Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Florin2006

Faptul ca ai masina noua este explicatia. Pompa de injectie fiind noua, injectoarele noi, este foarte brobabil ca sa nu se piarda presiunea in rampa,iar daca se pierde ceva pompa o ridica imediat, inainte sa-ti dai tu seama. La opriri scurte nu vor aparea probleme, oricum daca dai prea repede la cheia lungesti timpul de pornire cu o secunda, o secunda jumate maxim, ceea ca nu e mult. Nu ai stricat nimic, stai linistit, totusi pentru convingerea ta ca asa e, porneste odata cand e liniste, pune contactul pe start si asculta, se va auzi un bazait de sub bancheta spate maxim 2 secunde, aia e pompa care se amorseaza. Succes!

Share this post


Link to post

De acord cu domnul Adi Iacob. De stricat n-ai ce sa strici, considera-te norocos ca a pornit din prima de fiecare data.

Share this post


Link to post

cielo nu are pompa de injectie... nu are decat pompa de benzina din rezervor... sau ma insel eu? :->

Share this post


Link to post

:) la aia se referea. Nu are intr-adevar dar se poate numi si asa.

Share this post


Link to post

deci, problema e in felul urmator:

dimineata cand plec la servici , porneste la sfert de cheie , fara nici un fel de problema , ...la munca , masina sta in parcarea firmei , in soare , se incalzeste ca orice masina care sta in soare...cand dau sa plec acasa , trebuie sa dau la automat vreo 5 secunde pana porneste , si cand porneste dureaza puitn pana isi regleaza ralanti-ul , ...intrebare mea: de ce dimineata cand e mai racoare porneste la sfert de cheie si dupa amiaza cand e mai cald porneste mai greu? mentionez ca , la pornire nu calc acceleratia deloc, doar dat la cheie...problema asta apare numai si numai de cand s-a incalzit afara, cand e rece porneste la sfert :wallbanger: ...inculpatul este un corean din 96 :scarpin: ...

Share this post


Link to post

Te-ai uitat la IAC ? Ai incercat un Idle Learn ? Cam cata benzina ai in rezervor, in general, in partea de jos sau in partea de sus ? Altfel, problema ta este discutata pe forum, deci, topicul este in plus.

Share this post


Link to post
Te-ai uitat la IAC ? Ai incercat un Idle Learn ? Cam cata benzina ai in rezervor, in general, in partea de jos sau in partea de sus ? Altfel, problema ta este discutata pe forum, deci, topicul este in plus.

 

 

benzina , in jur de 15 litri , in mod normal , iac-ul nu stiu und este...am cautat pe forum, dar as vrea un raspuns concret :spumelagura:

Share this post


Link to post

Deci intr-o zi am incercat sa pornesc espero si nu a mai pornit de nici o culoare...bujii sunt curatate ,fisele sunt bune ,...am verificat daca da scanteie ,si am vazut ca da scanteie ,deci nu e de aici...bateria e noua...am dat repetate chei ,tot nu vrea...bateria e noua ...

 

va rog mult sa ma ajutati!!

ce as putea sa-i fac?

 

o sugestie ,o ideea ,o solutie ,ceva...e binevenita orice idee...va rog mult de tot!

Share this post


Link to post

frate ,sunt incepator,,,,te rog mult zi-mi si mie cum verific daca vine benzina...cat mai detaliat...te rog mult de tot...toate cele bune iti doresc..

Share this post


Link to post

Cand ai verificat bujiile erau pline de benzina sau uscate? Esti sigur ca ai benzina in rezervor? Ai cumva GPL pe ea?

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post
Cand ai verificat bujiile erau pline de benzina sau uscate? Esti sigur ca ai benzina in rezervor? Ai cumva GPL pe ea?

 

nu am GPL pe ea... bujiile nu erau tocmai uscate...

 

Mi-am amintit ca ,ieri cand am incercat s-o pornesc ,a pornit motoru ,s-a mentinut la 200-300rpm vreo 2 sec si pe urma a murit.,.,,,,am zis ca poate nu are benzina...si am simtit ca miroase a plastic ars...apoi i-am pus benzina ,si tot nu porneste

 

 

ce o fi de vina?

Share this post


Link to post

Esti sigur ca nu e pompa de benzina dusa? Macar cand dai cheie invarte? Da-ne si noua detalii, sa stim incotro sa te trimitem!

Share this post


Link to post
Esti sigur ca nu e pompa de benzina dusa? Macar cand dai cheie invarte? Da-ne si noua detalii, sa stim incotro sa te trimitem!

 

 

deci electromotorul merge...bateria e noua...bujii si fise ok...pompa de benzina merge ( cand pun contactu bazaie 2 sec ca de obicei) , scanteie vad ca da...apropo...cand dau la cheie ,cateodata se aude o pocnitura in galeria de aer sau cum ii zice...

 

deci daca mai aveti intrebari ,va invit...o sa mai stau azi ceva timp pe forum...

 

multumesc frumos si sper sa puteti sa ma ajutati...fac cinste :)

Share this post


Link to post

Ai pornit-o impinsa sau trasa de curand, ai schimbat/umblat pe la delcou?

Share this post


Link to post
Ai pornit-o impinsa sau trasa de curand, ai schimbat/umblat pe la delcou?

 

nu

Share this post


Link to post

Pocnitura in galeria de admisie inseamna ca scanteia nu vine cand trebuie, asta inseamna distributie sarita de la punct sau o problema la aprindere. Fara service n-o scoti din boala.

Share this post


Link to post

Verifica daca vine scanteie la bujii... e posibil sa ai probleme si cu bobina...

Esperatul zice foarteeeeeeee bine... vezi daca nu s-a rupt cureaua de distributie.

 

LE : Nu am vazut, oricum e important sa ne zici si noua cum ai verificat tu ca da scanteie... ca poate nu ai verificat corect. Dar daca totusi zici ca ai auzit ceva prin galeria de admisie... verifica si cureaua de distributie altceva nu imi mai trece prin cap .. :P

Edited by TBird

Share this post


Link to post

Cica vine scanteie , a verificat! Eu totusi ma gandesc si la pompa de benzina ca si eu am avut astfel de probleme, numai ca la mine nu se amorsa!

Share this post


Link to post

am verificat daca are scanteie asa : am scos o fisa de pe o bujie...am scos capu de metal din cauciucul ala...si am pus pe ceva de metal ,la o distanta de ,1mm sa zicem ,capul ala de metal pe ceva metal de pe acolo ,de la motor...a dat careva la automat, si am vazut ce se fac scantei intre capul fisei si bucata de metal...nu e bine asa?

Share this post


Link to post

E aproximativ corect, desi era o treaba sa vezi daca vine la fiecare.

 

Desfa macar partial capacul de la distributie si vezi ce e pe acolo.

Share this post


Link to post

Daca vine scanteie cureaua de distributie nu e rupta, in cel mai rau caz e sarita de la punct desi inclin sa cred ca este mai degraba o problema de alimentare (pompa de benzina obosita care s-a dezamorsat) Cel mai bine desfa bancheta din spate, capacul de sub ea, dai de pompa, scoate-i furtunul, pune-i contactul si vezi daca iti vine benzina cand pui contactul.

Mai verifica mufele injectoarelor.

Share this post


Link to post

chestie patita de mine la Cielo-ul unui prieten...

masina nepornita aproape o luna - scanteie avea, pompa amorsa, dar nu pornea... am stat doua ore sa inteleg ce are...

pana cand la "sfatul" unui mecanic daewoo - am ciocanit usor cu o surubelnita in fiecare injector - si a pornit la "sfert" - explicatia omului fiind ca dupa o anumita varsta, combinat cu benzina ceva mai proasta, se "gripeaza" injectoarele daca esta lasata masina nepornita ceva timp

 

masina avea 100k km (am dubii insa daca reali) - si fara GPL

Share this post


Link to post

Intaresc cele spuse de madkat,aceeasi faza cu Cielo unui vecin,numai ca aceasta era folosita destul de des.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...