifica simplu daca tine clapeta deschisa la pornire (acceleratia apasata). Intii sa vada bujiile, ca masina are 73 kkm si nu stie ce are pe ea.

 

Care e treaba cu acceleratia apasata? Mai pe larg pls. Multzam

Share this post


Link to post

Pai, daca iti pleaca din prima cu pedala apasata, numai atunci poti banui valva IAC. Pana atunci mai sunt alte cauze.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...