Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Daca da cu fum negru la pornire, injectoarele nu mai inchid bine si trebuiesc schimbate.

Astfel ai rezolvat ambele probleme (pornirea si pierderea presiunii).

Share this post


Link to post

Salut,am si eu o intrebare pentru dl ovi -jer am un cielo din 96 care la fiecare pornire atat dimineata cat si cand e calda porneste in 3 pistoane si pe gaz cat si pe benzina pana cand o accelerez de de 2-3 ori dupa care isi revine.Dimineata porneste la a2-3 cheie , multumesc.

Share this post


Link to post

Salut. Scuze colegului care a deschis postul, dar consider ca am o problema asemanatoare cu Espero-ul meu (`97) non-GPL. Dupa ce se raceste motorul, sau cateodata si cand e cald porneste dupa a 2-a cheie. S-a intamplat sa stau jumatate de ora sa ma rog de ea sa porneasca , s-a intamplat sa-mi porneasca la sfert. De obicei, dupa ce o pornesc si merg cu ea iar apoi o opresc si o pornesc iar imediat sau in 5-10 minute pleaca la sfert. Daca o las mai mult pleaca mai greu. Poate are cineva o idee sau o sugestie? Multumesc

Share this post


Link to post

Delcou, bobina... Ovi nu mai activeaza pe forum. Dati-i search!

Share this post


Link to post

Delcou, bobina... Ovi nu mai activeaza pe forum. Dati-i search!

 

bobina schimbata in primavara, capac in iarna..

Share this post


Link to post

bujii, fise ?

merge in suturi? variatii de turatie?

Share this post


Link to post

mm... nu as putea spune ca merge in suturi... oricum .. n-am mai reusit sa o mai pornesc deloc azi... cred ca am consumat si toata bateria cat am invartit la electromotorul ala... am sa o duc miercuri in service... trasa...

Share this post


Link to post

verifica si fisa centrala totusi inainte de a merge la service sa vezi daca nu cumva este intrerupta, daca are asa ceva.

Share this post


Link to post

Am un cielo exec. din 2003 si de cand a dat frigul,porneste greu,adica invarte de 10-12 ori pana porneste .Asta se intampla de cand a dat frigul .La fel a facut si anul trecut! MULTUMESC !!

Share this post


Link to post

bateria de cand e? ce voltaj are dimineata?

Share this post


Link to post

salutare. Am scos ieri masina din service. Problema : delcoul. Am cumparat unul SH (150 lei) , l-am pus , porneste perfect la orice ora din zi sau noapte.

 

OnlyOne.. fisele nu au nimic, nu-s intrerupte. Si ... n-am apucat sa masor bateria ca n-am un aprat de masura si control dar bateria e aproape noua (cumparata iarna trecuta). Oricum , baiatul care se ocupa pe partea de motoare de la service m-a rugat sa i-o aduc trasa daca pot ca sa poata el sa-si dea seama ce are... ca daca i-o aduceam cu motorul cald nu rezolvam nimic. In sfarsit .. problema a fost din delcou. Interesant este ca am mai schimbat unul asta toamna - iarna. Ori nu era ala bun si s-a stricat ORI ceva imi mananca delcoul...

Edited by bogdanbobu

Share this post


Link to post

Daca si ala era tot SH, e normal. La un delco se mai schimba din cand in cand capacul, luleaua si bobina interioara cu unele NOI.

Share this post


Link to post

Salut,am si eu o intrebare pentru dl ovi -jer am un cielo din 96 care la fiecare pornire atat dimineata cat si cand e calda porneste in 3 pistoane si pe gaz cat si pe benzina pana cand o accelerez de de 2-3 ori dupa care isi revine.Dimineata porneste la a2-3 cheie , multumesc.

\

Injector blocat pe deschis, sau care nu inchide bine

Share this post


Link to post

am rezolvat problema : Releul de la pompa de benzina - dreapta sus - cost 15 lei. De acea nu se auzea nici bazaitul pompei. acum porneste la sfert de cheie.

Share this post


Link to post

Buna ziua,domnilor.AJUTATI-MA VA ROG!!! Am un Cielo din 99(8 valve) la care i-am pus si gaz.De ceva vreme face fite la pornire cand e rece,mai exact porneste la sfert de cheie,sta turata foarte frumos DAR,daca ii calc acceleratia ii da in nas.Nu pot sa plec cu ea de pe loc 2-3 minute pana cand nu se incalzeste putin(are cutie automata asa ca nici macar ambreiaj nu am din care s-o tin). Dupa aia,merge perfect toata ziua,fara probleme.Mentionez ca daca o comut pe gaz atunci cand ii da in nas NU MAI FACE,se tureaza impecabil,fara"hopuri".Dupa vizita pe la 2-3 service-uri i-am schimbat bujiile,capacul de delco,fisele,filtrul de benzina,injectoarele,senzorul de temperatura motor,i-am curatat IAC-ul si clapeta de acceleratie si i-am dat reset ECM.Mai am sa-i pun si lumanare si s-o las sa se duca !!! Va rog nu va sfiiti sa va spuneti parearea , sunt deschis la orice sugestie.

Share this post


Link to post

Dupa ce ai schimbat tot ce ai enumerat mai sus ,tot asa face? Colegul nostru ti-a zis sa mergi mai mult pe benzina pentru a mai folosi si injectoarele altfel se obtureaza de calamina. Dar tu zici ca ai schimbat injectoarele!

Share this post


Link to post

da,i-am schimbat si injectoarele si face identic.

Share this post


Link to post

ai idee daca la ultimul ITP ti-a iesit amestecul pe benzina prea bogat sau prea sarac?

la pornire cu motorul rece amestecul parca e mai bogat, numai sa nu fie prea bogat ma gandesc eu.

sa mai asteptam si alte opinii ale celor mai priceputi.

Edited by onlyone

Share this post


Link to post

ai idee daca la ultimul ITP ti-a iesit amestecul pe benzina prea bogat sau prea sarac?

la pornire cu motorul rece amestecul parca e mai bogat, numai sa nu fie prea bogat ma gandesc eu.

sa mai asteptam si alte opinii ale celor mai priceputi.

 

 

am verificat noxele si sunt ok,in limitele normale

Share this post


Link to post

ar fi interesant de verificat cu motorul rece, cand da in nas.

Share this post


Link to post

Salutare forumisti , posesori si neposesori de autoturism . Am facut acest topic fiindca nu am gasit unul foarte explicit ( mentionez ca am citit topicul lui iazur )

 

Sa incep : Am avut masina in "service" (la un prieten mecanic pentru a inlocui bara fata , aripa , far , toba mijloc ) cam in 2 saptamani am luat-o pentru ca nu m-am grabit (detin masina de serviciu) in acest timp probabil s-a ascultat si muzica fara ca motorul sa fie pornit , si a murit bateria . I-am dat curent si a luat`o . Am mers aproximativ 5 km cu ea pana acasa , dimineata am plecat cu ea ( a pornit mai greu ) si am mers pana la serviciu cu ea ( tot cam 5 km ) peste aproximativ 15 ore cand sa plec acasa cu ea ... dai o cheie nimik ...am zis ca e bateria ok .. m-au impins cativa colegi a luat-o si a murit . mai imping odata o ia tremura foarte urat , turatia e undeva la 700 rpm si sta cam 3-5 secunde dupa care moare . Am pus baterie noua , exact acelasi lucru , sta pornita 3-5 secunde timp in care nu se stinge acel bec galben care indica motorul . Un coleg mi-a spus ca sunt fisele si bujiile . Acum nu stiu ce sa fac poate nu sunt ele de vina , nu vreau sa le cumpar degeaba . Masina are 96000 km distributie neschimbata , fise bujii schimbate 1 data la 22000 km ( 1 fisa iesise din lacasul acela si statea pe o conducta de fier pe care a inegrit-o) . Astept pareri . Multumesc

Share this post


Link to post

Masinile cu distributia pe curea nu e bine sa fie impinse, poate sari de la punct si se intampla cam ce ai patit tu.

 

Bine, nu e obligatoriu sa fie de acolo, dar din ce ai spus asa pare.

Edited by ALiCE

Share this post


Link to post

Masinile cu distributia pe curea nu e bine sa fie impinse, poate sari de la punct si se intampla cam ce ai patit tu.

 

Bine, nu e obligatoriu sa fie de acolo, dar din ce ai spus asa pare.

 

Deja m-au luat transpiratile , asta ar insemna ca s-a rupt si distributia tot... sper sa nu ai dreptate , dar iti multumesc pentru sfat .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...