Jump to content
Sign in to follow this  
spon901

Garnitura Capac Chiulasa

Recommended Posts

Vreau sa schimb garnitura de la capacul chiulasei. Am cumparat o garnitura de pluta, si acum intebarea este: Trebuie sa folosesc si solutie de etansare sau nu? Pentru celalalt fel de garnitura trebuia solutie de etansare, dar in cazul asta?

Share this post


Link to post

iti trebuie doar putina vaselina. si ai grija sa nu strangi prea tare! graniturile de pluta sunt foarte firave.

Share this post


Link to post
iti trebuie doar putina vaselina. si ai grija sa nu strangi prea tare! graniturile de pluta sunt foarte firave.

 

Eu am inteles ca sunt mai bune decat celelalte. E sau nu asa?

Share this post


Link to post

altfel de garnitura nu poti pune. dar exista capace de chiuloasa din plastic pt. cielo cu tot cu garnitura care sunt mai bune. vezi modele mai noi de cielo.

Share this post


Link to post

cauta o garnitura din pluta + cauciuc.. Astea sunt cele mai bune.

P.S. Daca gasesti spune si unde.. am si eu nevoie :D

Share this post


Link to post

La Cielo-ul vechi am avut capac de Lanos (plastic negru) care avea garnitură de cauciuc. De când l-am montat n-am mai avut probleme cu scurgerile de ulei. Oricâte garnituri de plută aş fi schimbat tot proaste erau.

Share this post


Link to post

Este buna si garnitura de pluta daca o ajuti cu gasket silicone ,nu mai curge nici o picatura de ulei garantat .

Share this post


Link to post

Sa respectam recomandarile fabricantilor: siliconul este gandit pt a inlocui si nu pt a ajuta garnituri. O garnitura buna trebuie sa etanseze fara nici un ajutor. Acum 10 ani nu existau astfel de suplimente si existau destule motoare curate. La Tico-ul personal am preferat sa schimb garnitura de capac chiulasa dupa 115 kkm, am gasit una noua la modicul pret de 80k. Am combinat operatiunea cu reglatul culbutorilor. Garnitura veche era varza, nu mai avea deloc elasticitate. Rezultat: dupa ce am strans si capacul de ulei cu forta unui culturist, in sfarsit am si eu motorul curat :) >-

Edited by Senna

Share this post


Link to post
La Cielo-ul vechi am avut capac de Lanos (plastic negru) care avea garnitură de cauciuc. De când l-am montat n-am mai avut probleme cu scurgerile de ulei. Oricâte garnituri de plută aş fi schimbat tot proaste erau.

 

Lao, la capacul de Lanos se potriveste perfect sau ii trebuie aduse ceva modificari? :-?

Share this post


Link to post

Nu, se potriveşte direct. Operaţiune de 10 minute cu demontat cu tot. ;)

Capacul de Lanos este un pic mai scump, dar eu zic că merită.

Share this post


Link to post

am schimbat si eu garnitura de la chiuloasa. dar cu una normala din cauciuc. nu am folosit nimic pentru etansare si nu am probleme.

Share this post


Link to post

Dupa ce se schimba garnitura chiuloasa este nevoie a se revenii asupra ei dupa 4-500 de km pentru a se strange la loc?

Share this post


Link to post

Aici se discuta de garnitura capacului de la chiulasa si nu de garnitura chilasei. BluBear, daca te referi la garnitura chilasei, da, aceasta se strange dupa 500 km.

Share this post


Link to post
... daca te referi la garnitura chilasei, da, aceasta se strange dupa 500 km.

Cine ti-a zis asta?

Share this post


Link to post
Vreau sa schimb garnitura de la capacul chiulasei. Am cumparat o garnitura de pluta, si acum intebarea este: Trebuie sa folosesc si solutie de etansare sau nu? Pentru celalalt fel de garnitura trebuia solutie de etansare, dar in cazul asta?

 

 

Foloseste cu incredere siliconul rosu pentru temperaturi ridicate , altfel uleiul va trece incet , incet pe linga garnitura de pluta .

Share this post


Link to post
Cine ti-a zis asta?

 

 

Pe mine nu ma intereseaza decat daca trebuie revenit asupra ei pentru strangere dupa N km. (garnitura chiuloasa nu capacul).

 

Nu de alta dar teoretic orice garnitura mai ales care trece prin praguri diferite de temperatura se " mai lasa" in timp si nu ar fi prea frumos sa ajung iar in service pentru o treaba de 10 minute.

Edited by BlueBear

Share this post


Link to post

Nu se stringe a doua oara.Se stringe la cuplul care trebuie prima data.

Share this post


Link to post

Eu stiu ca se revine la service dupa 500-1000 km si se verifica strangerea chulasei la cuplul necesar.

Share this post


Link to post

Un mecanic m-a sfatuit sa schimb capacul de la culbutori cu unul de Executive, cica e din plastic si se inchide mai bine si nu o sa mai se scurga uleiul... :-? stiti ceva de asta?

Share this post


Link to post

In general problema apare datorita stringerii prea puternice a suruburilor dupa care apare fenomenul presarii ghidajelor de pe suprafata de etansare cu garnitura .Acestea devin inexistente si prin presare garnitura este umflata imediat in lateral.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...