Jump to content
Sign in to follow this  
razvani

Revizie I.T.P.

Recommended Posts

Pai si-atunci de ce ti-e frica? Din cate zici, daca ai o problema e mai bine sa o gaseasca maine. Cursa de 5 dinti cred ca e ok, am sa numar la mine si iti dau un raspuns diseara, dar nu stiu de ce am impresia ca are cursa mai lunga a mea.

Share this post


Link to post
Am dat 70 la revenire m-au bagat in fata fara probleme altfel stateam pina seara la coada...

[-X

 

Nu dau nimic. Nici nu ma gandesc sa dau spaga, nu am de ce. Masina reprezinta responsabilitatea mea si nu o sa merg pe ideea "las` ca merge si asa". Asta nu ar insemna decat ca las sa circule inca un jaf pe strada, cu probleme la cine stie ce, de care stiu dar ma fac ca totul e perfect.

=D> :) >-

 

PS: legat de frina de mina, nu te depuncteaza daca iti tine sus. Cita vreme cu frina de mina se pot opri rolele de test, e Ok, indiferent unde tine. Evident, daca nu apar dezechilibre mari! Pe de alta parte, daca iti prinde ceva mai sus, nu risti sa mergi cu rotile infrinate ;)

Edited by Salex

Share this post


Link to post
Chiar vroiam sa intreb daca se i-au de mine la ITP daca ma duc cu anvelope pe 155/70 R13! A trecut careva cu dimensiunile astea?

Eu cu dimensiunile astea am fost respins,dar la RAR.Cand am facut ITP-ul la masina personala la o statie autorizata nu s-au uitat la cauciucuri.

Share this post


Link to post

Closcutzo m-ai inteles gresit.

Ce au gasit = facut lista si dus la service.

Au "gasit" joc in rulmenti ---pe draq am fost la 2 mecanici aveam jocul regulamentar la rulmenti conici...

Frina de mina --- "tinea" sus si am rezolvat-o.

Frina fata putin dezechilibrata dar la momentul respectiv nu aveam 6mil sa rezolv etrierii (joc in ei) si automat la schimbat etrieri mari de la Autodaewoo = schimbat si discuri mari--oricum ai mei prezinta uzura destul de mare. Oricum se rezolva si asta.

Si eu sint impotriva "spagii" dar nu mai cred in "duhul apei" demult... trebuie sa te adaptezi... nu dai te uiti la altii care dau si intra in fata ta...sa nu mai zic de respingere---repet am vazut masina noua respinsa avea 500km... un pensionar care croseta la coada de vreo 3 zile =)) Logan de 3-4 ani cu 16.000km la bord...

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Masina cu 500km respinsa? Pe ce motive? Ca daca spui tehnice eu iti spun sa canti la alta cumetrie.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Logan nou . Omul a sunat la reprezentanta si i-a chemat pe aia. Motive de noxe =)) si scuze era la RAR faza cu Loganul nu la ITP.

Anul trecut cind mi-am omologat GPL-ul am facut noxele la un service dotat beton deabia aparut, scule noi etc... zice omu ca pe benzina noxele ies super iar pe gaz bine. Ma duc la RAR si noroc ca, cunosteam pe cineva ca dupa testerul lor trebuia sa pic testul de noxe...

Share this post


Link to post

Am facut si ITP-ul. In final totul a fost ok, inlclusiv noxele care s-au masurat la o temperatura a uleiului de 63 de grade doar, pentru ca nu binevoia sa urce mai sus si pace.

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

Preturi ceva? Locatie?

Share this post


Link to post

=)) =)) =)) =)) =)) =)) asta-i pret cu tot cu spaga inclus !!!!!!!!

Cum dracu mosule tu la Matiz platesti 150 iar eu la Cielo 60+20=80 pe chitanta si 70 le-am dat la gainari...

Tot 150 RON :)

Share this post


Link to post

Cand oi face eu revizia in Iasi sau tu in Bucuresti, atunci comparam preturile, ce zici? Altfel, nu cred ca mai nou pentru spaga ti se da factura.

 

By the way, si la Yaris, si la C1, si la Logan tot atat costa inspectia, ca doar nu munceste mai mult. Asa ca nu inteleg comparatia cu Cielo...

Edited by closchkutza

Share this post


Link to post

La noi preturile sunt intre 70 si 80 ron. E, in B e dublu- promotie probabil.

Share this post


Link to post

Sorry in Iasi patronii de service sint destul de prosti sa mai lese si angajatul sa cistige :) nu numai ei. Ca doar nu or fi costurile duble in Buc. de le-a iesit tariful la dublu... la noi macar ai parte de ceva mai multa atentie din partea angajatului in aceeasi bani :)

Apropo de tarife intr-o luna au sarit tarifele in service cu 30-40% nezeiii lor. Au vazut ca au clienti in prostie cu tigaile importate si isi permit...

Am avut o surpriza amara azi cind ora de service mi-a pus-o la 40RON :( fata de 25 anul trecut, 30 acu vreo 1luna.

Edited by lascarica

Share this post


Link to post

Sunt si eu curios, ce atentie ar trebui sa am din partea unui tip care executa inspectia tehnica? Ce ar trebui sa-mi faca sau ce ar trebui sa faca altceva decat...inspectia respectiva? Vrei sa-ti pun poza cu factura?

 

La Radacini Giurgiului, acum jumate de an costa 150 ron ITP-ul, acum probabil este 200 ron. Aici pana acum o luna era 100 ron, a facut un coleg inspectia.

Share this post


Link to post

Ramasesem dator cu o chestie. Si la Matizu meu frana de mana tine abia la al 5-lea dinte, daca trag tare de tot prinde si al 6-lea.

Share this post


Link to post

closchkutza: :o peste 150 de lei? da' ce mama > :) ii fac de banii astia? O spala, ii schimba uleiul?!

Share this post


Link to post

Cris a pus punctul pe "tz" :)

Closcotz degeaba cotcodacesti nu esti tu de vina si nu-ti reprosam nimic tie departe gindul.

Ca si la tariful la manopera cresterile sint nejustificate economic.

Daca in 2 luni au crescut tarifele cu 30-40% speculind ingramadeala cu spanurile aduse de prin Europa nu ma mira faptul ca in Buc. tariful e ~ dublu fata de Iasi, Neamt etc... nu cred ca salariile sint duble pe la voi...decit cu exceptii...

Ca peste tot unde e buluceala, cozi etc... intervine bunavointa personalului, in cazul ITP-ului cel putin in Iasi la masini vechi tre' sa-ti gaseasca ceva si sa te cheme inca odata. Bunnnn asta inseamna sa te duci fuga la service repari ce dracu ti-au gasit aia si vii a 2 zi si stai la coada din nou.

Asta inseamna timp, bani pe benzina (ca nu poti lasa masina acasa sau sa o iei in sacosa si sa mergi cu maxitaxi), bani dati in service eventual pe piese care inca mai mergeau. Toate astea fac mai mult decit 70RON dati la fraieru' de la ITP care m-a programat la revenire in aceeasi zi la interval de citeva ore cind se mai elibera putin, m-a bagat inauntru din prima facut poze achitat si plecat, tot in ~1h.

Poate la voi e altfel organizata treaba si nu sint cozi de 15-20 masini la usa ITP-ului...

Sper ca de data asta am explicat mai bine...

Share this post


Link to post

Lascarica, hai sa-ti explic eu cum vad treaba:

1. Este vorba in topicul asta de ITP, chestie pe care TREBUIE sa o faci, nu alegi sa o faci sau nu;

2. Exista probabil in orasul asta statii ITP pitite cine stie pe unde, care au preturi de 100 ron sau mai putin, dar ce sa fac, sa stau sa pierd jumate de zi ca sa ajung acolo si apoi la servici, sa consum benzina de 20-30 de ron pe drum plus nervii mei pentru o economie de 20-30 ron? Nu multumesc.

Salariile sunt mai mari in Bucuresti decat in provincie dar si preturile sunt mai mari. Una peste alta, daca nu ar fi avantajos, nu s-ar mai inghesui lumea sa ramana in Bucuresti, venind din alte zone ale tarii.

3. Personal, mi se rupe cat costa ITP-ul, aici sau aiurea. Ma bucur ca l-am facut, la un service la 5 minute de casa, in drumul meu spre servici si ca nu a trebuit sa alerg prin cine stie ce cotlon de oras.

Share this post


Link to post

Hai sa incheiem ca vorbim impreuna la fel dar ne intelegem separat.

Acelasi lucru am zis si eu. Service-ul la care am facut ITP-ul e la citeva min. de casa. Tu ai dat mai mult la patron care si-a organizat treaba sa mearga bine si repede. Eu am dat la angajat sa mearga la fel. Pina la urma am avut parte de aceleasi servicii la acelasi pret dupa cite am inteles eu.

Tu ai fost multumit si eu la fel la acelasi pret. Ca banii s-au dus la persoane diferite ce mai conteaza, gaura in buzunar e aceeasi.

Cum ziceai si tu puteam cauta alt service unde sa mearga repede si bine dar fara spaga si la tarif mai mic sau la fel dar nu se merita.

Coincidenta si la mine e la jumatea drumului spre servici :) .

Share this post


Link to post

Am o intrebare. Daca a avut cineva cazul meu. Am un Cielo din 1995. Pe talon scrie dimensiunea jantei de 175/70 R13. Dar cel care mi-a vandut-o a pus pe ea jante normale din tabla nu din aliaj, de 185/65 R14. Cat or sa comenteze cei de la ITP ca nu este aceasi dimensiune? Ma pot intoarce?

Share this post


Link to post

Daca observa, este posibil.

Share this post


Link to post

atunci sa ma duc cu ele cat mai jegoase. Bine ca ploua si e noroi. Multam pentru raspuns.

Share this post


Link to post

Sa fii sanatos- si la mine erau jegoase si au dat cu mana pana s-a vazut scrisul. Fiindca doar pe fata aveam de iarna, s-au uitat si pe spate. Daca nu sunt cele din certificat- o patesti. Deci daca nu-ti iese ceva corespunzator- te intoarce. Si mai e CEVA: in perioada asta cica isi mai baga RAR-ul nasul prin service-uri. A mea cica era vorba sa o "vada"- voiau sa faca un control de rutina- ceva inopinant, n-am inteles exact.

Are poza cu trusa, triunghi si stingator pe parbriz. Daca nu ies noxele- e nasol. Luminile tre sa mearga la fix, la fel si stergatoarele.

Pretul unui ITP ca la carte e de 52 ron in Piatra. Cine nu crede- am chitanta.

Share this post


Link to post
... Si mai e CEVA: in perioada asta cica isi mai baga RAR-ul nasul prin service-uri. A mea cica era vorba sa o "vada"- voiau sa faca un control de rutina- ceva inopinant, n-am inteles exact. ..

 

Nu doar in perioada asta, se practica de vre-un an sau doi. Statiile ITP sunt monitorizate de RAR. Prin sondaj pot oricand sa reverifice o masina. Depinde cum ti-e norocul.

Share this post


Link to post

Aha, deci ceva-ceva stiam eu.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...