Jump to content
Sign in to follow this  
iuzar

Probleme La Pornire Si Imediat Dupa Pornire

Recommended Posts

Ai invartit-o fara benzina si s-a dezamorsat. Si probabil ai ramas fara benzina inainte de defectiune si nu ai specificat. Bag-o in benzina si da-i pe direct fara furtun conectat pana incepe sa scuipe benzina. Daca nu se intampla in primele 20 secunde foloseste o seringa sa pui benzina pe conducta de sus dupa care incerci iar.

Share this post


Link to post

Ai invartit-o fara benzina si s-a dezamorsat. Si probabil ai ramas fara benzina inainte de defectiune si nu ai specificat. Bag-o in benzina si da-i pe direct fara furtun conectat pana incepe sa scuipe benzina. Daca nu se intampla in primele 20 secunde foloseste o seringa sa pui benzina pe conducta de sus dupa care incerci iar.

 

aha ! am sa incerc !

 

totusi mai am o intrebare ! cum schimb filtrul de benzina ?? stiu unde este dar am observat ca este f ruginit si mi-e cam frica sa ma bag sa nu plesneasca vre-o teava de alimentare ... !

Voi cum ati procedat ?

 

multumesc!

Share this post


Link to post

Du-te la un service pt filtrul de benzina!!! Risti sa rupi conductele sau stricat filetul.

 

 

 

Share this post


Link to post

Offf. am reusit sa o pronesc dar acum am alta problema nu mai sta la relantiu daca nu o tin din acceleratie moare ! O tin din aceleratie 5 min motorul se incalzeste si sta in 900 de ture fara probleme.

Cred ca este socul electric ce ar trebuie sa-i fac ? si cam cat ar costa ?

 

Multumesc anticipat !

Share this post


Link to post

Verifica daca ai mufa bagata la IAC. Daca da cauta "idle learn" si executa. Daca tot nu se rezolva IAC probabil defect sau canale de aer infundate.

 

PS. Nu ne-ai spus rezolvarea problemei.

Share this post


Link to post

Verifica daca ai mufa bagata la IAC. Daca da cauta "idle learn" si executa. Daca tot nu se rezolva IAC probabil defect sau canale de aer infundate.

 

PS. Nu ne-ai spus rezolvarea problemei.

 

Rezolavarea problemei cu pompa: Am amorsat pompa si a mers!

cum am amorsat-o:

Am pus in loc furtunul care intra in ea un furtun de al meu care scurgea benzina intr-o sicla de 5L si am pus-o pe automat pana am umplut-o cu benzina si nu a mai iesit aer. Am pus inapoi furtunul ei si cand i-am dat cheie a pornit fara probleme si porneste si acum!

Cu relatiul am rezolvat acum cateva zile era un cablu iesit de la IAC.... :)

Iar cu filtru il schimb maine !

 

Multumesc mult pentru ajutor !

Share this post


Link to post

Salut!

 

Am un Cielo din 96' si de ceva vreme, mai precis de cand a venit iarna, a inceput sa porneasca in 3 pistoane dimineata, la inceput rar, acum la aproape orice pornire. Faza e ca nu face decat dupa ce o pornesc, cam 30-40 de secunde la relanti, dupa aia isi revine si merge normal.In mers nu intrerupe, sau alte chestii de-astea.Dupa ce i-am schimbat bujiile, fisele, capacul la delco si rotorul, am crezut ca am scapat, vreo cateva zile nu a mai facut, dar acum i-a revenit prostul obicei.

 

Please HELP cunoscatorii...

Share this post


Link to post

Compensatorii hidraulici de pe pistonul care nu merge corect ...

Share this post


Link to post

Compensatorii hidraulici de pe pistonul care nu merge corect ...

 

Si aia ce-s, sau unde-s daca nu te superi? mai pe limba unui profan asa, ca m-ai pierdut!

Share this post


Link to post

Nivelul antigelului in vasul de expansiune e ok? Eu asa pateam mai demult la a mea si am constatat ca mi-am ars garnitura de chiulasa si a intrat apa in ulei , si de aia pornea prima oara la rece in 3 ...Dupa aceea isi dadea drumul...Mare grija si la acest aspect!

Share this post


Link to post

Salut!

 

Nivelul e ok, am verificat si chestia asta! Poate fi din bobina de inductie? sau din bobina aia mica din delcou'?

Share this post


Link to post

Si-ti dai seama care piston nu-i functional? 39000000.gif Cu injectoarele cum stai?

Share this post


Link to post

Si-ti dai seama care piston nu-i functional? 39000000.gif Cu injectoarele cum stai?

 

Pai n-am timp sa scot fisele pe rand, sa vad care din ele nu lucreaza, ca isi revine...deci toata faza dureaza numai la pornire, la relanti, cam 20 - 30 de secunde, dupa care merge normal. Acum, nu stiu cat e de grav, sau daca chiar afecteaza cu ceva chestia asta, dar iti dai seama ca e deranjant...

Share this post


Link to post

Masoara cu aparatul fisele alea noi si daca vreuna are peste 8 kohmi poti sa cumperi altele mai de calitate. La fel si bujiile, degeaba sunt noi daca nu sunt ce trebuie.

 

PS. Vezi topicul de fise bujii.

Share this post


Link to post

Credeti ca daca schimb bobina de inductie, si bobinuta aia din delcou' rezolv ceva? Si pentru a schimba garnitura de chiulasa, daca se ajunge la asta, ce mai presupune sa cumpar pe langa? Ce mai trebuie schimbat?

Share this post


Link to post

Daca ai bani de dat aiurea de ce nu schimbi si delco-ul cu totul? Te mai incurci cu bobina aia...

 

PS. Nimeni nu poate ghici ce are masina ta pana nu dai niste date concrete.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Daca ai bani de dat aiurea de ce nu schimbi si delco-ul cu totul? Te mai incurci cu bobina aia...

 

PS. Nimeni nu poate ghici ce are masina ta pana nu dai niste date concrete.

 

Nu am deloc bani de dat aiurea...tocmai de-asta incerc sa o iau din aproape in aproape prin eliminare, cu speranta ca e ceva minor, pentru ca nu imi permit sa ma arunc direct la schimbat garnituri de chiulase, supape, etc(avand in vedere ca sunt atehnic si trebuie sa le fac la mecanic).

 

Mai concret, sincer nu stiu cum sa ma exprim, mai mult decat sa spun ca problema mea consta in faptul ca la PORNIREA LA RECE, motorul pleaca si functioneaza o perioada de timp, 1 minut sa zicem in 3 pistoane, indiferent daca il las pe el la relanti, sau accelerez, dupa care isi revine si merge absolut normal.

 

Dupa cum am zis, am presupus ca e vreo fisa, sau vreo bujie, sau chiar capacul la delcou, si le-am schimbat pe toate. Logic mi s-a parut sa schimb si bobina de inductie, si bobina aia mica din delcou, si odata cu astea am eliminat din cauze aprinderea(ca practic ii schimb toata aprinderea nu?)

 

Daca nici asa nu se rezolva...e mai grav, daca e de schimbat garnitura de chiuloasa, mai ales pe cancerul asta, plus ca ma costa multe altele pe langa(ulei, etc)

Share this post


Link to post

Daca, dupa pornire, masina functioneaza corect, foarte putine sanse sa fie garnitura de chiulasa. Prin functioneaza corect, ma refer la: atingere temperatura de regim si mentinere la un nivel cit mai constant, caldura in interior indiferent de regimul de turatie, absenta exces fum alb (abur) la esapament, lipsa chestii dubioase in vasul de expansiune (mai exact ulei sau miros de benzina), lipsa spuma in ulei.

 

Daca toate cele de mai sus sint OK, eu m-as orienta direct catre injector. Banuiesc eu ca nu inchide bine si, din cauza asta, la pornire, masina pleaca inecata.

Share this post


Link to post

Daca, dupa pornire, masina functioneaza corect, foarte putine sanse sa fie garnitura de chiulasa. Prin functioneaza corect, ma refer la: atingere temperatura de regim si mentinere la un nivel cit mai constant, caldura in interior indiferent de regimul de turatie, absenta exces fum alb (abur) la esapament, lipsa chestii dubioase in vasul de expansiune (mai exact ulei sau miros de benzina), lipsa spuma in ulei.

 

Daca toate cele de mai sus sint OK, eu m-as orienta direct catre injector. Banuiesc eu ca nu inchide bine si, din cauza asta, la pornire, masina pleaca inecata.

 

Mda, in seara asta, am observat ca mor de frig inauntru, si ca nu mai baga caldura deloc, iar cand am verificat nivelul antigelului...e sub, mult, daca mai adaug si faptul ca zici ca plutesc printre nori cand ma uit in oglinda, la esapament...ce rezulta?

Share this post


Link to post

Masoara cu aparatul fisele alea noi si daca vreuna are peste 8 kohmi poti sa cumperi altele mai de calitate.

 

Daca nu vrei testezi ci preferi direct sa inlocuiesti ma gandeam ca ai bani de aruncat degeaba. Probabil nici nu ai citit.

 

Asta este abordarea logica din aproape in aproape. S-au dus vremurile in care "daca e nou, e si bun".

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Poate pati ceva mai grav, daca mai merg vreo saptamana asa, bineinteles, completandu-i nivelul la antigel, ca sa mai treaca dracului gerul asta sa pot sa o duc sa o fac?

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema, prin inlocuirea garniturei de chiulasa.

 

Toate bune si frumoase, numai ca de atunci nu prea imi mai baga caldura...

Share this post


Link to post

Am si eu o problema, de fapt am avut-o si anul trecut in iarna in zilele foarte friguroase. Si cred ca in fiecare an in care a fost foarte foarte frig.

Masina nu porneste la prima cheie in sensul ca in momentul in care dau contact se aude ca si cum electromotorul ar incerca sa porneasca dar ceva il blocheaza ca si cum ar fi inghetat.

Cea mai potrivita descriere ar fi ca se screme (dar de rotit nu roteste nimic)

Acum cateva zile cand au fost -18 grade am incercat sa o pornesc, a trebuit sa reiau operatiunea de vreo 6 ori pana cand in sfarsit a inceput sa roteasca motorul si si-a dat drumu (porneste foarte repede daca trece de blocajul ala)

Cam care credeti ca ar fi cea mai probabila cauza?

Share this post


Link to post

Ai incercat si cu ambreiajul apasat?

Eventual sa apesi putin acceleratia?

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Asa mi s-a intamplat si mie azi dimineata la un Espero 1.8 . Roteam cheia pe pornire si se auzea doar un click, restul ...tacere. Dupa cateva incercari , ambreiaj apasat maxim , cheie si a luat-o.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...