Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Revin cu o intrebare dupa multe search-uri pe net.La cielo din 96 exista senzor pe axa cu came sau pe vibrochen?Multumesc

Share this post


Link to post

Nu. ia manualul si vezi schema, eu m-am uitat il cel de espero acum.

 

Daca si bobina si delco-ul (complet, nu doar anumite piese din el) merg pe alt cielo e din electrica de undeva (sunt cateva fire de verificat) sau din ecm ceva.

 

Insa eu inainte as da la demaror cu capacu lde delco dat jos sa vad daca se invarte. Fa testul asta si revino cu rezultatul.

Share this post


Link to post

De fiecare data cand pun benzina, la prima pornire moare motorul, trebuie sa o accelerez un pic ca sa nu se opreasca, apoi nu mai face alte probleme.

 

Posibil sa piece ceva de tot in curand?

Share this post


Link to post

Am rezolvat-o. Schimbat bujii, filtru de benzina, aruncat benzina care mai zacea in rezervor si avea miros de diluant si... e zmeu acum, mananca pamantul

.

Share this post


Link to post

Bravo! In medie, dupa vreo una mie de km parcursi pe gpl se recomanda macar 100 km mers numai pe benzina si putin mai turata. Asta face bine, mai ales, injectoarelor de benzina. In plus, benzina nu isi mai pastreaza componentele de baza mult timp pt ca este volatila.

Share this post


Link to post

Salut ,

 

Multumesc mult pentru sfaturi mai ales pentru verificarea pe componente.Era de la modulul de comanda aprindere din delco(oricum nu inteleg cum pe masina cealalta a pornit ). Pret 300 lei dar s-a rezolvat problema .Am fost la service Radacini pe tester si aparea eroarea .Multumesc inca o data pentru ajutor.

 

O seara buna!

Share this post


Link to post

Revin. A reaparut problema cu pornitul greu cand merg pe benzina si in plus, nu vrea sa mai mearga pe benzina dupa ce in sfarsit porneste dupa 10 chei. Mai exact, nu se tureaza mai mult de 3000 ture, da in nas de parca nu ar mai avea benzina, indiferent de treapta de viteza. Ce ziceti de asta? Pompa de benzina are 3 luni.

Edited by catalin_online

Share this post


Link to post

"Prospetimea" piesei nu mai este demult un argument si un garant al calitatii in Romanica !

Share this post


Link to post

Filtrul de benzina cand s-a schimbat ultima oara?

Pompa a fost noua?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu stiu ce sa mai cred. Am bagat de 50 lei benzina de la OMV peste aia 4 litri cat mai aveam luati de la Rompetrol (cand am schimbat filtrul de benzina am schimbat si plutitorul pt ca nu mai functiona, am golit rezervorul si am pus 6 litri de la Rompetrol) si problema se pare ca a disparut, porneste la sfert de cheie, se tureaza cat vreau. Mentionez ca ultimele 2 dati am alimentat de la Rompetrol. Voi ce intelegeti? Suna a reclama sau mai degraba a antireclama dar asta e crudul adevar.



pompa noua, filtrul schimbat acum pt prima da

Share this post


Link to post

Daca obisnuiesti sa mergi cu 4 L in rezervor (adica, practic gol) sa nu te mire ca pompa va avea viata scurta.

Share this post


Link to post

Salut, se da Espero 1.5 16v GPL, de 3 zile probleme la pornire, pe benzina porneste mai greu, pe GPL mai deloc...Am fost la service GPL si spun ca este pe partea de aprindere. Simtome: La rece porneste repede, cand este cald motorul si o las 3-5 minute porneste foarte greu..porneste pe benzina, asta dupa ce incerc sa amorsez pompa, pun contactul de cateva ori ( fara sa pun in functiune electromotorul) sa amorsez bine instalatia si dupa multe incercari porneste, dupa aceea o trec in GPL si merge. Nu stiu ce sa mai urmaresc la ea, ce trebuie sa verific. De la GPL spune ca merge pe benzina pentru are cifra octanica mare(normal).. Ma gandesc sa nu aive tensiune mica pentru scantee...nu stiu ce sa mai controlez. probabil din cauza cand dau la electromotor scade tensiunea. Rece porneste repede, calda dupa multe incercari ( foarte multe). Are cineva idee de unde ar fi?

Share this post


Link to post

Seamana a problema de aprindere. Incearca o substituitie a bobinei. Verifica fisele (rezistenta) si bujiile daca nu ai facut-o deja.

Share this post


Link to post

Verifica si TPS. Fa-i o diagnoza cu scannerul.

 

sal man tps am luat de la alt prieten sh tot asa face i-am facut un ecm merge un pic mai bn dar tot nu pot sa bag picioru calumea in acc ca moare motoru daca il bag pe tester o sa imi arate problema daca e de la tps?sal numai bine

Share this post


Link to post

Bai frate dar nu mai stiti sa scrieti romaneste? Aici nu e facebook, mirc sau eu stiu ce alte site-uri de socializare.

 

Eu nu am inteles nimic din postul de mai sus.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Da-i un RESET la limba! :mrgreen:

Share this post


Link to post

Seamana a problema de aprindere. Incearca o substituitie a bobinei. Verifica fisele (rezistenta) si bujiile daca nu ai facut-o deja.

 

Te referi la bobina de inductie?

Share this post


Link to post

Buna seara. Citind topicul cap coada , postez si eu problema mea care seamana cu altele dar poate nu in totalitate. Cielo GLE 1996 cu pornire greiaoe la a doua sau chiar a treia cheie dimineata sistematic de vre o 3 luni. Am suspectat pompa de benzina pe vare am schimbat o si odata cu ea si filtrul. Efectul se manifesta in continuare si anume la prima cheie poeneste foarte scurt si se opreste. La a doua bazaie pompa de benz dipa care porneste si e ok. Am demontat acea supapa de sens ca un banut de pe tur si e buna (testata romaneste sufland in ea) alta metoda nu cunosc si nu am avut la indemana in fata blocului. La pornire simptomul pare a fi de pornire usor inecata dupa care merge foarte bine. Suspectez unul sau mai multe injectoare care nu inchid perfect si pierd presiuea din rampa peste noapte. Rog apreciati daca rationamentiul meu este orect si eventual daca am vre o metoda de a verifica injectoarele acasa. Ma gandeam la demontarea rampei si cu injectoarele infipte in ea sa o presurizez prin punerea pompei pe direct poate observ vre un injector care sta in repaus ca picura plange etc.

Nu am facut niciodata treaba asta si intreb ce sorti de izbanda as avea.

In al doilea rand sa zicem ca mi asum o cheltuiala cu cele 4 injectoare, cam cat ar costa noi, si eventual din dezmembrari daca le iau ce compatibilitate ar fi la cele de cielo cu alte daewoo uri ma refer aici nubira ,leganza, etc.

Cu stima,

Doru

Share this post


Link to post

Aceeasi problema am remediat-o in trecut prin reglarea potentiometrului senzor oxigen pe tester la 580 mv.Se poate testa etanseitatea injectoarelor prin metoda mentionata iar daca se dovedesc stricate iti recomand de Logan 1,4 mpi sh.Injectoarele de Cielo noneuro sunt proaste si cad repede,mai ales daca ai gpl,vorbesc din proprie experienta.

Share this post


Link to post

Multumesc de raspuns. Maine testez empiric prin metoda descrisa injectoarele. Masina nu prea e purtata desi are ani are 158000 km. Mi se par suspecte teoretic vorbind injectoarele prin comparatie cu o nubira 2 pe care o port si are 386000 km fara nici o problema si porneste la sfert. Inject de logan sh vin pe rampa de la cielo sau trebuie ceva modificari?

Share this post


Link to post

Salut baieti eu am un espero din 96 de 1,5 cu probleme mari de pornire. Nu lam mai miscat de aproape 2 luni si acum nu mai vrea sa mai porneasca . Se aude electromotorul ca invarte si cam atat . Am incerca cu alta baterie , sa o imping si nu am reusit nimic ...

Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi

Share this post


Link to post

Vin fara nici o modificare.

Share this post


Link to post

Salut baieti eu am un espero din 96 de 1,5 cu probleme mari de pornire. Nu lam mai miscat de aproape 2 luni si acum nu mai vrea sa mai porneasca . Se aude electromotorul ca invarte si cam atat . Am incerca cu alta baterie , sa o imping si nu am reusit nimic ...

Va rog ajutati-ma cu niste sfaturi

 

http://www.gmclub.ro/forum/index.php/topic/2928-nu-mai-porneste/?hl=%20probleme%20%20pornire

 

Share this post


Link to post

Am testat ce am zis mai sus si problema este ca unul din injectoare dupa ce presurizez rampa pierde benzina, picura usor din el deci nu inchide. Am citit despre leacuri de desfundare la cele infundate, la mine fiind treaba pe dos, tare mi miroase a injectoare noi sau ma rog second.

Ma cam tem sa iau din second ca nu prea stiu ce iau.Noi... is cam acri strugurii, undeva la 2,5 milioane vechi.Asa ca poate vine careva cu ceva sugestii ce i de facut.

Multumesc frumos colegilor coforumisti

Edited by dorucioby

Share this post


Link to post

Pai faptul ca nu inchide tot din cauza mizeriei se datoreaza... deci curatarea poate sa fie solutia.

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...