Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Intre 100 si 150 ron. Cu cunostintele tale tratezi tu ca iti permiti :mrgreen:

Share this post


Link to post

Masina a stat cam 2 luni in parcare...dupa schimbul de ulei efectuat acu 2 zile am incercat s-o pornesc..si nimic...bateria e aproape noua si incarcata ieri...bujii, fise ok ,,,benzina are...da scanteie la bujii...pompa de benzina bazaie cand pun contactu ...deci ce are fratilor ca m-a inebunit masina asta...?

 

va rog sa ma ajutati...

 

[-O<

Share this post


Link to post

Descrie cum face. E prea vaga formularea. Zi daca invarte electromotoru ca tot s-a pus mai sus problema daca ai verificat scanteia etc...

Share this post


Link to post
Descrie cum face. E prea vaga formularea. Zi daca invarte electromotoru ca tot s-a pus mai sus problema daca ai verificat scanteia etc...

 

invarte electromotoru chiar bine...bateria e super ok ..scanteie vine la bujii...'

Apropo : cand am scos bujiile sa le curat erau ude ...era ulei pe ele...e normal?

Edited by johnny1000

Share this post


Link to post

Esti sigur ca e ulei sau e benzina? Ulei nu prea vad cum sa fie. Adica are cum sa fie dar astea sunt cazuri de nedorit si nu in cantitatile descrise de tine. E benzina nu? pai tu ai masina inecata.

Share this post


Link to post
Esti sigur ca e ulei sau e benzina? Ulei nu prea vad cum sa fie. Adica are cum sa fie dar astea sunt cazuri de nedorit si nu in cantitatile descrise de tine. E benzina nu? pai tu ai masina inecata.

 

nu e benzina...nu sunt asa prost sa nu disting benzina de ulei...

sunt un pic ude de ulei...nu mult ,dar e un pic pe ele...nu sunt chiar uscate

Share this post


Link to post

Alea nu ar fi mare problema. Le cureti pe toate cu o perie de sarma sau le prajesti putin la aragaz :) . Sigur iti vine benzina in rampa la injectoare? Ar trebui sa porneasca daca te iei si cureti alea si ii vine benzina.

Scoate putin fum la pornire? Cred ca te pregatesti de niste semeringuri la supape daca scoate.

Share this post


Link to post

Tu poate nu ai observat bine, era ulei pe electrodul bujiei sau pe filetul ei sus ? Acolo poate sa mai scape ... Sper sa nu fi fost ulei pe electrod :P

Share this post


Link to post

era pe electrod...dar nush daca chiar e ulei...erau bujiile un pic de tot umede...erau negre si ceva lichid pe ele...dar nu era asa vascos ca uleiu...nush ce sa mai zis...

Share this post


Link to post

Ba e ulei ba nu e :mrgreen: . Oricum tb sa le dai o periere. E inecata scarba. Sau ma rog... a fost

 

LE: Daca aia are ulei in electrod o mananc pe toata nu conteaza ce gust are. Pai ar insemna ca prin chiulasa ploua cu ulei. Nu este cum!

Edited by fixxxer

Share this post


Link to post

am verificat acum...v-am indus in eroare fratilor...e benzina pe bujii nu ulei...

 

deci pare a fi inecata nu? ce e de facut atunci?

Share this post


Link to post

Ti s-a mai zis. Cureti bujiile (Da tb sa le scoti pe toate daca deja nu ai facut-o), le pui la loc si incerci din nou. Daca cumva vrei solutia mai usoara desi nu o recomand (cu toate ca eu asa am facut mereu :mrgreen: ) rogi un prieten sa vina cu un cablu de tractare. Totusi sa nu te puna necuratu sa smucesti ambreaju ca o pui de distributie. Deci usor... Hai ca se rezolva.

Share this post


Link to post

Oarecum :o fftopic:

 

Daca e 1.5 16v astea au obiceiul sa scape ulei pe la garnitura capacului de tacheti si de aici uleiul acolo. La mine de exemplu 2 ies bine si 2 pline de ulei.

Uleiul se strange in timp deasupra lor si cand se desfac intra in cilindru. Asa ca poate fi si ulei, de-asta nu prea iti dai seama daca ai inecat-o sau nu.

 

Oricum, daca suspectezi ca e inecata, incearca o pornire cu pedala de acceleratie la podea.

Share this post


Link to post

gata,...a pornit...am curatat din nou bujiile ,incarcat bateria toata noaptea ieri ...si a luat-o ..da-o in colo ca e masina de masina :)

Espero - masina frate -

Share this post


Link to post

Iti recomand s-o mai intrebi de sanatate ca nu s-a inecat de nebuna. Vezi si tu pe acolo ce mai e de inlocuit ca nu face bani multi treaba dar sunt macar bine cheltuiti. Nu sa te iei sa schimbi tot ca nebunu fara rost dar unde e loc de o mica schimbare fa-o ca altfel te lasa ca nesimtita si de fapt nu are nicio vina. Bafta!

Share this post


Link to post

Salut. Am si eu o problema cu espero meu. Acum 2 samptamani l-am avut in service. Am schimbat distributia, curea accesorii, bujii, fise, cuzineti supape, segmenti, cuzienti biela, pompa servo, ganitura chiuloasa, rectificat chiuloasa, plus antigel, ulei, filtre si tot ce tine de consumabile. Problema mea este ca dimineata porneste foarte greu, la prima cheie trebuie sa tin mai mult pe demaror ca sa porneasca. Acest lucru se intampla in momentul in care masina sta mai mult de 1 -2 ore nepornita, altfel prneste usor. Este un espero din 1998, 1,5 16v, si instalatie de gaz omologata. Pornirea o fac pe benzina.

 

Am fost la service au pus tester pe ea si nu arata nimic. Am stat 2 ore la service ca sa vada cum porneste si nu au stiut ce sa faca.

Va rog din tot sufletul sa ma ajutati.

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

Banuiesc ca injectoarele sunt infundate...

Edited by johnny1000

Share this post


Link to post

injectoarele au fost curatite cu ultrasunete si au spus cei de la service ca nu este nevoie sa le schimb (daca trebuiau schimbate imi spuneau sa le schimb pt ca tot de la ei le luam)

pompa de benzina a fost schimbata acum 6 luni cu o pompa originala made in korea

presiunea in motor este de 14 bari

de ce nu porneste usor pe gpl daca este problama de pompa de benzina?

inainte pornea usor si pe gpl si pe benzina

Share this post


Link to post

Fa un test de compresie la rece si regleaza avansul.

Share this post


Link to post

multumesc mult de tot ovi_jer

stie cineva un service in craiova bun pt reglarea avansului ?

Share this post


Link to post

Am schimbat garnitura de chiuloasa (s-a spart vasul de expansiune, am ramas fara apa pe autostrada, am oprit imediat ce a urcat acul de temperatura dar aparent a fost prea tarziu pentru garnitura...A intrat apa in pistoane si am ajuns tractat la service.). Toate bune si frumoase doar ca nu mai porneste la prima cheie dimineata. Porneste cam la a patra, cincea, sasea si cand porneste porneste cu detonare pe evacuare. Am reglat avansul cu stroboscopul si nimic... Pana la urma tot o sa ajung la un service care are si tester...

 

Dupa ce porneste, motorul nu are vlaga pana ce nu il turez o data pana la 5000 de ture. Dupa aia mai da in nas putin la accelerare si dupa ce se incalzeste merge chiar frumos.

 

Ceva idei? Ma pasc cateva injectoare noi?

Share this post


Link to post

Ai pus si tu bujii noi daca tot le-ai spalat pe dinti fierbinti?

Share this post


Link to post

Dam tocmai am verificat. Sunt noi. Nu sunt ele cele mai bune (Champion), dar asta nu justifica rateurile...

Share this post


Link to post

Motorul tau are tacheti hidraulici parca, deci nu ai ce regla. Bujii/fise sunt OK, zici. Injectoarele sunt si ele OK din moment ce-ti troznesc rateuri in evacuare, inseamna ca ele baga benzina cat dai tu la automat. Eu as verifica punerea la punct a distributiei, banuiesc ca au decalat cu un dinte un pinion. Daca nu si nu, ti-or fi schimbat niste injectoare prin service, practica destul de comuna in romanica... Un tester sa vezi niste timpi de injectie ai pus si mataluta?

Share this post


Link to post

Ma indoiesc de schimbul de injectoare, cica ar costa 100 si ceva de lei unul: http://autodaewoo.ro/oferta.php?act=cauta&step=1&cod=&articol=injector&id_model=7

 

La tester nu am ajuns inca.

 

Cu saritul de la punct nu stiu ce sa zic, am facut deja mai bine de 3000 de km de cand am schimbat garnitura de chiuloasa si nu se simt pierderi de putere o data ce motorul se incalzeste, trage ca inainte. Doar la rece sunt probleme, pare chiar moarta cateodata (cand apas acceleratia mai tare).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...