Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Intr-adevar, un consum de 300ml / 1000 km nu este alarmant. Personal, nu cred ca s-a prelucrat blocul iar cilindrii erau bineinteles uzati (ar fi trebuit sa se inlocuiasca si pistoanele). In asemenea situatie segmentarea este contraproductiva. Ca atare noii segmenti se vor "aseza" abia cand vor ajunge la fel cu cei vechi (adica uzati). Altfel, este greu de explicat fenomenul unui rodaj atat de indelungat.

Share this post


Link to post

Multumesc de raspunsuri am sa incerc sa ignor cit de cit problema si nu pot decit sa sper ca pe parcurs fenomenul se va atenua sau poate va disparea .

Share this post


Link to post

salut care stie de ce se depune calamina la un capac delcou nou iar la aproximativ doua saptamani apare calamina pe tolele capacului ?

Share this post


Link to post

Aia cu fumul la rece inclina mai mult spre simeringuri de supape. Cat sta, uleiul de deasupra curge printre simering si coada supapei iar la pornire (cand se deschide supapa) ajunge in camera de ardere. probabil se va ameliora odata cu acumularea de depuneri pe coada, insa nu prea e ok.

 

Faptul ca pistoanele nu se mai miscau cu noii segmenti nu e un diagnostic bun, poate ei s-au fixat dar cilindrii pot fi ovali (asta trebuia masurat) si dupa ce isi "iau forma" consumul de ulei va reveni la cel dinainte. Dupa mine, 2 chestii sunt foarte important de masurat la o segmentare, una depinzand de alta:

1)deschiderea fantei segmentilor noi si vechi in cilindru in mai multe puncte ale cursei.

2) ovalitatea cilindrilor in mai multe puncte.

 

Din pacate daca prima se face usor cu o lera, a doua necesita o scula putin mai "rara" prin trusele mesterilor :)

Share this post


Link to post

@

Dj_Dark ; salut de ce oxideaza tolele alea la capac delcou si ce e de facut?

Share this post


Link to post

Referitor la segmentare: Un oarecare indicator pentru neoportunitatea segmentarii este existenta pragului format in zona superioara a cilindrului. Bineinteles ca masurarea cu comparatorul a ovalitatii cilindrului in zona cea mai expusa (prima treime a cursei de la PMI), este metoda recomandata.

Share this post


Link to post

Salutare,

Dupa cateva ore de cautari am gasit acest topic am o problema asemanatoare si ar fi super daca cineva de pe aici ar putea avea o idee salvatoare...

Masina Nubira 2-2006

benzina 1.6 cu gaz din fabrica

km:140.000 majoritatea pe gaz

revizii la timp numai la Automar ploiesti

problema de care kma lovesc apare numai la pornirea la cald cand trebuie sa dau la automat de mai multe ori, porneste f greu.

Deja am fost pe la service de cateva ori, schimbat bujii, capac tacheti, fise schimbate, nu da nici o eroare pe tester, verificat in service injectoarele insa nu au nici o problema.

S-a mai lovit cineva de aceasta problema?

Urmatorul pas ar fi verificarea clapetei de acceleratie, cel putin asa am primit un sfat...

Multumesc anticipat pentru orice opinie sau sfat !

Share this post


Link to post

Scriu si eu aici cateva randuri. Cielo 96 Korea 160000 km. Am avut probleme cu un piston cel de langa delco se fisurase o supapa si compresia pe el era 4. Am desfacut chiuloasa, schimbat supapele de pe pistonul cu buba, garnitura noua, semeringuri noi la supape. Compresia a revenit la 12.5 aprox egala pe toate pistoanele, si de aici a inceput distractia. M am ales cu n consum de ulei de 1l/1200 km si fum negru dupa ea ca la diesel, in special la pornire dimineata, dar si in mers scoate fum. Alta dandanaie, m am trezit cu depuneri de ceva alb ca ceara la culoare in vasul de expansiune. Si de atunci merge in suturi in sensul ca daca plec mai tare un pic de pe loc sau accelerez mai brusc. Trebuie sa o iau foarte usor la acceleratie sa ma pot deplasa.

Ceva opinii la ce i de facut n ar srica.

Dand chiulasa jos, am verificat la mana si nu pare a avea uzura pe cilindri ma refer la formarea acelei buze.

mentionez ca totul a fost facut acasa in regim de amator cu minimul de cunostinte pe care le am.

Urmeaza o vizita la reprezentanta sa l pun la punct cu tot ce i trebuie intucat carpaceala din spatele blocului nu da roade.

Share this post


Link to post

Uleiul la joja cum arata?

Banuiesc ca planeitatea chiulasei nu ai verificat-o...

Share this post


Link to post

Arata bine galben la culoare E ok.

Pleneitatea nu am verificat o. Si puteam sa o pun pe o sticla sa vad ce i de ea.

Share this post


Link to post

Nu prea cred ca problemele sa fie create de lipsa planeitatii (daca motorul nu a functionat fara racire si nu "a dat in fiert"). Mai repede de anumite defecte (sau lipsuri) ale garniturii (destul de des intalnite la marfa de provenienta dubioasa), daca tot este sa amintim lipsa etanseitatii.

Ai uns cu ceva garnitura de chiulasa (ulei, vaselina, silicon, marmelada :) ) ; personal, nu recomand nimic) ?

Distributia ai pus-o corect (verifica) ?

Care dintre bujii este "unsa", toate sau niciuna (depozite, cruste)?

Edited by smv

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa zic... posibil ca garnitura de chiulasa noua sa nu fi fost montata corect. Antigelul dispare din vas? L-ai schimbat dupa ce ai remontat chiulasa?

Share this post


Link to post

La "set" s-a umblat sau doar la supape?

Astept raspuns si la intrebarile de mai sus.

 

PS inca ceva, chiulasa s-a verifat de fisuri ? De ce s-a fisurat supapa aia si cum adica "s-a fisurat"? Ai gaz?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

La set nu s a umblat.Chiulasa nu s a verificat de fisuri.Supapa s a dus pur si simplu dupa o depasire prosteasca 100 intr a treia.Lichidul de racire a fost schimbat total.Nu pierde nicaieri nu scade. Da garnit de chiulasa a fost unsa cu vaselina la punere ca doar am fost o viata daciot. Poate nu am procedat bine. Ce stiu sigur ca am scos apa vu carpe si uscat cu feon industrial toate gaurile inainte de a baga prezoanele la montarea chiulasei.

Share this post


Link to post

Garnitura avea dungulite subtiri de silicon pe ea? Ai folosit cheie dinamometrica pentru strangerea chiuloasei? A scos fum de la prima pornire sau dupa 10-20 km?

Share this post


Link to post

Garnitura a fost Victor Reinz. N am observat dungulite. Da am folosit cheie dinamometrica si am respectat ordinea de strangere din manualul de service. La 100 km am restrans o la fel cu cheia dinamometrica cf. manualului. N a scos fum la prima pornire. A pornit super ok ca si cun n as fi mblat la ea

Share this post


Link to post

salut baieti puteti sami dati si mie un sfat am un cielo din 96 cumparat recent si imi cam face gafe la pornire dimineata porneste la al 5 al 6 automat aveti freun sfat ?

 

Share this post


Link to post

salut baieti puteti sami dati si mie un sfat am un cielo din 96 cumparat recent si imi cam face gafe la pornire dimineata porneste la al 5 al 6 automat aveti freun sfat ?

 

 

Verifica presurizarea rampei de benzina prima data, pompa de benzina in prima faza

Share this post


Link to post

 

Verifica presurizarea rampei de benzina prima data, pompa de benzina in prima faza

pai pompa se aude ca trage dar nustiu ce sa zic si in rampa are presiune pentru ca iam schimbat recent furtun tur intre conducta si rampa si avea presiune

Share this post


Link to post

Colega @(l)ilar, asa ai "masurat" presiunea ??? :-/ Macar, pentru inceput, fa testul din cartea service (min. 1L/min) intrucat cu astfel de masuratori babesti (trasul si stropitul =)) )... pompa poate sa "traga sa moara" si pornire - ioc.

Edited by smv

Share this post


Link to post

Colega @(l)ilar, asa ai "masurat" presiunea ??? :-/ Macar, pentru inceput, fa testul din cartea service (min. 1L/min) intrucat cu astfel de masuratori babesti (trasul si stropitul =)) )... pompa poate sa "traga sa moara" si pornire - ioc.

ms o sa incerc si o sati spun

Share this post


Link to post

@dociuboy problema ta cred ca nu e "releated" cu reparatia. Pur si simplu ceva s-a intamplat pe la injectie.

 

De exemplu injectoarele au fost depozitate la gramada cu suruburile (sunt foarte sensibile, trebuie impachetate in pungulite cand nu se folosesc, sau folosesti bucati de carpa sa le astupi olificiile) ori a intrat ceva in rampa de injectie cat ai tinut-o desfacuta pe-acolo si acum a ajuns in injectoare. Fumul ala negru la pronire denota ca unul sau mai multe injectoare nu mai inchid bine. Se poate vedea repede cu rampa scoasa si facut presiune, alea care formeaza picaturi sunt duse.

 

Crusta aia din vas probabil sunt resturi de vaselina si alte chestii care au intrat in circuit la montaj.

 

La mine de ex, 2 zile de tinut injectoarele intro cutie de conserve a fost suficient sa nu mai deschida niciunul. Si-au revenit dupa vre-o juma' de ora de dat la demaror si avea cam acelasi manifestari. La rece mergea in 3, cand o acceleram o lua in 4, revenea in 3, iar in 4, numai asa o tinea.

Cand se incalzea mergea ok.

S-a rezolvat cu o forja zdravana dupa ce a iesit din rodaj (eu am umblat si la set atunci).

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ieri am schimbat injectoarele cu unele de pe o vectra 18 cu dublu jet. Simptomele persista. In relanti merge normal, la accelerare normala merge cand ii dau talpa ramane fara benzina si arre tendinta sa puste pe toba din lipsa de benzina. Pompa e noua baga ca 1,2 l pe minut.Supapa de la iesire sin rampa tine ok in sensul ca nu curge si tine rampa presurizata. Mai este o supapa pe tur care n are nivi o treaba ori pe care parte suflu in ea comunica, in concluzie nu stiu ce sa I mai fac. Simt ca un rahat marunt pe care nu l dibuiesc.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...